Skoči na vsebino

 

Menjava ventilov na M43B19

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
46 odgovorov v temi
drago
drago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: lublana
  • Avtomobil: yugo

#41

na M43B19 so šli po gobe ventili.
 

Po čem sklepaš da so šli ventili? Videl sem že razne felerje na M43 - puščanje olja, zaribanje zaradi puščanja hladilne in pregretja, klepanje ojničnih, ipd., da bi šli ventili pa prvič slišim
 


Prikaži več možnosti


jetbox8
jetbox8
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7

#42

A napopaš kake slike avta?:D notr pa zunaj itd... Pa kok bi hotel zanj, če ugotoviš, da ni vreden pol k****, kot nekateri pravjo? ;)

https://www.avto.net...=BMW serija 3: 

 

Od znotraj je zelen. Nimam nobene slike od znotraj nažalost..


Po čem sklepaš da so šli ventili? Videl sem že razne felerje na M43 - puščanje olja, zaribanje zaradi puščanja hladilne in pregretja, klepanje ojničnih, ipd., da bi šli ventili pa prvič slišim
 

Tak mi je rekel en mehanik, da predvideva. Sej sem tudi dal link ( https://www.youtube....rts/s60obrzh--g ) če je slučajno kaj druga, da vidim če je normalna cena za popravilo. Sicer imam na voljo tudi 6 cilindra dat noter, ampak pričakujem otroka in mam zaj tretji avto bmw pa mi stoji. Smešno je ker ko se avto segreje na delovno temparaturo začne ružit nad 2.5k obrati. Če se vozim v 5 prestavi 70km/h avto ne ruži nič. Če je avto hladn in ga zašartam. Pa pritisnem gas nima takega zvoka.



Urejal jetbox8, 23.05.2024, 08:33.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 760
  • Lokacija: Ljubljana

#43

Cut the crap. Kje si imel ti ta motor, v E34?


Vijolicen e34 touring M43b18. V afriki je bil z njim :)
Prikaži več možnosti


drago
drago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 172
  • Lokacija: lublana
  • Avtomobil: yugo

#44

https://www.avto.net...=BMW serija 3: 

 

Od znotraj je zelen. Nimam nobene slike od znotraj nažalost..


Tak mi je rekel en mehanik, da predvideva. Sej sem tudi dal link ( https://www.youtube....rts/s60obrzh--g ) če je slučajno kaj druga, da vidim če je normalna cena za popravilo. Sicer imam na voljo tudi 6 cilindra dat noter, ampak pričakujem otroka in mam zaj tretji avto bmw pa mi stoji. Smešno je ker ko se avto segreje na delovno temparaturo začne ružit nad 2.5k obrati. Če se vozim v 5 prestavi 70km/h avto ne ruži nič. Če je avto hladn in ga zašartam. Pa pritisnem gas nima takega zvoka.

Jest se ne bi kar zapodil nad ventile - ne vem po kolk tvoj mehanik pozna ta motor in hibe. Na tvojem mestu bi šel najprej v menjavo ojničnih (kar je 10x manj dela kot menjava ventilov) in jih boš morala tako ali drugače 1x kmalu menjat. Pa tud verigo in dročnike bi prej sumil kot pa ventile
 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#45

Vijolicen e34 touring M43b18. V afriki je bil z njim :)


Se mi je zdelo, ja. Tisto je druga serija, ni enak motor kot so bili v E46. Prve serije so po mojih podatkih nekaj čisto drugega, so dosti boljši motorji kot ti, ki so jih kasneje vgrajevali v E46.

Jest se ne bi kar zapodil nad ventile - ne vem po kolk tvoj mehanik pozna ta motor in hibe. Na tvojem mestu bi šel najprej v menjavo ojničnih (kar je 10x manj dela kot menjava ventilov) in jih boš morala tako ali drugače 1x kmalu menjat. Pa tud verigo in dročnike bi prej sumil kot pa ventile


Saj se jasno sliši od kje prihaja zvok, tisti ki tega ne loči ni noben mehanik, ampak šalabajzar in boljše da gre krave past.

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 729
  • Avtomobil: BMW

#46

Sploh ne vem zakaj bi kdorkoli diagnosticiral zanič ventile.
Lahko je problem ropotu drocnikov ne pa ventilov.
Ko so ventili zanic pomeni da ne tesnijo več tako kot je treba,posledica slaba kompresija,ni moči itd.

Za ta novejši motor mi je znano da so že 15let nazaj menjalni ojnicne lezaje.

Imel sem dva prva M43(e36) in tudi M40(e34) pa nisem imel.z njimi problemov. Z tem da sem.imel.na M40 vgrajen plin.
Za M40 vem.da je bilo znano da se zobati jermen menja ma 40kkm.in pa.rado odmično gred požre.

Vem pa da se je od vedno govorilo.,da.so M43 B19 slabi motorji,kaj je točno.toliko drugacnega od prve različice.M43 pa nevem.

Urejal blackberet, 23.05.2024, 12:05.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Jerry in drago uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#47

Sploh ne vem zakaj bi kdorkoli diagnosticiral zanič ventile.
Lahko je problem ropotu drocnikov ne pa ventilov.
Ko so ventili zanic pomeni da ne tesnijo več tako kot je treba,posledica slaba kompresija,ni moči itd.
Za ta novejši motor mi je znano da so že 15let nazaj menjalni ojnicne lezaje.
Imel sem dva prva M43(e36) in tudi M40(e34) pa nisem imel.z njimi problemov. Z tem da sem.imel.na M40 vgrajen plin.
Za M40 vem.da je bilo znano da se zobati jermen menja ma 40kkm.in pa.rado odmično gred požre.
Vem pa da se je od vedno govorilo.,da.so M43 B19 slabi motorji,kaj je točno.toliko drugacnega od prve različice.M43 pa nevem.


Tako je. Jaz že ves čas govorim o M43 v E46, za prejšnje serije nisem slišal da bi imel kdo slabe izkušnje, oziroma je bilo težav zanemarljivo malo. Ta motor je drek samo v E46 in sem tudi napisal kje so problemi, upam da smo to zdaj razčistili.

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.