Skoči na vsebino

 

Vaše izkušnje in mnenja o Ford Raptor-ju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
15 odgovorov v temi
juhartmiha
juhartmiha

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: bmw

#1

Zdravo, zanimam se za nakup pick upa Ford Raptor 2.0, pa me zanima ali ima kdo na forumu konkretne izkušnje s tem avtom, predvsem iz vidika zanesljivosti. Fordov 10 stopenjski avtomat naj bi bil limona? Vsak osebni input dobrodošel, samo ne mi lepit linkov iz neta :)
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 724
  • Lokacija: Slo

#2

Ta avto me je mikal, ko so ga predstavili. Pravijo, da je 2.0 motor podhranjen, pa šasija zelo rada rjavi.


Prikaži več možnosti


hla
hla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 432
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: T Y P ; HY SF Calig.

#3

Zdravo.

 

Lastil sem si ga sedaj 2 leti opravil cca 37k km. :ok2

Koliko je zanesljiv v nadaljevanju ne vem. Naredil sem 2 redna servisa v tem času je bil en vpoklic. Meni deluje zanesljivo. Tudi drugače ljubitelj Fordov (jih imel že n in nikoli težav).

Meni osebno ni podhranjen. Res, da sem ga večinoma imel v sport načinu, kjer je malo bolj odziven in zvočna kulisa je malo boljša. 

V 37k km sem imel povprečje porabe 10,9l.

Minus avta je luft oz. prihaja do cukanja. Eni pravijo da je kriv menjalnik drugi luft v diffu. Meni se je ta napaka 3x ponovila potem so mi naredili neko posdobitev menjalnika pa je bilo bolje. Bolje v tem pogledu, da ni bilo več pojavljanja oz. vidne napake v sistemu se je pa cukanje tu pa tam ponovilo.

Drugi minus je kot je napisal uporabnik @e60va, da hitro rjavijo. Rak rana tega avta.

Naš minus doma je bil, da na zadnjih sedežih ni pravega prostora in takoj ko so bile daljše ture so imeli otroci hitro dolg jezik :)

Drugače pa bomba od avta. Meni največja prednost, ko si "free" in se ne bojiš da boš kje "zapel".

Avto ti res nekaj da, sploh v zimskem času in pa kakšni ekstremi po Pagu bodo za vedno v spominu. Avto zmore in zmore. :metalc

 


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 348

#4

Kateri te zanima, nov ali star?

 

Sem si lastil 2021 letnik, 2.0 biturbo motor in 10-stopenjski avtomatik. Rja je obupen problem, meni je prerjavel v enem letu in 45 kkm, šasija na vseh točkah, roke, vzmetenje, diffiv.. Stanje spodaj je bilo tako obupno, da je mehanik predlagal prodajo. Kolegov Raptor enako v letu in pol, cvetel je že zunaj. Na fejsbuku je bila slovenska skupina lastnikov, ki se je združila in zahtevala sanacijo od uvoznika, kako daleč so prišli, ne vem. Moj več kot 5 let ne bi preživel, pa se je redno spiral čez zimo, pazil.. 

 

Js sem imel še par drugih težav - menjava nosilca motorja, luščenje kabine.. ključna je bila to, da je menjalnik butal. Dva različna pooblaščenca sta šele po 9 mescih vožnje ugotovila, da je naložena napačna mapa menjalnika, posledično je zaradi butanja dobil zračnost tudi diff. Odgovor je bil "saj imaš garancijo, bomo menjali, ko bo odletelo". 

 

2.0 raptor je totalno podhranjen, nikamor ne gre, ker ima tistih 2600 kg. Menjalnik sicer dobro poskuša zakrivat (občutek kot CVT), ampak prehitevanja so nemogoča. Nasploh celotnemu podvozju in izgledu nikakor ne paše ta kombo 2.0 dizla. Prvi Raptor je zgrešen še iz tega vidika, ker so sekali bližnjice in nima prednjega PDCja, ACCja.. Vožnja na cesti je ok, čeprav pri zrukani cesti ne blaži pretirano bolje kot ostali, čeprav bi si mislil, da bo. Na res zjebanem makedu pride šele podvozje do izraza, sicer je kar toga zadeva.  Druge anomalije so še, da kljub roloji vsi kesoni puščajo, ne moreš hranit nič pametnega zadaj, obloga kesona drsi, tako da nič ne ostane na mestu, druga vrsta je nenormalno stišana, tudi za sedeži ni prostora - že prve pomoči in gasilnega aparata nimaš kam postavit. Men se je ob deževju in zaprtem roloju zadaj preračuno nabralo za tri četrt kubika vode, ker tudi lukenj za odtekanja nima...

 

Novi Raptor s 3.0 je bistveno boljši kombi iz motorizacijskega vidika, čeprav je nuja, da ga odpreš na tistih 390 konjev. Ima pa zvok, dramo, paše skupaj z izgledom. So pa tudi iskali bližnjice, stranice kesona recimo nimajo ojačitev, posledično, če bi dal zadaj kabino, bi keson raztegnilo navzven. Podvozje podobno kot pri prvi generaciji, na cesti manj udoben kot bi si želel, na terenu pa izjemno blaži, ko prideš do nekje večje hitrosti. Res je bolj za neko bajo narejen in high-speed rune. Na proper  terenu se sicer kljub trojni zapori diffov ni mogel kosat z Jeepom in zgolj LSD zadnjemu diferencialu.

 

Poraba 2.0 je bila 11.5-13, 3.0 bencinar 14-15.



Urejal neicheq, 14.08.2024, 14:04.

Prikaži več možnosti
    • nexus je všeč


sagadin8
sagadin8
  • Uporabnik
  • Sporočil: 174
  • Lokacija: Kr
  • Avtomobil: 320d

#5

ok, cene so 70tisoč


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 208
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#6

FORD = Fix Or Repair Daily :hihi

 

LP A. 


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • rx88 je všeč


juhartmiha
juhartmiha

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: bmw

#7

Uf, hvala za konkretne odzive! Bere se kot limona
Prikaži več možnosti


snowlotus
snowlotus
  • Uporabnik
  • Sporočil: 442
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: A6 55 TFSI & A4 3.0 TDI

#8

Jaz lahko vse napisano tudi potrdim.

Pred kratkim smo že skoraj kupili rabljenega Rangerja Wildtrak 3.2, ki je deloval tip top, letnik 2018. Podvozje je cvetelo, da je joj. Mi ni žal, da smo ga spustili. Vmes sem govoril še s parimi privatniki v okolici, ker je kar precej takih z Rangerji.

Nekateri sicer nočejo priznati, ampak večina lastnikov pove, da razen ugodne nabavne cene, z njimi niso bili ravno zadovoljni. Grelne svečke tudi zgodaj crkujejo, poleg že znanega butanja menjalnika in rje. Sedeži so neudobni, zlasti zadnji. Dosti jih je svoje Rangerje že prodalo.

Meni je od vseh motorjev najbolj živahno deloval zadnji 3.0, potem 3.2 in najmanj 2.0. Roleta kesona sploh ne tesni, noter se nabere voda in vseh sort umazanije.

Sicer moram priznati, da mi je bil najljubši Amarok prejšnje generacije, pohvalijo pa tudi Hilux.

Urejal snowlotus, 14.08.2024, 20:21.

Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 197
  • Lokacija: Ljubljana

#9

Men je tolk zanimivo, ko delovne stroje zacnejo kupovati mestni ljudje zato, ker je to in. Zaradi tega nimamo vec teh vozil za 15k eur in totalne stroje ampak so jih spremenili v ne tic ne mis.
Isto z berlingoti in kangooji.
Prikaži več možnosti
    • nightmare, Octopus in snowlotus uporabnikom je všeč to sporočilo


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 348

#10

Drugace je 2.0 in 10 stopenjski avtomatik bistveno bolj zivahen kot 3.2. Pa tudi vlece neprimerljivo bolje. 4 dodatne prestave naredijo ogromno.

Hilux se pelje najslabse, res kanta v tem segmentu, pa keson pusca ze pri vratah, kjer je taksna spranja, da vidis noter.

Amarok prejsne generacija se zelo lepo pelje, pa 3.0 motor je izjemno dober. Tanov Amarok je preoblecen Ford in je v vseh pogledih slabsi. Slabsi menjalnik, slabsi motor (problematicni Fordov V6), slabsi sedezi in voznja. Kolega je hotel starega menjat, sel na probe fahr in vrnil kljuce.

Za 80 jurjev koliko stane nov Raptor dobis fully loaded RAM-a na blazinah, panoramo, bistveno vec prostora, bistveno boljsi materiali, zvocna izoliran.. next level v vseh pogledih. Ford se najbolje prodaja, pa iskreno ne vem zakaj. Tudi F150 je tako plasticen noter proti RAM-u, da ni nobene primerjave.
Prikaži več možnosti


snowlotus
snowlotus
  • Uporabnik
  • Sporočil: 442
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: A6 55 TFSI & A4 3.0 TDI

#11

Drži. 10 stopenjski avtomatik je okno v svet za 6 stopenjskega. Itak to ni dirkalnik, sem pa sam imel boljši občutek s 3.2 motorjem. Na 2.0 baje pri vseh trga jermene in to še pred 100.000km.

Za Hilux ne morem komentirat, ga nisem ne peljal, ne sedel v njem. Precej kmetovalcev ima Hiluxe.

Amarok Aventura 3.0 TDI je bil meni topshit. Kolega ima kmetijo doma popoldan in me je spraševal kaj naj vzame, Mercedesa X ali Amaroka. Jaz sem mu seveda svetoval Amaroka, ampak se sprva ni dal. No potem so šli pogledat in sprobat oba, drugi dan pride k meni v pisarno ves nasmejan, da je Amarok res prava izbira.
Prikaži več možnosti


klemn007
klemn007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 076
  • Lokacija: Slovenija

#12

Rešitev proti rjavenju podvozja je voskanje. (ampak ne, ko je že vse rjavo).

https://www.avtokozm...-2-2-2-2-2-2-2/

 

lp



Urejal klemn007, 17.08.2024, 10:59.

Mi o volku, volk iz gozda. :)
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 348

#13

Sej povoskani so ze novi, sam vosek se spere, tako kot krown olje. Eni so celo tako pametni, da v nove sasije vrtajo luknje za olje.

Js sem zaradi obupne izkusnje s Fordom potem Jeepa prvi dan iz salona sel z bitumnom posprejat spodaj. Mogoce Jeepa sploh rabil ne bi, ampak stalo me ni nic.

Po 2.5 letih je bil avto spodaj nov in precej lepsi kot novi Raptor leto star od kolega, ki je bil pameten, da je Ford ziher izboljsal zascito. Bitumen je res neverjetno vzdrzljiva stvar, neprimerljiva z vsemi voski in olji, po treh zimah je bil bitumen se vedno gor, avto pa nikjer rjav.

Urejal neicheq, 17.08.2024, 11:49.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 724
  • Lokacija: Slo

#14

Težava z bitumnom je, da ne zaščiti votlih delov in za razliko od voska, ki je prozoren, pri bitumnu potem ne vidiš, kaj se dogaja pod njim. Rjavi itak vedno iz notranjosti, dodatna težava je pa, da v kolikor ni površina res popolnoma razmaščena, bo bitumen začel odstopati in delati zračne žepe, v katerih bo nastajal kondenz. Bitumen je primeren samo za zaščito pred udarci kamenja izpod koles, ni pa mišljen kot protikorozijska zaščita, niti ni za to primeren.

Vosek ima drugo težavo, ko je avto nov in čist, je nanašanje pesmica. Ko je po dveh letih treba obnoviti zaščito, imaš kombinacijo lepljivega voska in zapečene umazanije ter peska. Pomoje bi rabil celo podvozje očistit s peskanjem s suhim ledom pa potem ponovno nanesti vosek, kar pa ne bo poceni. Najbolje narediš, če se takim avtomobilom, ki radi rjavijo, že v štartu izogneš.

Urejal e60va, 17.08.2024, 11:59.

Prikaži več možnosti


juhartmiha
juhartmiha

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: bmw

#15

Kakšne so pa vaše izkušnje z motorji in menjalniki?
Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 542

#16

Da ne odpiram nove teme....

 

Mogoče pozna kdo FORD motorje 1.5 186 konjev ecoboost 8 stopenjski samodejni menjalnik? 

 

Brata zanima za nov avto s tem motorjem. 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.