Nevem, men ima pa tale lep zvok
https://youtu.be/_rg...-kzmlYlOrYBs0py
Od 5:10 dalje…
Noter je brezveze poslušat, to je pri G seriji vse fejk.
Men je Jaguarjev V6 brutalen.
Urejal neicheq, 22.07.2024, 11:59.
#41
Noter je brezveze poslušat, to je pri G seriji vse fejk.
Men je Jaguarjev V6 brutalen. Urejal neicheq, 22.07.2024, 11:59. |
Prikaži več možnosti
|
#42
F-type je bomba. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Meni se sploh ne zdi slab zvok motorja, ker sem pričakoval dosti bolj umetno vse skupaj. Zdaj mogoče videjo iz mesta mu res ni naredil pravice, ampak pri prestavljanju in pospeševanju je res fajn poslušat zvok motorja ter turboja. Seveda, kot sem že v originalni objavi zapisal, nimam ravno želje po downpipe-u in se bo tudi ta kar hitro odmontiral, bo pa 100% prišel neki drug zadnji lonec ali pa celo cat-back. Trenutno se mi najbolj dopadeta remus in akrapovič. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Uh, Potenza Sport
Odvisno kako voziš. Za umirjene in zmerno dinamične vožnje bo super, po mokrem vedno vrhunska, res trde bočnice in konkreten zaščitni rob za feltne. Če ga boš pa pri višjih temperaturah bolj konkretno in dlje časa čez ovinke teral, se ti bo pa dokaj hitro pregrela, izgubila precej oprijema, obraba bo šla pa v višave. Če boš pretiraval, lahko tudi kosi pnevmatike odletijo.
Imajo pa že v osnovi vsaj 1mm manj profila, kot ostale podobne gume. So pa cenovno ugodne.
Jaz sem jih imel na moji e91 320d, pa so mi bile super, na 140 jih pa ne dam, ker za moj stil vožnje niso primerne (pregretje,...).
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Hotel sem imeti gumo za vsakdan in ne samo za naganjanje, saj je avto "daily". Je pa res da bo čas pokazal kako se guma obnese, ker trenutno še je absulutno prehitro. Po vožnji po dežu pa lahko potrdim da se res dobro odnese, kajti avto je stal na cesti kot pribit. |
Prikaži več možnosti
|
#47
Saj pravim, vse je odvisno od načina voženj. Tudi moj je daily, čeprav zadnje leto samo služba in nazaj, pa joyride-i. V vsakdanjem prometu 90% časa vozim v koloni, ki gre itak 30% ali celo več pod omejitvijo, ker je pač gužva. Tako da bi mi za tako vožnje tud ČangŠlang gume bile ok. Priznam, da z Michelin PSS nisem bil pretirano zadovoljen, Goodyear F1 Supersport so veliko boljše (sploh mi je trda bočnica všeč), samo po mokrem šepajo, pa v zadnji dimenziji se jih več ne dobi. Po moje bodo po letošnji jadranki za v kanto in potem pridejo Michelin PS4S gor. Sicer že vem, da bom popizdeval zarad mehkih bočnic, ampak druge pametne gume v tej dimenziji ni več.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Kolikor sem jaz spraševal sem vedno prišel do istega odgovora, Michelin PS4S. Nimam še montiranih, verjetno bodo še ta vikend. Ne vem pa če je to res, da Michelin nardi določeno št. teh modelov in je to to za celo leto. Tako da jih lahko zmanjka in jih ni za dobiti. Jaz sem jih za ziher naročil tri tedne nazaj in sem jih že dobil. |
Prikaži več možnosti
|
#49
Hm, jaz imam Potenzo Sport na E36, pa mi je še ni uspelo pregreti, očitno vozim z več rezerve. Največ kar je bila je topla, za obrabo mi je, glede na prevožene kilometre s tem avtom, čisto vseeno. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#50
@rockson ce se vrze v hard mode jo pregreje v 20-30km max.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Uf ok, potem mam konkretno več ohranitvenega nagona kot on. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#53
Vse se da, če se hoče. Sam sem AR1 zagrel na cesti na samo 730kg |
Prikaži več možnosti
|
#54
Pomoje ja, bi rekel da par 100 kil. Ne vem koliko tehta 325i, moja bivša 318i totalno brez opreme je bila mislim da pod 1100 kil. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#55
Stock e36 nikoli pod 1100kg, tudi compact v 4 cilindrski različici nima pod 1100kg. |
Prikaži več možnosti
|
#56
300 kg je zagotovo razlike, najbolj se pa gume segreje na zaviranju. Torej agresivnost zaviranja + tip zavornih oblog.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Ne vem kaj vi delate, jaz ne vozimn počasi pa sem poleti po klancu dol iz pohorja uspel samo do 60C priti na gumah Urejal Maticb, 27.03.2025, 10:47. Silence is sometimes the best answer. |
Prikaži več možnosti
|
#59
jaz pridem na 110 ostali pa tudi na 90. Govorim prednje. Zadnje imajo ene 20 manj. Na cesti.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#60
Na prejšnjem avtu sem imel Falken fk520ke in mi jih je uspelo pregreti ampak že ko sem bil blizu vrha vožnje na Pohorje. Bom pa te tudi ob prvi priliki sprobal ko bodo temperature malo višje. |
Prikaži več možnosti
|