F02 760Li V12 - kuri olje, kater mehanik?
#21
To bo enkrat nekdo imel veselja,kar vidim v prihodnost kako teh avtov eksotov noben nepopravlja in samo romajo v prešo na odpad. Mogoče se jih kdo usmili čez 30-40let.
Visokotlačna črpalka 1000€ rabiš dve. Visokotlačni injektor 380€ x12= 4560€ Turbin sploh raje negledam ker so verjetno čez 5.000€. Pa nismo zamenjali niti še obročkov, ojničnih/glavnih ležajev itd.itd.itd. |
Prikaži več možnosti
|
#22
Zapeljat v prvo jezero pa upat na dobro ponudbo od zavarovalnice
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
To že jaz en čas pravim. Čez x let bo ceneje pri življenju držat ev kot pa enega ICE letnika 2024.. Primer auspuha na Bmw 3.0d letnik 2021..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Prodaj tako hitro kot te noge nesejo po hribu navzdol. Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#25
Kok pa je poraba olja?
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Daj not gosto olje, pa probaj porinit kaki avtohisi v racun za drazje vozilo...bos pomojem se najceneje prisel skozi... |
Prikaži več možnosti
|
#27
Prodaj in kupi tole :
BMW 760Li A V12 Individual als Limousine in Riga (mobile.de)
Bo zdržal malček dlje. |
Prikaži več možnosti
|
#28
A to si tistega Individuala s FB kupil? To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#29
V kolikor ne najdes boljse alternative, mi lahko pripeljes motor in ti ga obnovim... Celega avta mi ne vozit. Lp. Tin
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Človek je v prvem postu postavil enostavno vprašanje.
Kdo je dal konkreten odgovor oz. koliko toliko strokovno mnenje? |
Prikaži več možnosti
|
#31
Pa se upaš tako? Ti vse narediš prav ob montaži/zagonu gre kaj narobe in ribne obdolzijo pa tebe ,ki si obnavljal. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Ti pričakuješ ponudbo za takšno obnovo preko spleta? Saj nisi resen. Lahko da bo dal 6k eur ali pa 9k eur, odvisno kaj je narobe z avtomobilom. Žal pa tudi lastnik tega ne ve, ker motor ni odprt oziroma nima popisa.
Tako, da človek v prvem postu sploh ni postavil enostavnega vprašanja, daleč proč. Poleg tega se gre za 760i in ne 320d x drive. |
Prikaži več možnosti
|
#33
10.000€. Je ok? Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#34
Še enkrat, mnenje kaj je za narediti in ceno za to, material z delom. Jaz nisem mehanik, tu vas je očitno polno. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Ti si vidoviti shadow...ti povej brez odpiranja motorja. Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#36
Sploh ne vemo zakaj bi lastnik sploh rad odpiral motor saj je očitno vse še v specifikacijah. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Če jaz nekaj delam, recimo 25 let vem podati strokovno mnenje. Mi je to po svoje enostavno. Če nimam pojma, se vzdržim komentarja. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Prvo razdres in menjas teflone. Cca 2000€ Če ni bolje potem razdreš in menjaš turbine. Cca 10.000€ Če še ni bolje razdreš in zamenjaš batne obročke ter blok,bate itd itd. Cca 20.000€ |
Prikaži več možnosti
|
#39
Taki projekti so cura meta,ko razstaviš ugotovis da je vse v nikakvem stanju da tudi osnove niso ok .je še en kup prirobnic za vodo ,mazanje,hladilniki itd. Če hočeš na ziher potem si čez 10k 100%. Najbolje da pripravis 15k če ti kaj ostane lahko popijes.
|
Prikaži več možnosti
|
#40
Kot je bilo napisano. Dokler se ne odpre ne moraš vedet. Ni odgovora. Je pa dejstvo da 5000€ moraš prinest s sabo in jih izročit med tem ko rečeš mehaniku dober dan. Žal kruto ampak tako je. Je treba vedet da današnji ekvivalent takemu avtu bi bil po ceniku 200k€. Ne vem zakaj se je potrebno čudit če pride generalka 10 15k€.
Počakajte na ta novo sedmico ko se bodo začele prodajat čez 3 leta za 50k€ in ko se bo iskalo (ne kupovalo) rabljene dele za popravila.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|