- Variable Sports Steering
- M Sport Suspension
- Športni sedeži z ledeno uporo ter gretjem
- Senzor za dež
- PDC
- Gloss obrobe
#1
Po 5 letih lastništva E46 mi je nastala želja narediti zamenjavo na nekaj novejšega. V ožjem izboru je bila tudi RS3 ampak se mi ni zdel vreden dodane cene v primerjavi kaj punuja BMW. Priložnost sem tudi ponudil dizlom, saj za isti denar dobiš več opreme ampak lahko danes rečem da bi mi bilo žal, če bi se zanj odločil.
Preiskal sem lokalno tržišče, kakor tudi tuje vendar se mi je izbira, za moj cenovni rang, zdela kar siromašna. Pisal sem tudi, parim uvoznikom, na kar sem dobil odgovor, da pričakujejo uvoz dveh različnih M140jev. Eden izmed njih je ustrezal tako mojem cenovnem rangu kakor pa tudi želji po avtomatiku. Avto sem zaaral in se odpravil na dopust, kjer sem z veliko nestrpnostjo čakal prihod nazaj.
Torej predstavljam vam moj F20 M140 avtomatik. Od opreme ima vse kar potrebujem vendar imam v prihodnosti že plan za par retrofitov oziroma nadgradenj. Želje po downpipe-u ter tuningu še trenutno nimam saj mi je trenutna moč čisto dovolj in pa nimam še želje z obadanjem z policisti glede predelav.
Omembe vredna oprema:
Plan za prihodnost:
- professional navigacija z ID6/carplay (še nisem odločen kateri SW bi se odločil)
- Nove felne/gume
- Remap menjalnika
- Izpuh (ki se ga da homologirat)
- Vzmetenje
- LSD
- Vzratna kamera
- Digitalni števec
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Srečno vožnjo in čestitke za nakup.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#4
Fajn nakup, srebrni M140i so redki. Mislim, da LCI2 sploh niso bili več na voljo v tej barvi.
Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#6
Strojcek...cestitke
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Takega sem enkrat dobil kot nadomestno vozilo na Selmarju, če ti je dovolj velik je to prava mala petarda in ga je res užitek peljati. Srečno vožnjo. |
Prikaži več možnosti
|
#8
O, še ena m140i na forumu Dobrodošel, hkrati pa veliko varnih kilometrov. Ne dvomim v to, da bodo ti kilometri zabavni in z nasmehom.
Dobro si se odločil glede RS3. Saj avto je hiter, ima vrhunski zvok, ampak ni pol toliko zabaven, kot tale petarda.
Glede predelav si pa že preko 5k€ cifre A z digitalnimi števci misliš na tiste, ki jih imamo v LCI2? Ti namreč niso digitalni, imajo pa prednost, ker prikazujejo temperaturo olja, česar pri tvojih ni.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Osebno me je prijetno presenetil po velikosti, sploh prtlažnjika. Kot pa si reko, avto je pravi pocket rocket |
Prikaži več možnosti
|
#10
Pri RS3 me je ravno ta legendarni i5 zvok kupil. Ampak se mi tudi zdi da je bila M140 pravilna odločitev. Predelave so kot neki road plan za prihodnost, skozi lastništvo. Definitivno ne bodo vse naenkrat
Glede števcev pa sem razmišljkal o polnem digitalnem, saj par podjeti ponuja to opcijo. Če pa že ne druga bi vzel vsaj, kot si rekel, od LCI2 saj pogrešam števec za temperatro, ker trenutno moram ob vsakem vžigu jo iti iskat v hidden menu |
Prikaži več možnosti
|
#11
Verjamem, da ne boš vsega naenkrat delal
Aha, polno digitalne aftermarket? Imaš kak link, kaj gledaš?
Glede temperature olja, najprej preveri, če je to to na tvojem sploh izvedljivo. Imam v spominu, da sem nekje bral, da je to samo na LCI2 možno, ne bom pa trdil.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Gldema kaj takega ahttps://www.carsound...Cluster-Upgrade ali pa https://bmperformanc...r-f-series-bmws . Za temperature olja pa sem gledal da se mora skodirat. Tudi to opcijo sem gledal ampak od P3 gauges, saj tam ohraniš del zračnika. |
Prikaži več možnosti
|
#14
Original stevc pa le shrani, ker tej digitalni bodo hitro "passe".
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Da ne bi bil kdo v zmoti... še zmeraj so kazalci pri LCI analogni. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Opcija so tudi original digitalni M2 števci, ki kažejo do 300 km/h, namesto serijskih, ki imajo max na 260 km/h. Se jih da sprogramirat, da imajo napis od M140i in obratomer za B58 motor.
Če se odstrani blokada in dela kakšen stage 1 ali stage 2 upgrade (glede na to da je brez OPF), zna priti prav. ![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#18
Je pa cena vsaj ko sem še za M235i iskal kar lepa... 600€+ za rabljen M2 števec. in ja, je kar žalost kot ga pri 260 zmanjka, avto pa še kar gre in gre...
je pa vsekakor najlepša stvar v avtu potem gledat ta števec - svetove lepši od pre-lci. When life speeds by... downshift. |
Prikaži več možnosti
|
#19
Sicer pri sebi še nisem sprobaval končne hitrosti, jo pa lahko spremljaš na BC-ju. Si samo skodiraš, da jo prikazuje čez cel ekranček. Pa potem ni problema, če se ti pri 260 analogen ustavi
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#20
Na digitalnem delu števca si lahko nastaviš izpis hitrosti, ja. Uporabno in meni celo bolj všeč kot analogni del. Moj ima še serijsko blokado, tako da ga je pri 257 ustavilo, verjetno pa ni nekega razloga, da cifre ne bi šle višje.
M2 ima tudi malo drugačno grafiko za hitrost in gorivo. Manj vmesnih črtic. Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|