Skoči na vsebino

 

Problem z gasom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
51 odgovorov v temi
O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#1

Imam BMW E61 2005  in auto je imel občasne probleme z gasom na nekaj časa zdaj pa je problem kar pogost še posebej na autocesti.

Ko na avtocesti vozim 120-130km/h avto pride do 120-130 in potem se to nekako ustavi in enostavno noče več pospešit , tudi če do konca stisnem gas auto ne pospeši.Ko pa se auto ohladi pa je spet vse normalno.Na začetku je bilo to bol redko in je potem auto šel normalno zdaj pa je problem pogost vsakič ko grem na avtocesto se mi to zgodi.Avto smo že priklopili na scanner ampak ne pokaže nič kar bi bilo v povezavi s tem razen napake oz kode 4530 boost pressure control , control deviation in napake na DPFu in EGRu.Prilagam slike iz scannerja.

Če kdo ve kaj bi lahko bilo naj napiše.


Pripete slike za predogled

  • IMG_4231.png
Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 457
  • Avtomobil: :(

#2

Ne razumem. Kako ne pokaže nič v povezavi s tem? Seveda da, kaj pa pričakuješ, da bo sprožila napaka na DPFju in senzor tlaka?

Lučka za motor pa verjetno gori že lep čas in meče v rezervni program…
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


BugsBunny
BugsBunny
  • Uporabnik
  • Sporočil: 359
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: F10 535xi | SC59

#3

Vse kar ti je izpisalo je 99% povezano s tem  :confused  :crazy


500.png

Prikaži več možnosti
    • HiM je všeč


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#4

Ne razumem. Kako ne pokaže nič v povezavi s tem? Seveda da, kaj pa pričakuješ, da bo sprožila napaka na DPFju in senzor tlaka?

Lučka za motor pa verjetno gori že lep čas in meče v rezervni program…

Lučka za motor mi sploh ne gori , to je zanimivo.Je pa problem da to auto naredi za nekaj časa potem pa spet normalno dela.Je pa res da spušča nekakšne čudne zvoke ko dam po gasu kot bi nekje bilo nekaj zaprto in se ne more odpret.
Za DPF bi pomojem avto že moral narediti regeneracijo in mi ni jasno zakaj je noče.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 830
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#5

Regeneracijo ti ne dela, ker javlja druge napake. Ni to golf 2  :ok2


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 083
  • Avtomobil: BMW

#6

Regeneracijo ti ne dela, ker javlja druge napake. Ni to golf 2 :ok2


Ko bo pa zagorel bo pa spet kaksen kurec je BMW itd.

Urejal blackberet, 02.06.2024, 12:30.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • BugsBunny je všeč


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#7

Regeneracijo ti ne dela, ker javlja druge napake. Ni to golf 2  :ok2

Se pravi da morem prvo 2 senzorja popravit za katere mi kaže na scannerju da sta hin  pol pa naj bi auto sam naredil regeneracijo  ?
V planu je že da se odstrani EGR pa DPF ker javlja napako.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 830
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#8

Če je preveč zapacan bo treba prisilno sprozit regeneracijo. Drugače pa naj ti vse od 1x naredi nekdo, ki ve kaj dela.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#9

Če je preveč zapacan bo treba prisilno sprozit regeneracijo. Drugače pa naj ti vse od 1x naredi nekdo, ki ve kaj dela.

In kako jo prisilno sprožiš ? 


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 830
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#10

In kako jo prisilno sprožiš ?


Tester.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#11

Tester.

Pa rabiš to kakšen poseben tester ali bo vredu tisti mali ko se na telefon prek bluetootha poveže pa ti izpiše napake ? 


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 830
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#12

To pa ne vem...bo moral kdo, ki ima izkušnje s testerjem povedat.
Bližnjic ne išči, ker bo drugače šlo preveč €.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#13

Sem ugotovil da auto mogoče noče narediti regeneraciji ker nekje spuščajo vakum cevke , tako da bo to treba prvo popravit potem pa upam na najbolše 


Prikaži več možnosti


BugsBunny
BugsBunny
  • Uporabnik
  • Sporočil: 359
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: F10 535xi | SC59

#14

:crazy


500.png

Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 268
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: G20 M340i xDrive

#15

Sem ugotovil da auto mogoče noče narediti regeneraciji ker nekje spuščajo vakum cevke , tako da bo to treba prvo popravit potem pa upam na najbolše 

Senzor tlaka ponavadi javi napako, ker je DPF poln (sem imel enako težavo na E61 535d).

Preveri na testerju če ti oba termostata EGR delujeta pravilno. Oba rada odpovesta pri E60/E61. Ko odpovesta avto ne zagreje do delovne temperature in posledično ne more narediti regeneracije DPFa.


Prikaži več možnosti


HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 457
  • Avtomobil: :(

#16

Ampak on ima tudi napako na Charge air air temp sensor - no signal..
Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 39
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#17

Senzor tlaka ponavadi javi napako, ker je DPF poln (sem imel enako težavo na E61 535d).

Preveri na testerju če ti oba termostata EGR delujeta pravilno. Oba rada odpovesta pri E60/E61. Ko odpovesta avto ne zagreje do delovne temperature in posledično ne more narediti regeneracije DPFa.

NIkjer na testerju ne piše da bi bila senzorja problem 


Ampak on ima tudi napako na Charge air air temp sensor - no signal..

To je  že dolgo , ampak ni nikoli delalo problemov. Dvomim da jih zdaj dela.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 137
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#18

NIkjer na testerju ne piše da bi bila senzorja problem 


To je  že dolgo , ampak ni nikoli delalo problemov. Dvomim da jih zdaj dela.

:napaka

Senzor najbrž ni tam, ker so ga imeli viška, ampak ima funkcijo... :crazy

Motor glede na vse meritve prilagaja svoje delovanje. Če ne deluje prav, začne slabo izgorevat in pacat, posledično imaš zabit DPF, katalizatorje... Ampak vse to se dogaja počasi, očitno se ti je zdaj zgodilo.


Prikaži več možnosti
    • Jerry in BugsBunny uporabnikom je všeč to sporočilo


BugsBunny
BugsBunny
  • Uporabnik
  • Sporočil: 359
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: F10 535xi | SC59

#19

Prvo porihti to kr ti izpisuje na diagnostiki, ker ma avto več napak od plana za obnovo Petrinje po potresu.


500.png

Prikaži več možnosti
    • Jerry, Falko in sssimon uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#20

Sem ugotovil da auto mogoče noče narediti regeneraciji ker nekje spuščajo vakum cevke , tako da bo to treba prvo popravit potem pa upam na najbolše 

Žal se ne boš tako poceni izmazal, moral boš odpravit vse napake ali vsaj veliko večino, šele potem se bo sprožila regeneracija.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • BugsBunny je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.