Skoči na vsebino

 

Aprilia SR50 Morini - pregrevanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
9 odgovorov v temi
mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: 118d

#1

Ze nekaj casa imam problem s pregrevanjem motorja.
Voda krozi, ko das gas je se vecji curek. (Ce das ventil za odzracenje ven)

Kaksna mora biti razlika med vhodno in izhodno vodo v hladilniku?

Pregreva se takoj po 5 metrih ko se zacnes vozit.
Da se pregreva vidis na stevcu ko gre v rdece polje.
Na stantgasu je dol ko speljes se takoj vzdigne do rdecega polja.
Akumulator ne deluje oz je prazen.

Pred obnovo ni bilo nobenih problemov.
Menjal sem cilinder bat in obrocke. Glava je original.
Senzor sem danes ocistil in ni razlike
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: 118d

#2

Kompresijo sem izmeril in je 120 na max.
Cilinder in bat sem menjal ker je motor sel samo 15 ob polnem gasu. Vzge takoj in lepo vlece do cca40 kmh sem upal vec ne ker se zacne pregrevat. Naredil sem morda 300metrov z novo sestavo
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 772
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#3

Dinos bo rešitev zate.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 949
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#4

Ze nekaj casa imam problem s pregrevanjem motorja.
Voda krozi, ko das gas je se vecji curek. (Ce das ventil za odzracenje ven)

Kaksna mora biti razlika med vhodno in izhodno vodo v hladilniku?

Pregreva se takoj po 5 metrih ko se zacnes vozit.
Da se pregreva vidis na stevcu ko gre v rdece polje.
Na stantgasu je dol ko speljes se takoj vzdigne do rdecega polja.
Akumulator ne deluje oz je prazen.

Pred obnovo ni bilo nobenih problemov.
Menjal sem cilinder bat in obrocke. Glava je original.
Senzor sem danes ocistil in ni razlike

Par glasnih pomislekov: 

- je morda ostal zrak v hladilnem sistemu?

- je kazalec temperature zaupanja vreden? Sicer je majhen motorček, ampak vseeno, da prideš v rdeče polje po tako kratki razdalji je sumljivo. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: 118d

#5

Edino ce je res kaj narobe z kazalnikom temperature.
Odzraceno je bilo.
Voda je segreta na cca 45c. (Zmerjeno z digitanim termometrom).
Ampak obe cevi iz v hladilnik sta skoraj enako vroci.
Razmisljam o onapakah:
- stevec
- vodna pumpa impeler svoh pritisk
- hladilnik ne deluje ceprav cez njega gre voda
- narobe tesnilo na glavi in cilinder ne dobi dovolj vode ( moram najdt slike kako sm sestavil)
Moto za na dinos

Pripete slike za predogled

  • BCAE409E-6538-4A4F-B7B7-DE19A4BCFB9D.jpeg
  • 2C98D099-C223-4F33-9FA8-0FA5FA461746.jpeg
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 048
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: S205

#6

Pregreva se takoj po 5 metrih ko se zacnes vozit.
Da se pregreva vidis na stevcu ko gre v rdece polje

 

To pa zelo težko. Motor toliko hitro ne odda toliko toplote. Tebi ali ne dela števec za temp ali pa senzor ki je na glavi...


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 938
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: G31 530D

#7

če ima voda 45 stopinj je res nekaj narobe na senzorju ali napeljavi, lahko da imaš kje kratki stik (žici ki gresta na senzor sta v šlusu) in in je posledično max temperatura na števcu


Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 039
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: 118d

#8

Res je nekaj bo na napeljavi, nabrz.
Danes sem zamenjal vodno pumpo.
Odzraceval sem sigurno 3 minite. Se pravi na pumpi sraufek ven da voda ven tece, v ekspanzijo pa vodo iz vodovoda.
Isto, cager gre gor.

Pregledal sem se YT kako so drugi obrnili tesnilo na glavi, imam pravilno tako kot oni.
Ostane se hladilnik, senzor (ocistil sem ga) ali stevec.

izgleda tako, da ko das gas voda ne zaokrozi dovolj hitro okoli cilindra in stevec gre do rdecega polja.
Ko spustis gas gre stevec dol.
Stevec gre cist na nulo.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 949
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#9

izgleda tako, da ko das gas voda ne zaokrozi dovolj hitro okoli cilindra in stevec gre do rdecega polja.
Ko spustis gas gre stevec dol. Stevec gre cist na nulo.


Tole je skregano s fiziko... imaš 50 kubicen motorček. Ko navijaš plin, motor ne more sproducirati toliko toplote, da bi temperatura skočila iz nule v rdeče polje...

Na tvojem mestu bi odklopili korektor na senzorju temperature in naredil testno vožnjo. Sem precej siguren, da bo temperatura spet divjala...

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31 779
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#10

Senzor ti serje, al pa kakšna čudna masa na napeljavi.

Izklopi in požen to 100 km/h, ko se bo zares pregrelo, boš že čutil :ok2



Urejal Davidf1, 25.03.2025, 07:18.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.