Skoči na vsebino

 

Avto ne potegne nikamor

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
25 odgovorov v temi
O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#1

Je mogoče že kdo imel isti problem na 525D 2.5 motorju da mu avto nikamor ne potegne ? 

Prvo ko avto nikamor ni šel je bil problem da je počila cev za dovod zraka , potem se je cev zamenjala in je bilo nekaj časa vredu, potem sem imel pogost problem da poči izpušni kolektor , sem zamenjal kolektor z litoželeznim in avto je spet normalno šel , zdaj sem imel problem da se je pokvaril aktuator turbine , ampak avto je še nekako šel z pokvarjenim aktuatorjem. Zdaj sem popravil aktuator , tudi napake mi ne izpisuje več za njega ampak je še slabše kot prej. Edina napaka ki jo dobim je Boost pressure control , control deviation. 


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 795
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#2

Ja pa je aktuator nastavljen pravilno?


F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 949
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#3

Moj glas gre za EGR
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 795
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#4

Napaka je nekje okoli vakuuma, glede na kodo napake... samo preko foruma je nemogoče vedeti, kako gre avto dejansko, kako se obnaša... 

 

Če se je napaka pojavila neposredno po popravilu aktuatorja, bi najprej preveril vse vakuum cevke, če so na svojem mestu (da se ni katera po pomoti snela kje), pa seveda če je aktuator pravilno nastavljen, da odpira na pravi pritisk.

 

Da bi solenoid nehal delati takoj po popravilu aktuatorja, potem je pa res smola... razen če je bil on že prej krivec za težave in ne aktuator.



Urejal LEO37, 14.03.2025, 17:34.

F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#5

Moj glas gre za EGR

Avto ima EGR in DPF off 


Napaka je nekje okoli vakuuma, glede na kodo napake... samo preko foruma je nemogoče vedeti, kako gre avto dejansko, kako se obnaša... 

 

Če se je napaka pojavila neposredno po popravilu aktuatorja, bi najprej preveril vse vakuum cevke, če so na svojem mestu (da se ni katera po pomoti snela kje), pa seveda če je aktuator pravilno nastavljen, da odpira na pravi pritisk.

 

Da bi solenoid nehal delati takoj po popravilu aktuatorja, potem je pa res smola... razen če je bil on že prej krivec za težave in ne aktuator.

Aktuator je elektronski , ni vakuumski.


Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#6

Avto pa kot sem napisal ne gre nikamor  , če do konca pohodim gas rabi celo večnost da potegne , na avtocesti se pelje največ 100-110 pa še to bolj bogo , ko gre v klanc ga pa še bolj zmatra.


Prikaži več možnosti


jonzi1488
jonzi1488

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 354
  • Lokacija: kamnik
  • Avtomobil: e46 330i

#7

Sesalna loputa?... A motor kaj potrese ob ugašanju?


Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#8

Sesalna loputa?... A motor kaj potrese ob ugašanju?

Verjetno isto misliva ne ? Throttle body?  ne spomnem se  slovenskega izraza.

Potrese ja , ampak nikjer nisem našel nobenega pametnega razloga  za to in se niti nisem oziral na ta problem.
 


Prikaži več možnosti


jonzi1488
jonzi1488

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 354
  • Lokacija: kamnik
  • Avtomobil: e46 330i

#9

Verjetno isto misliva ne ? Throttle body?  ne spomnem se  slovenskega izraza.

Potrese ja , ampak nikjer nisem našel nobenega pametnega razloga  za to in se niti nisem oziral na ta problem.
 

Motor lopute na sesalnem kolektorju...sem imel na kombiju nedolgo tega enak problem.


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 795
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#10

 


Aktuator je elektronski , ni vakuumski.

OK, sorry. Tega nisi omenil, niti nisi navedel letnika vozila oz. tipa motorja.

 

Upam da rešiš in da bo potem mir.


F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 27 036
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#11

Tole se bolj slisi kot da je avto v safety mode
Prikaži več možnosti
    • Nos je všeč


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#12

Mislim da bo kar to krivo kar je  jonzi napisal , glede na to da loputa izpisuje napake in da avto strese ko ga ugasnem.

post_offline.png

post_offline.png
 


Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 196
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: E61 535d

#13

Dušilna loputa nima veze s tem da avto ne gre, ker je odprta ves čas, če ne dela, razen če se je fizično uspela zatakniti na neki točki, kar pa malo dvomim. 



Urejal MehMan, 15.03.2025, 23:10.

1. Meh: Indifference;

ma. ko j***.
Prikaži več možnosti


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 196
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: E61 535d

#14

razen če se je fizično uspela zatakniti na neki točki, kar pa malo dvomim. 

S tem da tale del boš lahko preveril v petih minutah če snameš dol dovodno cev zraka in obrneš loputo. 


1. Meh: Indifference;

ma. ko j***.
Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#15

Dušilna loputa nima veze s tem da avto ne gre, ker je odprta ves čas, če ne dela, razen če se je fizično uspela zatakniti na neki točki, kar pa malo dvomim. 

Kaj pa bi po tvoje potem lahko še bilo ?  
Tako kot sem že napisal , ko dam gas do konca bi avto moral iti hitreje pa ne gre , rabi celo večnost, ko pa ga ugasnem ga pa strese in tudi izpisuje mi napake za loputo.
Glede nato da je že zgoraj jonzi napisal  da je krivec loputa nwm kaj bi še lahko bilo. 


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 614
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#16

Ko avto užgeš naj nekdo gleda aktuator pri turbini, le ta se more po zaganu premakniti, ce se ne je al fuč ali zaštekana turbina, potem je lahko še map ali pa lmm
Dušilna loputa je j le za regeneracijo in ko avto ugasneš se zapre da lepše ugasne ostali čas je odprta
Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#17

Ko avto užgeš naj nekdo gleda aktuator pri turbini, le ta se more po zaganu premakniti, ce se ne je al fuč ali zaštekana turbina, potem je lahko še map ali pa lmm
Dušilna loputa je j le za regeneracijo in ko avto ugasneš se zapre da lepše ugasne ostali čas je odprta

To sem gledal , aktuator se premakne tako da to verjetno ni problem.

LMM , verjetno misliš MAF ? to je bilo menjano skoraj 1 leto nazaj in ko je bilo menjano ni bilo nobenih problemov.

MAP senzor bi  mogoče lahko bil , ampak do zdaj vsak senzor ki sem ga zamenjal je izpisoval določeno napako ko pa je bil zamenjan pa napake več ni bilo.

Edina napaka ki jo trenutno imam je: Boost pressure control , control deviation.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 614
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#18

Javlja ti težavo za pritisk turbine,... Tukaj je težava v aktuatorju turbine, sami turbini, map senzorju ali pa kaki počeni cevi. Koliko pritiska turbine ti kaže na leru in koli na full gasu
Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#19

Javlja ti težavo za pritisk turbine,... Tukaj je težava v aktuatorju turbine, sami turbini, map senzorju ali pa kaki počeni cevi. Koliko pritiska turbine ti kaže na leru in koli na full gasu

Na leru 1 bar na full gasu pa tam okoli 3 bare 


Prikaži več možnosti


O skok
O skok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: E61

#20

Mislim okoli 3 , med 2 in 3 bare 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.