na M43B19 so šli po gobe ventili.
Po čem sklepaš da so šli ventili? Videl sem že razne felerje na M43 - puščanje olja, zaribanje zaradi puščanja hladilne in pregretja, klepanje ojničnih, ipd., da bi šli ventili pa prvič slišim
#41
Po čem sklepaš da so šli ventili? Videl sem že razne felerje na M43 - puščanje olja, zaribanje zaradi puščanja hladilne in pregretja, klepanje ojničnih, ipd., da bi šli ventili pa prvič slišim |
Prikaži več možnosti
|
#42
https://www.avto.net...=BMW serija 3:
Od znotraj je zelen. Nimam nobene slike od znotraj nažalost..
Tak mi je rekel en mehanik, da predvideva. Sej sem tudi dal link ( https://www.youtube....rts/s60obrzh--g ) če je slučajno kaj druga, da vidim če je normalna cena za popravilo. Sicer imam na voljo tudi 6 cilindra dat noter, ampak pričakujem otroka in mam zaj tretji avto bmw pa mi stoji. Smešno je ker ko se avto segreje na delovno temparaturo začne ružit nad 2.5k obrati. Če se vozim v 5 prestavi 70km/h avto ne ruži nič. Če je avto hladn in ga zašartam. Pa pritisnem gas nima takega zvoka. Urejal jetbox8, 23.05.2024, 08:33. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Vijolicen e34 touring M43b18. V afriki je bil z njim ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#44
Jest se ne bi kar zapodil nad ventile - ne vem po kolk tvoj mehanik pozna ta motor in hibe. Na tvojem mestu bi šel najprej v menjavo ojničnih (kar je 10x manj dela kot menjava ventilov) in jih boš morala tako ali drugače 1x kmalu menjat. Pa tud verigo in dročnike bi prej sumil kot pa ventile |
Prikaži več možnosti
|
#45
Se mi je zdelo, ja. Tisto je druga serija, ni enak motor kot so bili v E46. Prve serije so po mojih podatkih nekaj čisto drugega, so dosti boljši motorji kot ti, ki so jih kasneje vgrajevali v E46.
Saj se jasno sliši od kje prihaja zvok, tisti ki tega ne loči ni noben mehanik, ampak šalabajzar in boljše da gre krave past. YOU CAN'T BUY LOVE & HAPPINESS! (unless you have cash) |
Prikaži več možnosti
|
#46
Sploh ne vem zakaj bi kdorkoli diagnosticiral zanič ventile.
Lahko je problem ropotu drocnikov ne pa ventilov. Ko so ventili zanic pomeni da ne tesnijo več tako kot je treba,posledica slaba kompresija,ni moči itd. Za ta novejši motor mi je znano da so že 15let nazaj menjalni ojnicne lezaje. Imel sem dva prva M43(e36) in tudi M40(e34) pa nisem imel.z njimi problemov. Z tem da sem.imel.na M40 vgrajen plin. Za M40 vem.da je bilo znano da se zobati jermen menja ma 40kkm.in pa.rado odmično gred požre. Vem pa da se je od vedno govorilo.,da.so M43 B19 slabi motorji,kaj je točno.toliko drugacnega od prve različice.M43 pa nevem. Urejal blackberet, 23.05.2024, 12:05. |
Prikaži več možnosti
|
#47
Tako je. Jaz že ves čas govorim o M43 v E46, za prejšnje serije nisem slišal da bi imel kdo slabe izkušnje, oziroma je bilo težav zanemarljivo malo. Ta motor je drek samo v E46 in sem tudi napisal kje so problemi, upam da smo to zdaj razčistili. YOU CAN'T BUY LOVE & HAPPINESS! (unless you have cash) |
Prikaži več možnosti
|
#48
Ko sem ga iskal, ga ni blo za dobit nikjer. |
Prikaži več možnosti
|
#49
V bistvu so e46 316i prvih letnikov imele še 1.6 motor in ta ni problematičen. 1.9 318i je pa ženi dejansko zaribal na ojničnih, pa je bil redno servisiran. In to ni edini meni znani primer, tako, da bi jaz lastnikom teh motorjev priporočal preventivno menjavo le-teh. 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive > 2020 G21 320d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|