
No avto sem kupu ze narejen iz Poljske. V osnovi gre za 120d model iz anglije. Prejsnji lastnik je pobral vn vso notranjost, vgradili so FIA homologirano kletko, stole in pase Motor, menjalnik (6 brzin) in zavore iz e90 330i (vse v original stanju brez predelav). Avto je samo zmapiran. Zadnji most in roke ter volanska letev so od e92 M3, diff pa original e8x/e9x 188L razmerja 4.44 z vgrajeno 40-45% spero 188 iz e30/e36/e34. Kar se tice podvozja je gor KW v3, stabilizatorji so od e92 M3


Moj namen z tem avtom je biu vozit gorske dirke (prejsnji lastnik ga je imeu za rally), zato so po prvih testiranjih ze sledile predelave/prilagajanje avta v to smer.
Prvo je sledila menjava diskov/ploscic in sprednjih zavornih celjusti. Kot sm ze zgoraj napisal, na avtu so prej bile zavore od 330i. Sprednji diski velikosti 330mm, zadnji 335mm. Zadaj je ostalo vse isto samo novi diski in ploscice. Spredaj pa so prisle 4-batne brembo celjusti od Alfe 159 z narejenim adapterjem tako, da se vedno ostane velikost diska 330mm. Slo se mi je zato da gredo gor se vedno 17 col feltne zaradi slick gum…


