Skoči na vsebino

 

K: Star avto na plin do 1.6 motorja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
187 odgovorov v temi
Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635

#41

... po 15 letih vožnje predelanih vozil na plin ...

... se lahko oglasiš, bova šla skozi razlago in z računsko podrtimi trditvami na "piši-briši" tabli ti brez težav dokažem, da tvoja teorija ne "drži vode" ...

.

7 let in 150.000km, ob prvi priliki grem nazaj na avtoplin.

Očitno vozil preverjene motorje, renojev 1.2 ali 1.4 motor tastar v cliotu II je deloval na plin, v Turčiji ga imajo....zato me tud novejši bencinarji ne zanimajo na plin, ker ne vrjamem da bo deloval dlje časa.........je pa treba ventile nastavljat na starih motorjih, če ne jih rado požge oz.sedeže ventilov.-...... ti pa si zgledal dal predelat motorje ki mu plin lahko škoduje oz. tud je če si prešaltal.



Urejal Matej85, 02.05.2024, 12:51.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 660
  • Avtomobil: BMW

#42

Ja sej on kupi za 200e neki kar je že melo predelavo na plin in je pol pameten kako se prišpara. Ni razumel kaj mu hoče blackberet povedat ker še nikol ni sam plaču predelave.

Za te pičipokije tudi če ne plačaš sam predelave je prihranek zanemarljiv.
+ vsak pozabi prišteti poleg porabe plina še.porabo bencina (ali pa sam sebi laže),da vžge avto na bencin ter tudi dela na bencin dokler se ne segreje na tempersturo za preklop.

Več kuri avto v defaultu bolj je smiselna predelava na plin in cenovno nižja vožnja na 100km.

Za te skrete ki jih on gleda je pa plin totalno nesmiselen ker mu bo slej ko prej če niso že, skurilo ventile.

Urejal blackberet, 02.05.2024, 12:52.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635

#43

Zato je treba predelat preverjene motorje.

Od aprila do oktobra lahko 100% sam plin kuriš, enostavno držiš lpg tipko (ne vsi) in vžgeš....saj zato se da predelat stare motorje in preverjen sistem....ne nek s*anje od G1 pa na nek motor ki mu ne paše plin.

1.4 75km v renoju je star motor, 8 ventilni, izjemno dober za predelavo, ventile preprosta nastavitev...problem je ta da ga najdeš pomojem samo v kakšni daciji še.



Urejal Matej85, 02.05.2024, 13:02.

Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 230
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#44

Furaj, uživaj, varcuj in čimmanj pametuj.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 660
  • Avtomobil: BMW

#45

Zato je treba predelat preverjene motorje.
Od aprila do oktobra lahko 100% sam plin kuriš, enostavno držiš lpg tipko (ne vsi) in vžgeš....saj zato se da predelat stare motorje in preverjen sistem....ne nek s*anje od G1 pa na nek motor ki mu ne paše plin.
1.4 75km v renoju je star motor, 8 ventilni, izjemno dober za predelavo, ventile preprosta nastavitev...problem je ta da ga najdeš pomojem samo v kakšni daciji še.

Očitno si naredil raziskavo pa nas razsvetli kateri sistemi so dobri in kateri motorji ter glede hlajenja ventilov in dolivanja tega olja nas tudi kaj zanima.

Če pa greš predelati na plin 1.4 motor in podobne vzigalnike moras biti pa malo trčen.

Verjetno znaš računati pa nam malo preračunaj koliko boš "prišparal" ,da vidimo če se splača,ker nismo tisti Tomaž(nejeverni) ki ni videl pa je verjel na besedo.

Urejal blackberet, 02.05.2024, 13:18.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • japanac je všeč


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#46

7 let in 150.000km, ob prvi priliki grem nazaj na avtoplin.
Očitno vozil preverjene motorje, renojev 1.2 ali 1.4 motor tastar v cliotu II je deloval na plin, v Turčiji ga imajo....zato me tud novejši bencinarji ne zanimajo na plin, ker ne vrjamem da bo deloval dlje časa.........je pa treba ventile nastavljat na starih motorjih, če ne jih rado požge oz.sedeže ventilov.-...... ti pa si zgledal dal predelat motorje ki mu plin lahko škoduje oz. tud je če si prešaltal.


... ti kdaj prebereš, kaj napišeš ... ali pa prepričanemu ne moreš dopovedat kljub argumentom ...

... octavio sem prodal januarja 20 po dobrih 7 letih in dobrih 150k prevoženih ... brez težav ... pri monterju/serviserju sem bil po montaži še samo enkrat, da mi je do konca "odprl" kapaciteto rezervoarja ... računica leta 2013, ko je bilo še kar nekaj vozil brez direktnega vbrizga ... enostavna investicija pokrita po 27k prevoženih kilometrih ... računano na drugo decimalko z upoštevanjem tudi bencina ter brez mazanja ...

... ne vem zakaj ponavljaš o Renault-ih, ko že "ptiči na veji čivkajo", k komu so jih pri nas vozili predelovat tudi pooblaščenci in se njihovi motorji uporabljajo v Dacia-h ...

... če že omenjaš Turčijo, so bližje hrčeki, pa srbi in Bosanci (stare lade in kuhinjske jeklenke ... še pomnite tovariši), kaj pa Čehi in Poljaki ...

.. z nobenim predelanih vozilom ni bilo nobenih težav ... zakaj ??? ker sem naredil domačo nalogo, poiskal primeren motor za predelavo z malo prevoženih kilometri in že od leta 2005 zaupal monterju, ki je bil eden od "pionirjev predelav" pri nas, drugi žal "počiva v miru" ... vse smo zvozili na 200 do 350k km pa nikjer nastavljali ventilov in jih tudi nikjer ni skurlo sedežev ...

... razlog zakaj sem prešaltal ... ne kupujem vozil za nekaj sto €, ampak tam nekje 6 do 20k, zadnjega škodilaka sem leta 2013 z 58k prevoženimi kupil za 6k (za ta denar bi dobil dizla z 250+k) +1k predelava, po 27k km povrnjena investicija + še dobrih 4,5x pokrita investicija pred prodajo ... primernih novejših motorjev za predelavo je vedno manj, vmes sem se zaj... s 116i ki je že imela direktni vbrizg (prelomni letnik) in je bila predvidena za predelavo ... pa ne mi sanjat o Prins-u, ki so ga zmontirali v eno od vozil in po kratkem času tudi demontirali ... potem so pri nas še cene avtoplina, ki so bolj "prosto po prešernu", drugje pa se še kar držali polovične bencina ... no pa navor "čipanega dizla" je brutalen ...

... tako da midva mešava jabolka in hruške saj že pri vrednosti vozila izhajava iz napačnih predpostavk ... sam recimo za vozila skrbim, redno vzdržujem in vse dokumentiram ... vsi kupci naših vozil dobijo kompletno preverljivo servisno zgodovino ...
Prikaži več možnosti
    • Premium je všeč


Premium
Premium
  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Lokacija: Gorica

#47

Saj cela poanta je kako mu 1.0 in 1.2 mlinčki predelani na plin pod polnim gasom pijejo 4l (plina verjetno po njegovem) napram dizlu ki jih mora voziti pod 1500 obrati, da ohrani porabo 6 litrov :D:D


Prikaži več možnosti
    • japanac je všeč


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#48

... se pa strinjam z @Matej85, da je pri vožnji na plin manjša razlika v porabi, če voziš lepo oz. ga "španaš", kot pa pri drugih pogonskih gorivih ... to smo opazili tudi sami ...
Prikaži več možnosti


Premium
Premium
  • Uporabnik
  • Sporočil: 155
  • Lokacija: Gorica

#49

Nevem kaj pomeni manjša razlika, brat vozi varčno cel čas in je napram meni z istim avtomobilom naredil krepko več kilometrov kot jaz z težjo nogo...

Nemorta trdit da je poraba enaka na 2k rpm ali pa na 5500 rpm ker nemore bit


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 660
  • Avtomobil: BMW

#50

Nevem kaj pomeni manjša razlika, brat vozi varčno cel čas in je napram meni z istim avtomobilom naredil krepko več kilometrov kot jaz z težjo nogo...
Nemorta trdit da je poraba enaka na 2k rpm ali pa na 5500 rpm ker nemore bit

V grobem.
Recimo samo vožnja na bencin boš imel med varčno in nevarčno vožnjo med 9-14l porabe.
Pri plinu pa med 10-11l neglede na vožnjo in obremenitev.

Urejal blackberet, 02.05.2024, 16:33.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in japanac uporabnikom je všeč to sporočilo


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#51

V grobem.
Recimo samo vožnja na bencin boš imel med varčno in nevarčno vožnjo med 9-14l porabe.
Pri plinu pa med 10-11l neglede na vožnjo in obremenitev.


... točno MB E230 sistem lovato 10-11 porabe ...
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Koroška

#52

Po mojem je dobra alternativa, ce ze ne najboljsa ovetall porabi, ceni, ekologiji, LCA - celotni eko zivljenjski oceni od surovine do razgradnje, kaksna dacia 0.9 plin serijsko.
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Koroška

#53

Pa ne pozabit na CNG - italijani pa tudi v avstriji (sluzbena mestna vozila) kar veliko. So pa pri nas zajebali s ceno CNG.
A vozi kdo na Poelenoel, oz repicno olje, beri fritezno ce zelis. V Nemciji kar nekaj ljubiteljev, ki predelajo vozila nanj. Predvsem gretje zaradi viskoznosti. Zelim povedat, vsak naj vozi kar mu pase, ni pa matej tako glup, pac malo podjebava. Saj tudi kaksen prikljucni hibrid ala Fisker Karma bi bil danes zanimiv...pa nisem nek hepi elektricar.
[quote name="japanac" post="3647563" timestamp="1714661416"]... ti kdaj prebereš, kaj napišeš ... ali pa prepričanemu ne moreš dopovedat kljub argumentom ...
... octavio sem prodal januarja 20 po dobrih 7 letih in dobrih 150k prevoženih ... brez težav ... pri monterju/serviserju sem bil po montaži še samo enkrat, da mi je do konca "odprl" kapaciteto rezervoarja ... računica leta 2013, ko je bilo še kar nekaj vozil brez direktnega vbrizga ... enostavna investicija pokrita po 27k prevoženih kilometrih ... računano na drugo decimalko z upoštevanjem tudi bencina ter brez mazanja ...
... ne vem zakaj ponavljaš o Renault-ih, ko že "ptiči na veji čivkajo", k komu so jih pri nas vozili predelovat tudi pooblaščenci in se njihovi motorji uporabljajo v Dacia-h ...
... če že omenjaš Turčijo, so bližje hrčeki, pa srbi in Bosanci (stare lade in kuhinjske jeklenke ... še pomnite tovariši), kaj pa Čehi in Poljaki ...
.. z nobenim predelanih vozilom ni bilo nobenih težav ... zakaj ??? ker sem naredil domačo nalogo, poiskal primeren motor za predelavo z malo prevoženih kilometri in že od leta 2005 zaupal monterju, ki je bil eden od "pionirjev predelav" pri nas, drugi žal "počiva v miru" ... vse smo zvozili na 200 do 350k km pa nikjer nastavljali ventilov in jih tudi nikjer ni skurlo sedežev ...
... razlog zakaj sem prešaltal ... ne kupujem vozil za nekaj sto €, ampak tam nekje 6 do 20k, zadnjega škodilaka sem leta 2013 z 58k prevoženimi kupil za 6k (za ta denar bi dobil dizla z 250+k) +1k predelava, po 27k km povrnjena investicija + še dobrih 4,5x pokrita investicija pred prodajo ... primernih novejših motorjev za predelavo je vedno manj, vmes sem se zaj... s 116i ki je že imela direktni vbrizg (prelomni letnik) in je bila predvidena za predelavo ... pa ne mi sanjat o Prins-u, ki so ga zmontirali v eno od vozil in po kratkem času tudi demontirali ... potem so pri nas še cene avtoplina, ki so bolj "prosto po prešernu", drugje pa se še kar držali polovične bencina ... no pa navor "čipanega dizla" je brutalen ...
... tako da midva mešava jabolka in hruške saj že pri vrednosti vozila izhajava iz napačnih predpostavk ... sam recimo za vozila skrbim, redno vzdržujem in vse dokumentiram ... vsi kupci naših vozil dobijo kompletno preverljivo servisno zgodovino ...[/quot

Pri kom predelujes, ce ni skrivnost. Buzet CRO?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 660
  • Avtomobil: BMW

#54

Po mojem je dobra alternativa, ce ze ne najboljsa ovetall porabi, ceni, ekologiji, LCA - celotni eko zivljenjski oceni od surovine do razgradnje, kaksna dacia 0.9 plin serijsko.

Sam sploh ne vidim smisla avtov na plin pri teh mlinčkih,ker že v osnovi malo porabijo sploh današnji avti.

Pa tudi nevem zakaj ampak serijski avti na plin znajo biti oz. so problematični glede na pogovore z lastniki.

Plin je za avte z porabami goriva kjer ko šparovno/normalno voziš neprideš ali pa težko pod 10l/100km

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • naroz in japanac uporabnikom je všeč to sporočilo


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#55

... So pa pri nas zajebali s ceno CNG.

... in s številom polnilnic ter pokritostjo ...

... beri fritezno ...

... smo poskusili, stara mečka, večji filter ... mačke so se smukale okoli izpuha kot nore in opletale z repi ...

... ni pa matej tako glup, pac malo podjebava ...

... mene nič ne moti ... niti pedal do podna, niti staro olje, niti porabe na ravni gostilniški debat ... ampak če kdo ne sledi in ne naredi "domače naloge", bo še res mislil, da so motorji "Perpetuum mobile" in moraš občasno ven črpati, da ne duši motorja ...

Pri kom predelujes, ce ni skrivnost. Buzet CRO?

... v vozilih smo imeli sisteme Magic, Lovato, G1, Tartini, Landirenzo in v vseh od leta 2010 naprej poljski A.G. Centrum Zenit v kombinaciji s Hana injektorji ... najboljše razmerje med ceno in kakovostjo ter nobenih težav ... edini strošek pri vsakem je bilo 10 filtrov iz ebay-a, ki smo jih menjali sami ... monter/serviser je Jazbar iz Jesenic na Dolenjskem, spravil nam je G1 v brezhibno delovanje, zamenjal računalnik na Tartariniju in zmontiral vse poljske AGC-je ...

... če bi se danes odločal za vgradnjo v vozilo višjega cenovnega razreda, pa bi veljetno peljal k Boyskemu vgradit BRC ...
Prikaži več možnosti
    • sash in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Koroška

#56

Hvala za info. Za Boyskega vem. Koliko pa pride montaza pri Jazbarju, ce sam zrihtas sistem?
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Koroška

#57

Sam sploh ne vidim smisla avtov na plin pri teh mlinčkih,ker že v osnovi malo porabijo sploh današnji avti.
Pa tudi nevem zakaj ampak serijski avti na plin znajo biti oz. so problematični glede na pogovore z lastniki.
Plin je za avte z porabami goriva kjer ko šparovno/normalno voziš neprideš ali pa težko pod 10l/100km


Ja no, ce avto rabi 5 litrov plina po 85 centov je to se vedno cca 4 Eur na 100 km, pri bencinu bi bilo pa to cca 6 eur...in ce delas dnevno cca 270 km je to pac kr nekaj ...in ne pozabit, da avto na plin manj obremenjue konponente...edino vzgig je pa res bolj obremenjen ter termicna obremenitev...o okolju pa ne bi sploh. Ja in kak pravijo ladtniki s serijsko vgrajenimi sistemi...?
A se da kje etanol tankat, ker nekateri so flex fuel benz/E85?
Prikaži več možnosti


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#58

Hvala za info. Za Boyskega vem. Koliko pa pride montaza pri Jazbarju, ce sam zrihtas sistem?


... pojma nimam, ampak ni bilo računice, saj za nobeno predelavo nismo plačali več kot 1k€ ... kakšne so cene sedaj pa ne vem ... Prins je bil takrat krepko čez 2k€

Urejal japanac, 02.05.2024, 21:01.

Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 753
  • Lokacija: Koroška

#59

Na fritezno pa stare masine res dobro lavfajo, jaz sem v astro 1,7 isuzu tankal fritezno z dodatkom par procentov benxina za viskoznost in do 10 procentov dixla za nizjo tocko plamenisca. Pa je bilo svastva v tem friteznem, od rastlinskega do svnbjske masti, edino ocvirkov ni bilo. :)
Prikaži več možnosti
    • japanac in Z1M20B25 uporabnikom je všeč to sporočilo


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 159
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#60

Ja no, ce avto rabi 5 litrov plina po 85 centov je to se vedno cca 4 Eur na 100 km, pri bencinu bi bilo pa to cca 6 eur...in ce delas dnevno cca 270 km je to pac kr nekaj ...in ne pozabit, da avto na plin manj obremenjue konponente...edino vzgig je pa res bolj obremenjen ter termicna obremenitev...

... predelaj in dokaži z izračuni na interval npr. 100k km prevoženih... drugače je vse skupaj "baba čula, baba rekla" ... najprej se moraš voziti s 5 litri plina, sam nisem v 15 letih spoznal nikogar ... no nekateri so se hvalili s porabo 3,5 litra lpg-ja, ampak sem kasneje ugotovil, da so prešpricali kar nekaj osnovnošolske matematike ...

... včasih je bil zaželjen prihranek 3€/100 prevoženih kilometrov ...

... o tem, na kaj vse plin blagodejno vpliva pa kdaj drugič ... sicer pa vprašaj mehanike ... moje izkušnje, da je po njihovem za 90% okvar kriv plin ...

... eno je modrovat, drugo pa svoje trditve podpret z oprejemljivimi podatki in izračuni ...

... npr. poraba mojega škodilaka 1.6 mpi 102 konjev:

https://www.spritmon...ail/560172.html

ali pa na splošno:

https://www.spritmon...000&powerunit=2

... in če prištejemo še nekaj bencina, ker niso ravno vpisovali kot bi morali ... smo kje? ...

Urejal japanac, 02.05.2024, 21:31.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.