Skoči na vsebino

 

540d 2018, chiptuning ja ali ne?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
milan2
milan2
  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw G30

#1

Pozdravljeni,

Imam BMW 540d (320hp) - slika, 2018, 125t km. Avto se sicer zelo lepo pelje a me zadnje case mika nadgradnja moci. Zanima me vase mnenje o tem, torej s tehnicnega vidika ali menite da je to ok oz. ni ok.

V kolikor ja, kaj predlagate kot prvo nadgradnjo in kaj priblizno se pridobi s tem? Seveda kak kontakt od delavnice/mojstra ki ga priporocate.

Lp M

Pripete slike za predogled

  • IMG_4815.jpeg

Urejal milan2, 08.12.2024, 13:33.

Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 512
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Jaz ne vidim dodane vrednosti...
Imam sam 530d in gre top, tole pa mora iti bolano ze zaradi non turbo luknje...
Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti
    • milan2 je všeč


milan2
milan2
  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw G30

#3

Jaz ne vidim dodane vrednosti...
Imam sam 530d in gre top, tole pa mora iti bolano ze zaradi non turbo luknje...

Res je, ze sedaj se lepo pelje.. mozno da sem se samo navadil na performans, ki ga nudi sedaj, in je tisti ‘wau’ obcutek izginil.

Vsekakor hvala za vase mnenje! ;)

Urejal milan2, 08.12.2024, 15:17.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38 467
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Brez veze nadgrajevat, tud potem ti bo čez en mesec isto dolgočasen avto kot ti je sedaj. Avto je v osnovi tak in ne bo nič bolj zabaven če bo bolj vlekel, ker se boš navadi in ti bo isto.


Prikaži več možnosti
    • veloce in milan2 uporabnikom je všeč to sporočilo


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 577
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#5

Sam pr mer pust ce noces problemov. Jst sem enkrat dal ze pred leti cipat eno trojko sicer in je blo samo sranje. Gre sicer boljs, sam ni to to. Pol mi je pa se turbo zazvizgal, pa sklopka je zacela drset. Pr teb se to sicer ne more narest, ker je avtomatik, ampak vseeno. Tu se bo sicer naslo kar nekaj forumasev, ki to majo, pa kao vse dela bp, sam mene ne preprica noben vec v to. Tud Podlesnika, ko sem vprasu kaj misli o tem je sam reku: jst ne bi dal.
Prikaži več možnosti
    • milan2 je všeč


milan2
milan2
  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw G30

#6

Zdravo obema..

Ja, sem take odgovore zasledil tud na nemskem forumu. Dejanskega primera, prav avta in tezav, ni pa se navedel nihce.

Hvala tud vama za mnenja. ;)
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 936
  • Avtomobil: BMW

#7

Ja sigurno so proizvajalci vozil totalno nesposobni janez pod kozolcem, ki cheap tuning dela, on ze ve, kako se optimizia avto …. Verjames enemu janezku, ki vse ve ??? Zanimivo je , da noben tak janezek ne da bancne garancije na poskodbe motorja …..

Urejal Mat xxl, 08.12.2024, 19:13.

Prikaži več možnosti
    • miho1 je všeč


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 607

#8

Sicer ni BMW je pa podoben motor, tudi 2x turbo, A6 competition iz 326/650 na 375/780. Vozim sicer tako že 3 lete, narejeno optimiranje pri CARPRO, pa ni taka razlika, da bi rekel vavvvvv, to je to. Sem bil bolj navdušen pri BMW E90 M47 iz 164/360 na 200/420. Tam je bila res super razlika. 


Prikaži več možnosti


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 526
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#9

... pri nas smo vse dizle čipali ... že od leta 2008 naprej ... nobenih težav ...
Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 577
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#10

No tocn to sem js mel. E90 pa ni mel avto velik kilometrov..cca 70 000 je mel, mi ga je tunerc iz 163 na 210 se mi zdi nacipal. Turbina je crknla po 15 000 km ko se je to nardilo.
Prikaži več možnosti


Teksas
Teksas
  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Avtomobil: 335xd

#11

Pozdravljeni,

Imam BMW 540d (320hp) - slika, 2018, 125t km. Avto se sicer zelo lepo pelje a me zadnje case mika nadgradnja moci. Zanima me vase mnenje o tem, torej s tehnicnega vidika ali menite da je to ok oz. ni ok.

V kolikor ja, kaj predlagate kot prvo nadgradnjo in kaj priblizno se pridobi s tem? Seveda kak kontakt od delavnice/mojstra ki ga priporocate.

Lp M

 

 

Pozdravljeni,

Imam BMW 540d (320hp) - slika, 2018, 125t km. Avto se sicer zelo lepo pelje a me zadnje case mika nadgradnja moci. Zanima me vase mnenje o tem, torej s tehnicnega vidika ali menite da je to ok oz. ni ok.

V kolikor ja, kaj predlagate kot prvo nadgradnjo in kaj priblizno se pridobi s tem? Seveda kak kontakt od delavnice/mojstra ki ga priporocate.

Lp M

Zdravo,

Lahko narediš minimalno optimizacijo... to še ne pomeni, da bo avto zjahalo. Vse je odvisno od načina vožnje Aka če ga žgeš zdaj do daske, bo manj trajal kot če ga optimiziraš in boš "nežen". Moje mnenje. Mam "optimizirani" dve vozili in delata bp, eno že 5+ let, drugo 1+ let.

 

Odvisno od tebe kaj želiš. Preobrazilo avta pa ne bo, če to želiš pol raje kak upgrejd podvozja in aerodinamike + top gume pa se bo drugače vozil. LP Jan

 

 


Prikaži več možnosti


urban
urban

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 607

#12

No tocn to sem js mel. E90 pa ni mel avto velik kilometrov..cca 70 000 je mel, mi ga je tunerc iz 163 na 210 se mi zdi nacipal. Turbina je crknla po 15 000 km ko se je to nardilo.

Meni je to naredil takrat Andraž pri Avtoelektronika, servisiral Šumi, je šel avto še slabih 100k km brez problema, potem sem žal naredil totalko. 


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 792
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#13

To mora voznik sam vedet, zakaj rabi povečanje moči.

Če ga žgeš v eno ko imaš priložnost, je velika verjetnost da boš prej odkril potencialne fehlerje na pogonskem sklopu. Kar bi se ti pokvarilo na 160kkm ti lahko gre čez 10-20 kkm. Tak da če imaš težko nogo, bi jaz pustil kot je ali pa optimiziral z še vedno neko rezervo.

Edini avto ki bo imel narejen dvig moči pri meni je 435i, tam pa je konkrstna razlika iz serijskih 306 konjev na 420+.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


milan2
milan2
  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw G30

#14

To mora voznik sam vedet, zakaj rabi povečanje moči.
Če ga žgeš v eno ko imaš priložnost, je velika verjetnost da boš prej odkril potencialne fehlerje na pogonskem sklopu. Kar bi se ti pokvarilo na 160kkm ti lahko gre čez 10-20 kkm. Tak da če imaš težko nogo, bi jaz pustil kot je ali pa optimiziral z še vedno neko rezervo.
Edini avto ki bo imel narejen dvig moči pri meni je 435i, tam pa je konkrstna razlika iz serijskih 306 konjev na 420+.

Zdravo vsem skupaj,

Poleg zahtevanega mnenja o ja in ne, sem prosil, nekoga ki to ve ali pa razpologa s podatkom, se za mnenje o tem koliko bi pridobil (hp, nm..).

Vsekakor tega ‘ne potrebujem’, gre se bolj za to da me ‘zanima’ moznost in zmoznost po tem.

Hvala se enkrat vsem.

Urejal milan2, 08.12.2024, 21:36.

Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455

#15

Meni je zanimivo zakaj folku ni 300 konjev dovolj na dizlu?

 

Jaz imam tenutno 420i odprto na 260hp, pa mi gre na k. ker sem prehiter skoz za naše omejitve... Zato se večino cajta raje s kako dizelsko jajco vozim (ford smax)... Tudi e39 imam dizla na 250hp (sicer že dalj časa na mirovanju), pa je vrh glave...

 

Ok razumem 300+hp plus čip na bencinarju in da hodiš na kake trackdaye, samo kje je pa fora na dizelski kravi?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 748
  • Avtomobil: BMW

#16

Meni je zanimivo zakaj folku ni 300 konjev dovolj na dizlu?
 
Jaz imam tenutno 420i odprto na 260hp, pa mi gre na k. ker sem prehiter skoz za naše omejitve... Zato se večino cajta raje s kako dizelsko jajco vozim (ford smax)... Tudi e39 imam dizla na 250hp (sicer že dalj časa na mirovanju), pa je vrh glave...
 
Ok razumem 300+hp plus čip na bencinarju in da hodiš na kake trackdaye, samo kje je pa fora na dizelski kravi?

Ja nekako je treba čoln na morje pripeljati ali pa drve za zimo.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


milan2
milan2
  • Uporabnik
  • Sporočil: 19
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw G30

#17

Meni je zanimivo zakaj folku ni 300 konjev dovolj na dizlu?
 
Jaz imam tenutno 420i odprto na 260hp, pa mi gre na k. ker sem prehiter skoz za naše omejitve... Zato se večino cajta raje s kako dizelsko jajco vozim (ford smax)... Tudi e39 imam dizla na 250hp (sicer že dalj časa na mirovanju), pa je vrh glave...
 
Ok razumem 300+hp plus čip na bencinarju in da hodiš na kake trackdaye, samo kje je pa fora na dizelski kravi?


Zdravo,

Lepota je v oceh opazovalca.. ali pa z drugimi besedami: ker lahko.

Nesmiseln je potem tudi razvoj razlicice 50d bil? Pa je kr prodajana.

V glavnem, ja, zelja je.. moznost je. Bodi to dovolj.

Hvala za mnenje! ;)
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 792
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#18

Konjev nikoli prevec :ok

Obrni se na Carpro, pa se zmeni za termin, ti bodo sigurno znali svetovat.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • DJ Falco in milan2 uporabnikom je všeč to sporočilo


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 005

#19

Za po ravnem dirkat jih je vedno premalo. 


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 792
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#20

Ja, sej to je bilo misljeno, bolj za vsakdanjo uporabo, pa se xdrive je menda.

Moj M2 je se vedno na serijskih konjih (411) pa me res ne mika da bi jih rabil več.

Sicer se igram z mislijo ene dobre mape oz original CS mapo, ki ima dobrih 39 konjev več. Da bi bilo vse skupaj bolj linearno, ker S55 v originalu ima tendenco naredit razpaljot v določenih vrtaljajih, kjer navor in moč strmo naraščata. Za ovinke in stezo ni idealno.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.