Skoči na vsebino

 

BMW 525D delete EGR

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 85
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#1

Zanima me vaše mnenje glede odstranitve egr ventila in komplet hlajenja z egr delete kitom. Tako tudi odstranitev loput na sesalnem razdelilniku.

Vem da odstranitev egr ventila pripomore k čistejšemu motorju kaj pa na tehničnem pregledu lahko to odkrijejo.


Pripete slike za predogled

  • 61o0Bw6TM8L.__AC_SY300_SX300_QL70_ML2_.jpg
  • 81LxkhhXsXL._SX522_.jpg
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 85
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#2

Sem našel temo glede odstranitve egr. In mnenja so različna.  :)


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 842
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#3

In kaj pravijo mnenja?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 85
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E39, Rexton 2.7 XVT

#4

In kaj pravijo mnenja?

Stroka pravi tako: zbris sistema EGR zmanjša kopičenje ogljika in izboljša pretok zraka v motor . To bo povzročilo boljše delovanje. Z izbrisom EGR boste morda občutili izboljšan odziv plina, več konjskih moči in večji izkoristek goriva.

 

Drugi pa: Povečane emisije: Vpliv na okolje: Če onemogočite sistem EGR, se lahko proizvedejo višje ravni emisij NOx, kar prispeva k onesnaženosti zraka in potencialno neuspešnim preizkusom emisij. Možna poškodba motorja.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 842
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#5

Večna dilema, ki nikoli ne bo razrešena. Moje mnenje je, da pustiš zadevo dokler deluje bp.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 422
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#6

To bo vedno vsak stal na svojem bregu ...Resnica je pač nekje vmes. Za okolje je zagotovo boljše, da je prisoten. Za motor pa tako/tako. Negativno vpliva nanj v smislu, da se bolj pogosto zaradi njega nabirajo saje na sesalnem kolektorju. Prav tako bolj kontaminira olje. Pozitivno vpliva v smislu, da se zaradi njega prej motor segreje, kar pomeni da pride olje prej na delovno temperaturo, prej začne tebe v kabini gret, lažje se izvaja regeneracija DPF, motor naj bi hladen bolj mirno tekel?, itd.

 

Moje mnenje je, da ga pusti v avtu. EGR sam po sebi skoraj nikoli ni krivec za težave ampak so skoraj vedno bolj kaki injektorji, vakuum cevke, turbina,...


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 30 220
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#7

Mah moj E39 530dTA se je kljub izklopljenem EGR takoj segrel. Jaz sem zihr za delete, nima kaj izpuh nazaj v motor hodit.
Mogoce dokler dela pustis, ko zacne srat pa ven. Je pa potem potrebno vse ocistiti, to je res.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.