Skoči na vsebino

 

Predor Karavanke - druga cev

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
13 odgovorov v temi

Anketa: Druga cev Karavank (21 uporabnikov je oddalo svoj glas)

Kaj se bo zgodilo s prometom na ZAHODNI Ljubljanski obvoznici, ko se bo odprla druga cev predora Karavanke

  1. Promet se ne bo spremenil, ali pa bo sprememba majhna in neopazna (10 glasov [47.62%])

    Delež glasov: 47.62%

  2. Promet se bo močno povečal v visoki turistični sezoni (7 glasov [33.33%])

    Delež glasov: 33.33%

  3. Promet se bo močno povečal skozi vse leto. (4 glasov [19.05%])

    Delež glasov: 19.05%

Glasuj Gostje ne morejo glasovati
HiM
HiM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 598
  • Avtomobil: :(

#1

Zdravo,

nikjer nisem zasledil kakšne študije. Kaj se bo zgodilo s prometom v okolici Ljubljane, ko se bo odprla druga cev Karavank? Bo ostal isti? Se bo bistveno povečal? Se bodo zastoji preselili pred predor Šentvid in na Zahodno Ljubljansko obvoznico? Bo to samo v poletnih mesecih?

 

Ne vem tudi ne, ali je potem kakšna alternativna pot proti Jugu naenkrat bistveno skrajšana in olajšana?

 

Dejmo malo podelit mnenja...



Urejal HiM, 22.08.2024, 08:54.

Objavljena slika
Član KOS
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 122
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#2

Itak bodo potem prvo polovico zaprl baje za kar neki časa, tko da,... :)

Sigurn bo pa na razcepu Kozarje, ko bo vse odprto še precej večja gužva...


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 090
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#3

Zanimiva tema.  :ok

 

Čez leto verjetno ne bi smelo biti bistvenih sprememb, saj takrat tudi sedaj preko Karavank promet poteka normalno. Vsekakor pa se zna za večje praznike, ki so datumsko enaki pri nas, v AT in DE, toliko bolj zagužvati pred šentviškem predoru in naprej proti primorski.

 

Koliko bo druga cev plivala na migracijo prometa iz drugih smeri sem, je pa vprašanje, na katerega nima pa verjetno nihče odgovora. Za Dalmacijo je sigurno boljša opcija preko Šentilja in bo tako tudi ostalo, za Istro pa v glavnem Karavanke, razen tistih, ki potujejo iz vzhodnjih delov AT in DE (plus PL, HU, CZ in SK).

 

Slovenija bi morala nekaj storiti glede tega tranzitnega prometa, saj je vsako leto huje. Nekaj bo morda bolje, ko bo železnica proti Kopru spet polno operativna in potem še drugi tir, da se vsaj tovorni promet spoka. Potem bi itak morali dati ven direktivo, da mora ves tovori promet na vlak, razen tistih, ki imajo štart ali cilj nekje v sloveniji (Koper izvzet).

 

Migracija narodov pa bo ostala problem, dokler bo folk rinil na Hrvaško, kar bo pa vedno. Vsaj dokler smo v EU, nam ne bodo pustil karkoli naredit, da bi ta tranzit "ocarinili" s kakšno ekološko takso, saj ta promet samo svinja pri nas. Ponavadi niti ne tankajo tukaj, redki kaj pojejo, večina jih samo smeti pusti, ko se ustavijo. Če imaš cilj v SLO je vinjeta po redni ceni, če ne, je zaradi okoljske takse dražja za vsaj 50%. Pa naši bi to komot za vse tujce uredil, ker zdaj smo diskriminirani Slovenci, ki plačujemo cestno takso ob registraciji in okoljsko dajatev pri gorivu. Tujci pa plačajo samo vinjeto in nobene ekološke takse za izpuste in smeti, ki jih sproducirajo pri nas.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 042
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#4

Zdravo,

nikjer nisem zasledil kakšne študije. Kaj se bo zgodilo s prometom v okolici Ljubljane, ko se bo odprla druga cev Karavank? Bo ostal isti? Se bo bistveno povečal? Se bodo zastoji preselili pred predor Šentvid in na Zahodno Ljubljansko obvoznico? Bo to samo v poletnih mesecih?

 

Ne vem tudi ne, ali je potem kakšna alternativna pot proti Jugu naenkrat bistveno skrajšana in olajšana?

 

Dejmo malo podelit mnenja...

Ko bo obnovljena še prva cev, kar naj bi trajalo še dodatni dve ali tri leta, se bo verjetno zgodilo le to, da bo promet potekal bolj tekoče in z manj težavami.

 

Prometa ne bo nič več kot sedaj, zatikalo pa se bo še vedno na mejnih prehodih zardi nadzora znotraj schengenskega območja. Kar pomeni, da bo v AT še vedno težko priti, ker njihova kontrola ne bo mogla dovolj hitro opravljati svojih nalog. Prav tako bo pretok zaviralo pobiranje cestnine v obe smeri. 

 

Velika prednost druge cevi, pa bo v tem, da ne bo treba prometa ustavljati v primeru večjih okvar v tunelu ali ob izrednih prevozih, ki jih tudi ni malo. 

 

Podobno je bilo pred par desetletji, ko je bila pod Katschbergom le ena cev, podobno se je dogajalo na Pirnski avtocesti, kjer so šele dobro desetletje vsi predori dvocevni... 

 

Kar se LJ in poletne sezone tiče, pa tudi ni pričakovati večjih sprememb. Bi bilo pa pametno, da se zaradi večje pretočnosti in umirjanja prometa v času dnevnih prometnih špic in poletnih migracij uvede sistem prilagajanja hitrostnih omejitev glede na prometno obremenitev - po vzoru Münchna, kjer se ob večjih prometnih obremenitvah zmanjšajo hitrostne omejitve že na AT meji in se vlečejo še kar nekaj km severno mimo Münchna. Sistem dinamičnega prilagajanja pretoka prometa glede na obremenitev. 

 

To bi za LJ pomenilo umirjanje prometa proti mestu že od Radovljice, kjer se začne omejitev 130. Podobno pa bi morali uvesti tudi na drugih krakih AC. Obenem pa vpeljati sistem polnih kazni (brez polovičke) za kršitelje. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 742
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#5

Če kje, se bo promet povečal za Z obvoznici proti morju v turistični sezoni. Pa zmanjšala se bo kolona pred Karavankami. 

 

LP A. 



Urejal Andy04, 22.08.2024, 11:59.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Davidf1 in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 206
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#6

Mah kje. Ta mesec pa pol smo na objektu imeli prižgan radio, ter vsako uro poslušali novice ter stanje na slovenskih cestah...
Okrog ljubljane vse stoji.
Iz stajerske smeri zjutraj proti Lj, od postojne naprej proti Lj, od grosuplja proti lj...

Za moje pojme bi morala bit še ena ac in potekat mimo ljubljane. Se en dodatn pas, pomoje nebo resil problema
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • MG in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 631
  • Lokacija: mongolija

#7

To dograjevanje nič ne pomeni, ker samo preseljuje problem do naslednjega ozkega grla. Mislim da bo Ljubljana in okolica konkretno naj... ko se odprejo vsi tuneli, že sedaj ne požira nič, če so bile včasih gneče od 3eh do 5ih, so zdaj skoraj nonstop, isto primorska ac. Tako da je rešitev al nazaj uvest mejne kontrole, da se dozira dotok vozil v Slovenijo, ali pa tako kot je nekdo predlagal zgoraj, dinamične omejitve...sam bodo mogle past bolj na 60km/h, da bo poleti kaj pomagalo. Nekje v Nemčiji sem tudi videl da včasih pošljejo cestarske kamione ali policijo, da blokira vse pasove AC in vozi z znižano hitrostjo, ter tako en potencialno ogromen zastoj razbijejo na več manjših, bolj pretočnih. 

 

Pa še nekaj je je pomoje obvezno, država  mora zahtevati od Googla da blokira navigacijo izven avtocest, ker ekonomska škoda ki nastaja zaradi tega, ker turisti blokirajo tudi vse lokalne ceste v krogu 30km od avtoceste, je neznanska (bi bilo tudi fino da jo kdo izračuna). Že izguba časa za delovni narod, uničevanje lokalne infrastrukture....


Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


Borut_P
Borut_P

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 429
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: G11 pfl 730d

#8

Naredit zacasna kontejnerska skladisca za luko koper na mejah z aut in hun. Tam se predaja in pobira kontejerje ki pridejo v in iz luke koper just in time z vlakom.

Omejit tranzitni kamionski promet - voznja dovoljena med 19 zvecer in 6 zjutraj, max hitrost 80

Se bo spucalo vse. Pa se dosti cenejse bo kot da gremo delat se en pas ali pa celo novo obvoznico okrog ljubljane
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 455
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#9

Malo sutra.

Luka bi ze pred 10 leti rabla 3 tir, dnevno imamo povprecje 3k sleperjev, kje bos vse to pretovarjal in ne vem kaj? Pa niso samo kontejnerji v luki, si fejst dalec :)

Ce bi nasi gor meli kaj volje za ustvarjanje, bi slovenija imela 5 tirov in 5 pasovnico, ki peljejo totalen tranzit do mej, 2 pasa in 3 tiri izkljucno za tovorni promet. Bi fino kasirali tranzit, nasa luka pa bi bila verjetno najmocnejsa v tem delu, ker ze sedaj smo kr mocni, omejuje nas samo pretocnost prometa.



Urejal Compact-3, 13.09.2024, 08:00.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in gusti4u uporabnikom je všeč to sporočilo


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 742
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#10

Fajn podražit cestnine, pa naj kamionarji vozijo kje drugje. Seveda tvegamo, da se s tem tudi zmanjša promet Luki Koper... Samo se bo pač treba odločit, kaj je za nas bolj sprejemljivo: dražje cestnine za kamione in s tem manj prometa po AC na eni strani ali povečat pretočnost AC z graditvijo novih pasov, dodatnih avtocest ipd. 

 

Lahko se pa gremo tole: https://siol.net/avt...-promet-637872 

 

LP A. 



Urejal Andy04, 13.09.2024, 08:35.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 742
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#11

A je datum odprtja že znan? Bo letos? 

 

LP A. 


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


ArminK
ArminK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325ti, E61 530d LCI

#12

Naj bi bilo konec leta ali začetek naslednjega, gradbena dela v samem tunelu so končana, ostala je še ureditev površin pred tunelom. Trenutno se v tunelu ureja vsa inštalacija, prezračevanje, itd. Po odprtju pa sledi prenova trenutnega tunela, naj bi trajalo še cca 2-3 leta, da bosta v uporabi obe cevi.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 042
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#13

Naj bi bilo konec leta ali začetek naslednjega, gradbena dela v samem tunelu so končana, ostala je še ureditev površin pred tunelom. Trenutno se v tunelu ureja vsa inštalacija, prezračevanje, itd. Po odprtju pa sledi prenova trenutnega tunela, naj bi trajalo še cca 2-3 leta, da bosta v uporabi obe cevi.

Tolk o tem, da bo šlo skozi kaj hitreje... Pa saj smo vedeli, da bo tako.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 206
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#14

Tolk o tem, da bo šlo skozi kaj hitreje... Pa saj smo vedeli, da bo tako.
 
LP Tristan01


Bi bilo hitreje, ce bi se dogovorili, da avstrijci čez zvrtajo, pa jim plačali. Sam jeba, ker politiki nebi mogli tolk nakrast...
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • sash in jjjernej uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.