P: VW Passat Variant 2.0 TDI DSG Highline
#21
Jah, FL pač zgleda malo bolj frišno sploh v notranjosti (volan, radio brez tipk ob strani, drsniki za klimo ki so ena večjih bedarij...). Zdej če je vredno za to doplačat kar par jurjev pa vsak zase ve. Po drugi strani ima pa moj narejen veliki servis, servis menjalnika pa 2 kompleta dobrih gum na platiščih.
Vinska trta nima grla da bi sama vince žrla. |
Prikaži več možnosti
|
#22
Imel sem 3 Passate. Prvi ke bil letnik 2015, drugi 2016, zadnji 2023. Razlike so kar velike. Kot si omenil digitalni števci in klima na dotik. So pa še druge razlike. PFL ima za moj okus boljše talne obloge (debelejše in bolj kakovostno blago). S FL pride v Elegance paketu serijsko digital cockpit in matrica... DSG je s FL skoraj neizogiben. Ne glede na paket opreme s FL ni več halogenskih luči. FL dobi na volanu boljše tipke (vsaj meni osebno) in multimedia je s FL korak naprej, od velikosti ekrana do DAB sprejemnika... S FL se tudi motor malce drugače obnaša, je manj glasen in porabi par dl manj. Je pa minus pri FL motorno olje, saj so šli z 0w30 na 0w20... Razlika je tudi vzdrževanju DSG. PFL ima predviden servis na 60k km, FL na 120k km. S tem, PFL modeli so poznani po odpovedi ene elektronike pri menjalniku. Sam sem zato 2016 letnika, ki je bil moj (ostala dva službena) in zaradi dragega servisa,vzel ročni menjalnik. Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#23
Jaz imam letnik 2019 po obliki se PFL, ima pa radio od FL pa tudi DSG je 7- stopenjski. Tako, da je ocitno nek prehodni model ali kaj za vraga
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Ta elektronika katero omenhas je v neposredni blizini menjalne rocice pod konzolo. Neko stikalo, ki povzroci marsikatero preglavico in sive lase dokler se zadeva ne odkrije.
e30 FL
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
Moj je še klasika ja, 6 brzin in servis na 60kkm. Zaenkrat (tok tok) dela bp
![]() Ta vikend se zamenjajo še "nosilci amortizerja" (guma med amortizerjem in šalco na avtu), v torek ga peljem na TP potem pa ni več kaj počet na njemu. Vinska trta nima grla da bi sama vince žrla. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Mislim da je bilo modelno leto 2020 prehodno. Dobili so FL odbijača in luči, nov volan in staro klima konzolo z gumbi. Medtem ko je prišlo do spremembe pri infotaimentu že v letu 2017 oz. 2018. Obstajata pa na PFL in FL vsaj dva tipa grafike zadnjih luči... Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#27
Ja, PFL je leta 2017 dobil prenovljen infotainment, kjer so tisti stranski gumbi postali touch.
I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Eno je okvara stikala, ki jo ti omenjaš in se reši s montažo dodatnega stikala na plastiko pod manšeto ročice. Letnik 2016 DSG-ja ima sicer dejanske težave s odpovedjo računalnikov DSG-ja v menjalniku.
E46 320i 110 kW PFL TiAg 4 years, 7 months, 3 weeks now gone
E39 530iT ex iTA FL 430 fix it again tomorrow |
Prikaži več možnosti
|
#29
Tudi to je kar ti omenjas in ravno zaradi tega vecino ljudi posveca pozornost elektroniki na dsg, ker naj diagnostika nebi pokazala okvare stikala in po " popravilu" elektronike se zmeraj ni zadeva resena.
e30 FL
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Zaenkrat 2 najavljena ogleda za ta teden, par SMS ponudb za okoli 9000€, pa en mi vztrajno vsak dan ponuja 7000€ Vinska trta nima grla da bi sama vince žrla. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Klasika. Za koliko si ga sploh pripravljen prodat, ce ni tajna?
e30 FL
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#32
Za ene 10 bi ga dal. Pomojem je OK cena glede na zgodovino, ohranjenost in opremo avta. Pa dvojna kolesa ma.
Vinska trta nima grla da bi sama vince žrla. |
Prikaži več možnosti
|
#33
boldano ne drži. Pa dsg tudi mislim da je še vedno na 60tkm. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Pri Fl Škodi Superb 2.0tdi (tehnični FL. od 10/2017) 7st.dsg je servis na 120tkm in ne na 60tkm.
Crkuje pa zaradi tega mehatronika. Menjajte olje na 60tkm ne glede na predpisani interval. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Menjava olja v DSG je odvisna od tipa menjalnika/motorja, ne od modelnega leta. Digitalne stevce - in to lepse - je imel ze PFL. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Pustmo zdaj tip motorja.
Tuki se pogovarjamo o 2.0tdi 110kw in dsg menjalnik z mokro sklopko 6prst..oziroma 7 pri novejših letnikih. Tudi sam nisem vedel za interval 120tkm na dsg7 dokler nisem kupil avta na uradnem vw škoda servisu in so mi pokazali servisni plan. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Enako pri mojem. Prva menjava olja pri 120tkm, mehatronika odletela pri 135tkm. Super si je folcvaogon inžinir tole zamislil.
Ko gledam našega šefa, ne morem verjeti, da je nastal iz najhitrejšega spermija.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Menjalnik najbrž ni izdelal VW sam.
|
Prikaži več možnosti
|
#39
Seveda si je dobro izmislil... VW je poznan po tem, da dobavitelje stiska dokler ne propadejo. Verjemi, da so isto naredili tudi pri tem menjalniku. VW je na koncu pocenil menjalnik in povečal dobiček. Prvi kupec avtomobila je privarčeval dva servisa menjalnika (slabega tisočaka prihranka pri stroških servisov do 200k km). Če menjalnik/mehatronika odleti pri naslednjih kupcih pa je to le kolateralna škoda. Dobrodošel v krutem svetu kapitalizma in vrtoglavih dobičkov velikih korporacij. Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#40
Dele jim naredijo druge firme, potem ga pa oni sami sestavijo. Je pa njihov dizajn. Sem delal v eni firmi v Nemčiji, kjer so obdelovali bloke od DSGja, pa jih potem vakumsko testirali. Naročilo za izdelavo proizvodnih linij je bilo od VWja. V drugih halah so se pa obdelovali in testirali bloki za BMW motorje I3, I4, I6 in V8 ![]() Je bilo kar zanimivo tam delati ![]() ![]() ![]() Urejal panki_86, 19.03.2025, 23:32. |
Prikaži več možnosti
|