
P: 1996 E39 540i, rocni menjalnik
#21
My bad, sem mislil da je drug avto glede na to da so drugi smerniki spredaj in feltne itd. Srecno prodajo
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#22
Ni moj ta touring.. je pa to en in isti avto o katerem se govori. Uvozil v slovenijo pred leti ga je pa forumas @spejtim Dela,ki so omenjena v oglasu in slike so delo @blackberet cca 3 leta nazaj ![]()
Ne vem kateri avto je to tocno ampak to kar opisujes danes komot najde kupca za 15000€ + Koliko je vreden je pa odvisni koga vprasa, isto kot pri mojem ![]() Povedat ti bo znal pa samo nekdo, ki zdaj kupuje in ve kolk je pripravljen placat ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Par dni nazaj sem po dolgem casu naredil 300km z avtom... vcasih, ko se dolgo ne peljem s kako E39 skor pozabim kak fajn so ti avto za vozit. Pa ne samo 540i ampak nasplosno E39
![]() V8 ma kvecjemu malo slabs feeling na volanu zarad polza. Avto je ready to go, ce se kdo odloci.. 10540€ Urejal _BuLLet_, 12.01.2025, 20:48. |
Prikaži več možnosti
|
#24
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Ker se zaenkrat ponujajo same menjave..
Res nihce trenutno ne isce rocnega osmaka, ki ga bo lahko tegistriral za 200€ cez 1 leto? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
Jaz bi rekel da je zelo slabo opremljen za 540i in tudi to ceno.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Zdaj je zaradi menjav, pridobila še dodatnih 2500€ gor..
Noro..
Plus je ker zgleda kot kakšen 520i, ampak ali je zaradi tega vreden več 10000€ je pa vprašanje.. Urejal yamasaki, 05.02.2025, 21:06.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
To ni daily za štepat kilometre,ampak za vikend uživanje...takrat pa so od opreme dovolj osmak,ročni menjalnik in delujoča klima |
Prikaži več možnosti
|
#30
Tole ne drzi tempa z vsakim drugim chipanim 2.0d , 3.0d se pa niti priblizat ne more. Meni to ni ne tic ne mis, motor je podpovprecen kar se performans tice, avto kot celota pa deluje revno. Za tak denar bi pricakoval skoraj mint FL M-tech s precej dodatne opreme. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Tak avto imaš zgolj zaradi želje imeti ga.
Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#32
Pusti zdaj ceno. Stvar je taka da manuelc zelo dobro gre, če je motor zdrav. Ma kake primerjave z diesli to delas, kaj nimate bencinarjev na Švedskem? ![]() To je kruzer, lahko je tudi daily z obilico navora od 1,5-6,5k rpm. Diesel ima 2 obratov uporabnega območja delovanja, tu pa imaš 5 jurjev, to dajat v isti koš je kot bi primerjal zlatega prinašlca in nemškega ovčarja ![]() Kdor no vozil V8 za dailiya itak gleda samo številke na papirju. In ne tudi G30 3.0d, 265 konjski se mu ne odpelje na AC od 150 dalje, od 200 dalje se zgodba obrne ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Točno tako, se spomniš MajoR, ko naju je z mojo E39 530iA na oni doolgi ravnini na kozjanskem komaj in komaj prehitel A7? Na koncu sem mu spustil gas, ker je bilo konec ravnine on pa vštric z mano. In s šoferjem te A7 sem se leta kasneje tudi pogovarjal in je rekel da je mislil, da bo skočil mimo, pa mu ni bilo jasno, kaj imam v tej stari jajci da tako gre. Te dolge prestave naredijo svoje, on je z dizlom šel takoj čez vse prestave, med tem ko je E39 šaltal samo dvakrat. Če bi bila takrat s tvojo 540i, niti ne bi prišel vštric. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Jaz, ko sem imel še obe, se je tamau z ročno 540i od 180 km/h naprej odpeljal naprej, ko z nule proti optimirani |
Prikaži več možnosti
|
#35
Kolk ma ta 540 priblizno od 100 do 200?
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Pri tej kilometrini, je že nekaj konjev poginilo.. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Tole verjetno najbolje v 4. prestavi, ali se splača v 3. in potem prestavljati v 4.?
Pije sigurn še dobr |
Prikaži več možnosti
|
#38
Ja, nov ali pa komplet obnovljen mogoce. Tole je pa 3 desetletja staro in predihano, konjev in navora manjka vsaj 10%, ce ne vec. Sem vozil E38 s tem motorjem, sicer avtomat, ampak nek obcutek o pribliznih zmogljivostih vseeno dobis. Meni cisto nic ni delovalo wau. G30 530d po podatkih do 200 pospešuje bolje, kaj se pa naprej dogaja v nekih one in a million scenarijih me pa iskreno ne zanima. Ne glede na V8 pod pokrovom je tole prezvecena 30 let stara gajba za katero se zahteva 10k EUR. Probaj za foro dat svojo na net, pa bos videl kako je stanje. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Ma ja saj tko je pri teh slavnih V8, vsi bi mel, vsi nakladajo o teh dinozavrih, veliko jih res ni, cene so v oblaki, kupi pa itak noben... |
Prikaži več možnosti
|
#40
Sedmica računaj da je vsaj še 150kg težja. Ampak res ne gre 530d mimo. Lahko probamo ampak mora bit serijski 265 konjev. Mojega zmanjka med 160 in 200, ker pri 160 prestavi v 4. prestavo in to vleče do blokade tam na 252gps-a.
Ampak sej pravim noben bi verjel že tarkat ko sem napisal ta dogodek leta 2019, kdo bo šele sedaj, ampak mi je čist vseeno. Tak da avto za noben pojem ne gre slabo ampak enostavno je za DD vzdrževanje zelo drago. Jaz mislim da je moja povprečna poraba bila 14 litrov. Ne moreš met V8 pa se kot po jajcih vozit, kdor to dela se ga znebi, ker ne vidi tisti X faktor v tej motorizaciji.
Cene so pa itak koronsko nastavljene, pač nimam neke želje komentirat, si pa mislim svoje. Zato nisem tudi kupil nič novejšega, ker enostavno se mi zdi neracionalno preplačevat vozila.
Primer: Dobra 530d/540D z opremo ki jo "iščem" ne najdeš pod 40k€ nikakor. Če ima malo kilometrov pa je cena takoj 44- 48k€. Nov je pa bil kolko, 85 - 95. V 3 ali celo 4 letih da je izgubil samo polovico vrednosti je meni absurd. Pa še to so ga vozile firme ki si poračunajo DDV ki je 19% v Nemčiji, se pravi njega je dejansko stal avto 73k € (90k€ polna nabavna mogoče še kak popust), sedaj bi pas po 4 letih rad dobil za njega 45k€ Urejal MajoR, 06.02.2025, 14:22. ![]() |
Prikaži več možnosti
|