Zanimiva tema. 
Čez leto verjetno ne bi smelo biti bistvenih sprememb, saj takrat tudi sedaj preko Karavank promet poteka normalno. Vsekakor pa se zna za večje praznike, ki so datumsko enaki pri nas, v AT in DE, toliko bolj zagužvati pred šentviškem predoru in naprej proti primorski.
Koliko bo druga cev plivala na migracijo prometa iz drugih smeri sem, je pa vprašanje, na katerega nima pa verjetno nihče odgovora. Za Dalmacijo je sigurno boljša opcija preko Šentilja in bo tako tudi ostalo, za Istro pa v glavnem Karavanke, razen tistih, ki potujejo iz vzhodnjih delov AT in DE (plus PL, HU, CZ in SK).
Slovenija bi morala nekaj storiti glede tega tranzitnega prometa, saj je vsako leto huje. Nekaj bo morda bolje, ko bo železnica proti Kopru spet polno operativna in potem še drugi tir, da se vsaj tovorni promet spoka. Potem bi itak morali dati ven direktivo, da mora ves tovori promet na vlak, razen tistih, ki imajo štart ali cilj nekje v sloveniji (Koper izvzet).
Migracija narodov pa bo ostala problem, dokler bo folk rinil na Hrvaško, kar bo pa vedno. Vsaj dokler smo v EU, nam ne bodo pustil karkoli naredit, da bi ta tranzit "ocarinili" s kakšno ekološko takso, saj ta promet samo svinja pri nas. Ponavadi niti ne tankajo tukaj, redki kaj pojejo, večina jih samo smeti pusti, ko se ustavijo. Če imaš cilj v SLO je vinjeta po redni ceni, če ne, je zaradi okoljske takse dražja za vsaj 50%. Pa naši bi to komot za vse tujce uredil, ker zdaj smo diskriminirani Slovenci, ki plačujemo cestno takso ob registraciji in okoljsko dajatev pri gorivu. Tujci pa plačajo samo vinjeto in nobene ekološke takse za izpuste in smeti, ki jih sproducirajo pri nas.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj