O faaak.. mi je zal, da sem sploh kaj vprasal ko zacnejo komentirat 2.0 dizl navdusenci haha..
Kot prvo, ce nekdo ne vidi, da avto izstopa po 4.4 V8 motorju in rocnem 6 gang menjalniku brezveze, da sploh komentira

.. ali pa sam poisce drugo E39 limo v tej kombinaciji pa bo videl kje je z izbiro. Ampak seveda nekdo, ki to komentira ne isce takega avta in ni kompetenten niti za mnenje...
Tako kombinacijo motorja in menjalnika za swap sem nazadnje prodal za 5500€, tu dobite za malo vec se avto zraven

Kot drugo.. kdor pravi, da gre nacipan 2.0d bolje kot to ocitno se ni kdaj vozil osmaka z rocnim ali pa misli, do so dizelski konji neka crna magija

Tudi jaz imam enega "nacipanega" 2.0d, ki gre vrhunsko.. pa ni sans, da nabira hitrost tak hitro kot tale osmak...
Mint M tech 540i rocna najde danes kupca za 20k, ne za 10...
Imel sem hkrati tudi avte z vsemi drugimi motorji, ki jih omenjate v tej temi.. 3.0d narejen pravilno (ne samo zmapiran) je druga zgodba ampak tudi ne gre mimo kot da 540i stoji pac pa komaj komaj. Pa spet je odvisno v katerem avtu je ta 3.0d in kateri tip motorja je. Ampak od kdaj so avti za navdusence dizli?..
Dizli so zal "nuja" glede na cene bencina ki jih imamo glede na povprecne place v drzavi.. So poceni, lahko tudi hiter, avto za vsak dan. Ne poznam cloveka, ki bi raje vozil dizla kot bencinarja, tankanje ne bi bla ovira.
Po izjavi, da so konji z leti pomrli se vidi, da nimate tehnicnega znanja 0, to je stavek za v gostilne. Vsak avto lahko ima polno moc tudi po 30 ali pa 50 letih. Verjetno ste ze slisali, za vzdrzevanje avta in menjavo delov z novimi? Na 30 let starem avtu je bolj malo delov starih 30 let

Pa ko jih primerjate z dizli, prej bo dizelski avto z leti izgubil moc, ker lahko gre vec stvari narobe kot pri enem atmosferskem osmaku

Vec vzdrzevanja bo potreboval, sploh ce je to kak modern dizl z eko navlako...
Ne mesajte cene na avtonetu s to prodajno temo, avto prodajam tule. Avtonet je druga zgodba in od tam dobiva clovek drugacne klice... Zadnjic mi je nekdo ponudil E36 320i limo v menjavo ampak nima on kaj za doplacat tak da bi blo najboljse kljuc za kljuc.. Kaj naj clovek sploh rece na to?
Mel sem istocasno s temi osmaki tudi 740i avtomata.. ker sem v zadnjih letih imel par razlicnih 540i in M5, pa tudi dizlov.. lahko primerjam vse.
Hkrati pa ne mores to primerjat niti priblizno. Avtomat pobere stran VSE kar je car tega avta. Teza E38 v primerjavi z golo E39 pa pobere se malo vec.. Pol je spet vprasanje a si se vozil z 740i letnik 95 ali 2001.. ze tu je razlika v avtomatu ogromna.
8hpzf, ki ga omenja Major bi pa pripeljal ta stari M62 motor v cisto drugi svet.. Motor je sposoben, menjalnik ga pusti na cedilu.
Moj CLS s 5.5 kompressor osmakom in 500+ hp je tudi imel klasicen 5 gang avtomat z wandlerjem.. kar je bil najvecji minus tega avta in bi 0-200 sel se kako sekundo al pa 3 hitreje kot pa 12 sek, ki jih je naredil s starim pocasnim avtomatom.
Vidim, da eni razumejo point teh avtov.. eni pa nikoli ne bodo. In ni panike, nismo vsi za vse. Ampak se zato vzdrzite komentarjev kot so 30 let stara kanta, ker eni imamo tudi 50 in 60 let stare kante in so nam to boljsi avti kot vsak danasnji avto. Pa ne po sekundah na 100 in 200...
O cenah govorite, kot da 2.0 dizli niso predragi ze od casov korone.. vsakdanji mlincki se ze 5-6 let prodajajo po istih cenah.. Ena malo redkejsa zadeva se vam pa draga zdi medtem, ko folk prodaja 10-12 let stare F30 320 dizle po 15k pa so vredni realno 7 na dober dan...
Tam te mora bolet, ko kupis ne pa pri avtu, ki ga bos se vedno za isto ceno prodal cez 2 ali pa 5 let in vzel svoj denar nazaj pa ceprav bo malo manj vreden.
Eni pac raje kupite dizla za 20k in ga cez 4 leta prodate za 10k in vam je to fajn.
Ce se ne proda se bomo pa drugo leto raje vozili za 150€ registracije na BBSkah..
Point starih osmakov v seriji 5 itak ni v iskanje sekund na 100 in 200 ampak v samem obcutku v voznji.
Meni je E39 kokpit se vedno eden najboljsih obcutkov za sedet not z opremo ali brez.
Avto je pa 99% avtenticen in to enim nekaj pomeni.
Stare kripe...