Skoči na vsebino

 

Nakup "enduro" oz. "dual sport" motocikla

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
72 odgovorov v temi
nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 065
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: F31 320d, 1290 SDGT

#21

Možnost menjave? Ktm za Kove?  :-D
Si imel crf 250? Pa sej se nekako bojim da bo kmalu ratala nezanimiva...in pol gledam yt entuziaste in so vsi čist happy
Tale model jo recimo ful ožema in zgleda zadeva čist ok
 
https://www.youtube....rts/1Kq_ZX8MRD8
https://www.youtube....R2ytJy_g&t=396s
 
Drgač pa tut Kove 800 pro se zdi korektna zadeva za dober denar in mi je tut zelo všečen ampak je spet druga namembnost oz v rokah dobrega voznika tut primeren za kakšen TET


Nasploh vsega. Motorja, segmenta, opreme... Pa ne pride v upoštev. Sploh ko pomislim, da bi ob prodaji moje "rakete" praktično moral doplačat za igračo, ki bi jo imel za okoli hiše.
Mi je pa Kove blazno zanimiv. Sploh 800, čeprav so mi teli vrstni dvocelindrasi taka Low budget varjante. Vem, da niso ampak v glavi ne morem čez Big singel ali V2.

Kolega je imel 250ko pa ni ne zahteven, ne nek blazen motorist. No lani je kupil novega Gas Gas 700. Pravi pa, da ne gre kaj dosti bolje. :D

Lp, Samo
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 942
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: S205

#22

Avtorju teme, odvisno kaj in kako bi se največ vozil, ampak v grobem nekako tako:

 

250-300ccm 1 cyl 4t teža nekje do 150Kg, Trenutno ni veliko konkurence Hondi CRF300..obstaja tudi starejša CRf250. Motor se pelje lepo, prestavlja se kot pesem, ampak prešvoh po pol leta, vse je pač povprečno, od moči, vzmetenja, ....

 

450-500ccm 1cyl 4t, teža nekje do 115Kg.....igrača za vozit, lahek, moči ogromno, ampak neudoben za daljše poti, pa kar naprej boš olje menjal.  odličen za vse offroad terene in za izživljanje :)

 

600-700cc 1 cyl 4t, teža nekje do 155kg, Gasgas es700, exc690, husqvarna 690,...Moči dovolj, teža ni prehuda, ampak motor potrebuje nekaj dodelav zaradi euro norm...nič pretiranega. Super za makadame in gozdne poti

 

600ccm+ 2cyl, teža od 170kg naprej. že težja zadeva,če ti pade po tleh, boš težko pobral ali pa sploh ne. tenere700, tuareg 660, f900gs, vstrom,..... Nimam izkušenj z temi motorji, ampak....za makadame in cesto so super :)

Jaz če bi še enkrat vzel, bi vzel......ne vem, res ne vem. najbrž 500ccm 4t



Urejal Martini Racing, 08.01.2025, 14:16.

             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY, QPE in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 52 708
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#23

Ja sej to, nekega idealnega kompromisa ni oz če že je ravno ta razred okrog 150 kil.

KTM 690 se zdi super, ja, ampak to je malo out of budget...nisem ga sploh vzel v obzir zaradi tega in ja, 500 exc zgleda top šit.

Kove je nekako zadel žebljico na glavico z 450 rally, zgleda, ker zgleda nekako najbolj vsestranski ( zdi se mi podoben 500exc ampak dosti cenovno ugodnejši) saj je kar pohvaljen iz vseh vetrov.

Seveda bi rad imel motor tudi za kam dlje in tle bo crf 300 malo neudoben in švoh ampak se mi zdi da za začetnika zadosten...vem pa seveda ne in mogoče se bom tolkel po glavi po dveh mesecih uporabe.

Jaz KTM 500 ne bi jemal. Prvič je drag, dražji od 690 in spet občutljiv za vzdrževanje. Ne vem naa kolk ur moraš vse pomenjat.

Honda verjemi, da ti bo po par tednih premalo. 27 ubogih konjev. Jaz je ne bi niti povohal. Obstaja CRF 450 F al nekaj takega, ki je homologirana, sam je spet dirkalni motor in zahteva menjave določenih delov na toliko ur.....

 

Najcenejši v tem rangu je CF Moto MT 450, sam je jeba ker je težak 195 kil z vsemi tekočinami. Sam 10 kil manj od Tenerejke, ki ima še enkrat toliko moči.

Je pa menda zelo dobro razporejena teža in je ni tolk čutiti.

 

Jaz ti predlagam za začetek tole. Zelo hvaležen motorček. Ni nek hud OFF road, je pa kombinacija off road - potovalni. So pa na YT videji, kako jih matrajo off road in so trpežne mašine.

 

https://www.avto.net...0 SPOKE WHEELS



Urejal veloce, 08.01.2025, 14:44.

ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • peropapero je všeč


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#24

Jaz KTM 500 ne bi jemal. Prvič je drag, dražji od 690 in spet občutljiv za vzdrževanje. Ne vem naa kolk ur moraš vse pomenjat.
Honda verjemi, da ti bo po par tednih premalo. 27 ubogih konjev. Jaz je ne bi niti povohal. Obstaja CRF 450 F al nekaj takega, ki je homologirana, sam je spet dirkalni motor in zahteva menjave določenih delov na toliko ur.....
 
Najcenejši v tem rangu je CF Moto MT 450, sam je jeba ker je težak 195 kil z vsemi tekočinami. Sam 10 kil manj od Tenerejke, ki ima še enkrat toliko moči.
Je pa menda zelo dobro razporejena teža in je ni tolk čutiti.
 
Jaz ti predlagam za začetek tole. Zelo hvaležen motorček. Ni nek hud OFF road, je pa kombinacija off road - potovalni. So pa na YT videji, kako jih matrajo off road in so trpežne mašine.
 
https://www.avto.net...0 SPOKE WHEELS


Tale ktm je hudo lušna zadeva ampak jst prioritetno iščem offroad zadevo.
Zdej da bo crf300 kmalu premalo se tudi jaz bojim ampak istočasno razmišljam da jo po sezoni zamenjam brez neke prevelike izgube.
Kove 450 je, kar se namenskosti tiče, tisto kar iscem ampak je malo izven budgeta...plus malo mam še vedno straha da ni glih se čisto preizkušen in bi to leto pač crf brusil in bi se tudi v tem času pokazalo malo bolje kako je z kvaliteto, vzdržljivosti.
Čeprav ko sem ga videl v živo mi je deloval kot zelo korekten kos mehanizacije.
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#25

Nasploh vsega. Motorja, segmenta, opreme... Pa ne pride v upoštev. Sploh ko pomislim, da bi ob prodaji moje "rakete" praktično moral doplačat za igračo, ki bi jo imel za okoli hiše.
Mi je pa Kove blazno zanimiv. Sploh 800, čeprav so mi teli vrstni dvocelindrasi taka Low budget varjante. Vem, da niso ampak v glavi ne morem čez Big singel ali V2.
Kolega je imel 250ko pa ni ne zahteven, ne nek blazen motorist. No lani je kupil novega Gas Gas 700. Pravi pa, da ne gre kaj dosti bolje. :D
Lp, Samo

Gas gas 700 in crf 250 da sta tam tam nekje? Srsly?

Ja 800 je tut men raketa ampak jst bi trenutno zase raje 450

Urejal QPE, 08.01.2025, 16:43.

Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 658
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: 3D

#26

Jat sem začel z enduro motorji postopoma. eno leto 125ccm, drugo 350, tretje 500, potem sem pa tri ali štiri leta vozil 750. Lahko bi kamot preskočil kakšno "stopničko". Po drugi strani je pa spet nek čar v temu, ko probaš različne motorje ter njihove zmogljivosti. Če nimaš na voljo veliko prostega časa, se boš največ prevozil po gmajnah. Do kakšne Istre skočit, bo vsak motor dober. Saj ne rabiš vozit po AC


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • QPE je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 52 708
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#27

Tale ktm je hudo lušna zadeva ampak jst prioritetno iščem offroad zadevo.
Zdej da bo crf300 kmalu premalo se tudi jaz bojim ampak istočasno razmišljam da jo po sezoni zamenjam brez neke prevelike izgube.
Kove 450 je, kar se namenskosti tiče, tisto kar iscem ampak je malo izven budgeta...plus malo mam še vedno straha da ni glih se čisto preizkušen in bi to leto pač crf brusil in bi se tudi v tem času pokazalo malo bolje kako je z kvaliteto, vzdržljivosti.
Čeprav ko sem ga videl v živo mi je deloval kot zelo korekten kos mehanizacije.

A mora bit motor nov, ali je lahko rabljen?

 

Jaz imam KTM 350 Freeride. Mala raketica. No, niti ni tako majhna.  Sedež je višji kot pri Tenere. Gre pa zelo dobro za tistih 24 konjev ker je težak samo 100 kil.

 

Hotel sem reči, da sem probal KTM EXC 350F in je konkretnen motor. Leti konkretno in ima 50 konjev. To bi bila opcija.....


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#28

A mora bit motor nov, ali je lahko rabljen?

Jaz imam KTM 350 Freeride. Mala raketica. No, niti ni tako majhna. Sedež je višji kot pri Tenere. Gre pa zelo dobro za tistih 24 konjev ker je težak samo 100 kil.

Hotel sem reči, da sem probal KTM EXC 350F in je konkretnen motor. Leti konkretno in ima 50 konjev. To bi bila opcija.....

Lahko je rabljen.

Sej ti ktm-i ki jih omenjaš so lusne rakete ampak te zadeve niso za na cesto, a ne.
Crf mi je všeč predvsem zaradi registracije, torej greš lahko na cesto z njo...pa se brezskrbno zapelješ tudi v kako oddaljeno hosto

Urejal QPE, 08.01.2025, 17:27.

Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526

#29

Vse hard-enduro KTM-e lahko registriraš. Ni pa to za vožnjo po cesti dlje časa, bolj muka. Za v gozd in traile sicer nihče ne vozi 500 ccm, to je čist passe. Tudi 450ke ni več videt nikjer, od 4 takt zgolj 250/350, oziroma v zadnjih letih večinsko 2-takt 250/300 - ampak cvajreje za cesto pozabi, ker so obupni. Manjša je kubikatura, manj je naporen motor, sploh ko je govora o tehničnih delih. Leti pa že 250 4-takt precej brutalno - to je govora o 40+ konjih in 100 kg.

 

Glede na napisano, ker te vleče bolj lokalno in gozd, začni z 250 4-takt. Če te bo kasneje vleklo v daljše relacije in potovanja, pa potem nadaljuješ.



Urejal neicheq, 08.01.2025, 17:32.

Prikaži več možnosti
    • QPE je všeč


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#30

Jat sem začel z enduro motorji postopoma. eno leto 125ccm, drugo 350, tretje 500, potem sem pa tri ali štiri leta vozil 750. Lahko bi kamot preskočil kakšno "stopničko". Po drugi strani je pa spet nek čar v temu, ko probaš različne motorje ter njihove zmogljivosti. Če nimaš na voljo veliko prostega časa, se boš največ prevozil po gmajnah. Do kakšne Istre skočit, bo vsak motor dober. Saj ne rabiš vozit po AC


Tako, ja. Torej pogoj je da je motor homologiran, torej za cestno vožnjo in pa istočasno lahek, za kake terenske vragolije.
In ja, dalo bi se z njim tudi do Istre...sicer bi bilo malo bolj mučno kot s kakim enduro bajkom ampak prisel bi.
Sej pa bi prvo leto najbrz samo raziskoval bližnjo okolico...se kar dosti enega terena ponuja ce nisi omejen samo na lepe makadame.
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


bobo69
bobo69

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 935
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: Oranžna strela

#31

Jaz KTM 500 ne bi jemal. Prvič je drag, dražji od 690 in spet občutljiv za vzdrževanje. Ne vem naa kolk ur moraš vse pomenjat.
Honda verjemi, da ti bo po par tednih premalo. 27 ubogih konjev. Jaz je ne bi niti povohal. Obstaja CRF 450 F al nekaj takega, ki je homologirana, sam je spet dirkalni motor in zahteva menjave določenih delov na toliko ur.....
 
Najcenejši v tem rangu je CF Moto MT 450, sam je jeba ker je težak 195 kil z vsemi tekočinami. Sam 10 kil manj od Tenerejke, ki ima še enkrat toliko moči.
Je pa menda zelo dobro razporejena teža in je ni tolk čutiti.
 
Jaz ti predlagam za začetek tole. Zelo hvaležen motorček. Ni nek hud OFF road, je pa kombinacija off road - potovalni. So pa na YT videji, kako jih matrajo off road in so trpežne mašine.
 
https://www.avto.net...0 SPOKE WHEELS


Žlahtnik ima Duka z istim motorjem.Odličen motorček, sploh če si manjše postave.
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 52 708
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#32

Lahko je rabljen.

Sej ti ktm-i ki jih omenjaš so lusne rakete ampak te zadeve niso za na cesto, a ne.
Crf mi je všeč predvsem zaradi registracije, torej greš lahko na cesto z njo...pa se brezskrbno zapelješ tudi v kako oddaljeno hosto

Freeride 350 je homologiran in EXC 350 F isto. Oba imata luči in smernike.

 

20240803-134902.jpg



Urejal veloce, 08.01.2025, 17:34.

ARHITEKT
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#33

Ja pa prodajaš tole? Kakšni so pa tle servisni intervali?
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 52 708
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#34

Jaz ga bom zdej naredil in zadnjo gumo menjal. Na 1000 km bi priporočal. Tale ima 5100 km prevoženih, letnik 2015.

Jaz sem naredil kakih 400 km letos. Noro dobro gre, čeprav ima pol manj konjev kot EXC. V osnovi je enak motor kot EXC 350, sam da ima drugačno odmično, injektor in še par malenkosti. Sam nisem mogel verjet, kam ta stvar pleza povsod.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 743
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Rinold

#35

Torej, prodaš? How mucho dinero? 


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 52 708
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#36

Imaš ZS.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Tadej
Tadej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 306
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: MB S205

#37

Če bi bilo možno kupit v EU, bi si kupil tole Hondo. Samo eko terorizem tega ne dovoli.

 

https://powersports....t/xr650l/xr650l

 

Sam furam Yamaho XJR 1300 (za potovanja ali samo skok do Pirana na kopanje, pa motozbori), Vespo P200 (dnevni opravki po Ljubljani, za na šiht v centru Ljubljane), KTM EXC 200 registriran (vožnja po Krimu, preostanki kros proge Sela, vožnja po Barju, bivši tankovski poligon Vrhnika, sipine ob reki Savi...)

 

Pri KTM me moti to, da ima potovalno hitrost tam med 60 in 70 km/h, tako da je prava muka it z njim kam dlje. Na prikolico se mi ga pa ne da dajat. Pri KTM, če na znaš sam zamenjat olja (na 10 ur), bata (na 100 ur), verige, verižnika, zavornih ploščic = bankrot


 



Urejal Tadej, 09.01.2025, 10:38.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526

#38

 

KTM EXC 200 registriran (vožnja po Krimu, preostanki kros proge Sela, vožnja po Barju, bivši tankovski poligon Vrhnika, sipine ob reki Savi...)

 

Pri KTM me moti to, da ima potovalno hitrost tam med 60 in 70 km/h, tako da je prava muka it z njim kam dlje. Na prikolico se mi ga pa ne da dajat. Pri KTM, če na znaš sam zamenjat olja (na 10 ur), bata (na 100 ur), verige, verižnika, zavornih ploščic = bankrot


 

EXC 200 je 2-takt, cvajerji res niso udobni za cesto, dost obupni. Za cestno vožnjo mora bit 4-takt, obvezno. So pa 2-takt superiorni na trejlih, tehničnih vzponih in plezarijah. Ne vem kakšno olje sicer menjuješ pri cvajtaktu na 10 ur? Menje se olje v menjalniku, pa še to na kakšnih 100 ur. Pri 4-taktu menjaš tiste liter olja na 15 ur in si, pa še to ga večina zamudi in ni težav.

 

Kar se bata tiče bi moral zdržat bistveno več kot praviš. To se menjuje na cross motorjih na 100 ali manj, pri enduro nikakor ne. Pri nas ga pod 200-250 še nihče ni, pa so se bati ven jemali in merilo obrabo. Naš vodič, ki nas je vodil po istri, menja na 300 2-takt, nekje na 400 ur. Načeloma pa manjši kubiki, prej ga boš menjal. 

 

Men se ne zdi noben bankrot, bi rekel, da je KTM z naskokom najcenejši in najlažji za imet. Ko prodajaš boš KTM-a naprej prodal, deli so tudi za stareješe modele takoj dobavljivi, 2-3 dni iz AT vse dobiš, cene pa povsem normalne. Mrežo imajo odlične, vse online naročiš in imaš. Za Yamaho recimo sem moral skakat do slovenskih dilerjev, da smo preko njihovih katalogov potem iskali in naročali. Pa tudi roki dobave so bili precej daljši, marsikater del pa na backorderju.


Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 942
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: S205

#39

Če voziš ekstrem, boš na 20 ur menjal olje za sklopko/menjalnik, le tako bo "kuplanje" perfektno ;)

 

Če se imaš rad in imaš rad motor, boš na 250/300 2t stroju bat menjal na max 150 ur. Zaradi mene ga lahko tudi na 400h, samo potem ne pizdit če bo kaj prijelo :)

 

lp


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526

#40

Mi vozmo sam ekstrem, sam še vedno nismo profi rang in imamo drug stil vožnje oziroma skrbi za lasten motor. Vse plezarije itak samo s sklopko, ampak še vedno uporabljaš gas po pameti. Ko smo s tekmovalci vozili skupaj na treningih kakšne navpične dolge vzpone..oni samo 100% gas in samo s sklopko regulirajo. Tam je potem druga raven obrabe ja.

 

Js sem pri 50 urah menjal olje menjalnika, pa ni bilo tako grozno.  Bom zdele spet menjal, da vidim kakšno je stanje.

 

Bat pa nihče ni menjal pri nas na take ure, pa nas je 15 v skupini. Okoli 200-250, pa še to vsi preventivno iz strahu. Ko smo vozili Istro, smo imeli vodiča, ki dela 400 ur letno..in menja na 300ki bat pri teh urah. Sam on vozi pa spet povsem drug način. Itak ima toliko ur, da pozna terene in odlično tehniko, da njegov motor več kot 30% ni videl. 

 

Nazadnje vem, da je kolegu rabljena 250ka TPI zaribala pri 250 urah. Cilinder se je s podrejanjem rešil.. Se je pa potem ugotovilo, da je prejšnji mojster odklopil števec in ni beležil ur, tako da jih v resnici imel čez 400.

 

Na koncu pa izvisi od vožnje, motorja in terenov. 125ka ki nima navora in bo stalno v obratih boš res menjal na 50-100. 300ka z brutalnim navorom polnih obratov ne rabi, vsaj ne v našem koncu. Ker dolgih vzponom s polnim gasom nimamo nikjer, bolj ali manj cik cak, kjer se dela z navorom in nižjimi obrati.



Urejal neicheq, 09.01.2025, 12:06.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.