Aprilia SR50 Morini - pregrevanje
#1
Ze nekaj casa imam problem s pregrevanjem motorja.
Voda krozi, ko das gas je se vecji curek. (Ce das ventil za odzracenje ven) Kaksna mora biti razlika med vhodno in izhodno vodo v hladilniku? Pregreva se takoj po 5 metrih ko se zacnes vozit. Da se pregreva vidis na stevcu ko gre v rdece polje. Na stantgasu je dol ko speljes se takoj vzdigne do rdecega polja. Akumulator ne deluje oz je prazen. Pred obnovo ni bilo nobenih problemov. Menjal sem cilinder bat in obrocke. Glava je original. Senzor sem danes ocistil in ni razlike |
Prikaži več možnosti
|
#2
Kompresijo sem izmeril in je 120 na max.
Cilinder in bat sem menjal ker je motor sel samo 15 ob polnem gasu. Vzge takoj in lepo vlece do cca40 kmh sem upal vec ne ker se zacne pregrevat. Naredil sem morda 300metrov z novo sestavo |
Prikaži več možnosti
|
#4
Par glasnih pomislekov: - je morda ostal zrak v hladilnem sistemu? - je kazalec temperature zaupanja vreden? Sicer je majhen motorček, ampak vseeno, da prideš v rdeče polje po tako kratki razdalji je sumljivo.
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#5
Edino ce je res kaj narobe z kazalnikom temperature.
Odzraceno je bilo. Voda je segreta na cca 45c. (Zmerjeno z digitanim termometrom). Ampak obe cevi iz v hladilnik sta skoraj enako vroci. Razmisljam o onapakah: - stevec - vodna pumpa impeler svoh pritisk - hladilnik ne deluje ceprav cez njega gre voda - narobe tesnilo na glavi in cilinder ne dobi dovolj vode ( moram najdt slike kako sm sestavil) Moto za na dinos |
Prikaži več možnosti
|
#6
Pregreva se takoj po 5 metrih ko se zacnes vozit. To pa zelo težko. Motor toliko hitro ne odda toliko toplote. Tebi ali ne dela števec za temp ali pa senzor ki je na glavi... “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#7
če ima voda 45 stopinj je res nekaj narobe na senzorju ali napeljavi, lahko da imaš kje kratki stik (žici ki gresta na senzor sta v šlusu) in in je posledično max temperatura na števcu |
Prikaži več možnosti
|
#8
Res je nekaj bo na napeljavi, nabrz.
Danes sem zamenjal vodno pumpo. Odzraceval sem sigurno 3 minite. Se pravi na pumpi sraufek ven da voda ven tece, v ekspanzijo pa vodo iz vodovoda. Isto, cager gre gor. Pregledal sem se YT kako so drugi obrnili tesnilo na glavi, imam pravilno tako kot oni. Ostane se hladilnik, senzor (ocistil sem ga) ali stevec. izgleda tako, da ko das gas voda ne zaokrozi dovolj hitro okoli cilindra in stevec gre do rdecega polja. Ko spustis gas gre stevec dol. Stevec gre cist na nulo. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Tole je skregano s fiziko... imaš 50 kubicen motorček. Ko navijaš plin, motor ne more sproducirati toliko toplote, da bi temperatura skočila iz nule v rdeče polje... Na tvojem mestu bi odklopili korektor na senzorju temperature in naredil testno vožnjo. Sem precej siguren, da bo temperatura spet divjala... Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#10
Senzor ti serje, al pa kakšna čudna masa na napeljavi. Izklopi in požen to 100 km/h, ko se bo zares pregrelo, boš že čutil Urejal Davidf1, 25.03.2025, 07:18. |
Prikaži več možnosti
|