P: 2012 Mercedes B200 BlueEfficiency - bencinar, avtomat, super oprema
#21
Je kaj zanimanja za avto?
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Seveda je šala in dobro prodajo želim. Sem pa dobil takoj par sporočil za zaposlitev. Očitno je kriza na trgu.. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Glede posla in zdravja se ne gre hecati... to sta pač delikatni, resni zadevi. Sigurno je veliko ljudi, ki si želi službo oz. boljšo službo, tako da ob tvojem postu je bilo za pričakovati, da se ti bo kdo javil... ker če ne vprašaš, ne veš F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#24
Nekaj je, ni pa da bo telefon pregorel
Na srečo ni zanimiv za švercerje, tako da nam je to zaenkrat prihranjeno.
Avto je bolj za zrele kupce, ki zadeve pregledajo, premislijo, prespijo. Zato nekih impulzivnih, hitrih kupcev, niti ne pričakujem. Me pa to konec koncev prav nič ne moti, ker je nov avto najavljen šele v drugi polovici junija, a vemo, da se to lahko še zavleče. Verjamem pa, da bo prvi resen kupec, avto na koncu tudi odpeljal.
V tem času B klasa lepo služi svojemu namenu. Ko bo prodana, bo za vmesni čas dobila v uporabo E46 ali E93... ali Jeepa... kar bo želela.
Tak da meni so vse opcije dobre in nisem pod pritiskom, da mora avto od hiše... nasprotno... čedalje bolj se poigravam z mislijo, ker je Euro 6, da ostane pri meni in ga malo bolje amortiziram... ampak ker bi to pomenilo, da mora nekaj drugega od hiše, mi ne diši najbolje F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#25
... sploh danes, ko je bilo ravno pravo vreme za priprave na cabrio sezono
Zunanja temperatura +6... sonček...
F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#26
Žarometi povedo veliko o tem, kako lepo se je delalo z avtom do sedaj.
Ker ima avto LED dnevne luči, so xenoni zelo malo v uporabi, zato še vedno odlično svetijo.
F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#27
Komandna centrala, ki je tudi CD wechsler... sicer večinoma upravljaš s tipkami na volanu ali na comand kolescku (podobno, kot idrive), ampak meni, ki sem stara šola, je lepo videti polno armaturo tipk
USB je pod naslonom za roke, imam pa tudi kable za Aux, ampak ne uporabljam, ker je BT bolj praktičen.
Spodaj pa komande za avtomatsko klimo... če citiram prospekt: "Luxury automatic climate control"
Link do oglasa: https://www.avto.net...s-Benz B-Razred
Uff... šele sedaj vidim, da sem pozabil pritisniti vse tipke, da bi ful lučke gorele F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#28
Family time... isofix zadaj (2x), mizice in mrežica na hrbtišču sprednjih sedežev, nastavljiv naklon hrbtnega dela zadnje klopi (deljen 60:40), 12v vtičnica, tovarniško zatemnjene šipe, šobe za ventilacijo, naslon za roko z držali za pijačo, steklena panoramska streha z električno zaveso, varnost: 5* Euro NCAP 2011.
F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#29
Sam tole izgleda kot da je nekdo vrtel kilometre… naprej.
Kako je pa s temi motorji in long term zanesljivostjo? Zgleda res kot tapravi mercedes, ponavadi B klasse znotraj pol manjka. ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#30
Zakaj imata prednja sedeza rocaj za preklop na vrhu sedala? Ali kaj je tista ročka?
Tako kot sta rekla, ce ne vprasas, ne ves hehe |
Prikaži več možnosti
|
#31
Za preklop, ja. To imajo samo avto z višjo stopnjo opreme.
|
Prikaži več možnosti
|
#32
The M274/M270 engine family has several weak components here and there. The first one is the camshaft actuators (solenoids). Usually, after 60-70k miles, these engines start producing some kind of noise while they cold. This is a sign of wear inside camshaft adjusters. In 2014, engines got modified actuators (part no. A2700501147) that hold a little bit longer. The second problem refers to the rapid wear of the timing chain. Its lifespan is approximately 80k miles (plus or minus 20k). The next problem with which you may encounter on the exact the same mileage is turbocharger failure. The problem with the turbocharger is not very common, but it still has a place to be. ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#33
Da updatam tole. Po še enih drugih podatkih pa naj bi ble verige ok. ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#34
Hvala za popravek prve objave, za katero si očitno tudi sam ugotovil, da je bila malce preuranjena.
Če iščeš probleme v guglu, ti bo stric gugl postregel s problemi... iskanje "resnice" je dolg proces in šele sčasoma začneš dobivat pravo sliko. Tudi ta forum je poln dezinformacij ali netočnih informacij... žal je to slaba stran prostega dostopa do ustvarjanja vsebin, kjer je merilo strokovnosti zelo zelo zelo zadaj.
Verjemi, da sem ta proces preverjanja motorja dal skozi, predno sem se odločil za nakup tega avta z 260k km na števcu.
Na koncu nisem našel nič otipljivega ali strašljivega, tudi pogovori s serviserji so me popolnoma pomirili. Poleg tega, kakor sem napisal v postu št. 6 :
Motor zelo lepo teče, čudnih zvokov ne slišiš nič, za turbino sploh ne vem, da obstaja... avto je popolnoma neproblematičen. Od servisa do servisa, od tehničnega do tehničnega, samo tankaš in voziš.
V dveh letih in preko 20k km smo zamenjali samo abs senzorja zadaj in en kolesni ležaj, ki se ga je malo slišalo med vožnjo. F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#35
Naslon sopotnikovega sedeža se preklopi naprej v popolnoma vodoravni položaj.
To omogoča prevoz daljših predmetov, je pa tudi praktično, če avto uporabljaš, kot mobilno pisarno, saj ti ponudi lepo podlago za laptop, recimo.
Pa če imaš otroka zadaj v otroškem sedežu (ali voziš VIP gosta
F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#36
Avto je bomba, zal ga lahko opevas kolikor hoces, samo so km velik problem.
Iz izkusenj vem da so pretezno kupci zenske, te pa dozivijo kap,ko vidijo 2xxxxx na stevcu.. Res noro kak se dogaja na trgu zaradi kilometrov. Pa tudi ce bi jih imel 200000 bi bilo ze tudi tko tko..
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Zakon, še prespis lahko v avtu udobno ceprav ni plus 5m karavan.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Ti mas pa zmeri neke extra kombinacije v avtomobilih. Takoj bi ga vzel kot šiht avto ce nebi 2 mesca nazaj Bravota nabavil
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Hvala za pohvalo za avto
Avto sem kupil našo dolgoročno uporabo, ne za preprodajo. Kilometre sem vzel v zakup. S prodajo se mi ne mudi, pa tudi ne bom nič slabe volje, če bo avto še doma, ko pride novi... edino število vozil bi postalo malce problematično z vidika dostojnega garažiranja vseh
Za iskanje pravega avta si vzamem oz. si vzameva čas, saj je doma dosti avtov, da je mobilnost zagotovljena.
Pri njenih avtih imam neka osnovna izhodišča, kaj želi imeti, nato se zadeva giblje iz ene skrajnosti v drugo, dokler se počasi ne razbistri neka bolj jasna slika, kaj je v tistem trenutku najbolj smotrn nakup.
Potem so še moji pogoji glede motorizacije in opreme ter seveda izgleda.
Ko se v ponudbi na netu znajde avto, ki nekako zadovoljuje veliko teh kriterijev, gre v izbor... če pa dovolj dolgo iščem, potem pa v trenutku vem, če je ta pravi in steče postopek... najprej mora ona odobriti, nato preverim pri prodajalcu, in tako naprej. F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#40
Ambientno osvetlitev sem že omenil? v oglasih in v predstavitvah novih vozil opažam, da je kar popularna/pomembna oprema. Tudi to ne manjka
F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|