Nakup "enduro" oz. "dual sport" motocikla
#1
Zanimam se za nakup enduro oz. dual sport motorja pa me zanima kakšne imate kej izkušnje tukaj z njimi.
Konkretno bi imel nekaj makadam in pa gozdne poti in pa po možnosti tudi kako daljšo turo. Zdej ker so večji enduro motorji pač tudi težji so pač neugodni za kake offroade tako da sem se konkretno zagledal v hondo crf 300. Neka soft kros zadeva ki ima tudi smernike in je torej primeren tudi za cestni promet. Ima kdo konkretne izkušnje z njim ali pač lahko priporoča kaj podobnega?
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Pocakaj da se zjasnejo se za ceno novega drz 400, zna bit zanimiv motorcek. Honda je kul za zacetek, samo kake res daljse fure ti zna biti hitro premalo.
Jaz sem prodal vse in moram pod nujno cimprej dobiti "kralja" (https://www.willhabe...uro-1144826200/) ker je ze huda kriza ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
Ja Drz 400 je zanimiva zadeva, tut tastar mi je všečen, bi ga raje kot hondo ampak jih ni za dobit rabljenega. V tem okviru bi prišel v poštev tut kakšen tastar klr 650...pač več so mi te stare retro kante
Ktm je pač druga pesem, to je že hard enduro zadeva
Sam sem imel bolj v mislih kako tenerejko al pa africo twin ...ampak kot rečeno, to pol že rata pretežko za kake afnarije...no, razen če si res dober voznik
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#4
701,690,stara xt,700tenere, afrika, 2zyl gsi gre po vrsti od uzitnega do nekaj kar je samo za utrjen makedam. Ko bos imel prvi blaten hrib ne dobis niti pravih kramperc v teh dimenzijah pa pobirat in tiscat 200kil je nesmiseln sadomazo.
Sprobal vse in me drugo vec ne gane https://www.madornom...500-exc-review/ https://www.advpulse...-a-ktm-500-exc/ https://rtwpaul.com/ktm-500-exc-build/ https://therollinghobo.com/500exc Nekaj stvari lahko preneses na druge mopede. Imas pa se husqvarno in gas gas precekiraj oz v zivo sprobaj homologirane 350ke, za 5jurjev bp igraca |
Prikaži več možnosti
|
#5
Huh tale Ktm zgleda res petarda Tole ziher pride v ožji izbor, ko-če se najdem v tem in enkrat v prihodnje iščem naslednika.
Naj povem da sem čisti začetnik in da tudi zaradi tega gledam neko safe opcijo in zaradi tega se vseskozi (čeprov se vmes slinim po večjih, močnejih, dražjih in nenazadnje težjih) misli vrnejo na crf 300 kot neko ugodno uvodno varianto...tudi zaradi nezahtevnega vzdrževanja.
Na motosvetu berem tudi o Kove-tu 450, ki je ravno tako zanimiva zadeva, vsaj po yt rewievih, ampak enostavno nočem dat tok denarja za nek overkill momentalno. Poznaš? mnenje?
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Prestavite temo moderatorji.
Nov EXC500 je drag ko žafran. Dražji od 790 Adventure R.
Variante: - CF Moto MT 450 - top motorček za začetnika. 6200 je nov. - Prihaja nov CF Moto MT 650. 68 konjev in kopija MT 800. - KTM 390 Adventure - super zadeva, sam malo manj za of road primeren. Vsaj tako ga ocenjujejo. Počakaj na novega 390 Adventure R. To bo prava zadeva. Po moej bo spomladi v salonih. - Če se stegneš do 9 jurjev je TOP zadeva Kove 800 x pro. Najboljš kar lahko dobiš za ta denar.
Jaz imam novo Tenere in sem zadovoljen. Mal je visoka in naredna, če jo položiš, ampak ima pa najboljši agregat, kar jih je. Navor praktično že iz nule. Ni dirkalc, je pa za off road TOP zadeva.
Kolega ima Kove 450 Rally in je prezadovoljen. Je v pol leta naklepal kakih 6000 kilometrov off roada. Zaenkrat nobenih težav. Urejal veloce, 07.01.2025, 22:00.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Poglej se AJP. Exc linija ima naceloma servise na ure, ampak to kupi tisti ki ve zakaj in se prilagodi nacinu uporabe. Burleska primerjat yamahe narjene iz pohistvenih profilov ter finis, komponente itn. s KTM to sta vesolja narazen in kot bi rekel volvo v60 je super kaj ti bo gt3 to samo stane. Poglej si motonomad videje. Crf ne more prehvalit prosen, poisci malo po netu ![]() Dokler sam ne najdes kaj te res veseli v tem segmentu (vikend tet izleti, voznja na bliznji hrib kjer te bo grdo gledal vsak planinec, rally raidi na balkanu, otovorjanje s kufri in kofetkanje do jadrana) bo karkoli vredu samo da se premika. Kove je zacel prodajati znanec in sem ga ze poleti srecal v hosti pa se nisem sel sprobat ![]() Urejal BMW RALLY, 07.01.2025, 22:30. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Pol KTM. Drugega itak ni na vrhu. 690 se mi zdi še najboljša opcija med hard enduro in enduro. V Italiji nove prodajajo za 10 jurjev, pri nas pa so po 12k. Ni mi jasno kako to.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Ja prodajalc bo reku, da je davek kriv
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#10
690 je se na meji do 150kg in je super uporaben pridet nekam po asfaltu (hitro) in potem se malo uzivat. Menjalnik je super, tudi 18/21 dobis prave gume. Mene je motil slab ajnslag na tehnicnih delih, ki pa je posledica debelih a odlicnih vilic
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Ja masa hitro raste, ko iščeš mal comforta. Za tehniko in proper enduro vožnjo so vsi KTM-ovi hard enduraši okoli 100-105 kg. Sam to je minimalno comforta, ozek sedež - pričakovano, da večino časa stojiš, nula prostora za karkoli kam navesit, tako da lahko imaš kvečjemu nahrbtnik. Greš pa s tem povsod, ni omejitev. Takoj ko greš v rally varijante si že na 50 kg zraven, pri enduro pa na 100.
Oceni kje se boš največ časa vozil, za makedame in daljše ture, lahko kamot kaj težjega in bolj udobnega gledaš, ker boš na hard-endurašu trpel. Urejal neicheq, 08.01.2025, 08:14. |
Prikaži več možnosti
|
#12
690 oz. za cca 2k manj GasGas.
Ampak za začetnika je 690ka po mojem mnenju prehuda. Honda 300 je sicer igrača, ki jo pomoje hitro prerastes. Vsaj pri 250 je vse skupaj dosti brez veze. Ampak za 1. motor bi bila pomoje dobra izbira. Itak ob prodaji ne bos izgubil prav dosti. Drugace pa Kove in akcija. Sam vem, da bi probal, ce bi bila možnost menjave. Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#13
Ja sej to, nekega idealnega kompromisa ni oz če že je ravno ta razred okrog 150 kil. KTM 690 se zdi super, ja, ampak to je malo out of budget...nisem ga sploh vzel v obzir zaradi tega in ja, 500 exc zgleda top šit. Kove je nekako zadel žebljico na glavico z 450 rally, zgleda, ker zgleda nekako najbolj vsestranski ( zdi se mi podoben 500exc ampak dosti cenovno ugodnejši) saj je kar pohvaljen iz vseh vetrov. Seveda bi rad imel motor tudi za kam dlje in tle bo crf 300 malo neudoben in švoh ampak se mi zdi da za začetnika zadosten...vem pa seveda ne in mogoče se bom tolkel po glavi po dveh mesecih uporabe.
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Ti zveniš precej izkušen...si bil tudi tukaj prisoten?
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#15
Možnost menjave? Ktm za Kove? Si imel crf 250? Pa sej se nekako bojim da bo kmalu ratala nezanimiva...in pol gledam yt entuziaste in so vsi čist happy Tale model jo recimo ful ožema in zgleda zadeva čist ok
https://www.youtube....rts/1Kq_ZX8MRD8
Drgač pa tut Kove 800 pro se zdi korektna zadeva za dober denar in mi je tut zelo všečen ampak je spet druga namembnost oz v rokah dobrega voznika tut primeren za kakšen TET Urejal QPE, 08.01.2025, 12:01.
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Kot zanimivost, zdajle čez praznike je bil kolega v Alžirji s KTM LC640. Motor mu je zaribal 4. dan potovanja. Guess what - generalko so mu naredili v Alžiriji za 500€ v dnevu in pol. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Poročaj kuk časa bo delalo ...hec...al pa ne ![]() Urejal QPE, 08.01.2025, 12:50. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Da ne bo dlje, kot če bi delal generalko pri nam
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#19
Mogoče bo malenkost olja pilo, bo pa delalo.
Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#20
Uf tastari lc4 in ta od 08dalje sta svetove narazen po trpeznosti. Stari na ojnici novejsem pa kipphebl zasteka lezaj in ti pobere odmicno. To lahko filozofiramo v detajle zakaj je motor dober in prakticno dakarske zasnove (ga vrzes iz okvirja 123) preden so omejili na 450ccm. Znajo spustiti kaksne puse tanka, blazilec zadaj preriba v ekstrem razmerah kot kabli na akumulatorju (6dni praha in blata po 12ur na dan, realno kdo se to pocne ![]() Ce se mislis it bolj resno si slej kot prej na oranzni. Kot npr. M in porsche na Nuru. Prej se pa se isces in experimentiras z raznim klozovjem hehe Nisem v tistem videu Romana pa poznam. Tudi na grandenduro mi ne uspe nikoli:/ Sedezi pa hja- imas seat concepts pa razne evropske ponudnike ali pa sam kupis se enega in stapiciras po svoje. Jaz imam precej sedec slog (lazje ulovim opletanje riti nevem) in se itak premikas ko zacne kuhat in ribat tam spodaj. Kolesarske hlace niso svoh brez heca. Urejal BMW RALLY, 08.01.2025, 13:36. |
Prikaži več možnosti
|