Pripete datoteke
Urejal tom78, 25.06.2024, 23:12.
#1
Pripete datotekeUrejal tom78, 25.06.2024, 23:12. BMW |
Prikaži več možnosti
|
#2
727 KM in 1.000 Nm skupaj z elektriko, samo V8 ima 585 KM in 750 Nm.
Teža 2.510 kg!!! Zmogljiv pujsek. Več kot 600 kg težji od predhodnika. Če se primerja z M5 CS, je razlika skoraj 700 kg. WTF? 0-100 km/h (3,5 s) in 0-200 km/h (10,9 s) je počasneje kot pri F90 M5 Competition. CS je pa sploh drug svet. Ne bo več Competition izvedbe. Gume so Hankook, šparajo? Avto je dolg 5,10m (dolžina E38 iL izvedbe) pa še vedno zadaj ni placa za kolena. Prtljažnik je zaradi baterij velik kot v E39, čeprav je avto 33 cm daljši. Meni je grd zunaj in znotraj. Karikatura. R.I.P. ///M5. Se vsaj ne rabim več sekirat, da ne zadanem na Eurojackpotu. ![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#3
Nic pujsek, prase zavaljeno!
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Pričakovano grd, tako kot vsa nova BMW vozila že nekaj let.... Urejal Martini Racing, 26.06.2024, 04:41. “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#5
Spredaj širina pnevmatik 285. Uff |
Prikaži več možnosti
|
#7
Jaz sem ga videl v tej sivi barvi. Gume so bile pilot sport s5. Mene so navdušili sedeži, so mix med M3 klasiko in M3 bucketi. Zelo dobro drži sedalni del te, ampak robovi niso tako trdi. Bo pa zanimivo videti, kako se bo ta pena posedla po letu ali dveh na sedalnem robu.
Tudi skladen zgleda v živo. Je pa res, da je (po besedah tistih, ki so ga peljali/testirali/razvijali) dosti manj zabaven in se teža pozna. Tudi na Nuru so ob prvih poizkusih bili počasnejši kot z F90, ravno na račun teže.
Tako, da če koga skrbi, da ta novi M5 res ne bo za njega in je ugotovil, da je F90 lci vrhunec tega, kar M5 kadarkoli bo, oče prodaja svojega “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#8
Se je pa kar vozil z njim. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Fotr ma.se boljši okus za avte kot sin ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Poznam ta avto in je res kot nov in barva usnja je top, kdor bo kupil bo dobil skoraj nov avto z pravim motorjem, in zaradi nižje teže je dosti bolj okreten kot pa nov M5, meni tudi lepši. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Torej, če je kdaj za kupit F90 CS-a je to zdaj. Meni je CS prva izbira, če kdaj finančno butne. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Če se misliš dosti voziti na daljše poti CS ni ravno dobra izbira, je manj izoliran in pa tudi sedeži so bolj trdi in školjkasti, za dirkat pa tudi ni ker je prevelik. Je pa nekaj posebnega in za pogledat je dosti bolj brutalen napram navadnemu od zunaj in od znotraj, to je bolj avto za v zbirko za BMW ljubitelja in bo na dolgi rok sigurno cenjen. |
Prikaži več možnosti
|
#14
Zdaj je bila razlika v teži med M5 in M3 cca. 170-180 kg... Po novem pa 750kg.. Dobri so, na enkrat ima XM smisel.. Če je že težek in okoren, naj bo vsaj uporaben..
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Glede na to da menja za i7 m60i ne bi bil cist tok zihr… |
Prikaži več možnosti
|
#17
Ker je oblikovalec kloš.....erhm....hrvat. “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#18
1000000x raje Hankook na novi M5 kot Eurogrip na Aprilii RS 457. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Ma na sedmici tanovi ki jo vidim mimo bajte vsak dan 10x sploh zvečer je to tako ogabno za videt da je joj. Včasih smo temu tu na forumu rekli cigo tuning... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#20
A potem lahko pričakujemo da se bo naslednjik lahko vozil samo z izpitom za kamione ??
EV’s require 4 essential elements for success - protons, neutrons, electrons and morons. |
Prikaži več možnosti
|