Skoči na vsebino

 

Tresenje ob zaviranju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
41 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#21

Jerry ni avtor, ampak je povzel to od Gerchy-a iz obsežnega almanaha o E39

Ja, gerchy je bil tisti ki je prvi predlagal postopek ravnanja diskov s pomočjo zaviranja. Jaz sem samo pojasnil kaj točno se takrat v materialu zgodi, opisal sem strukturne spremembe, ker ni samo odvzem materiala na površini tisti ki poravna diske, ampak je treba gledati globje.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 337
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#22

Pri meni je bilo tako, da ko se je hutrost zmanjsevala, se je zmanjsevala tudi frekvenca cukanja, ki se ie na koncu, spremenila v nadlezno zibanje. Tako da ce se frekvenca tresenja spreminja so zviti diski. Jaz sem zvil dva kompleta textar, predno sem sel nazaj na original. Volvo v70 xc
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 926
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#23

V vsakem primeru disk sproži tresenje, zato tudi povezava s hitrostjo. Ampak ojača se pa to tresenje nekje na podvozju.

Meni je e39 tresla ko zmaj, menjal, stružil diske, menjal ploščice, podvozje spredaj...
Na koncu sem naenkrat obnovil celo zadnjo premo in je tresenje skoraj izginilo. Pa na dvigalu ni bilo videti nobenega lufta nikjer.
Prikaži več možnosti
    • elvir79 je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 30 302
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#24

Itak težko vidiš te lufte, morajo biti že ogromni. Za večino mehanikov bo podvozje v piko, razen, če mu rečeš menjaj vse in sam nabavi material, potem bodo z veseljem uredili :)


Prikaži več možnosti
    • Jerry in elvir79 uporabnikom je všeč to sporočilo


mic70
mic70

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 300
  • Lokacija: hiša /03
  • Avtomobil: BMW E39

#25

Disk začne trest, ko se na njem naredijo neenake površine, ki grabijo bolj, kot druge. Ko ena površins zagrabi, napne celo kolo še bolj v eno stran, ko druga površina "spusti", sprosti nazaj. Kolo ob tem pobere vsak najmanjši luft na podvozju, ki mu dovoli premike.
Preglej si podvozje.

Pa isto sem napisal na začetku...menjal 3pare diskov,po nekaj 100km je začelo tresti,pa je bilo podvozje pri mehaniku kao ok.,potem sem šel še na tehničnega preverit podvozje in se je izkazalo,da je zračnost v pušah na vilicah....jih zamenjam..od takrat ne tresejo nobeni diski...(pač moj primer)
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


elvir79
elvir79
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW 5

#26

V vsakem primeru disk sproži tresenje, zato tudi povezava s hitrostjo. Ampak ojača se pa to tresenje nekje na podvozju.

Meni je e39 tresla ko zmaj, menjal, stružil diske, menjal ploščice, podvozje spredaj...
Na koncu sem naenkrat obnovil celo zadnjo premo in je tresenje skoraj izginilo. Pa na dvigalu ni bilo videti nobenega lufta nikjer.

kaj pa si vse zamenjal?


Ja, gerchy je bil tisti ki je prvi predlagal postopek ravnanja diskov s pomočjo zaviranja. Jaz sem samo pojasnil kaj točno se takrat v materialu zgodi, opisal sem strukturne spremembe, ker ni samo odvzem materiala na površini tisti ki poravna diske, ampak je treba gledati globje.

kaj to je mogoče tako imenovani bed-in?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#27

kaj to je mogoče tako imenovani bed-in?

Nebi vedel, nisem še slišal za tako poimenovanje. In tudi dvomim, enostavno gre za to da zavore zakuriš in jih potem počasi ohladiš, ime mi s tem nekako ne gre skupaj.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


elvir79
elvir79
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW 5

#28

Nebi vedel, nisem še slišal za tako poimenovanje. In tudi dvomim, enostavno gre za to da zavore zakuriš in jih potem počasi ohladiš, ime mi s tem nekako ne gre skupaj.

jaz sem to zadevo našel:

1. After installing new disc rotors and/or brake pads, perform eight to 10 slowdowns applying moderate pressure from about 30 to 40 mph (50 to 60 kph) without coming to a stop.
2. Make an additional two or three slowdowns applying heavy pressure from about 40 to 45 mph (60 to 70 kph) without coming to a stop.
3. DO NOT DRAG THE BRAKES.
4. Allow at least 15 minutes for the brake system to cool down.
5. While the car is at rest during cool-down, DO NOT APPLY THE BRAKES. If you do, material will transfer from the pads to the rotor and probably give you braking vibration.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#29

jaz sem to zadevo našel:
1. After installing new disc rotors and/or brake pads, perform eight to 10 slowdowns applying moderate pressure from about 30 to 40 mph (50 to 60 kph) without coming to a stop.
2. Make an additional two or three slowdowns applying heavy pressure from about 40 to 45 mph (60 to 70 kph) without coming to a stop.
3. DO NOT DRAG THE BRAKES.
4. Allow at least 15 minutes for the brake system to cool down.
5. While the car is at rest during cool-down, DO NOT APPLY THE BRAKES. If you do, material will transfer from the pads to the rotor and probably give you braking vibration.


To so navodila za utekanje novih diskov, avtor ni povedal nič pametnega, namesto tega bi lahko samo rekel da prvih par 100 km ne zaviraj na polno. Diski in ploščice na začetku ne nalegajo po celotni površini, zato jih je treba ulaufat, kasnejšega pojava tresenja pa to ne bo rešilo.

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • elvir79 je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 926
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#30

Bed-in je izraz za utekavanje :ok

kaj pa si vse zamenjal?


Čisto vse gumi puše in roke. Tudi puše od mosta in diffa.
Prikaži več možnosti
    • elvir79 je všeč


elvir79
elvir79
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW 5

#31

da updejtam "napredek".

danes sem po nasvetu mic70 šel na tehničnega in glej ga zlomka ... amortizerji so zanič (levi je popolnoma fuč, desni pa še bolj)  :napaka

sem naročil nove in upam, da bo zadeva rešena. javim, ko jih zamenjam.


Prikaži več možnosti
    • Jerry, mic70 in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 230
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#32

In kako nihče ni opazil popolnoma fuč in se bolj zanič amortizerjev?

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • elvir79 je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 66 643
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#33

Ne vem če imajo na navadnem tehničnem aparature, ki bi stanje amortizerjev dovolj dobro zaznali. Drugo je če olje iz njih teče ipd.


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 238
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#34

pa sej vidis ali je vse mastno al ne. olje nekam mora it.
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 230
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#35

Ne vem kako tisti za volanom ni opazil.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 238
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#36

jaz tukaj mecem bolj krivdo na mehanika. a ves ce ti vozis in se vsak teden poslabsa amortizer za 0.01% se tega navadis. kot brisalci. sele ko das nove vidis kako so bili stari res slabi. mehanik pa ce je saril okoli zavor pa ja bidis da je masten amortizer. mislim jaz tega ne razumem. danes smo dali letna kolesa na naso f31 in je zaden lev amortizer spuscen, masten. pac vidis. menjas in gres dalje. mehanik mora najt in idpravit napake. sej on ima nekaj od tega. kot da ne zeli zasluzit?!
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • M power in elvir79 uporabnikom je všeč to sporočilo


elvir79
elvir79
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW 5

#37

In kako nihče ni opazil popolnoma fuč in se bolj zanič amortizerjev?

sem bil pri treh mehanikih in vsi so rekli, da tresenje ne more bit zaradi amortizerjev ... pa večkrat sem prosil, naj mi to preverijo in vedno isti odgovor.

 

jaz tukaj mecem bolj krivdo na mehanika. a ves ce ti vozis in se vsak teden poslabsa amortizer za 0.01% se tega navadis. kot brisalci. sele ko das nove vidis kako so bili stari res slabi. mehanik pa ce je saril okoli zavor pa ja bidis da je masten amortizer. mislim jaz tega ne razumem. danes smo dali letna kolesa na naso f31 in je zaden lev amortizer spuscen, masten. pac vidis. menjas in gres dalje. mehanik mora najt in idpravit napake. sej on ima nekaj od tega. kot da ne zeli zasluzit?!

sem drugi lastnik in predvidevam, da so bili amortizerji že prej v slabem stanju. tako kot si napisal, enostavno se navadiš, da je to normalno in niti ne veš, da bi bilo kaj narobe. vizualno so amortizerji ok in tudi če močno zatreseš sprednji del, ni nekega pozibavanja, ker verjetno fedre toliko požrejo.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#38

sem bil pri treh mehanikih in vsi so rekli, da tresenje ne more bit zaradi amortizerjev ... pa večkrat sem prosil, naj mi to preverijo in vedno isti odgovor.

Menjaj mehanika, ti trije nimajo pojma.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • elvir79 je všeč


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 743
  • Lokacija: Ljubljana

#39

Ja samo res. Ne vem ali je to stara šola ali common sense ampak zaradi slabih amortizerjev diski fajn tresejo. Sploh, ko moras na avtocesti bremzat bedakom iz 200kmh na 80.
Pa mulci in se kaksen starejsi se naj peljejo kdaj brez nabijanja muzike v avtu, da malo poslusajo avto. Ker tricetrt napak prej zaznas. Ne ugasne zastonj vsak normalen mehanik najprej radio ko se usede v tvoj avto. Ce ga vozis vsak dan pa toliko prej slisis
Prikaži več možnosti


elvir79
elvir79
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW 5

#40

evo me ... da posodobim zgodbo  :)

 

menjal amortizerje --- tresenje ni "izginilo". se je pa precej izboljšala lega in vožnja vozila. to sem moral v vsakem primeru zrihtat.

danes sem dal montirat nove diske in ploščice ... kupil original, ker se več nisem želel ubadat s tem kera firma je ok in kera ne.

 

avto zdaj pri zaviranju ne trosi. javim čez čas kakšno bo stanje.


Prikaži več možnosti
    • jjjernej in krtinovec uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.