
Mercedes-Benz SL500, R230, 11/2001, "Family Wagon"
#1
Znamka: Mercedes - Benz
Model: SL500 R230
Letnik 1. registracije: 11/2001
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 2001
Barva vozila: Crna
Tip menjalnika: Avtomatik 5G 722.6
Moč motorja: 225kw/306hp M113 V8
Kilometri: 173k km
Realnost kilometrov: Glede na ohranjenost bi rekel, da ja...
Oprema vozila (seznam):
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
231 GARAGE DOOR OPENER
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
352 COMAND
401 SINGLE SEATS
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
475 TIRE PRESSURE CONTROL
487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL)
500 ELECTRIC FOLDING OUTSIDE MIRROR
500A EXCLUSIVE LEATHER TRIM
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
682 FIRE EXTINGUISHER
726 CENTRE CONSOLE FOIL DECOR - CARBON LOOK (2C04)
731 TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER
790 18" AMG SPOKED WHEELS WITH MIXED TIRES
802 AEJ 01/1/X
810 PREMIUM SOUND SYSTEM
813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION)
819 CD CHANGER
854 REAR ENTERTAINMENT PLUS
860 TV-TUNER ANALOG
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
882 SENSOR SYSTEM AND ANTITHEFT ALARM SYSTEM
889 KEYLESS - GO
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M50 DISPLACEMENT 5.0 LITER
U12 FLOOR MATS - VELOUR
U23 REAR BAG
U44 LUGGAGE NET SET IN LUGGAGE COMPARTMENT (3-PIECE)
Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): Verjetno ga ne bi, ker rocna ne prime
![]() Tehnične napake vozila: Rocna ne prime, Keyless go ne deluje in pa opazil sem, da vcasih gretje deluje, vcasih ne. Hlajenje / klima deluje vedno.
Vizualne napake vozila: Vizualnih napak dejansko ni. Mogoce bi koga zmotle rahlo oksidirana platisca
Pretekla omembe vredna popravila: SBC enota, ABC pumpa, obnovljena ABC enota spredaj in zadaj, menjani diski in ploscice spredaj in zadaj, menjava oba akumulatorja
Moj opis vozila:
Torej kot obljubljeno nekaj tednov nazaj predstavljam "family wagon" SL500. Skoraj 8 let nazaj ga je kupil moj oce in ga redno in vestno vzdrzeval do konca lanske sezone. Ze v poletnih mesecih je romal na avto.net, ampak interesa za M113 motor ni bilo. Cena se je mesecno prilagajala in nikoli ni bila del razprav, ko je nekdo pokazal interes. Razlog prodaje predvsem v tem, da mu vlaganja niso odtehtala V8 zvoka. Konec koncev je le "high tech" Mercedes, ki se pocasi bliza statusu "oldtimerja" in s ceno 149k€ leta 2001, pac ni denarnici najbolj prijazen Mercedes na trgu. Se vedno pa oce ostaja na Mercedesu, tokrat E class E240 W210 (130k km, 1. lastnik, brez rje).
Glede na to, da me kod sina precej dobro pozna in ve, da imam rad avtomobile mi je omenjen avto bil ponujen po "skonto" ceni, ki je seveda nisem mogel zavrniti. Moj "vikend" avto je romal na avto.net in se prodal v 30min (Hyundai Getz 1.3, letnik 2003). Njegovo mesto v garazi pa je zavzel SL.
Torej po cca. 24 letih na slovenskih cestah in 173k prevozenih kilometrih se bile menjane naslednje omembe vredne stvari; SBC enota, ABC pumpa, obnovljena ABC enota spredaj in zadaj, menjani diski in ploscice spredaj in zadaj, menjava oba akumulatorja, ter en kup "manjsih" stvari, ki stanejo pol premozenja v kolikor se malce ne znajdes.
Zanimivo je, da so ti modeli SL-a R230 cisto "under the radar". V najboljsem primeru dobis komentar "lep SLK". In to mi je zelo vsec. Seveda, ko se dotaknes stopalke, dvomi o tem kaj je pod pokrovom izginejo. Ampak to itak ne zanima 99% ljudi. Definitivno avto ni "sportnik", ampak "autobahn cruiser". Najboljsi obcutek pa je na regionalni cesti, streha dol, in rohnenje V8 motorja.
Napake; ne deluje "keyless go" in pa SRS lucka se je prizgala (predvidevam konektor za airbag pod sedezom). Ocetu se je namrec enaka napaka prizgala 2x v sedmih letih.
To do; menjal bom svecke, nazadnje menjane 10 let nazaj. Splosen pregled vozila pri Capri GT in potem nadaljujemo.
NOTE; vem, da ni amg, prosim ne me lincat za nalepko. Gre dol v kratkem.
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Pri meni ko ni deloval keyless go je bil problem v "kljukah" vrat...tapete vrat dol,cca 360eur manj v toslu in je spet delovalo (crknile 2 kljuki)...to je blo cca 10 let nazaj,po koliko so sedaj kljuke pa ?
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Jaz sumim modul v prtljazniku. Recimo, ce odklopis akumulator potem zadeva deluje nekaj casa, ampak potem zopet neha. Module pa je direktno pod zunanjo anteno, katera je v preteklosti puscala vodo v notranjost. Pomoje bo nekaj na tem...
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Meni tud na cls ni delal keyless pa smo tud kljuke zamenjali in je blo pol ok. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Zelo lep sl... Uživaj v vožnji... In zvoku v8
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Hvala!
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Lahko potem da je samo vovk na kontaktih in heca...mene so zarad slabih kontaktov modulov hecali sedezi-napihovanje bocnic sedezov itd |
Prikaži več možnosti
|
#8
Pozdravljen,
Imel sem enak motor v CLS-u in sem imel pri menjavi svečk težavo, ker so ob menjavi le teh poškodovali tudi kable ( najbrž zaradi starosti ), posledično sem moral zamenjati tudi te. Opozori serviserja oziroma menjaj vse. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Ja kable je pametno zamenjat ker razpade izolacija in pol prebijajo.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
Ja dobrodošel v Meca klubu na Bmw forumu. Te 230 ke so samo izključno 2 sedi še dodatna 2 zasilna sedeža nimajo, kot predhodnik R129? Ja sam imam R129 z ročnim menjalnikom in top motor 280 R6 , nepoznavalci se smejijo in prisegajo na 500 ko, dokler ne vlečejo motorja ven za srednje težka popravila. Moj starejši 12-1993 ja Jerry osebno approved je bil menda samo 2 x ujet na dežju, ves v prvi barvi pri meni prvič spoliran in keramika in skoraj tudi nič UV izpostavljen . Na srečo razen Abs kablov spredaj brez bednih razpadajočih EKO kablov ti za ABS pa do že kupljeni od 1992 letnika in čakajo, da ima mehanik čas.
Nisem na tekočem po serijah ali je 230 še imela hidravliko za ključavnice centralno, streho ali je že na elektriko? Mehanika si pravega izbral, Caprija meni je samo daleč ni pa izključeno, da tudi sam, kdaj ne grem tja. Urejal Mat xxl, 06.05.2025, 18:54. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Hvala. Da, za pradnjima sedezema je zgolj policka, ki ima sicer tudi varnostni pas, v kolikor das kaksno torbo jo naceloma lahko malce fiksiras. Pod to policko pa je CD wechsler na drugi strani pa zgolj prostor. Glede motorja, pri rabljenih avtih skoraj ni razlike v nabavni ceni... ali gledas 500 ali 350. Ampak, ko enkrat slisis V8 je zgodba nekako koncana. V teh 7ih letih je foter imel se najmanj dela s samim motorjem, prakticno nic razen olja.
Glede kljucavnic in strehe. Ne sprasuj raje Zaklep in odklep deluje na "vakumu", tudi koferan ima soft close recimo. Sama streha pa deluje na hidravliki (Vario-Roof). Vse glavne komponente pa so v koferanu na dnu in je zato zelo priporocljivo, da streha ne zamaka.
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#12
|
Prikaži več možnosti
|
#14
Za Plebejce ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Dobrodošel med zvezdaši...Caprya se pa le drž..je strokovnjak.
Urejal mic70, 07.05.2025, 09:01. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Lepa meca, upam da jo kdaj vidim tudi v živo v soseščini |
Prikaži več možnosti
|
#17
Se "trudim" redno vozit
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
|
Prikaži več možnosti
|
#19
Sem. Delam tudi na tem, da bi bil sovaščan. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Na Dealerweler sta bila soglasna, da je za frizerke.... |
Prikaži več možnosti
|