Skoči na vsebino

 

Potrebujem nasvete za nakup - E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
355 odgovorov v temi
e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 318
  • Lokacija: Slo

#21

Mater tole jaz ne verjamem in tudi po svojih opažanjih, bi rekel, da nimaš prav. Glejte tudi priloge, E60 so lažji in po številkah bolj dinamični. Tudi prednji konec je super lahek, menjalnik boljši,...
Recimo tudi, če gledam svoje, se mi zdi E61 530dTA bolj dinamičen, kot je bila optimirana E39 530dTA. Ja, tukaj je razlika v menjalniku, vendar tudi sama vožnja po cesti, ovinkih, iz križišč, je E61 kar igrača. No kolikor je pri tej teži in dolžini seveda lahko, vendar primerjamo pač podobne avte.


Jaz pišem o subjektivnem občutku, ki ga avto daje med vožnjo. V E60 sem imel občutek, da je avto ladja, v E39 pa ne.
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 098
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34-540iAT_T3 SYNCRO_G31

#22

Če bi si dal budget tako visoko, bi pa šel na novejši model. Raje sam dam v avto koliko je treba, kot pa da nekomu dam 15.000 na slepo za 25 let star avto.

Če ne gledaš na avto, ki je praktično že oldtimer (prvi letniki bodo v manj kot letu dni) z vidika ljubezni v izključno dotični model, ampak kot na "cenejša opcija, ker je star" / "ne dam toliko za STAR avto", potem si žal že v štartu zgrešil. V tem primeru glej novejša vozila.
Dobronameren nasvet, na podlagi skoraj 16 let vožnje e34 kot primarnega vozila.
Vedno je cilj najti čim boljši primerek, za finance na razpolago. In če si količkaj pedanten in želiš zanesljiv avto, boš lahko naknadno v ta vozila stresel še precej denarja, štirimestnih številk- tako v primerek za 6 kot 15 jurjev- najmlajša e39 je stara 21 let.

Subjektivno- e39 je še vedno vrhunski avto, tako v vožnji, kot v izgledu in staranju- če je le količkaj soliden primerek. Dva dni nazaj sem se ponovno prepričal v BMW muzeju na "5er lineupu", kjer je notranjost e39 še danes res lična. Kaj lična, avto zgleda prekleto dobro po skoraj treh desetletjih in te primer, da bi morala biti časovnica drugače razporejena.

Če se ne išče določene serije in ni afinitete izključno do e39, dobiš v tujini e6x v boljšem stanju znotraj istega cenovnega razreda. E39 upihne še par svečk, pa bodo še zadnji primerki proizvodnje odpeljali uradno v dvorano klasikov.

 

Iščeš torej nekarambolirane primerke z nič ali s čim manj rje. Pot bo najbrž dolga, a zanimiva. 

Predvsem bo za 6 jurjev verjetno pot v preteklost ali pa pot, na kateri bo potrebna določena meja streznitve ali pa prilagajanja kriterijev (če želimo še kaj zanimive opreme), žal. V Nemčiji je fanatikov s podobnimi idejami precej, kot kupci so pa v prednosti pred nami. Izkušnje izpred 48 ur, s tedenskega obiska Regensburga, Munchna.


Anything I say. What a wonderful philosophy you have.

Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_, mic70 in andrazfurlan uporabnikom je všeč to sporočilo


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: e39 525i

#23

Hvala za kostruktivne odgovore.

 

Morda sem glede rje podcenil situacijo glede na vaše odgovore, pa vseeno je razlika med avtom ki ima že na 100m vidno pregnit prtljašnik, kolesne loke, tam ni za pričakovat da bo kaj boljši spodaj. Taki odpadejo. Definitivno nočem kupit avta, s katerim vem da bo delo takoj. Sicer resda trgovci avto nepogosto slikajo od spodaj, imajo pa radi besedo rostfrei. Meni je pač važno da nardi tehnični, da se lahko vozim in potem se gre po korakih od najbolj nujnega k manj nujnim stvarem.

 

Glede na to, da kupujem s časovno rezervo bom to uporabil kot argument samemu sebi da ne kupujem nepremišljeno. Ampak vedno me malo panika ko par primerkov, ki jih gledam, zgine iz neta in se tri tedne ne pojavi nič novega in potem si mislim "ojej, zdaj je konec". Tako je bilo z enim 525i v original stanju, lepa karoserija in 250.000 km ki se je prodal za 5.800 - tako da normalne cene še obstajajo, ampak sem se preveč časa odločal: strešno okno ali ne? Ta ga nameč ni imel. Potem pa je šel :crazy No ja, tudi žene ne izbiraš na prvo žogo :jezna

 

Bom objavil link, ko in če bo še kaj pritegnilo mojo pozornost ... ampak ja, skoraj gotovo bo spet E39. Gledam tudi širše, ampak zaenkrat me nič drugega ne dovolj močno prepriča, edino morda E46 ali pa E90.



Urejal andrazfurlan, 28.03.2025, 15:14.

Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 836
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#24

20 let imam E39 (5+15).

 

Nekih težav nimam, je pa rja res nadležna... ko se začne, ni konca, pa če vse sproti rešuješ.

 

E39 sem službeno (520i) zelo pogosto vozil že od 1996 dalje na dolge relacije, pa se avta do danes še nisem naveličal. 

Ko se zapeljem z njo, me vedno navduši do te mere, da se ne morem odločiti, da bi jo prodal. Pa mi je žal avta, ker preveč stoji.

 

Lastnik takšnega avta (ne samo E39... starin na splošno) mora znati delati kompromise, požreti manjše napake oz. nepopolnosti (tesnila, plastike... leta naredijo svoje, menjava je pogosto totalen nesmisel). Strmeti k popolnosti je neumno... tehnično brez kompromisov, estetska popolnost je pa iluzija ali pa bankrot.

 

Za predviden budget do 6k bi predlagal kompromis že ob nakupu.

Iskal bi namreč izključno v Italiji, in zato bo edina izbira 520i (ostali bencinarji so uvoženi, ker takrat nad 1999 kubikov v ITA niso kupovali).

 

Z malo sreče niti ne bo čisti golič, je pa velika verjetnost, da bo rje zelo malo ali skoraj nič. 

Na sever jaz takih avtov sploh ne bi hodil gledati.

 

En oglas je na Mobile za črno 523i, a je tipkarska, ker je 520i 150 konjev... 4990 eur

 

Všeč mi je tudi modra za 5250 eur (na autoscout ima ceno 6500). Zanimiv oglas... jaz bi to dal sigurno v izbor, pa čeprav je iz južne tirolske, kjer je tudi sneg... mi je všeč opis... je pa ogled obvezen.



Urejal LEO37, 28.03.2025, 15:31.

F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • soulfly, _BuLLet_, Deyo in 2 ostalim je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 750
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#25

Jaz že 11 let vozim e39 kot daily, pa še v veliki meri sem tiste sorte, ki želi narediti star avto kot nov. In ja, je drago, ampak velik del tega, kar sem jaz delal, ni bilo nujnega, kakšna stvar je bila tudi fail, ampak na koncu še vedno nisem bankrotiral :ok2

 

Moj je 530i, uvožen iz Italije, tudi jezik v avtu je poleg angleškega še italijanski, pa če se prav spomnim so tudi original navodila za uporabo v It. Tako da očitno je ta avto bil nov prodan v Italiji, čeprav je 3.0.

In dejansko je zdržal dlje časa brez rje od večine ostalih forumaških e39k, kolikor sem spremljal forum. Šele zadnjih nekaj let sem se začel ukvarjat s tem.

Tako da glede karoserije tudi jaz priporočam Italijo :ok

 

Če imaš željo po e39, go for it in ne poslušaj vseh pesimistov. Če ti ne bo to to, lahko še vedno prodaš avto, ampak imel ga pa boš! Saj se vendarle ne pogovarjamo o avtu za 50k€+, da bi moral resno razmislit, a ti bo šel skozi ali ne. Pa če dobiš 525i, vzemi raje tega namesto 520i. Cestna taksa je enaka, moči je pa le nekaj več, se pozna. 


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 098
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34-540iAT_T3 SYNCRO_G31

#26

Vidim da si kasneje popravil post, tale modra ima za večino življenja servisne vpise iz Bolzana, daleč od "italije" v smislu izogibanja slanim cestam. Ok, saj dol proti Trentu je neverjetno mediteranska dolina, pa vseeno ni zastonj kosila in je gorska regija. (okvirji tablic pa iz pol države stran servisa v Torinu)
Tudi opis o rednem in vestnem servisiranju in pogled na servisno knjigo... hja no, imamo različne poglede očitno.
"Poceni e39" vlak je odpeljal, nazaj ga več ne bo.


Anything I say. What a wonderful philosophy you have.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31 898
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#27

Ne vem, zakaj ne bi bili mocnejsi benzinarji v ITA, saj je bilo tudi veliko 3.0d.
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 110
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Nekaj takega?

https://suchen.mobil...UAL_GEAR&vc=Car

Saj potem je človek lahko še hvaležen, da dobi avto za "samo" 6.000 :-D . Če bi si dal budget tako visoko, bi pa šel na novejši model. Raje sam dam v avto koliko je treba, kot pa da nekomu dam 15.000 na slepo za 25 let star avto.

Pa še hvaležen moraš biti ker so na vozilu napačna platišča..

Cena na km pa adijo...


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#29



Urejal voith, 28.03.2025, 17:15.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 821
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: 2x Ford, Honda

#30

Zamenjal možakar CL klaso za 528i

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#31

528 če motor laufle kot mora je vrhunska motorizacija.

Men je žrl lepih 12 litrov pa ves len je bil, pol ko je bil inštaliran nov motor je bil pa poezija in poraba je padla na 8. Nora razlika med zmahanim in popolnoma obnovljenim.

Urejal voith, 28.03.2025, 17:52.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 836
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#32

Ne vem, zakaj ne bi bili mocnejsi benzinarji v ITA, saj je bilo tudi veliko 3.0d.

Zgodovina David, zgodovina :-D

 

Do srede 2000čih je pri davčni alarm zazvonil, če je kdo nabavil bencinarja preko 2000 kubikov... za dizle se je to tretiralo drugače, ker itak v štartu uvajanja te tehnologije niso šli nikamor (fotr je imel Renault 30td leta 1982... mislim da je bil 2100 turbodizel z nekaj več, kot 80 konji).

 

Še danes je tam tako, da če imaš "luksuzen" avto moraš imeti tudi neke minimalne (po njihovih lestvicah) dohodke, sicer imaš težave.

 

Verjemi da vem, kako je bilo... oče je leta 1979 nabavil 280E in je takoj dobil inšpekcijo... prej pa menjal avte na pol leta, pa ni bilo nič (pač vsi pod 2000 kubikov)... zato so tudi E30 M3 za Italijo delali v izvedenki 320is.


 

Moj je 530i, uvožen iz Italije, tudi jezik v avtu je poleg angleškega še italijanski, pa če se prav spomnim so tudi original navodila za uporabo v It. Tako da očitno je ta avto bil nov prodan v Italiji, čeprav je 3.0.

 

Ne bit pikolovski... ajde 98%... seveda je bilo nekaj premožnih, ki si je lahko kupilo tak avto oz. si ga je upalo kupiti.

 

Saj so bile tudi sedmice in S klase pa maseratiji itd vsi nad 2000 kubikov... no Maserati je potem naredil Biturbo, ravno zato, da bi malo razširil krog kupcev :ok2



Urejal LEO37, 28.03.2025, 18:14.

F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • sash in jjjernej uporabnikom je všeč to sporočilo


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 836
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi polnoletni

#33

Vidim da si kasneje popravil post, tale modra ima za večino življenja servisne vpise iz Bolzana, daleč od "italije" v smislu izogibanja slanim cestam. Ok, saj dol proti Trentu je neverjetno mediteranska dolina, pa vseeno ni zastonj kosila in je gorska regija. (okvirji tablic pa iz pol države stran servisa v Torinu)
Tudi opis o rednem in vestnem servisiranju in pogled na servisno knjigo... hja no, imamo različne poglede očitno.
 

Avto je za it pogledat... malo tolerance pri opisu in še vedno je lahko dober nakup... ampak ogled je obvezen.

 

Generacija Italijanov, ki je danes tam čez 60 let, izhaja še iz časov, ko so družine imele boljši avto v garaži... nedeljski, za dopust itd.

Za vsakdan pa kaka panda ali kak kombi ali pickup.

Pri avtih niso tako kot pri nas, da kupuješ za sosede, ker si zakompleksan in mora vedno biti novejši od sosedovega.

Kupijo, kar si želijo imeti in potem to imajo 20 ali 30 let...

Niso vsi taki, ampak jih še najdeš.

 

Po letu 2000 se je evropa itak cela razvodenela, zmešala... ni to več tisto, kar je bilo. Ampak za nazaj se še kaj najde.

Eden od 10 oglasov, ki jih bom izbral, bo sigurno ta pravi. 

Tako sem nabavil E36... tudi pikice rje nima :-D



Urejal LEO37, 28.03.2025, 18:12.

F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 274
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#34

Glede na napisano... na kratko, za 6000€ pricakuj kar ti mislis, da je relano vredno 3000€ :)

Avto ki si ga prilepil izgleda lep in zaradi volana in navija ravno ne mores rect da je kaj manj vreden. Volan izgleda kvalitetno in s pravilnim usnjem za volane narejen. Ni neka aliekspres umetnina.. ce te moti barva sivov in rdeca crta je stvar okusa. Ni zato izdelava avtomatsko nekvalitetna.

Imej vsaj 2000€ viska za ene par osnovnih malekosti uredit v startu. Ker ce v letu 2025 pises, da kupujes cca 25 let star avto do 200000km... bos zelo razocaran, ko ugotovis, da so take realne km imeli ze 15 in vec let nazaj. Noben problem ni izgubit 100 ali 200 tisoc km na E39 v prvih par letih njenega zivljenja za katere danes ne bo nihce nic vedel. Taka avtohisa pa lahko pokita, pobarva usnje, avto da zunaj uredit, da zgleda za prodajo lepsi itd.. vse zacasno.

Vsaka E39 bo imela nekaj rje, tudi tiste za 15000€...
Kar je v nemciji "ugodno" je z razlogom ugodno ceprav mas soliden budget za avto, ki pa bo na koncu dolgocasen za vozit.
Pac mej v mislih, da avta brez sraufanja ne bos kupil neglede na to koliko das in kako lepega najdes... v prvem letu redne voznje bos zmetal v avto kar bo potreboval in bos mel ok avto. Pa ce bos pri takem avtu gledal na vsako prasko, busko itd.. ne bos nikoli kupil ali pa nikoli koncal z vlaganjem.
Uvoz bo tule med 1 in 2k.. v vsak avto bos sigurno dal 2k.. tak da v bistvu gledas E39 za dobrih 10k... za kar bi pa jaz na tvojem mestu kaj mocnejsega nasel, sploh ce je za obcasno uporabo :)

Ker tvoj 50kw citroencek bo deloval v nizkih obratih po obcutku skoraj bolj poskocen kot 520i :)
Prikaži več možnosti
    • LEO37, gepl in andrazfurlan uporabnikom je všeč to sporočilo


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 686
  • Lokacija: Ljubljana

#35

Leo37 kot si napisal. Se pa se danes v zivo spomnim avto salona v lj konec 90tih in maserati quattroporte z 2.0 bencinarjem in mislim da 280KM. Za tiste case raketa. Turbo seveda
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 901
  • Lokacija: Ljubljana

#36

Ce bi rad sam probal avto pol kupi enega iz avtoneta pa da ma frisn tehnicni. Ce bos pa ga mel za zbirko pol pa najlepsega moznega isci.
Prikaži več možnosti
    • andrazfurlan je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 750
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#37

Tudi rihtanje ti da veselje, sploh če sam kaj narediš.
Prikaži več možnosti


andrazfurlan
andrazfurlan
  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: e39 525i

#38

Pogledam občasno tudi v Italiji, samo so že sploh bencini redki, bi mi bilo pa lažje in bližje iz IT. Tudi manj avtov se tam obrača. Ja kot se vsi napisali, enako tudi mene skrbi. Uvozit 520i, 525i, ali 530i je na koncu 300 eur razlike pri DMVju. Ta prilepljen avto je žal res predrag za 520i, upam da zdaj to ne bo nek trend naraščanja cen za pravzaprav kripe od avtov, kar tudi ni nepogost pojav med oglasi.

 

Ce bi rad sam probal avto pol kupi enega iz avtoneta pa da ma frisn tehnicni. Ce bos pa ga mel za zbirko pol pa najlepsega moznega isci.

Tudi ta opcija pride v poštev, ampak trenutno so samo 520i pre-facelift, pa en 523i z avtomatikom. Dejansko me nebi motilo vzet avta za "sprobat",mi pa resen nakup v prihodnosti ne uide. Sem pa v vmesnem času mobilen in se lahko navadim kaj poštimat in pošrufat brez skrbi da bom nižal vrednost avtu :-D

 

20 let imam E39 (5+15).

 

Nekih težav nimam, je pa rja res nadležna... ko se začne, ni konca, pa če vse sproti rešuješ.

 

E39 sem službeno (520i) zelo pogosto vozil že od 1996 dalje na dolge relacije, pa se avta do danes še nisem naveličal. 

Ko se zapeljem z njo, me vedno navduši do te mere, da se ne morem odločiti, da bi jo prodal. Pa mi je žal avta, ker preveč stoji.

 

Lastnik takšnega avta (ne samo E39... starin na splošno) mora znati delati kompromise, požreti manjše napake oz. nepopolnosti (tesnila, plastike... leta naredijo svoje, menjava je pogosto totalen nesmisel). Strmeti k popolnosti je neumno... tehnično brez kompromisov, estetska popolnost je pa iluzija ali pa bankrot.

 

Za predviden budget do 6k bi predlagal kompromis že ob nakupu.

Iskal bi namreč izključno v Italiji, in zato bo edina izbira 520i (ostali bencinarji so uvoženi, ker takrat nad 1999 kubikov v ITA niso kupovali).

 

Z malo sreče niti ne bo čisti golič, je pa velika verjetnost, da bo rje zelo malo ali skoraj nič. 

Na sever jaz takih avtov sploh ne bi hodil gledati.

 

En oglas je na Mobile za črno 523i, a je tipkarska, ker je 520i 150 konjev... 4990 eur

 

Všeč mi je tudi modra za 5250 eur (na autoscout ima ceno 6500). Zanimiv oglas... jaz bi to dal sigurno v izbor, pa čeprav je iz južne tirolske, kjer je tudi sneg... mi je všeč opis... je pa ogled obvezen.
 

So kar lepi, sploh pri trgovcih. Ja, uvoz je pač treba požret, recimo za nekaj takega https://www.quattror...5-e39-104610510 bi komot dal 8.500 v SLO, z uvozom pa ni več računice.

 

Če bi mi uporabniki E39 svetovali za kompromise:

Raje bencinc z avtomatikom ali dizel z ročnim? Bolj glede zanesljivosti enega ali drugega, pa tudi občutek pri vožnji.

Oziroma kje lahko sklepam kompromise in kje raje ne?

Karoserija je najbž prva in največja stvar kjer kompromisov raje ne sprejemam :confused


Ravno v tem trenutki na avtonetu https://www.avto.net...ay=BMW serija 5: ... pozna kdo? Mnenja?

Pa še 523iA https://www.avto.net...y=BMW serija 5:



Urejal andrazfurlan, 31.03.2025, 07:52.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31 898
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#39

Avtomata se v obeh primerih kar izogibaj :ok


Prikaži več možnosti
    • sash in andrazfurlan uporabnikom je všeč to sporočilo


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 988
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#40

Pogledam občasno tudi v Italiji, samo so že sploh bencini redki, bi mi bilo pa lažje in bližje iz IT. Tudi manj avtov se tam obrača. Ja kot se vsi napisali, enako tudi mene skrbi. Uvozit 520i, 525i, ali 530i je na koncu 300 eur razlike pri DMVju. Ta prilepljen avto je žal res predrag za 520i, upam da zdaj to ne bo nek trend naraščanja cen za pravzaprav kripe od avtov, kar tudi ni nepogost pojav med oglasi.
 

Tudi ta opcija pride v poštev, ampak trenutno so samo 520i pre-facelift, pa en 523i z avtomatikom. Dejansko me nebi motilo vzet avta za "sprobat",mi pa resen nakup v prihodnosti ne uide. Sem pa v vmesnem času mobilen in se lahko navadim kaj poštimat in pošrufat brez skrbi da bom nižal vrednost avtu :-D
 

So kar lepi, sploh pri trgovcih. Ja, uvoz je pač treba požret, recimo za nekaj takega https://www.quattror...5-e39-104610510 bi komot dal 8.500 v SLO, z uvozom pa ni več računice.
 
Če bi mi uporabniki E39 svetovali za kompromise:
Raje benicnc z avtomatikom ali dizel z ročnim? Bolj glede zanesljivosti enega ali drugega, pa tudi občutek pri vožnji.
Oziroma kje lahko sklepam kompromise in kje raje ne?
Karoserija je najbž prva in največja stvar kjer kompromisov raje ne sprejemam :confused
Ravno v tem trenutki na avtonetu https://www.avto.net...ay=BMW serija 5: ... pozna kdo? Mnenja?
Pa še 523iA https://www.avto.net...y=BMW serija 5:


Dvomim, da so tisti za 15 jurjev 3x boljši od tega za 5 na linku.
Ta je videt čisto OK. Če vse drži, kar piše.
Prikaži več možnosti
    • andrazfurlan je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.