Seznam zamenjanih kosov pri teh kilometrih (128.000) je strašljivo dolg.
Avto ima popolnoma obnovljen motor in predelan je bil iz polavtomatskega menjalnika Selespeed na ročni menjalnik. Zamenjano/delano je še bilo: Velik servis, termostat, akumulator, svečke, gumb za pritljažnik, obnovljeni amortizerji, distančniki + novi vijaki, optika, nevidni nosilci tablic, mali servis, čep korita olja, zadnje ploščice + diski, vzmeti, števec, končnik + vilica spredaj desno, obnova komplet sprednje polosi leva + desna stran, menjan ecu, nov izpušni kolektor, nove obloge pedal, pletenica, tesnilo izpušnega kolektorja,tesnilo med izpušnim kolektorjem in katalizatorjem, štarter, nove poziciske žarnica, nova škatla varovalk in relejev, nova facelift maska, nova manšeta za prestavno ročico, nova ključavnica + zajla spredaj desno, hupa popravljena, nov maf senzor, nova loputa za gas, nov ORIGINAL abarth znak zadaj, menjani vsi konektorji za airbage, nov zadnji lonec, nov srednji lonec itd itd itd. Za vse stvari imam račune. Avto ima tri ključe. Mehansko je bp, ima le par manjših vizualnih napak- letom primerne. Ponavljam pa, rje nima NIČ.
Predelan na rocnega pa par malenkosti je slo na 20 let starem fiatu. Obnovljen motor je verjetno zarad kakega felerja al je pa obnovljen po stilu ostalega opisa. Res groza za tok star avto
Je pa precej nakladanja, avto ma tako preoblecen volan da te vse mine
Urejal Miholl, 17.03.2025, 11:15.
.... c u o r e s p o r t i v o ....