Model: E39 540i
Letnik 1. registracije: 1996
Dejanski letnik vozila (leto izdelave):1996
Barva vozila: Aspensilber
Tip menjalnika: Ročni 6 prestav
Moč motorja: 286 KM
Kilometri: 314000
Realnost kilometrov: Vse kaze, da so realni. Tudi servisna knjiga in servisni listki se ujemajo. 100% trdil pa seveda ne bom za nekaj kar ne poznam od novega

Oprema vozila (seznam): Nic posebnega, zelo malo opreme za 540i, glavna oprema je rocni menjalnik

Po sasiji ima tempomat, klimo, el. stekla spredaj in zadaj, velik potovalni racunalnik na stevcu in na radiju, M podvozje.
Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): DA, je pa tehnicni se veljaven do maja 2025
Tehnične napake vozila: Trenutno ni napak, avto normalno deluje. Ja, tudi vsi pixli so celi

To ne pomeni, da podrobni pregled ne bi nasel kake slabe puse, nosilca ali kaj podobnega..
Vizualne napake vozila: Kakšna praska, buska, krasta. Ni obnovljen primerek ampak primerek, ki je dobro prezivel vseh svojih 29 let..
Naslednje leto bo ze oldtimer.
Pretekla omembe vredna popravila:
Par let nazaj, sklopka in vztrajnik. Pred kratkim menjano komplet podvozje spredaj (Meyle HD), tudi precni drog volana in komplet set zavor spredaj in zadaj, novi LMM, nova vodila zadnjih stekel, pa se kaj..
Moj opis vozila:
Bivsi forumaski 540i, ki ga nekateri poznate iz par prejsnjih prodajnih tem. Avto je ze ves cas v istem originalnem vizualnem stanju. Nekdo mu je pred leti edino menjal oranzne smernike za bele.. Meni so lepsi oranzni in imam zato ze pripravljen set oranznih, ki jih lahko zamenjam, ce kdo zeli.
Ze precej let so tudi ledvicke na avtu FL.
Avto je imel precej let nazaj vgrajen lpg, kasneje zaradi tega menda tudi urejen motor (kaj tocno je bilo ne vem ampak motor ze dolgo normalno dela), zdaj ima ze zadnjih 7 let napravo odstranjeno in deluje super.. trenutno ima 314000km.
Z leti se je logicno obrabil tudi volan ampak sem kupil drugega istega originalnega v odlicnem stanju, ki ga se nisem zmontiral.
Avto se vglavnem lepo pelje in vse na njem dela. Vizualne napake so pac posledica casa.. Vseeno je zelo lep za svoja leta in ima polno moc.
Na avtu je zacuda se originalno prvo vetrobransko steklo

Za moj okus ta avto rabi ene smesne pisane barve recaro sedeze iz kakegega opla ali forda, ker je ze zdaj malo posebna barva notranjosti, lesen Nardi volan, BBSke in alpina lip, oranzne smernike pa je to to.
Ker ma itak slabo opremo, bi ga se bolj oldschool naredil, da ostane samo velik motor in rocni menjalnik

Pa da je vse takoj mozno povrnit v originalno stanje.
Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu):








Cena: 11540€
Za lazje prebiranje zgodovine prilozim se 3 stare teme, ki sem jih nasel o tem avtu..
Lastnikov iz foruma je bilo pa vsaj 5, kolikor sem nasel..
https://www.bmwslo.c...jalnik/?hl=540i
https://www.bmwslo.c...jalnik/?hl=540i
https://www.bmwslo.c...jalnik/?hl=540i