Bencin+ročni = najmanj rizična kombinacija in največ pristnega veselja pri vožnji.
Gledaš FL ali vsaj letnike po 09/1998, ki so tehnični FL.
#41
Bencin+ročni = najmanj rizična kombinacija in največ pristnega veselja pri vožnji. Gledaš FL ali vsaj letnike po 09/1998, ki so tehnični FL. |
Prikaži več možnosti
|
#42
Tehnični, v bistvi da je m54. Če je govora '98 + bi mogoče vzel tudi m52tub28, ampak bi moral prvo videt avto, kako izgleda. FL mi je pa za videt lepši, ampak znajo tudi poznejši pre-FL izgledat kar moderno. Najlepši trim pa mi je zagotovo lifestyle. Urejal andrazfurlan, 31.03.2025, 08:19. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Tale zadnja dva oglasa sta pa totalna kontra tistemu nemskemu 520i.. proti tema dvema je nemski vreden 10k
![]() Jaz se na lifestyle trim ne bi omejeval ker sedeze in letvice lahko vedno kupis in zamenjas. |
Prikaži več možnosti
|
#44
Ja |
Prikaži več možnosti
|
#45
S slepanjem si ne bi delal skrbi.. E39 je se avto stare sole, ki se pelje po cesti tudi ce ga polovica ne dela
![]() Obstal bi mogoce zaradi kakih iztrosenih scetk na alternatorju (kar se lahko vsakemu zgodi), zaradi kakega pokvarjenega senzorja na glavni gredi, kake pocene zavorne cevi, slabe benz pumpe ali kaj podobnega.. Vglavnem male so moznosti.. oziroma nic vecje kot pri vsajem novejsem avtu. Cisto tak iz firbca, ne da ponujam ampak me zanima iz vidika kupca.. zakaj se ti recimo moja rocna 540i, ki bo drugo leto ze oldi ne dopade? Vec zabave za manj € mas tezko v E39.. tut kar se tice letne registracije za 200€ ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
A se prodajas 540i rocno?
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Ja. Na anetu je sicer nimam vec, ampak je se tu ja. |
Prikaži več možnosti
|
#48
https://www.autoscou...ed_mia_tier=t20
Tale 528i mi je kar všeč, cena pa tudi. Karoserija na prvi pogled solidna, podvozje ni slikano. Pa moonroof strehica je
Za 540i pa nimam dovolj bonitete |
Prikaži več možnosti
|
#49
Ta 528 zgleda dejansko precej solidno na slikah, pa se srce je tapravo. Meni je zal, da nisem dolga leta nazaj kupil @Pepsi-jeve 528i |
Prikaži več možnosti
|
#50
Za tole sunroof - moonroof foro pa prvič slišim... Pač šibedah je, steklen ali pa ni steklen. |
Prikaži več možnosti
|
#51
Ma tako sem prebral na reditu, mogoče je v angleščini bolj uporabljeno tako razlikovanje med stekleno in plehnato. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Tale 528i je TOP. M52TUB28, ki je vrhunski motor v kombinaciji z ročnim menjalnikom, potem pa steklen šibedah in zadnje klop za podret s sredinsko luknjo, to je to. Dosti lepa barva, xenon, ki lahko da še čisto OK dela,... |
Prikaži več možnosti
|
#53
Ponoči je moonroof, podnevi je sunroof. Doooh ![]()
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#54
A potem ja danes cloudroof? To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#56
Šibedah je šibedah pa naj bo steklen ali kovinski. Je majhna luknja v strehi. Za romantiko zganjat kot je nekdo predlagal z zložljivo zadnjo klopjo, pa rabiš panoramo. Prepreči tudi luknje v stropu, če ne uspe sezuti štikl. Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#57
To gledajo samo pri vloginza certifikat, pa vsi ne "komplicirajo" glede tega ker tut ne morjo tega nadzorovat.. Komot lahko dobis certifikat starodobnika za svoj edini avto. Ker v praksi, ce bi ze kdo komplicira lahko danes registriras en avto, jutri naredis certifikat za drugega in prvi avto odjavis.. Ce poznas cloveka ki ti rihta certifikat pa niti to ni komplikacija. Njim se grez da dobijo certifikat placan ![]() Na konc bo pa to itak ceneje na cesti kot vsak novejsi 520i ![]() Pa vrednost bo vecno obdrzal. Tolk da ves, da se niti glede tega ne rabis omejevat, za karkololi bos v bodoce gledal in je staro 30... |
Prikaži več možnosti
|
#58
Res ne tezijo s tem da mora bit drugi avto.
|
Prikaži več možnosti
|
#59
No saj dejansko je logicno, certificiran je avto, ne lastnik. Bom vzel v razmislek. Sem se odlocil pocakati se dva tedna, potem pa grem v nakup, nekaj se bo ja naslo |
Prikaži več možnosti
|
#60
Certificiran je ze res avto ampak certifikat je vseeno pisan na lastnika. Ce avto s certifikatom prodas, mora naslednji lastnik uredit tudi prepis certifikata.. to pomeni: se vclanit v odly drustvo, placat prepis in izdelavo novega certifikata (je vseeno malo ceneje kot nov certifikat delat) |
Prikaži več možnosti
|