Skoči na vsebino

 

P: 1996 E39 540i, rocni menjalnik

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
231 odgovorov v temi
leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 261
  • Lokacija: Ljubljana

#101

A nima MajoR tud 540 pa ga skoz mora nekaj rihtat? Ni to da sam tankas pa vozis..
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 775
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E65 745iA, W219 350CDI

#102

Samo tankaj in vozi? Tak rabljen avto ne obstaja, nikoli ne bo obstajal, pa tudi novi taki so zelo redki.


Prikaži več možnosti
    • sssimon, _BuLLet_ in Svetnik uporabnikom je všeč to sporočilo


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 939
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#103

So.
Lexus, nekatere Toyote, Mazde, Honde itd.
Očitno so nas tukaj na forumu tako navadili, da avti crkujejo, da mislimo, da je normalno. Pa ni.
Če so naši predniki vozili hrošča-VW 1200/1300 20.let brez kakšnih večjih okvar, bi sigurno znali tudi danes narediti nepokvarljiv avto, če bi hoteli.

Urejal antasi, 09.02.2025, 21:32.

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 907
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#104

So.
Lexus, nekatere Toyote, Mazde, Honde itd.
Očitno so nas tukaj na forumu tako navadili, da avti crkujejo, da mislimo, da je normalno. Pa ni.
Če so naši predniki vozili hrošča-VW 1200/1300 20.let brez kakšnih večjih okvar, bi sigurno znali tudi danes narediti nepokvarljiv avto, če bi hoteli.


Tisti avti so bili enostavni. Ni bilo kaj crknit. So pa tudi takrat generalke delali. Pa zluftana podvozja, pa vsako drugo leto auspuh, pa molitve, da bo šla ročna čez tehnični....
Je bilo kar malo morje težav. Samo druge stvari kot danes.
Prikaži več možnosti
    • Svetnik in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 635
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#105

Če bi se z avti iz časa hroščev toliko vozili kot se danes, bi jih popravljali vsak vikend.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 939
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#106

Ni res.
Nove avte so delali ročno delavci, stružnice za izdelavo delov še ni poznala besedo cnc itd
In je prišel ven izdelek, namenoma sem dal za primer hrošča, ki je bil res kvalitetno izdelan. Nekateri so trdili, da so bili deli za njega predomenzonirani, zato so tako dolgo zdržali.
In če je imel npr.hrošč garažo in se je redno skrbelo za pločevino-sploh pozimi in zamenjalo tisto olje in pregledalo platine in svečke 1x na leto, je avto šel 20.let brez okvar.
Kaj pa danes??
Ob tej silni tehnologiji, računalnikih in robotih, je avto ekonomska totalka po dobrih 100.000km ali dveh letih ⁸v tujini v vsaki lizing hiši na zahodu. Ker se na zahodu ne splača več popravljati stvari, ki crknejo zunaj garancije. Seveda potem tak avto pristane pri nas/na balkanu, pod šifro-poglej kako dober nakup sem naredil, nobeden pa si ne vkalkulira cene servisov za tak polizdelek.
To mislim avtomobile, ki jih množično vidiš po hofih pri avto dilerjih
Je to normalno?

Urejal antasi, 09.02.2025, 21:49.

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 635
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#107

Ni res.
Nove avte so delali ročno delavci, stružnice za izdelavo delov še ni poznala besedo cnc itd
In je prišel ven izdelek, namenoma sem dal za primer hrošča, ki je bil res kvalitetno izdelan. Nekateri so trdili, da so bili deli za njega predomenzonirani, zato so tako dolgo zdržali.
In če je imel npr.hrošč garažo in se je redno skrbelo za pločevino-sploh pozimi in zamenjalo tisto olje in pregledalo platine in svečke 1x na leto, je avto šel 20.let brez okvar.
Kaj pa danes??
Ob tej silni tehnologiji, računalnikih in robotih, je avto ekonomska totalka po dobrih 100.000km ali dveh letih ⁸v tujini v vsaki lizing hiši na zahodu. Ker se na zahodu ne splača več popravljati stvari, ki crknejo zunaj garancije. Seveda potem tak avto pristane pri nas/na balkanu, pod šifro-poglej kako dober nakup sem naredil, nobeden pa si ne vkalkulira cene servisov za tak polizdelek.
To mislim avtomobile, ki jih množično vidiš po hofih pri avto dilerjih
Je to normalno?


Danes se življenje drugače vrti in kar je bilo našim staršem nenormalno je nam sprejemljivo in našim otrokom povsem normalno.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 211
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#108

Kaj pa je novega oz. bilo delanega na motorju tekom tvojega lastništva (ali pred kratkim)? Vemo, da noben motor ne tesni 100% in je daleč od novega pri 300kkm...
Odgovor bi verjetno zanimal potencalne kupce.


Dokler ne zanima tebe kot kupca ni neke panike :)
Lahko pa ti kupcem malo bolj strokovno razlozis kaj vse vpliva na moc motorja... kaj vse mora tesnit?
Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 902
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#109

Nakladaš v bistvu ti, ker živiš v svetu 2.0 dizlov., kot da so tile mlinčki superiorni izdelki. Pa še upaš omenjat VW faljene izdelke.

Verjetno si mislil tiste pops'n bangs flame throwerje, ala golf varianta itd. :) veliko jih srečam na cesti, res bolj ružijo kot grejo. Morda ti je to dalo občutek, da se poženejo bolje kot M62. Vsa čast, morem priznat. 

 

Ker ti morda misli ne segajo toliko naprej, poglej kaj naredi M62 z montirano turbino, ali še raje z kompresorjem.

Te 2.0 mlinčke spredaj posesa in jih zadaj izpljune. :) VW pa tako sam ugasne ko ob njem zaženeš M62.

In potem jaz nakladam, c'm on, get serious dude....

 

Veš kaj ti predlagam, poišči enega z dobro 540ko, naj te pelje en krog, da dobiš malo občutka kaj je avto, ki ni plastičen in povrhu dobro gre in ima vrhunski zvok.

 

Pa Lep pozdrav

Sem vozil stopnicko visje rangiran avto z enako motorizacijo, ki za razliko od tega v oglasu ni prezvecen ampak vrhunsko ohranjen in vestno vzdrzevan. Ce tam nisem dozivel razsvetljenstva, pa je slo za vrhunski primerek, potem ga tudi s to gajbo ne bom, kljub (vprasljivi) boljsi zivahnosti na racun rocnega menjalnika ter manjse teze.

 

Mene ta V8 pac po performansah ni nevem kaj navdusil. Tako kot me ne navdusijo nabriti 2.0 mlincki. Zveni dobro, gre solidno, to je pa tudi to.


Prikaži več možnosti
    • Egon je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 211
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#110

Skoraj vsi avti, ki so danes oldtimerji so bili nekoc na neki tocki svojega zivljenja 2 jurja ali pa recimo raje drobiz...

Ravno zato so tisti, ki so preziveli ali bili prebujeni nazaj od mrtvih v obliki restavracije danes se toliko vec vredni.
Ker se jih je toliko unicilo ali pa jih ne cas prezvecil so danes tudi lepi navadni modeli vredni kar nekaj.
Starega lepega poceni avta ni, ker ga nihce ne bo prodal poceni saj je avto zahteval vlaganja da je tak ostal ali pa vlaganja, da ga je nekdo spravil v lepo stanje. Odvisno je samo kako osnovo si za rihtanje izbere clovek, eni so veliko vec vredni po obnovi eni pac ne.

Eni tule tut pisejo, kot da je nostalgija in svet starin in oldijev neka nova branza.. :)

E36 M3 je bil avto za uzivat dokler je bil avto 5k.. prav tako E39 M5..
Pa sem enkrat lahko M5 kupil za dobrih 5k.. cez par let je blo treba za podoben avto dat 4x vec.. danes so pa kje? Pa se enim zdi neupraviceno ampak lahko iz prve roke povem, da se na E39 da zlozit neomejeno € ce se gres rihtanja v perfektno stanje, tut ce je osnova ze perfektna. Zato so lepi UPRAVICENO dragi.

10k je folku ocitno zanimiva cena, ker je bilo par klicev in napovedanih ogledov.

Ce se pa komu iz te teme avto ne zdi vreden in mu ni zanimiv pa ga ne bi kupil niti ceneje naj pa z vsem spostovanjem drzi svoje glupo mnenje zase :)
Naslov teme ni debata o cenah ampak PRODAM 540i.

O dizlih prosim nehajmo.. kdo se mora iz teme odsranit se mi pa zdi, da sem ze povedal pa zgleda, da nima bralnega razumevanja niti osnovne kulture, da bi bil to sposoben upostevat..
Ne mi v temo nosit modernih dizlov, ki so totalno nesposobni sploh naredit 300000km, ker jih ekologija prej po****..
Da je moderen tdi sposoben drzat tempo z 30 let starim dinozavrom res ni nek dosezek.. Najbolj sposobni dizli so nastali med leti 96 in 2004
Pa se vseeno ni sposoben drzat tempa, ker se spet govori samo o hitrosti.. a to da bo cez 10 let ze zariban pa ne spada pod tempo? :)
Prikaži več možnosti
    • jonzi1488 je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 211
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#111

So.
Lexus, nekatere Toyote, Mazde, Honde itd.
Očitno so nas tukaj na forumu tako navadili, da avti crkujejo, da mislimo, da je normalno. Pa ni.
Če so naši predniki vozili hrošča-VW 1200/1300 20.let brez kakšnih večjih okvar, bi sigurno znali tudi danes narediti nepokvarljiv avto, če bi hoteli.

Tole je mogoce priblizno res vseeno pa ni slo brez sraufanja.. nimas kakih zgodbic kak so popravljali avte na poti na morje?.. Pa tut km se ni delalo toliko, niso se vozili tako hitro... nic od nastetega ni brez sraufanja delalo, samo lazje je blo sraufat. Mogoce ko je blo cisto novo ja..
Vse kar je res je to, da so bili avti toliko predimenzionirani, da so jih lastniki lahko tudi zanemarjali in so se vedno delali. Kar je sicer tudi bila filozofija japoncev pri izdelavi..
Ce bi danes pravocasno menjali vse komponente, ki jih je 100x vec v avtih bi tudi delali.. pa jih zal ne uporabljamo pravilno. Ko se zabase dpf je skoda ze zdavnaj narejena, da je sploh do tega prislo.
Danes dobrega avta ni mogoce vec naredit, ker so tako omenjeni z doseganjem raznoraznih standardov, predvsem ekoloskih, da enostavno ni mozno.. Plus avto branza zivi od prodaje rezervih delov, popravil itd.. po domace povedano, stvari "ne smejo" zdrzat predolgo. Cela filozofija danes je drugacna in bi bilo totalno neprofitabilno, ce bi stranki avto drzal 20 let..
To velja za vse.. tudi kmetijske stroje, orodja, gospodinjske aparate, tvje, telefone..
Svet se gre ekologijo, hkrati pa izdelujemo samo se potrosno robo in nic kar bi lahko drzalo 20-30 let...

Urejal _BuLLet_, 09.02.2025, 22:35.

Prikaži več možnosti
    • sash, Davidf1, mic70 in 2 ostalim je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 881
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#112

Skoraj vsi avti, ki so danes oldtimerji so bili nekoc na neki tocki svojega zivljenja 2 jurja ali pa recimo raje drobiz...

Ravno zato so tisti, ki so preziveli ali bili prebujeni nazaj od mrtvih v obliki restavracije danes se toliko vec vredni.
Ker se jih je toliko unicilo ali pa jih ne cas prezvecil so danes tudi lepi navadni modeli vredni kar nekaj.
Starega lepega poceni avta ni, ker ga nihce ne bo prodal poceni saj je avto zahteval vlaganja da je tak ostal ali pa vlaganja, da ga je nekdo spravil v lepo stanje. Odvisno je samo kako osnovo si za rihtanje izbere clovek, eni so veliko vec vredni po obnovi eni pac ne.

Eni tule tut pisejo, kot da je nostalgija in svet starin in oldijev neka nova branza.. :)

E36 M3 je bil avto za uzivat dokler je bil avto 5k.. prav tako E39 M5..
Pa sem enkrat lahko M5 kupil za dobrih 5k.. cez par let je blo treba za podoben avto dat 4x vec.. danes so pa kje? Pa se enim zdi neupraviceno ampak lahko iz prve roke povem, da se na E39 da zlozit neomejeno € ce se gres rihtanja v perfektno stanje, tut ce je osnova ze perfektna. Zato so lepi UPRAVICENO dragi.

10k je folku ocitno zanimiva cena, ker je bilo par klicev in napovedanih ogledov.

Ce se pa komu iz te teme avto ne zdi vreden in mu ni zanimiv pa ga ne bi kupil niti ceneje naj pa z vsem spostovanjem drzi svoje glupo mnenje zase :)
Naslov teme ni debata o cenah ampak PRODAM 540i.

O dizlih prosim nehajmo.. kdo se mora iz teme odsranit se mi pa zdi, da sem ze povedal pa zgleda, da nima bralnega razumevanja niti osnovne kulture, da bi bil to sposoben upostevat..
Ne mi v temo nosit modernih dizlov, ki so totalno nesposobni sploh naredit 300000km, ker jih ekologija prej po****..
Da je moderen tdi sposoben drzat tempo z 30 let starim dinozavrom res ni nek dosezek.. Najbolj sposobni dizli so nastali med leti 96 in 2004
Pa se vseeno ni sposoben drzat tempa, ker se spet govori samo o hitrosti.. a to da bo cez 10 let ze zariban pa ne spada pod tempo? :)

Ne morem, da ti nebi napisal tega: 

 

Sam si stopil v tole godljo. Dobro se zavedaš, da je trenutno samo ena oseba obsedena z E39, ki je aktivna na tem forumu in ima že svoj stroj, ki je najboljši približek popolnosti. Druga že nekaj časa samo še pasivno spremlja forum. 

 

Po drugi strani se sam zavedaš, da obstaja za tvoj avtomobil kupec ali dva na leto... Pa si vseeno objavil oglas na forumu - kot bi na kup navlekel dračje in ga polil z bencinom, potem pa se čudil zakaj imaš požar ko je prvi nanj odvrgel cigaretni ogorek. 

 

Dovolj dolgo si na tem forumu, da veš, katere avtomobile s splača ponuditi in kateri bodo kamen spotike. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • Warden, _BuLLet_ in rx88 uporabnikom je všeč to sporočilo


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 902
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: VW Passat GTE

#113

Evo, da ne bom smetil vec, lahko moderator zbrise moje poste - @_BuLLeT_ - srecno prodajo  :ok


Prikaži več možnosti
    • Warden in _BuLLet_ uporabnikom je všeč to sporočilo


thu
thu
  • Uporabnik
  • Sporočil: 28
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: 750i & X1

#114

Dokler ne zanima tebe kot kupca ni neke panike :)
Lahko pa ti kupcem malo bolj strokovno razlozis kaj vse vpliva na moc motorja... kaj vse mora tesnit?


Sem samo vprašal kaj so bila ta popravila, ker si napisal da je "marsikaj novo". Odprl si prodajno temo na avtomobilističnem forumu.
Kot sem napisal, pri realnih 300kkm in po 30 letih ne verjamem, da ta motor popolnoma tesni, beri ne pije tekočin, ne kadi, je izgorevanje kot pri novem itd... Če je "marsikaj novo" pa je zgodba verjetno drugačna.
Kakšne veze ima pa to z močjo motorja ti bo pa moral kdo drug odgovoriti, ne vem s kom si me zamešal :)
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 107
  • Lokacija: Slo

#115

Je pa dosegljivo, a ne? :)

Zaenkrat nisem našel 540i, ki bi šla 300kmh, boš ti moral podkrepit svoje trditve. Pa zraven ne pozabi napisat kaj vse potegne za seboj montaža kompresorja in turbine, koliko to stane in kdo ti bo homologiral. Saj je fajn sanjat, samo se piše leto 2025, ne 1996.


Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 891
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#116

Pa sej ni poanta v ceni te 5-ke. Fora je, da pač vsak gleda skozi svoje oči. Dotični vozi so za nekatere nepojemljivega slovesa, za druge kup šare, ki nima čisto nobene vrednosti. Kot bi eno mamco, ki se preživlja s 250€ na mesec vprašal, koliko je vreden F40. Zanjo je veliko več vreden kos kruha, kot ena pločevinka za bogatune, ki ne vedo kam z denarjem. 

Vse je relativno..... Zato je pa nesmiselno nekoga obtoževati, da živi v "nebesih". Bullet je stare šole dec, ki uživa v oldijih, pač starih vozih, ki imajo šarm. In zato je čez njegove oči vrednost le teh..velika. Sam sem enak. Ne prenesem novodobnih skropucal, elektrifikacije in podobnega novodobnega minljivega sranja. Tako je in tako bo... Zato pa tudi kupujem in me zanimajo stvari, ki so "stare", ampak s posebno karizmo. 

 

Zanimiva je anekdota, ko sem lani prodajal svoj ZR1, seveda s ceno, ki je dvakratnih klasičnih Corvett. 90% folka, ki je klicalo, enostavno ni vedelo, kaj kupujejo. LT1, LT5;...to je za njih vse enako. Imeli bi Corvetto, ampak niti sami niso vedeli, kakšne sploh obstajajo. ZR1 je klasik na principu TOP tehnologije za tisti čas ali pač današnje, kakor vzameš. In ko si jim povedal ceno, je blo vse narobe, ker so vse enačili z nečem poceni, samo da je Corvetta. Vglavnem, ljudje so/smo nevedni, določene stvari nam ne pomenijo nič in za takšne stvari nismo pripravljeni plačati višjega zneska. Samo da je oblika in da bodo sosedi zadovoljni. 

 

Bullet, srečno prodajo. Obstajajo ljudje, ki cenijo določene stvari in bi jih imeli v garaži. Kot je napisal nekdo, četudi bi bil 5k€, bi bilo kupcev enako. Torej malo. Tako da jaz cene ne bi kaj dosti spuščal, če seveda ne gre za življenje in smrt. 



Urejal Borut30, 10.02.2025, 08:56.

Prikaži več možnosti
    • Jerry, powerslide, Warden in 4 ostalim je všeč


wertu
wertu

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 156
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: Bmw e90

#117

Ni res.
Nove avte so delali ročno delavci, stružnice za izdelavo delov še ni poznala besedo cnc itd


Kaj si hotel povedat, da so bile klasike bol natančne kot cnc stružnice? :D
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 775
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E65 745iA, W219 350CDI

#118

Zaenkrat nisem našel 540i, ki bi šla 300kmh, boš ti moral podkrepit svoje trditve. Pa zraven ne pozabi napisat kaj vse potegne za seboj montaža kompresorja in turbine, koliko to stane in kdo ti bo homologiral. Saj je fajn sanjat, samo se piše leto 2025, ne 1996.

Potem si pa zelo slabo iskal. Homologirat kompresor in tudi turbino na 540i pa seveda gre. Dobro jutro, ne sanjat, stopi v realnost. 


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 107
  • Lokacija: Slo

#119

Potem si pa zelo slabo iskal. Homologirat kompresor in tudi turbino na 540i pa seveda gre. Dobro jutro, ne sanjat, stopi v realnost. 

Tisti trenutek, ko nalepiš posnetek 540ke, ki leti 300kmh in argumentiraš svoje trditve, je zdaj  :)  Ko se boš zbudil, lahko začneš googlat  :laugh


Prikaži več možnosti
    • airmike, wini in AsdAsd uporabnikom je všeč to sporočilo


YUGONIGGA
YUGONIGGA

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 391
  • Lokacija: Ljubljana

#120

Mah, kaj pa vem. Za moje pojme imate prav in eni in drugi :ok2

 

Meni osebno bi tak avto bil "za gušt" par mesecev, da podoživim najstniška leta, ko sva se s kolegom prevažala naokoli z E39 535i. Za tako ceno ne, da se razumemo, kar ne pomeni, da se s postavljeno ceno ne strinjam. Vsak ceni svoje kakor želi in jaz tukaj ne bom pametoval, uspešno prodajo želim.



Urejal YUGONIGGA, 10.02.2025, 11:58.

Prikaži več možnosti
    • iKst in _BuLLet_ uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.