Skoči na vsebino

 

G90 M5

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
301 odgovorov v temi
Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 67 214
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#61

Pri M3 je po navadi problem sredinski lonec, M5 tega problema nima.


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: BMW M Town

#62

Screenshot-20240627-154217-Chrome.jpg

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 885
  • Lokacija: Neckarsulm, DE
  • Avtomobil: X3M40i, Swift Sport

#63

Fantje vi govorite na pamet pa neki dvomote na pamet noben pa konfiguratorja ne odpre pa pogleda. Kljuka je na voljo kot je razvidno
zgoraj.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: BMW M Town

#64

Pri M5 pa so nek brezvezni hibridni sklop samo dodali zraven za balast. Tale M5 je narejen bolj po filozofiji 550e, ni hibrid toliko zaradi tega da mu bi dodajal boost.. Bolj zaradi tega da bi se folk z njim na krajše relacije vozil na štrom..  Pač BMW je tule fajn brcnil v temo, ja bravo V8 je ostal to je pa tudi vse.. Izgleda da je F90 res vrhunski stroj, glede na to da je njegov naslednik na papirju veliko slabša opcija.. 

 

Ravno boost mu doda hibridni sklop... zato pa je celo boljši v prožnosti kot F90 M5 CS

 

The new BMW M5 harnesses the instantaneously initiated and relentlessly building power delivery of its engine and electric motor to accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) in 3.5 seconds. 0 to 200 km/h (124 mph) takes 10.9 seconds. In addition, the maximum system torque of 1,000 Nm (737 lb-ft) gives the M HYBRID drive system outstanding elasticity, which is reflected in a time of 2.9 seconds for the sprint from 80 to 120 km/h (50 – 75 mph) in fifth gear. In fourth gear, this figure drops as low as 2.2 seconds. And that even undercuts the times recorded by the previous-generation BMW M5 CS special edition by 0.1 seconds in fourth gear and 0.3 seconds in fifth.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Wemar_e30
Wemar_e30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 692
  • Lokacija: Jezero
  • Avtomobil: E30 88' @1JZ

#65

Ja to je isti pujs kot pa M5, obstajala je pa tudi Turbo S verzija z okoli 2000 kg in 630 kg ampak se je zelo slabo prodajala zaradi davčnih olajšav na hibride. Je pa res bil M5 CS zgleda višek v M5 zgodovini.
 
https://www.youtube....h?v=CWEGcv4pDiI

Stop. To pa je bogoskrunstvo. F90 postavljati pred E39 M5. No no no
Prikaži več možnosti
    • chado je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 128

#66

Ravno boost mu doda hibridni sklop... zato pa je celo boljši v prožnosti kot F90 M5 CS
 
The new BMW M5 harnesses the instantaneously initiated and relentlessly building power delivery of its engine and electric motor to accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) in 3.5 seconds. 0 to 200 km/h (124 mph) takes 10.9 seconds. In addition, the maximum system torque of 1,000 Nm (737 lb-ft) gives the M HYBRID drive system outstanding elasticity, which is reflected in a time of 2.9 seconds for the sprint from 80 to 120 km/h (50 – 75 mph) in fifth gear. In fourth gear, this figure drops as low as 2.2 seconds. And that even undercuts the times recorded by the previous-generation BMW M5 CS special edition by 0.1 seconds in fourth gear and 0.3 seconds in fifth.


0.1 sekunde profita za 600 kg deficita, ki jih bo pokazal v prvem ovinku in na vsaki nadaljni obrabi komponent, gum...

Hibrid je samo in izkljucno enegega razloga in sicer da na interval merjenja izpustov mocno zniza mejo :)
Prikaži več možnosti


YuGo
YuGo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 393
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: BMW ...

#67

V DE konfiguratorju je kljuka na voljo.


A super potem. Za kolesa gor dat bo, za kaj ostalega pa je problem skupna teža in niti spodobi se ne, da bi vlekel kaj drugega :)
Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 664
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#68

0.1 sekunde profita za 600 kg deficita, ki jih bo pokazal v prvem ovinku in na vsaki nadaljni obrabi komponent, gum...

Hibrid je samo in izkljucno enegega razloga in sicer da na interval merjenja izpustov mocno zniza mejo :)

Točno tako, gume bojo pri taki teži in povečanem momentu 1-2-3 fuč. Čez ovinke se bo teža vsekakor tudi poznala, pospeški pa samo če je baterija polna 

Ob normalno vožnji in taki teži pa poraba sigurno par litrov gor napram predhodniku

 

Da ne omenjam, ko bo ta avto čez par let potreboval nove baterije bo itak samo še za na odpad oziroma ga bojo pod kozolcem predelali da bo deloval samo na motor 


Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: BMW M Town

#69

Hibrid je samo in izkljucno enegega razloga in sicer da na interval merjenja izpustov mocno zniza mejo :)

To je res, ampak tega se bo potrebno navadit.... vsaj eno generacijo dokler ne bo razvoj električnih pogonskih sklopov (in infrastrukture za polnjenje) na takem nivoju, da bodo primerni za ///M / AMG / RS in podobne modele.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 337
  • Lokacija: slo

#70

A super potem. Za kolesa gor dat bo, za kaj ostalega pa je problem skupna teža in niti spodobi se ne, da bi vlekel kaj drugega :)

You sure? :) F90 ima 2500kg vlečne..jaz sem vlekel dvakrat dirkalca na trackday z njim (cca 700kg prikolica in cca 850kg avto)...so se nekaj jajcali od Ljubljane proti Vrhniki, malo se mi je mudilo, pozabim da imam prikolico in avto, ko se je vrhniški klanec začel...se končno vsi umaknejo, pospešim in po parih sekundah se spomnim, da je zadaj prikolica...hitrost pa že za v Slovenske novice... 

 

Da se vrnemo nove generacijo...pogonski sklop je slabo usklajen, če bo enak setup kot v XM label... torej elektro motor je prešvoh za to težo. Pelješ na elektriko, dokler dodajaš čisto malo stopalke za gas je ok, če hočeš malenkost hitreje se prestaviti, dodaš malo več, pa se avto ne premakne kot bi želel...dodaš še malo več, pričakuješ da bo pospešil na elektriko, pa vklopi ICE. Vsak, ki je izkusil kakšne vibracije in zvok sproducira ta S63 motor ve, da zadeva niti ni bila namenjena, da bi bila uglajena. In ta preklop elektro na ICE je moteče izrazit. 

Recimo BMW hibridi, ki so v povezavi z B58 motorjem (545, 745, 550e, 750e,..) imajo zaradi mirnosti in svilnatega teka B58, ta vklop praktično nezaznaven in dosti bolj elegantno in usklajeno deluje sklop, Med tem, ko sem pri tem XM vsaj jaz zmeraj razmišljal, kako dozirati stopalko, da ne bo vklopil motorja za 3 sekunde v vsakodnevnem prometu, vedno ko ga je vklopil je prevzel mojo pozornost in prav tako vedno, ko ga je izklopil... Mogoče bo nekoliko boljše to pri M5, ki ima 300kg manj in bo elektro motor lažje premikal to gmoto bolj dinamično, brez da bo vklapljal ICE.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 128

#71

To je res, ampak tega se bo potrebno navadit.... vsaj eno generacijo dokler ne bo razvoj električnih pogonskih sklopov (in infrastrukture za polnjenje) na takem nivoju, da bodo primerni za ///M / AMG / RS in podobne modele.

Zakaj bi se pa cesa rabil navajat? Vse predzadnje generacije modelov, mogoce celo generacije prej, imajo danes enako tehniko kot najnovejse. Razvoj se zelo upocasnil, LED luci so na enake ze 10 let, infotainemnti dobri tudi, asistence, ambientalna.. dejansko v sami tehniki interierja in tega ni razlike, posledicno avto ne zastara kot bi sicer. In ce imas ob tem se boljsi pogonski sklop kot v najnovejsih kantah, ne vem zakaj bi vzel G90 pred F, razen da se postavljas kje pred kaficem.

Js sem se odlocil, da ICE novejsega od 2022 ne bom nikoli v zivljenju vec kupil, ker nic ni tako dobro kot je bilo prej in tudi nobene novitete. Ne vidim smisla.
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: BMW M Town

#72

Js sem se odlocil, da ICE novejsega od 2022 ne bom nikoli v zivljenju vec kupil, ker nic ni tako dobro kot je bilo prej in tudi nobene novitete. Ne vidim smisla.

Potem si tako kot Jerry, samo da je med vama 16 let razlike (mislim da je on rekel, da je zanj meja leto 2006)  :ok2



Urejal tom78, 27.06.2024, 19:01.

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 081
  • Lokacija: BMW M Town

#73

A Mercedes v tej generaciji E klase ne bo ponudil modela E63 AMG?  Bo E53 ostal vrh ponudbe?


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Tomzl
Tomzl

    www.bmwslo.com

  • Administrator
  • Sporočil: 8 939
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: M140i

#74

Tisti, ki upravlja Instagram račun za BMW M, ima smisel za humor in jajca. Upam, da bo imel jutri tudi še službo. :-D

Zelo povedna objava...

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20240627_205422_Chrome.jpg

Float like a Cadillac, sting like a Bimmer :)

Prikaži več možnosti
    • DrKo, Boris-84, timej98 in 2 ostalim je všeč


RapidWabbit
RapidWabbit

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 286
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Das Auto

#75

Večino primerjav ste že napisali, pa je tukaj še par dodatnih:

https://www.reddit.c..._of_the_new_m5/
Prikaži več možnosti
    • DamoE30, neicheq in airmike uporabnikom je všeč to sporočilo


empacher
empacher

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 295
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: X5 M50d

#76

Jaz sem ga videl v tej sivi barvi. Gume so bile pilot sport s5. Mene so navdušili sedeži, so mix med M3 klasiko in M3 bucketi. Zelo dobro drži sedalni del te, ampak robovi niso tako trdi. Bo pa zanimivo videti, kako se bo ta pena posedla po letu ali dveh na sedalnem robu.

 

Tudi skladen zgleda v živo. Je pa res, da je (po besedah tistih, ki so ga peljali/testirali/razvijali) dosti manj zabaven in se teža pozna. Tudi na Nuru so ob prvih poizkusih bili počasnejši kot z F90, ravno na račun teže.

 

Tako, da če koga skrbi, da ta novi M5 res ne bo za njega in je ugotovil, da je F90 lci vrhunec tega, kar M5 kadarkoli bo, oče prodaja svojega :)  https://www.avto.net...&display=BMW M5

Sem malo prej videl avto v Mariboru... ampak ne verjamem, da je bil voznik oče  :-D


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 886
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `10

#77

Večino primerjav ste že napisali, pa je tukaj še par dodatnih:

https://www.reddit.c..._of_the_new_m5/

Dober komentar  :-D

 

"Hey it may be heavier, but at least it's also slower and uglier"  :laugh 


E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti
    • sash, DrKo in M4-CS uporabnikom je všeč to sporočilo


Tomzl
Tomzl

    www.bmwslo.com

  • Administrator
  • Sporočil: 8 939
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: M140i

#78

Dober komentar  :-D

 

"Hey it may be heavier, but at least it's also slower and uglier"  :laugh 

And more expensive.  :-D


Float like a Cadillac, sting like a Bimmer :)

Prikaži več možnosti
    • DamoE30, chado in M4-CS uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 337
  • Lokacija: slo

#79

Sem malo prej videl avto v Mariboru... ampak ne verjamem, da je bil voznik oče  :-D


Brat :)

“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 255
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: je modre barve

#80

Tole res ni za nikamor. M5 70kg težji kot najbolj luksuzen maybach S680!

Me veseli, da se internet dela norca. Mene je tudi nasmejalo par komentarjev na redditu.

 

Vsak avto-moto navdušenec ve: Weight is the enemy!

 

Zadnji BMWji so vsi po vrsti pujsi.

Recimo M2: najmanjši BMW ima 1725kg unladen oz 1800 kg po DINu (sepravi s šoferjem).

Tono osemsto, za em dva!

 

E39 M5 je lažji, pa gre za daljšo, 4 vratno, luksuzno limuzino :fight

 

Naj grejo nekam. Kot da tekmujejo z Zvezdo, kdo naredi bolj bedast športni avto. Včasih so si šefi merili egote s časi do 100, danes pa kdo ima težjega :crazy


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.