Skoči na vsebino

 

Bencinar vs diesel

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
1595 odgovorov v temi
brane40
brane40

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 969
  • Lokacija: slo

#1

Berem vse te žolčne debate okol tega kateri je večja raketa, pa kdo koga nažge od tolk do tolk. Mene pa zanima a obstaja podatek o pospešku od 0 do 200 km/h za recimo 530(330)i in 530(330)d. Ne bom nič naprej komentiral, čeprav se mi dozdeva kdo je tle zmagovalec, ampak se mi vseen čudn zdi, da se na veliko objavlja podatek od 80-120, od 0-200 pa ne, čeprov oba z lahkoto presežeta to hitrost.
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#2

moje mnenje benciner :) ker to nardi v 4 ti prestavi :)))

po mojem je benciner v vsem boljsi sam ne v proznosti :)

ce bos dal vprasanje recimo do 80 - 200 v 5 ti prestavi :) ga disel stisne :) ce pa lahko prestavljata :) pa je benciner zmagovalec :)

enostavno
:ok2

lp
marko
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


wrc
wrc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 255
  • Lokacija: Šentjur
  • Avtomobil: X-a

#3

Po mojem tudi bencinar,pri dizlu ti da velik občutek da vleče turbina.
Dr.DREJAR
Prikaži več možnosti


Rogi69si
Rogi69si

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 46
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Tole je pa res mal smešn, da se ne bi smel pri obeh avtomobilih optimalno prestavljat :napaka .

Sej pol lahko tud z yugotom sesuješ BMW-ja. Štartata iz mesta v III prestavi, pa da vidmo, kdo bo prej pri 100 km/h :laugh
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#5

kaj je smesno, da ne smes prestavljat ?????

kaj se nisi slisal za proznost ?????:crazy in v tem primeru je slo zgolj za primerjavo... in noben ne bi smel prestavljat niti diesel niti benciner... whatever ... mislim da me je vecina razumela kaj sem zelel povedat :ok2

lp
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


brane40
brane40

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 969
  • Lokacija: slo

#6

Sem kr sam izbrskal podatek, čeprov sem rabu kr neki cajta, da sem ga najdu, ker je zelo redko objavljen (za razliko od podatka od 80-120, ki se na veliko propagira). In zdej mi je tud jasno zakaj je tko. U bistvu je podatek kr mal sramoten za dizla in nekak ne paše v kontekst poveličevanja dizelskih zmogljivosti:

530d 0 - 200 km/h = 33,9 s

http://www.autobild....artikel_seite=4

530i 0 - 200 km/h = 26,5 s

http://www.autozeitu...VT_Audi_low.pdf

Matr, sej je razlika 7 sekund! :napaka Če se mal pohecam, to pomen, da lahko bencinar še enkrat pride od 0 do 100, medtem ko dizel komaj nabere do 200 :jok
Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#7

Matr, sej je razlika 7 sekund! :napaka Če se mal pohecam, to pomen, da lahko bencinar še enkrat pride od 0 do 100, medtem ko dizel komaj nabere do 200 :jok


In samo čestitam ti lahko :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap ,da nisi podlegel splošnemu trendu in kupil dizla-ta beseda je zame,kot kletvica! :laugh :laugh Pa je bencinar avtomatik,dizel pa ročni! :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 653
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Opel Astra

#8

Dizli za moje pojme niso prožni. Res vlečejo od nizkih obratov naprej, ampak imajo zelo omejeno območje delovanja. Pri dizlu najprej do 2000 ni nič, potem zagrabi turbina in vleče do 4000, 4500 potem pa je treba prestavljat.

Pri bencinarju se začne nekje pri 3000, 3500 pa gre vse do blokade pri cca 6500 (pri bmwjih). Bencinar ima cca 1000 obratov širše območje delovanja in je za moje pojme bolj prožen.

Je pa res, da dizli zgledajo bolj prožni, ker če voziš po omejitvah, 90, 100 v peti ti ni treba prestavit v četrto ali celo tretjo ampak že v peti potegne, ker je pri tej hitrosti nekje na optimalnem območju.

Najboljša kombinacija je pa itak bencinar s turbo motorjem :)
tbTFKRp.png

 

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 335
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#9

Sem kr sam izbrskal podatek, čeprov sem rabu kr neki cajta, da sem ga najdu, ker je zelo redko objavljen (za razliko od podatka od 80-120, ki se na veliko propagira). In zdej mi je tud jasno zakaj je tko. U bistvu je podatek kr mal sramoten za dizla in nekak ne paše v kontekst poveličevanja dizelskih zmogljivosti:

530d 0 - 200 km/h = 33,9 s

http://www.autobild....artikel_seite=4

530i 0 - 200 km/h = 26,5 s

http://www.autozeitu...VT_Audi_low.pdf

Matr, sej je razlika 7 sekund! :napaka Če se mal pohecam, to pomen, da lahko bencinar še enkrat pride od 0 do 100, medtem ko dizel komaj nabere do 200 :jok


Še dobro da si primerjal avtomobila z 30konji razlike.
Podajam predlog primerjave e60 525i(218KM) in e60 530d(218KM) :ok
Ajt da vidimo :cool
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 218
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#10

Še dobro da si primerjal avtomobila z 30konji razlike.

13 pa res. 218 vs. 231. Povsem fer pa primerjava ne bo nikoli. Dizel ima večjo prostornino (525i, 530d), pa tudi več navora, kar je kar ključen dejavnik pri višjih hitrostih.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 335
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#11

Še dobro da si primerjal avtomobila z 30konji razlike.

13 pa res. 218 vs. 231. Povsem fer pa primerjava ne bo nikoli. Dizel ima večjo prostornino (525i, 530d), pa tudi več navora, kar je kar ključen dejavnik pri višjih hitrostih.


Po navedenih podatkih je bilo primerjano tole.
e60 530i(258KM) 0-200km/h--->26,5s
e60 530d(218KM) 0-200km/h--->33.9s

Poglej še enkrat ;)

40KM razlike

:blackeye
Prikaži več možnosti


brane40
brane40

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 969
  • Lokacija: slo

#12

Še dobro da si primerjal avtomobila z 30konji razlike.
Podajam predlog primerjave e60 525i(218KM) in e60 530d(218KM) :ok
Ajt da vidimo :cool


Čaki mal Mihold (spet sva midva na "nasprotnih" straneh :-D ), ne morš primerjat 525i s 530d, ki stane 1 MIO več (čeprov mislim, da bi ga do 200 tud ta nažgal). Sej ja lastniki dizlov zmeri pravite, da konji niso važni, ampak navor, in po tej primerjavi ima 530d še enkrat tolk navora kot 525i.
Sploh pa pravim, da sem še te podatke komi najdu, ker jih očitno skrivajo kot kača noge (ker so res totalna antireklama za dizle). Če kdo najde podatek od 0 - 200 za 231 konjskega 530d, nej ga prosim objavi, ampak mislm, da ne bo kej dost boljši, kot sem ga jaz najdu za 218 konjskega (v nobenem primeru, pa ne more nadoknadit 7 sekund, tud če bi mel 258 konjev).
Tle se mal pokaže resnica, o "zmogljivih" dizlih in kako "nažgejo" vse živo, sploh pa bencinarje. Ja, če ga dobijo nepripravljenega, ko ima v 5 ali 6 prestavi, pri nizkih obratih. Drgač pa nimajo nobenih šans prot bencinarju. Zato je pa zelo zanimivo videt kakšne lastnike D-jev in TDI-jev, ki so večinoma (vsa čast izjemam) podlegli nenehni reklami in raznim zavajajočim podatkom o dizelskih "zmogljivostih", kako se šopirijo po cestah in se imajo za najhitrejše (spet vsa čast izjemam), dokler ne nabašejo na kakšnega lastnika bencinskega šestaka, ki je pri volji in jim mal pokaže, kaj pomenijo resnične zmogljivosti in ne samo tiste na papirju. Pol pa samo še z dolgimi nosovi daleč zadaj ostanejo.
Prikaži več možnosti


zegler
zegler

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 879
  • Lokacija: maribor

#13

Dizli za moje pojme niso prožni. Res vlečejo od nizkih obratov naprej, ampak imajo zelo omejeno območje delovanja. Pri dizlu najprej do 2000 ni nič, potem zagrabi turbina in vleče do 4000, 4500 potem pa je treba prestavljat.

Pri bencinarju se začne nekje pri 3000, 3500 pa gre vse do blokade pri cca 6500 (pri bmwjih). Bencinar ima cca 1000 obratov širše območje delovanja in je za moje pojme bolj prožen.

Je pa res, da dizli zgledajo bolj prožni, ker če voziš po omejitvah, 90, 100 v peti ti ni treba prestavit v četrto ali celo tretjo ampak že v peti potegne, ker je pri tej hitrosti nekje na optimalnem območju.

Najboljša kombinacija je pa itak bencinar s turbo motorjem :)


DOLICNO ... lepo si povedal ... res je malce sem se neumno izrazil :crazy

turbo na bencincu je pa to TO :) cudno da se bmw ne vrne v te zadeve kot je bilo v 2002 TURBO :)
E21 ZAKON
Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#14

Dizli za moje pojme niso prožni. Res vlečejo od nizkih obratov naprej, ampak imajo zelo omejeno območje delovanja. Pri dizlu najprej do 2000 ni nič, potem zagrabi turbina in vleče do 4000, 4500 potem pa je treba prestavljat.

Pri bencinarju se začne nekje pri 3000, 3500 pa gre vse do blokade pri cca 6500 (pri bmwjih). Bencinar ima cca 1000 obratov širše območje delovanja in je za moje pojme bolj prožen.

Je pa res, da dizli zgledajo bolj prožni, ker če voziš po omejitvah, 90, 100 v peti ti ni treba prestavit v četrto ali celo tretjo ampak že v peti potegne, ker je pri tej hitrosti nekje na optimalnem območju.

Najboljša kombinacija je pa itak bencinar s turbo motorjem :)


DOLICNO ... lepo si povedal ... res je malce sem se neumno izrazil :crazy

turbo na bencincu je pa to TO :) cudno da se bmw ne vrne v te zadeve kot je bilo v 2002 TURBO :)


Sedajle mi je padlo na pamet,da se vedno primerja turbodizla z bencinarjem-pa naj enkrat naredijo primerjavo z turbobencinarjem,da bo pošteno!Kaj je pa "navaden" dizel pa vsi vemo-polž! :wave2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


brane40
brane40

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 969
  • Lokacija: slo

#15

turbo na bencincu je pa to TO :) cudno da se bmw ne vrne v te zadeve kot je bilo v 2002 TURBO :)


Sej pride v kratkem 335i (E92), ki bo 3.0 turbo šestak.
Ravno pri novih motorjih za E92 se vidi, kaj se da še narest z bencinskimi motorji. Tud navadni 3.0 bo imel 272 konjev, da o 335i s 306 konji niti ne govorim. Sam za primerjavo, 330d bo ostal na 231 konjih. In pol se bo spet najdu kdo, ki bo reku, da to ni primerljivo med sabo. Jaz tud tko pravim, ampak po ceni pa kr je.
Prikaži več možnosti


Rogi69si
Rogi69si

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 46
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Tole o prožnosti je spet nategovanje kupcev. To je ena ideja proizvajalcev, kako ljudem približati dizla. Kaj hudiča je pomembno, če moraš šalatati nekoliko prej ali pa 10 krat namesto 12 krat na vožnji? Pomembni so pospeški in recimo končna. Če komu ne paše šaltati, si lahko nabavi avtomatika. :)
Prikaži več možnosti


fastfury
fastfury

    Petrol Head

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 501
  • Lokacija: povsod
  • Avtomobil: 320i e36

#17

Bom pa še jz vrgu eno o fer primerjavi:

vsi dizli, ki jih navajate imajo turbino, dej 3.0l bencinarju turbino pa boste vidli pospeške in prožnost o katerih dizel ne more niti sanjat
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 335
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#18

Še dobro da si primerjal avtomobila z 30konji razlike.
Podajam predlog primerjave e60 525i(218KM) in e60 530d(218KM) :ok
Ajt da vidimo :cool


Sej ja lastniki dizlov zmeri pravite, da konji niso važni, ampak navor, in po tej primerjavi ima 530d še enkrat tolk navora kot 525i.


Jst ne pravim da konji niso važni ampak navor. Jst gledam vse skupaj v kompromisu vseh lastnosti tako kot je treba tudi res gledat. Meni osebno je pač dizel ušeč pa pika. Bencinarja nikoli nisem zaničeval. To je zame samo stvar okusa.

In enostavno dizla ne gre zanemarjat...Audi dirka že z dizlom, motorna kolesa so tudi že dizel....in tudi dokaj močna.

Tole neko govorjenje in primerjanje (dizel vs bencin)je kot motoGP...kdo si je pred 15leti mislu da bojo motocikli na moto GP nekoč štiritaktni? Kdo si je mislu da se bo prostornina morala povečat iz 500 na 1000kubikov da bojo 4taktni motocikli primerljivi z dvotaktnimi po moči in lastnostih???

No tu lahko primerjamo recimo bencinar je kao dvotaktnik v zgornjem odstavku dizel pa štiritaktnik.In ne moremo 3.0bencinarja primerjat z 3.0d...Povsem smotrno bi bilo primerjat 525i in 530d kot sem prej povedal.In sm prepričan da med tema dvema ni bistvenih razlik.Jst iščem podatke pa ne najdem. Mogoče kdo bolj uspešen?
Prikaži več možnosti


BMW M
BMW M

    .

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 9 146
  • Lokacija: Žižki

#19

Povsem smotrno bi bilo primerjat 525i in 530d kot sem prej povedal.In sm prepričan da med tema dvema ni bistvenih razlik


Se strinjam. :ok

@brane40, ne vem pa zakoj praviš (in potem tako primerjaš), da je potrebno primerjati avte po ceni. Torej bi naj bili tvojem mnenju avti z istimi/bolj ali manj podobnimi cenami iste kvalitete in morejo imeti iste zmogljivosti?
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#20

Ah ni smotrno ane..525i ima pol litra manjšo prostornino :skrbast

Primerjamo lahko novi 3.5T motor in 3.5 d...oba 3.0litra prostornine, 272 konjev, turbina...
Objavljena slika
Prikaži več možnosti