Na koncu z M2 tudi ne rabim preko 260, 1x poskusu pa opustil pri ~270 ker je bilo preveč prometa. Realno se raje peljem čez rajde kot po AC
2016 F20 M140i
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Jaz še nisem šel čez ~230, pa še to na dirkališču. Mogoče enkrat, če grem v nemčijo, nisem niti siguren če je del tuninga bil odstranitev blokade ali ne, moj bi moral prit kar blizu te 300ke, če ne celo do nje.
Tako da mislim da bo original števc dovolj Urejal Maticb, 17.07.2024, 10:11. Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Se strinjam, ampak nemški avtocesti se je bilo težko upret.
![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#24
In any case, mislim da se da na avto ogromno drugih stvari nardit, predn vržeš 600€+ v samo j***n števc Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Istočasno gre gor tudi števec za mercator pike pri policajih Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#27
Meni se je ustavilo pri 260 tudi na digitalnem delu. Se pa da skodirati, da kaže več. When life speeds by... downshift. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Sam še top speed-a nisem ravno preizkušal zaradi trenune situacije z gumami (neke čunga lunga) ampak sem ga kar hitro imel nad 210 km/h. Moram pa rečt, da se mi avto dosti bolj dopade v ovinke kot pa neko naganjanje po ravnici.
Za display pa se meni tudi zaj ko malo gledam skor da bolj dopade LCI2 kot pa kaki aftermarket ampak kot je reko @Maticb je to stvar za prihodnost. Prvo je treba nove felne ter gume. Urejal PedalkaDoZeleza, 17.07.2024, 17:03. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Moram rečt, da avto ni dolgo zdržal brez predelav
Kolega mi je posodil za sprobat ta tehnix downpipe. Če ne bi blo komplikaciji z zapikanimi komponentami bi imela zadevo rešeno v 45min ampak se je potem ta simple job razvleko na 3 ure (klasika Urejal PedalkaDoZeleza, 20.07.2024, 23:36. |
Prikaži več možnosti
|
#32
B/S58 motor je fantasticen motor v vseh pogledih, samo v zvoku je pa res srot. Tole gor je meni grd zvok, tudi M4 se mi ne dopade, vsi catless sistemi, OPF delete, equal lenght..se samo derejo, nekega lepega tona ta motor nikakor ne spravi ven.
Urejal neicheq, 21.07.2024, 10:43. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Meni je tudi tole bolj muka poslusat kot ne...ampak glavno da lastnik uziva |
Prikaži več možnosti
|
#34
Poznam odgovor oziroma rešitev problema z zvokom. Glasi se na S85 al pa S54 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#35
N mestu je res kar nekaj zvok teh turbačev, čeprav v obratih se pa men lepo dere. Bom ob prložnosti mojga posnel.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Morm si nabavit gopro pa posnet čez par ovinkov, ker z downshifti in v obratih je kr drugače ja.
Čeprav na temu se res decat pozna da se bolj dere, moj ima bolj globok zvok, ker ima samo Remus catback, stock downpipe. Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Eh pa ravno našteješ motorja, katera imata od vseh najbolj plehnat zvok. Zvok ubije turbina, tako da vse kar je N/A od BMW-ja lahko zveni lepo, če ima motor ITB-je pa še toliko boljše intake > exhaust. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Nevem, men ima pa tale lep zvok
![]() https://youtu.be/_rg...-kzmlYlOrYBs0py Od 5:10 dalje… Urejal rok46, 22.07.2024, 11:44.
podpis
|
Prikaži več možnosti
|
#40
Od novejših BMW turbo motorjev ima odprt N55 meni daleč najlepši zvok. Pa ne zato, ker ga imam, ampak po 3 letih in 40.000km si še vedno vsakič, ko ga pohodim pri odprtem oknu, rečem, mater se tole lepo dere |
Prikaži več možnosti
|