Skoči na vsebino

 

Potrebujem nasvete za nakup - E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
249 odgovorov v temi
andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#1

Pozdravljeni vsi skupaj!

 

Kupujem E39 z M54 mašino, najbolj verjetno bo 520i, ker jih je največ na trgu in cene niso preveč napihnjene, tudi precej manj rabljeni so - govorim za Nemčijo. Oglase spremljam že 4 mesece, z nakupom se mi ne mudi, tako da brez skrbi, 20 let starega avta ne bom preplačal. Je pa težko določit ceno, imam namreč želje kot so facelift lifestyle trim, strešno okno, ročni menjalnik.

 

Nako sem iz premljanja oglasov prišel do zaključka, da za 520i pod 200.000 km dam 6000, da 525i z isto kilometrino pa do 7000. To ne velja za avte, ki so pregniti, nevzdrževani, moddani in podobno - tega pa je več kot pol oglasov.

 

Od vseh oglasov v zadnjih 4 mesecih mi je najbolj padel v oko ta: https://www.autoscou...ed_mia_tier=t10

 

Avto ima seveda napake, ima pa tudi vse zgoraj našteto. Nič od napak avta ne naredi nevoznega. Trenutno (28.3.25) se avto oglašuje za 6900 eur. na začetku pa je bil 8990 - torej več kot povprečen 525i in že skoraj proti 530i, kar mi da vedet, da trgovec nabija ceno. Kar gre v korist nakupa tega avta so nizki kilometri, dobra karoserija (minus poškodba praga in dveh pikic od parkirišča), garancija, avt. klima, tempomat, gretje sedežev... Nekdo je spreminjal notranji trim, preoblekel volan v poceni usnje iz amazona, slabo montiral aftermarket navi itd. Kar seveda ni nič narobe, nekdo je avto uporabljal. Ampak po mojem mišljenju se mora to poznati na ceni - to rečem kot nekdo si želi factory spec avta za vikend vožnje. Če bi ga imel namen zgonit do amena in peljat na dinos, me to ne bi skrbelo.

 

Če zamižim na eno oko, bi za ta avto dal 6300. Me pa zanima vaše mnenje. Bi dali več ali manj? Moj uvoznik mi noče sugerirati pri ceni, kar seveda razumem, noče prevzeti odgovornosti za to, kam gre moj denar. Trenutno čakam na dodatem spust cene, ker pri trenutni ceni nočem pokazati interesa. Je pa ultimativno vse odvisno od trgovca, jaz lahko sanjam cene take in drugačne.

Če imamo kakšnega kleparja, bi prosil še približno oceno popravila pragu - slike so spodaj.

 

PS: avto ima sunroof torej panelno strehico. Je kdo tukaj retrofittal tak avto z moonroof - stekleno strehico in ima izkušnje? Vem, da sta mehanizma drugačna glede notranjega panela, kjer je en elektronski, drugi ročni, ampak menda je ohišje sestava isto za obe varjanti in je izmenljivo. Kompletni sestavi za moonroof so na kleinanzeigen od 150-300 eur, tako da nekje v prihodnosti bi se lotil menjave na stekleno strehico.

 

Hvala vsem za odziv!

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • Posnetek zaslona 2025-03-28 092551.png
  • Posnetek zaslona 2025-03-28 092537.png
  • Posnetek zaslona 2025-03-28 092601.png
Prikaži več možnosti
    • Jerry in _BuLLet_ uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 087
  • Avtomobil: BMW

#2

A to bo tvoj prvi avto in prvi BeMWe?

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#3

Jap, čisto prvi. Zdaj vozim citroenčka s 50kW tako da vseeno grem na boljše tudi če bo "samo" 2.2L s 125kW :) me je pa mehanik že opozoril, da bom vrjetno razočaran nad močjo motorja - kar je ok, nisem nek hud dirkač. Sem pa gledal tudi 3ke za primerjavo ni cene so zelo podobne s 5icami, tako da raje 5ka ker je večji avto


Prikaži več možnosti


123as
123as

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 657
  • Avtomobil: Avto

#4

Prvo prešvoh motor za serijo 5, kilometri so sumljivo nizki, da ga boš porihtal na zavidljiv nivo, pragi, gume, feltne, servis, kaj preventive in še kar se bo pokazalo, boš lahko hitro na 10k, kar pa je zelo veliko za 520i.
Jaz bi poiskal kaj drugega.
Prikaži več možnosti
    • WhiteTiger je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 087
  • Avtomobil: BMW

#5

Jap, čisto prvi. Zdaj vozim citroenčka s 50kW tako da vseeno grem na boljše tudi če bo "samo" 2.2L s 125kW :) me je pa mehanik že opozoril, da bom vrjetno razočaran nad močjo motorja - kar je ok, nisem nek hud dirkač. Sem pa gledal tudi 3ke za primerjavo ni cene so zelo podobne s 5icami, tako da raje 5ka ker je večji avto

Saj to smo vedeli ker pač je očitno bilo še zgodaj in še sanjaš.

Če bi jaz kupoval tak avto bi dvignil budget na 15.000€.
Zakaj?
Ti bodo pa drugi povedali.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#6

Saj to smo vedeli ker pač je očitno bilo še zgodaj in še sanjaš.

Če bi jaz kupoval tak avto bi dvignil budget na 15.000€.
Zakaj?
Ti bodo pa drugi povedali.

Nekaj takega?

https://suchen.mobil...UAL_GEAR&vc=Car

Saj potem je človek lahko še hvaležen, da dobi avto za "samo" 6.000 :-D . Če bi si dal budget tako visoko, bi pa šel na novejši model. Raje sam dam v avto koliko je treba, kot pa da nekomu dam 15.000 na slepo za 25 let star avto.


Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 416
  • Lokacija: Corner Pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#7

Če zdaj tuhtaš za razliko 500€ ali kupiti ali ne 20let star voz, sploh pa e39, potem si Malce preveč v optimističnih vodah kaj bo prispelo na hof.



Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31 779
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#8

Jaz bi ti pa TOPLO priporočal, da vzameš E60 z M54 motorjem, resno! Imel boš 6 prestav pa PRECJ boljšo zaščito pločevine, cena bo pa enaka, oziroma uvoz bo še malo cenejši. Avto je tudi komplet prednji konec narejen iz ALU, podvozje je bilo že pri E39 super, pri E60 je za vola ubit pa recimo, da obstaja možnost, da bodo manj zgonjeni. Glej pa 523i, 525i ali pa 530i :ok


Prikaži več možnosti
    • yamasaki in andrazfurlan uporabnikom je všeč to sporočilo


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#9

Teh 500 eur se gre izključno za opremo in izgled avtomobila. Če dobim sicer super primerek brez lifestyle trima in s popackanimi platnenimi sedeži, tam ekstra 500 eur zagotovo ne bo šlo skozi, ker bo šlo za globinsko :D.

 

Ampak brez heca, tu se gre za malenkostno doplačilo ki je odvisno bolj od čustvene plati, osnovna cena pa od razmske. Primer: za ta avto bi dal po realni ceni 5.800 in še 500 ker mi je pač všeč - od tukaj mi ideja za 6.300 eur.

 

Glede kilometrov pa bi jim lahko verjel, če je avto iz prve roke od dedka. Če je imel že tri lastnike, pa niti jaz ne bom verjel kilometrini. Tega sicer ni v oglasu.

 

Zato sprašujem samo okoli osnovne cene, kot rečeno 6.000 za dober 520 oz 7.000 za dober 525. Link do avta sem pripopal za idejo, kakšen avto gledam, trenutno je ta najbojlši približek, ni pa da ga bom kar kupil. Glede na to, da vidim vse več oglasov z norimi cenami tudi po 17.000 (za avto s 300.000 km +, brez pomote), kaže da se E39 v splošnem dražijo.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 773
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#10

Vsi prodajajo od dedka, zdravnika ali odvetnika.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • andrazfurlan je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 527
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#11

To je tko kot če bi mel revolver pa bi razmišljal, če je dobr se v koleno ustrelit. :) Če mislš to met za dailya in se voziš kam več 10km na dan, se izogibaj tega kot kuge.

Če pa to kupuješ zato, da se sem pa tja kam zapelješ sicer pa ne rabiš nujno, pa glej vsaj 525 še raje 528.

Dober ni noben. Vsi so stari in noben ni not zmetal 30000€ v 10 letih, zdej pa prodaja, tko da če se boš hotel vozit normalno boš ti vložil teh 30k na konc bo pa še vedno stara gajba.

Urejal voith, 28.03.2025, 11:14.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#12

Jaz bi ti pa TOPLO priporočal, da vzameš E60 z M54 motorjem, resno! Imel boš 6 prestav pa PRECJ boljšo zaščito pločevine, cena bo pa enaka, oziroma uvoz bo še malo cenejši. Avto je tudi komplet prednji konec narejen iz ALU, podvozje je bilo že pri E39 super, pri E60 je za vola ubit pa recimo, da obstaja možnost, da bodo manj zgonjeni. Glej pa 523i, 525i ali pa 530i :ok

Vem, vem :-D povsem bolj logično bi blo vzet E60 :zmeden ampak pri E39 mi zmaga dizajn :D

 


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 174
  • Lokacija: Slo

#13

Predvsem se E39 veliko bolj dinamično pelje, vsaj jaz imam v spominu, da je avto dobro skrivat težo in zunanje mere ter bil zelo podoben E46, med tem ko E60 je pa krava. Razen tega in dizajna gre pa vse drugo v prid E60.


PS: glede rje si zelo zelo optimističen. Imho jo boš po toliko letih popravljal na čisto vsaki E39 ...


Prikaži več možnosti


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 44

#14

To je tko kot če bi mel revolver pa bi razmišljal, če je dobr se v koleno ustrelit. :) Če mislš to met za dailya in se voziš kam več 10km na dan, se izogibaj tega kot kuge.

Če pa to kupuješ zato, da se sem pa tja kam zapelješ sicer pa ne rabiš nujno, pa glej vsaj 525 še raje 528.

Dober ni noben. Vsi so stari in noben ni not zmetal 30000€ v 10 letih, zdej pa prodaja, tko da če se boš hotel vozit normalno boš ti vložil teh 30k na konc bo pa še vedno stara gajba.

Točno za to potrebujem, vikend vožnje in nič več. Do dela imam 4km tam in nazaj, pa še to ne vsak dan, tako da avto bo zelo malo kilometrov delal na letni ravni. Potem skoraj boljše da vzamem neko kripo iz avtoneta za 2500 in jo podarim dinosu čez par let. Ampak za to lahko kupim tudi pežojčka :)
 


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 174
  • Lokacija: Slo

#15

Kaj takega bi bilo zate po napisanem. Kupit drugo notranjost je lažje kot popravljat posledice 200.000km+ uporabe in rjo. :)

https://suchen.mobil...UAL_GEAR&vc=Car


Prikaži več možnosti
    • andrazfurlan je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 527
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#16

Glej avto ki je timecapsule pol, ne rjavih in nasedlih. Dolgo iskanje pravega avta se ti bo poplačalo sigurno.

Pa ne vzet 520 ker to ni to. 528 ali 525.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • andrazfurlan je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 948
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#17

Fant ima okus, pohvalno. :ok

Nakup takšnega avta na daljavo ni preveč posrečena ideja - razen, če bo uvoznik opravil pregled.

 

Moj predlog bi bil (če je želja čim nižji budget), da narediš kompromise pri opremi/barvi in iščeš avto z dobro karoserijo. To je najbolje videti v živo, zato je na mestu selekcija parih vozil in izlet v Nemčijo.

 

Sem že večkrat napisal in še vedno velja: karkoli mehanskega se relativno enostavno popravi, popravljena karoserija je pa svojevrsten zalogaj. Iščeš torej nekarambolirane primerke z nič ali s čim manj rje. Pot bo najbrž dolga, a zanimiva. 


Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 753
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: 2x Ford, Honda

#18

Forumaš prodaja e39 V8.

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31 779
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#19

Predvsem se E39 veliko bolj dinamično pelje, vsaj jaz imam v spominu, da je avto dobro skrivat težo in zunanje mere ter bil zelo podoben E46, med tem ko E60 je pa krava. Razen tega in dizajna gre pa vse drugo v prid E60.


PS: glede rje si zelo zelo optimističen. Imho jo boš po toliko letih popravljal na čisto vsaki E39 ...

Mater tole jaz ne verjamem in tudi po svojih opažanjih, bi rekel, da nimaš prav. Glejte tudi priloge, E60 so lažji in po številkah bolj dinamični. Tudi prednji konec je super lahek, menjalnik boljši,...

Recimo tudi, če gledam svoje, se mi zdi E61 530dTA bolj dinamičen, kot je bila optimirana E39 530dTA. Ja, tukaj je razlika v menjalniku, vendar tudi sama vožnja po cesti, ovinkih, iz križišč, je E61 kar igrača. No kolikor je pri tej teži in dolžini seveda lahko, vendar primerjamo pač podobne avte.


Pripete slike za predogled

  • BMW_E39_benz_specs.PNG
  • BMW_E60_benz_specs.PNG

Urejal Davidf1, 28.03.2025, 11:52.

Prikaži več možnosti


j4n3k
j4n3k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 670
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e38 740i

#20

Riniti v e39 kot edini avto oz primarni avto ni pametna ideja za moje pojme. Je sicer super avto in čeprav zahteva veliko vzdrževanja zaradi starosti je še iz neke druge ere, ko mehansko avto dela pa čeprav je pol stvari v res slabem stanju. Deli so še vedno relativno dobro dobavljivi in marsikaj se najde rabljenega v ok stanju. Žal pa je zdaj pri teh avtih pleh že v tak slabem stanju, da preprosto nima smisla. Tudi če je zdaj ok, garant v roku 2 let več ne bo. Če bi se zraven vsedo,bi vrjetno skoraj videl rjo kak nastaja... Malo heca, ampak nisem daleč..

Urejal j4n3k, 28.03.2025, 13:52.

Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.