Skoči na vsebino

 

Po menjavi ventilov napaka DTC 4B90, motor ne zažene (525d)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#1

Po menjavi pokrova ventilov zaradi poškodbe mi motor več ne zažene. Vsi konektorji pravilno priklopljeni. Mi sedaj javlja napako DTC 4B90 Rail pressure monitoring on engine start. Motor je pred menjavo deloval. Po menjavi pa motor več ne zažene vrti ampak na zažene. Ko odklopim cev na injektorju ni nič tlaka. Ko testiram na diagnostiki mi pa prikazuje tlak. Je kdo že imel tak problem. Pri menjavi pokrova sem imel vse injektorje veni in jih tudi očistil. Bi bil mogoče problem ker je zrak notri.

Pripete slike za predogled

  • 1718962688558.png
  • 1718962685287.png
  • 1718962178790.png
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#2

Ko se boš naucil brati tester boš z lahkoto odkril težavo, vsa znanost tiči v tvojih slikah....
Prikaži več možnosti
    • TIN in timej98 uporabnikom je všeč to sporočilo


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#3

Ko se boš naucil brati tester boš z lahkoto odkril težavo, vsa znanost tiči v tvojih slikah....

Ko dam kontakt mi iz 300bar pokaže 400barov. Ko verglam pa 400 do 430barov. Zato pa iščem pomoč. Je možna okvara na senzorju tlaka.


Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#4

Pa ni problem z napetostjo. Sem probal z polnim aku. z napetostjo 13V pa brez uspeha.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#5

Ce ti že ob kontaktu kaze 300barov na injektorju pa ni nafte, pol je senzor fuč
Lahko tudi da so kabli od injektorjev ali pa eden od injektorjev el del serje
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#6

Ce ti že ob kontaktu kaze 300barov na injektorju pa ni nafte, pol je senzor fuč
Lahko tudi da so kabli od injektorjev ali pa eden od injektorjev el del serje

Če en konektor ne dela potem bi vsaj z 5 cilindri moral delat. Če je prej normalno delal. Lahko da senzor ne deluje. Samo zakaj potem

ni tlaka v cevi. Bom še preveril pumpo. Sem pa preveri še na Isti+ bmw diagnostiki mi enako napako kaže ko pa grem v sistem pa prikazuje da imam 0 bara.


Pripete slike za predogled

  • 1719414158923.jpg
  • 1719414158938.jpg
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#7

Če ima en injektor el napako oz kratek stik ne dela noben,
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#8

Če ima en injektor el napako oz kratek stik ne dela noben,

Sem preveril ožičenje in je ok. Bom še omsko preveril. Samo vse kaže na senzor. Če odklopim prvi senzor mi pokaže namesto 4bara 399bara. Če pa odklopim zadnjiega pa ni sprememb, razen če odklopim samo zadnjega pokaže 320bara. Verjetno sta oba pokvarjene. Je možno da če senzor ne dela pravilno ne dobim goriva na injektorje.


Pripete slike za predogled

  • Senzor tlaka.jpg
  • 1720341404901.png
  • 1720341562627.png
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#9

Zadaj ni senzor ampak regulator pritiska
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#10

Zadaj ni senzor ampak regulator pritiska

 

Zadaj ni senzor ampak regulator pritiska

Regulator pritiska. Je možno da je ostal zaprt. Pumpa v tanku deluje. Je mogoče še kakšna pumpa. Imaš mogoče kakšno shemo da lažje najdem napako.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#11

Odzraču si zadevo? Omsko premeri še injektorje da ni odstopanj. Si injektorje kaj podiral, rastavljal zgornji del? Če ja pol bosch servis vabi..
Pumpi sta dve ena v kestelnu ki je podajalna nekje 5barov, potem naprej pa visoko tlačna.... Lahko edino še probaš odklopit cev goriva pred visokotlačno, kakšen je pretok, da ni premali ker za 5 barov pravih more konkretno špricnt
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#12

Odzraču si zadevo? Omsko premeri še injektorje da ni odstopanj. Si injektorje kaj podiral, rastavljal zgornji del? Če ja pol bosch servis vabi..
Pumpi sta dve ena v kestelnu ki je podajalna nekje 5barov, potem naprej pa visoko tlačna.... Lahko edino še probaš odklopit cev goriva pred visokotlačno, kakšen je pretok, da ni premali ker za 5 barov pravih more konkretno špricnt

Nisem nič odzračil. Sem spraševal pa pravijo da to ni Golf2 da je potrebno odzračit. Injektorje sem samo odstranil in jih samo obrisal ter dal nazaj.

Grejo dve črne cevi spodaj a so taprave. Jih samo odklopim in dam kontakt. Kaj če ni dovolj tlaka je potem pumpa fuč.


Pripete slike za predogled

  • Cevi goriva.jpg
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#13

Odzraču si zadevo? Omsko premeri še injektorje da ni odstopanj. Si injektorje kaj podiral, rastavljal zgornji del? Če ja pol bosch servis vabi..
Pumpi sta dve ena v kestelnu ki je podajalna nekje 5barov, potem naprej pa visoko tlačna.... Lahko edino še probaš odklopit cev goriva pred visokotlačno, kakšen je pretok, da ni premali ker za 5 barov pravih more konkretno špricnt

Nisem nič odzračil. Sem spraševal pa pravijo da to ni Golf2 da je potrebno odzračit. Injektorje sem samo odstranil in jih samo obrisal ter dal nazaj.

Grejo dve črne cevi spodaj a so taprave. Jih samo odklopim in dam kontakt. Kaj če ni dovolj tlaka je potem pumpa fuč.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 729
  • Avtomobil: BMW

#14

Nisem nič odzračil. Sem spraševal pa pravijo da to ni Golf2 da je potrebno odzračit. Injektorje sem samo odstranil in jih samo obrisal ter dal nazaj.
Grejo dve črne cevi spodaj a so taprave. Jih samo odklopim in dam kontakt. Kaj če ni dovolj tlaka je potem pumpa fuč.

Zahvali se prijateljem,sedaj si verjetno(verjetno je nisi) že visokotlačno uničil ker si jo laufal na prazno.
Ravno zato ker ni Golf 2 je treba zadevo obvezno prezraciti!

Urejal blackberet, 08.07.2024, 17:20.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#15

Zahvali se prijateljem,sedaj si verjetno(verjetno je nisi) že visokotlačno uničil ker si jo laufal na prazno.
Ravno zato ker ni Golf 2 je treba zadevo obvezno prezraciti!

Ni laufal na prazno. Ker je pred razdiranjem injektorjev vse delovalo. Visokotlačne nisem razdiral saj nafta je bila notri. Sedaj sploh tlaka ni bilo in tudi nisem mogel prezračit.

E39 525d ima dve pumpi eno v tanku in eno pod pragom. Tako mi je povedal sodelavec. In naj preverim še tisto pod pragom. Zato ker zadeve ne poznam bi bil hvaležen če ima kdo kakšno shemo da lahko lociram napako. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 729
  • Avtomobil: BMW

#16

Ni laufal na prazno. Ker je pred razdiranjem injektorjev vse delovalo. Visokotlačne nisem razdiral saj nafta je bila notri. Sedaj sploh tlaka ni bilo in tudi nisem mogel prezračit.
E39 525d ima dve pumpi eno v tanku in eno pod pragom. Tako mi je povedal sodelavec. In naj preverim še tisto pod pragom. Zato ker zadeve ne poznam bi bil hvaležen če ima kdo kakšno shemo da lahko lociram napako.

Z vsakim postom padaš pri osnovah. Pelji k sodelavcu kateri se očitno bolj spozna pa naj ti zrihta.

Pišeš v temo e60, sedaj govoriš o e39...

Forumaši ,ki se spoznate na traktorje dajte mu pomagati.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 572
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#17

E60 ima pumpe kot sem napisal e39 pa ima še eno pod pragom,... Si preveril koli dovede goriva zadnja kot sem ti napisal? Če me spomin ne vara računalnik ne odpre injektorjev dokler v sistemu ni dovolj tlaka, zato je treba tudi sistem prezračit. Koliko imaš pa sploh goriva v rezervoarju če je pod 1/4 je lahko samo v levem delu rezervarja desni pa prazen....
Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#18

Z vsakim postom padaš pri osnovah. Pelji k sodelavcu kateri se očitno bolj spozna pa naj ti zrihta.

Pišeš v temo e60, sedaj govoriš o e39...

Forumaši ,ki se spoznate na traktorje dajte mu pomagati.

Sodelavec ima e39 pa je mislil da mi nagaja pumpa pod pragom ker je imel podobno napako. Pa ni vedel da e60 nima te pumpe.


Prikaži več možnosti


Miki stromar
Miki stromar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: Brežice
  • Avtomobil: BMW E60, Rexton 2.7 XVT

#19

E60 ima pumpe kot sem napisal e39 pa ima še eno pod pragom,... Si preveril koli dovede goriva zadnja kot sem ti napisal? Če me spomin ne vara računalnik ne odpre injektorjev dokler v sistemu ni dovolj tlaka, zato je treba tudi sistem prezračit. Koliko imaš pa sploh goriva v rezervoarju če je pod 1/4 je lahko samo v levem delu rezervarja desni pa prazen....

Snel sem obe cevi in testiral. V eni sekundi mi je priteklo 2dl nafte. Tam okoli 2s pa 4dl. Potem sem priklopil dovod in na odvodu mi je tudi tekla nafta. Tako da mi kroži.

Sliši se kroženje nafte in prihaja v visokotlačno pumpo. Tam čez par sekud se pa sliši kot bi se zaprl ventil na visokotlačni pumpi. Tudi po več sekundah nimam nafte na cevi pri

prvem injektorju. Je kakšen poseben postopek prezračevanja. Je dovolj da deluje samo pod kontaktom. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 729
  • Avtomobil: BMW

#20

To vent fuel system:
Switch ignition on and leave it switched on for about 1 minute. In this period, the fuel pre-supply pump is activated and the fuel system is filled with fuel and bled.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.