Skoči na vsebino

 

K: Star avto na plin do 1.6 motorja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
187 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#81

Sej kurilc je samo obarvan dizel, a ni?

Odvisno od tega, kaj pojmuješ pod "dizel". Je obarvano gorivo, ampak brez aditivov, ki jih dodajajo dizelskemu gorivu za lepše izgorevanje v avtomobilskih motorjih. Kaki stari dizli razlike niti ne občutijo, določeni novejši pa še kako.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, blackberet in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 267
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#82

Ce ni rje je ok cena samo ni za kurilca ta masina. Pa zobati jermen preventivno menjas


Kolikor vem gre za PSA motor in se ne bi hecal s čimerkoli razen kakovostne nafte.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 134
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#83

Odvisno od tega, kaj pojmuješ pod "dizel". Je obarvano gorivo, ampak brez aditivov, ki jih dodajajo dizelskemu gorivu za lepše izgorevanje v avtomobilskih motorjih. Kaki stari dizli razlike niti ne občutijo, določeni novejši pa še kako.


Če pogledaš standard je nafta malo drugačna od kurilnega olja, niso pa razlike tako velike, da bi povzročale težave.

Problemi so lahko s čistočo in prisotnostjo vode, ki je je v kurilnem olju lahko malo več. Je pa nekje v začetku EN 1011 (standarda za kurilno olje) napisano, da se lahko uporabi gorivo po EN 590 (standard za nafto).

Glavna razlika pa, da v kurilnem olju ni aditivov in je dodano barvilo. Oboje pa je slabo za sodobne visokotlačni črpalke in šobe.

Če smo že ravno pri tem: tisti, ki jih skrbijo njihovi motorji, bi bilo smiselno tankat premium dizel, ker ima bistveno boljše aditive namenjene zaščiti sodobnih motorjev (informacije iz posvečenih krogov).

Lp Tristan01

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Jerry in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 150
  • Lokacija: Ljubljana

#84

Jermen je bil menjan 2016 na 10 let in 105.000km. Interval ma 10 let ali 240.000km. Tko da je do 2026 za zamenjat ja

Glede na to da je poraba ce si umirjen okrog 5 litrov res nima kakega smisla ful spatat na nafti.
Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 671
  • Avtomobil: Fiesta ST

#85

Ja naceloma samo ne bos ga tankal na pumpi shranjujejo ga pa uporabniki v vseh mogocih kantah in sodih in tale psa 1.6 dizel je obcutljiv na slabo nafto. Sploh pa ne vem kdo se pri nas še vozi na kurilca, ker je majhna razlika kontrole pa kar redne.

Aja dizel je vseeno cistejsi od kurilca.

https://slo-tech.com/forum/t58017

 

Odvisno od tega, kaj pojmuješ pod "dizel". Je obarvano gorivo, ampak brez aditivov, ki jih dodajajo dizelskemu gorivu za lepše izgorevanje v avtomobilskih motorjih. Kaki stari dizli razlike niti ne občutijo, določeni novejši pa še kako.

Razumljivo, hvala.


Prikaži več možnosti
    • Jerry in jjjernej uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#86

Če pogledaš standard je nafta malo drugačna od kurilnega olja, niso pa razlike tako velike, da bi povzročale težave.

Problemi so lahko s čistočo in prisotnostjo vode, ki je je v kurilnem olju lahko malo več. Je pa nekje v začetku EN 1011 (standarda za kurilno olje) napisano, da se lahko uporabi gorivo po EN 590 (standard za nafto).

Glavna razlika pa, da v kurilnem olju ni aditivov in je dodano barvilo. Oboje pa je slabo za sodobne visokotlačni črpalke in šobe.

Če smo že ravno pri tem: tisti, ki jih skrbijo njihovi motorji, bi bilo smiselno tankat premium dizel, ker ima bistveno boljše aditive namenjene zaščiti sodobnih motorjev (informacije iz posvečenih krogov).

Drži. Uporaba kurilnega olja namesto nafte tehnično gledano niti ni tako velik problem, dosti bolj problematično je dejstvo da je tovrstna uporaba nelegalna in da se zato za pretakanje uporabljajo vse mogoče kante in sodi (dobesedno vse kar pride pod roko), ob čemer zaide v tank obenem s kurilcem tudi svinjarija in TO je tisto, kar na koncu zapaca občutljive injektorje. 


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 134
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#87

Drži. Uporaba kurilnega olja namesto nafte tehnično gledano niti ni tako velik problem, dosti bolj problematično je dejstvo da je tovrstna uporaba nelegalna in da se zato za pretakanje uporabljajo vse mogoče kante in sodi (dobesedno vse kar pride pod roko), ob čemer zaide v tank obenem s kurilcem tudi svinjarija in TO je tisto, kar na koncu zapaca občutljive injektorje. 

Legalno ni, ker država na kurilno olje pobere manj trošarin in drugi dajatev. Zato tudi razlika v ceni. 

 

Velika večina svinjarije ki jo vidimo v kantah za pretakanje kurilca motorju ne more škodovati, saj so delci tako veliki da jih filter prečisti. Je pa potrebno temu primerno pogosto menjati filtre. Edina črpalka ki lahko trpi zaradi tega je tista v rezervoarju ker je pred filtrom. Pa še tista je načeloma zaščitena z mrežastim filtrom na vstopu v cev. 

 

Šobe in visokotlačna črpalka so na udaru zaradi zelo drobnih delcev, ki jih filter goriva ne more zadržati - teh pa ne vidimo s prostim očesom in barvila, ki je dokazano škodljivo za sodobne črpalke.

 

Zato je pri sodobnih dizlih dolgoročno bolje tankati nafto. Izjema so stari motorji pred pojavom common raila. Tam je sistem narejen z dovolj velikimi tolerancami, da motor prebavi skoraj vse kar je vsaj približno podobno nafti. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#88

Legalno ni, ker država na kurilno olje pobere manj trošarin in drugi dajatev. Zato tudi razlika v ceni. 

 

Velika večina svinjarije ki jo vidimo v kantah za pretakanje kurilca motorju ne more škodovati, saj so delci tako veliki da jih filter prečisti. Je pa potrebno temu primerno pogosto menjati filtre. Edina črpalka ki lahko trpi zaradi tega je tista v rezervoarju ker je pred filtrom. Pa še tista je načeloma zaščitena z mrežastim filtrom na vstopu v cev. 

 

Šobe in visokotlačna črpalka so na udaru zaradi zelo drobnih delcev, ki jih filter goriva ne more zadržati - teh pa ne vidimo s prostim očesom in barvila, ki je dokazano škodljivo za sodobne črpalke.

 

Zato je pri sodobnih dizlih dolgoročno bolje tankati nafto. Izjema so stari motorji pred pojavom common raila. Tam je sistem narejen z dovolj velikimi tolerancami, da motor prebavi skoraj vse kar je vsaj približno podobno nafti. 

Črpalke s tem nimajo veze, nečistoče v gorivu škodujejo izključno injektorjem. Za črpalke je važno samo to da nafta ni presuha, ker v tem primeru ni zagotovljeno zadostno mazanje in se črpalke obrabljajo, kar vodi v zaribanje. To se sicer da rešit z dodajanjem aditivov v nafto oziroma v kurilca (kot je recimo antigrippante, pa tudi navaden dvotaktol je OK), ne odpravi pa to prisotnosti trdih delcev v gorivu, tako da ta problem ostaja. 


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


Matej85
Matej85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 635

#89

....dizla, .....ga že imam JTD 90, ampak če bo kaj dobrega na plin. Pa še to, rajš sploh nebi, te stare kripe, ena kot drugo vse ista šara....novejšega pa nebi.

 

Tako da teram JTD dalje, poraba max.5l....že ene 50x podrgnu ga ni škoda.

 


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 439
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#90

....dizla, .....ga že imam JTD 90, ampak če bo kaj dobrega na plin. Pa še to, rajš sploh nebi, te stare kripe, ena kot drugo vse ista šara....novejšega pa nebi.
 
Tako da teram JTD dalje, poraba max.5l....že ene 50x podrgnu ga ni škoda.


Kaj pa ekologija. Te ni nič sram, ko se kadi za teboj?
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 134
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#91

Kaj pa ekologija. Te ni nič sram, ko se kadi za teboj?

Pravi, da za dobrim konjem se vedno kadi, pa še prepoznajo ga ne, ko je zavit v dim   :ok2 . Prej Clio, ki je tankal olje in dolival bencin, sedaj JTD. 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 21.05.2024, 10:37.

Prikaži več možnosti
    • sssimon in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


nedvedinho
nedvedinho

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 748
  • Lokacija: Ljubljana

#92

Kaj pa ekologija. Te ni nič sram, ko se kadi za teboj?

Saj to se hecaš ane? :napaka

 

 

Glede na to da imaš JTD 1.9 potem je to to. Težko se ceneje voziš. Morda še kakšen 2.0 HDI 90/110KM.

 

 

p.s.:

Te fore z mesečno vozovnico in tako naprej, da se vam ljubi. Pač je tipu zelo pomembno da se vozi čimceneje pa očitno več kot uživa v sekretih za par 100e.



Urejal nedvedinho, 21.05.2024, 17:48.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 743
  • Lokacija: Ljubljana

#93

1.3 jtdja ima kar je slabse kot 1.9.
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 798
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: ML, CLK cabrio, 118d

#94

eni predlagajo olje za 2T motorje nalit v tank vsake toliko za mazanje pri dizlih.


Prikaži več možnosti


čuvitar
čuvitar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 766
  • Lokacija: Dol pri Lj
  • Avtomobil: Jeep Compass, X1 F48

#95

To se je včasih na veliko delalo na renault dci motorjih. Vsak tank 1-2 dcl dvotaktolnega olja.

There's never been a better time to feel alive
I found now way we're past the lights, where the truth won't lie

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 230
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#96

Pa saj štamperle na rezervoar nebi nobenemu dizlu škodil.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 660
  • Avtomobil: BMW

#97

To se je včasih na veliko delalo na renault dci motorjih. Vsak tank 1-2 dcl dvotaktolnega olja.


Pa so še vedno ribali.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


čuvitar
čuvitar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 766
  • Lokacija: Dol pri Lj
  • Avtomobil: Jeep Compass, X1 F48

#98

Problem so bili deplhijeve visokotlačne pumpe. Potem so jih menjali za continental in so se težave končale, vsaj na 1.5 dci motorjih.

There's never been a better time to feel alive
I found now way we're past the lights, where the truth won't lie

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 150
  • Lokacija: Ljubljana

#99

KAj pol kdo se bo zagrebel za Mazdo? Včeraj zamenjali olje in zračni in oljni filter, avto je ready za novih  20.000km. Pa frišen tehnični narejen seveda. 


Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 743
  • Lokacija: Ljubljana

#100

Jah ce ni ze sel bo cena problem. Sedaj gredo že dol, ker je trg prenasicen tega starega pleha. Pa ni clio kjer dobis dele na koncu vsake vasi v prvem grabnu.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.