Skoči na vsebino

 

Moj 2016 Volvo XC90

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
55 odgovorov v temi
///M
///M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: 02
  • Avtomobil: W164, W123

#41

A to pomeni, da čeprav smo v preteklosti znali narediti boljši motor, je sedaj ker je prihodnost normalno da je motor slabši? Namreč stari 2.4 D5 je komot naredil 1mio km brez težav, imel je manjšo porabo in nepredstavljvo manj okvar. Na teh novih 4 cilidrskih pa pri nekaterih olje teče čez blok! In to zato ker so odlitki tako slabi. Potem pri nekaterih letnikih so problematični batni obročki in avto žre 1l olja na 1.000 km.
Zdaj pa v razmislek. Kateri avto je bolj eko. Prejšnji XC90, ki je imel po papirjih malenkost več izpustov in je deloval 1mio km. Ali novi XC90, ki ima 20g manj izpustov na papirju, vendar zraven po parih letih začne kurit še liter olja na 1.000 km, po 250kkm pa ga lahko vržeš stran, ker več ne zdrži.
 
Novi eko avti so samo za pobiranje davkov. Ne da bi bili realno gledano bolj eko.


Čestitam za razmišljanje, se strinjam z vsako besedo. Žal nas je vse manj takih, ki delimo to "razumno" ideologijo in vse več tistih, ki nasedajo propagandi.
Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 971

#42

Ma pritiči takemu avtu mal več žlahtnosti od motorja, vsekakor. Zunaj se ful dobro starajo, mogoče tudi zato, ker je še vedno aktualna generacija. 


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 845

#43

Mah v Volovotu se ti mindset cist spremeni. Res je cist umirjeno okolje, ne sili v hitro voznjo ampak v stress free. Sej ne recem, 3.0 dizel v nosu bi bil spica..ampak ni pa deal brejker, ce ga ni.

Mene interesira V90 CC, ful se mi dopade avto. Pa z bowersom je takoj za vzet, v taksni rjavi kombinaciji kot je zgoraj..res top okolje. Bi ga prej vzel kot vso nemsko konkurenco.

Urejal neicheq, 01.03.2024, 16:44.

Prikaži več možnosti


NeonBlack
NeonBlack

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 511
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: I6

#44

Grd je pa u 3 pm s tistimi ojacanimi koloteki, sicer objektivna stvar..
Potem ze rajsi SUV, ker tole ni ne tic, ne mis.
“Navadni” V90 je lep avto drugace, bi ga rajsi imel kot audija. Meca in bimer pa sta nekaj drugega. Za zacetek se ne vozita glih kot kontejner na kolesih. Potem so pa se druge stvari..
Prikaži več možnosti


sagadin8
sagadin8
  • Uporabnik
  • Sporočil: 51
  • Lokacija: Kr
  • Avtomobil: 320d

#45

Je voznost proti G30 veliko slabša? V90


Prikaži več možnosti
    • Chivas Regal je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 845

#46

Men so ravno obrobe top, tak adventure all-around voz.

Da ni ne tic ne mis se ne bi strinjal, enako kot Audijev all-road je to najboljsi combo. Malenkost visje sedis, lazje za vstopat, nalagat robo, ne rabis pazit na robnike..hkrati pa cist karavansko nizka poraba. Top kombinacija.

Kontejner lol, potem nisi vozil nobenega od omenjenih. Navaden E, ce ni AMG, se pelje precej ladjastjo, pa kaksne diletacije pobere obupno. Feedbacka ni nobenega. Petica se pelje najbolj sportno, pa se vedno dalec od tega, da bi bil sporten voz. V90 se pelje umirjeno, povsem konkurencen enim in drugim, ni pa involving ker niti noce bit. Ima pa best in class sedeze in vrhunsko pocutje v kabini. Definitvno vreden konkurent. Ne bos sel ovinkov drajsat iz uzitka, ampak ko se pa peljes, prides pa najbolj spocit na cilj. Pa to velja v vseh pogledih. Niso samo sedezi, cele kabina je prijetno umirjena, kot ena domaca soba. Men je blo vedno top pocutje. Nima pa volvo klientele, ki bi si zelela top dinamike in tega tudi ne ponuja.

Urejal neicheq, 01.03.2024, 17:39.

Prikaži več možnosti


Adi523i
Adi523i

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 748
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: BMW 3 GT

#47


https://www.avto.net...splay=Volvo V90

Nekateri prilezejo cez 250.000km

Urejal Adi523i, 01.03.2024, 19:02.

Prikaži več možnosti


-DIN-
-DIN-

    Staro uporabniško ime: boogie

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 548
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: DoesTheJob

#48

Lih navadn V90 je smesn. Dolg pa nizek, brezvezen. CC more bit.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 569
  • Lokacija: Where the sky is blue

#49

Ma pritiči takemu avtu mal več žlahtnosti od motorja, vsekakor. Zunaj se ful dobro starajo, mogoče tudi zato, ker je še vedno aktualna generacija. 

Ni, EX90 je bil že nekaj časa nazaj predstavljen.


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 268
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#50

A to pomeni, da čeprav smo v preteklosti znali narediti boljši motor, je sedaj ker je prihodnost normalno da je motor slabši? Namreč stari 2.4 D5 je komot naredil 1mio km brez težav, imel je manjšo porabo in nepredstavljvo manj okvar. Na teh novih 4 cilidrskih pa pri nekaterih olje teče čez blok! In to zato ker so odlitki tako slabi. Potem pri nekaterih letnikih so problematični batni obročki in avto žre 1l olja na 1.000 km.

Zdaj pa v razmislek. Kateri avto je bolj eko. Prejšnji XC90, ki je imel po papirjih malenkost več izpustov in je deloval 1mio km. Ali novi XC90, ki ima 20g manj izpustov na papirju, vendar zraven po parih letih začne kurit še liter olja na 1.000 km, po 250kkm pa ga lahko vržeš stran, ker več ne zdrži.

 

Novi eko avti so samo za pobiranje davkov. Ne da bi bili realno gledano bolj eko.

 

V cem je problem? Kdo pravi da je normalno? Tako pac je ne glede na to koliko doloceni jokajo o pravicnosti in nepravicnosti. Saj ima vsak na izbiro ali bo vozil star avto ali nov. Ce hoces nov(ejsi) avto pac ne bos fural nostalgije o trpeznejsih starejsih modelih. 

 

Novi motorji so obcutljivejsi, so pa tudi zmogljivejsi in ucinkovitejsi. Crknejo pa prej, to pa :-D 


Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 301
  • Lokacija: Ljubljana

#51

Če primerjam mojo G31 glede vožnje z XC 90 na zraku, je Bmw skret...

 

Seveda gledamo udobje vožnje, je pa ne servisiran XC90 tempirana bomba..

 

Če bi bili 5 valjniki v nosu, bi bil že moji garaži..


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


primitivnež
primitivnež

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 010

#52

Treba je vedt, kaj si želiš. Sedaj ko imam primerjavo E60 ki sem ga imel prej, in pa korejca sedaj, imam raje novega korejca, kot rabljen BMW z 300K. Bavarcu v prid je zvok šestaka in RWD, potem se pa plusi končajo. Pa vem da ta moja mašina nikad ne bo vidla 300K v korejcu, ampak to sem že tako in tako vzel v zakup. Ga bo vseeno prej verjetno rja pojedla. 

 

Strošek je pa v vsakem primeru, ali krpaš starega, ali pa odkartaš za novga. Res pa da je to zadnji čas ko bi še kupil nov avto dokler ne poštimajo to sranje od asistenčnih sistemov, ki cele dneve piskajo. To je možganska smrt vozt tak avto.


Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307

#53

Eno vprasanje.. olje naj bi slo not 0w-20.

Nazadnje pa je lastnik vlil not 5w 30 castrol.
Bo to v redu, nadaljujem ali ob naslednji menjavi vlijem 0w 20?

Avto ima 225.000km.
Lp

Raje 0W30, da bo hladno olje se vedno zelo tekoce, obenem bo pa motor se dobro zasciten tudi vroc, ker pri toliko kilometrih tolerance ze dolgo niso vec iste kot pri novem.

 

5W30 ima tudi vroco viskoznost opazno vecjo od 0W30 ne glede na isto drugo cifro, skratka te cifre znajo bit malo zavajajoce brez vpogleda v tehnicni list proizvajalca.



Urejal fergazer, 02.03.2024, 13:31.

Prikaži več možnosti


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 873
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `10

#54

Pri mojem V70 D5 se že od novega uporablja predpisano motorno olje Castrol A5B5 0W-30. Menjavam pa motorno olje med 10-15k prevoženih kilometrih. Pri trenutnih 378k kilometrih je poraba olja 0.


E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti
    • MG in Volvej uporabnikom je všeč to sporočilo


primitivnež
primitivnež

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 010

#55

Če poleti ne misliš tišat na polno avta, raje pusti notri 0-20W. Če bi ga pa rad na polno žežil v vročem poletju, pa raje zamenjaj 0-20W, ker ga boš totalno skuhal. 


Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307

#56

Ok, linkam tole, da ne boste mislili, da iz riti ven vlecem te svoje izjave

https://www.mobil.co...about-viscosity

 

"

Should my oil choice change as my vehicle gets older?

Yes, your car’s preferences will change with time. Vehicles with older engines benefit from thicker oils that prevent friction and oil loss whereas newer vehicles benefit from thinner oils for faster lubrication of new engine parts.

If older engines are not replaced with high-viscosity oil, it can lead to problems such as noisiness and increased wear. This is important to consider as your vehicle enters more advanced stages of its lifecycle."

 

Pri 220k km sta motor in turbina ze v srednjih letih v vsakem primeru, kadar je zraven se dosti kratkih vozenj, start-stopov in 30k oljnih intervalov pa se toliko bolj.

In nasploh so mali motorji pri teh velikih SUVjih dosti bolj obremenjeni, malo hitreje po AC in kmalu pride do zelo visokih temperatur.



Urejal fergazer, 02.03.2024, 17:09.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.