P: 2014 BMW F11 525d M-PAKET
#21
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Zelo lep avto!
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Koliko kilometrov si naredil odkar si lastnik? Koliko časa in koliko kilometrov nazaj je bil obnovljen motor? |
Prikaži več možnosti
|
#24
Naredil sem 175.094 km. Motor je bil obnovljen dne 28.03.2025 pri 360.000 km. Menjalnik je bil obnovljen pri 320.000 km dne 21.02.2024, dne 28.03.2025 je bilo ponovno menjano olje pri 360.000 km. Lp |
Prikaži več možnosti
|
#25
Koliko pa olja pije? Ker kot vidim batni obročki niso bili menjani,glava tudi ne porihtana.(sedišča ventilov,vodila ventilov imajo luft,itd.),škoda ker se je toliko stvari rihtalo. Urejal blackberet, 02.06.2025, 12:26. |
Prikaži več možnosti
|
#26
In ti si sedaj na podlagi napisanega ugotovil, da imajo vodila ventilov luft... Hmm...zanimivo... |
Prikaži več možnosti
|
#27
Ne samo to celo povedati ti znam zelo točno obrabo cilindra pri teh kilometrih. Tako,da še vedno nisi odgvoril koliko olja kaj popije na servisni interval? Drugače pa ja pri taki kilometraži so tudi medeninasta vodila obrabljena lepo v konus in potrebna menjave prav tako sediščem ventilov tudi ne bi škodil kakšen tretmajček. Pač fantje kupijo take zgodbe o x.xxx€ zmetanih in obnovljenih motorjev jaz je ne.(večina zgodb je ponavadi prodanih takih ko je nek x lastnik x let nazaj xxx.xxxkm nekaj obnavljal) Če bi bile še te stvari zrihtane (batni obročki in glava zrihtana) pa bi bilo ql in dal palec gor. Lahko še kakšno o menjalniku zakaj se ga je razdiralo na prafaktorje in menjalo lamele,ker 8hp so drugače zelo dobri in taka kilometrina za njih ni problem. Urejal blackberet, 02.06.2025, 13:51. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Moj avtomatik je pri 330000 km pri 520d prestavljal v nulo lepo... Imel sem tudi enega z 415000 km , ki je delal super z prvim oljem..
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
x2.
Avto zelo lep, sploh notranjost je
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#30
Zanimivo da pri vsej tej opremi, nima komfortnih sedežev...
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Na interval 15.000 km (pred vsemi omenjenimi popravili) je spil cca 3-4dcl. Glede menjalnika - kje pa sem omenjal da so se menjale lamele? prej ni bilo tako gladko prestavljanje kot je sedaj (sem pač zelo pedanten pri teh zadevah) in čese nekaj popravlja, želim da se uredi v celoti in ne samo nekaj na pol... |
Prikaži več možnosti
|
#32
če te en nasadi je irelevantno; zavarovalnica mora po obligacijskem zakonu povrniti prvotno stanje... ali ga zrihtajo ali pa ti najdejo drugega, ekvivalentnega... sam ne smeš se pustit nategnit in pristat na prvo ponudbo...
druga zgodba pa je če ga sam nasadiš Urejal filipo, 02.06.2025, 15:33. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Ma ja, sej vemo kako gre |
Prikaži več možnosti
|
#34
če maš več kot pol leta življenja viška, da ga posvetiš ukvarjanju z zavarovalnico potem mogoče ja...pa še to ne vrjamem kar v celoti.... |
Prikaži več možnosti
|
#35
Če se jim splača plačevat nadomestno vozilo ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#36
Zavarovalnica ti nj dolzna povrnit poskodovanega vozila v stanje pred poskodbo, ce je strosek visji kot je vrednost vozila. Zato se temi rece ekonomska totalka. Ce oni avto ocenijo na 5 jurjev, popravilo bi stalo pa 6 jurjev ti dajo 5 jurjev pa adijo.
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Odgovornost tretje osebe po OZ Po Obligacijskem zakoniku (npr. 131. člen OZ in dalje) je tretja oseba odgovorna za povzročeno škodo, in oškodovanec ima pravico do povračila celotne škode – torej do vzpostavitve prejšnjega stanja ali denarnega nadomestila. Velja ekonomska totalka tudi v primeru odgovornosti tretje osebe?Ne nujno. Če škodo povzroči tretja oseba, npr. v prometni nesreči, ekonomska totalka kot kriterij, ki ga uporabljajo zavarovalnice, ni zavezujoča za oškodovanca v smislu omejitve višine odškodnine. Ključni poudarki:
Ekonomska totalka sama po sebi ne omejuje pravice do odškodnine, če gre za odgovornost tretje osebe po OZ. Ključno je, kaj pomeni povrnitev celotne škode v konkretnem primeru. Če je poprava vozila ekonomsko nerazumna, bo odškodnina verjetno temeljila na tržni vrednosti. A oškodovanec lahko vedno skuša dokazati, da mu pripada višja odškodnina. Če želiš, lahko analizirava konkreten primer (starost vozila, škoda, ponudba zavarovalnice ipd.).
pri kasku se upošteva ekonomska totalka... ko škodo stori drugi tebi je obligacijski zakon... načeloma zavarovalnice najprej dajo nizko odškodnino, po tem ko jim predstaviš možnosti pa naredijo drugo cenitev ki realno pokrije stošek, oz.ponavadi še kakšno malenkost več, da ne drezaš več |
Prikaži več možnosti
|
#39
Potem pa nepiši obnovljen menjalnik ker sam takoj pomislim da je šel na prafaktorje ampak da je na menjalniku NOV wandler(pretvornik navora) in NOV valve body(mehatronika) ampak seveda najlepše se pa sliši obnovljen menjalnik in vsak misli da dobi komplet "nov" menjalnik za naslednjih pol milijona km. Koliko pa je bila cena nivega wandlerja in koliko nove mehatronike? Urejal blackberet, 02.06.2025, 16:46. |
Prikaži več možnosti
|
#40
koliko bi dobil za skotanega z naslednjimi specifikacijami: Znamka: BMW Model: F11 525d M paket Letnik 1. registracije: 11/2014 Dejanski letnik vozila (leto izdelave):2014 Barva vozila: Carbonschwarz Metallic Notranjost: Leder Dakota/oyster/exklusivnaht Tip menjalnika: avtomatski Moč motorja: 160 KW Kilometri: 368094 KM Realnost kilometrov: DA Vin številka: WBA5J71090GA69822 Oprema vozila: Editions and packages S710 M leather steering wheel S7A2 Innovation pack II S337 M Sports package S704 M Sports suspension S7XP Navigation package Connected Drive S715 M Aerodynamics package S7RS Package Comfort Comfort and interior equipment S430 Interior/outside mirror with auto dip S441 Smoker package S459 Seat adjustment, electric, with memory S431 Interior mirror with automatic-dip S428 Warning triangle and first aid kit S481 Sports seat S4BN Fine-wood trim ash grain S496 Seat heating, rear S402 Panorama glass roof S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S4UR Ambient interior light S488 Lumbar support, driver and passenger S423 Floor mats velours S494 Seat heating driver/passenger S418 Luggage compartment package Multimedia S698 Area-Code 2 for DVD S6AP Remote Services S654 DAB tuner S6AE Teleservices S610 Head-up display S6AN Concierge Services S6AM Real-Time Traffic Information S6WB Multifunctional instrument display S6AC Intelligent emergency call S609 Navigation system Professional S6AK Connected Drive Services S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6F2 Bang&Olufsen High End Surround Sound Driver assistance and lightning S524 Adaptive Headlights S502 Headlight cleaning system S5A1 LED Fog lights S5AL Active Protection S548 Kilometre speedo S5DP Park Assist S534 Automatic air conditioning S575 Additional 12V sockets S5AS Driving Assistant S5AC High-beam assistant S508 Park Distance Control (PDC) Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S2TB Sport automatic gearbox S258 Tyres with runflat properties S2VB Tyre pressure display S2NB BMW LA wheel, M double spoke 351 Environment and safety S316 Automatic trunk lid mechanism S8TF Active pedestrian protection S323 Soft-Close-Automatic doors S322 Comfort access S358 Climate comfort windscreen S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S386 Roof railing S302 Alarm system S879 On-board literature, German S3AG Reversing camera S3AC Trailer coupling S851 Language version German S8TH Road sign detection S801 National version Germany S320 Deleted, model lettering Individual equipment S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CB CO2 equipment S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): DA Tehnične napake vozila: - Brez napak Vizualne napake vozila: - Brez napak Pretekla omembe vredna popravila: -Menjalnik obnovljen - nov vandler, nova mehatronika Kar se motorja tiče je bilo zamenjano naslednje: šobe, visokotlačna, veriga, pokrov ventilov, egr ventil in hladilnik, ojnični ležaji, ležaji na glavni gredi, nova mala turbina z aktuatorjem, nov senzor na dpf, očiščen dpf, očiščen sesalni kolektor, vodna pumpa, šponar, jermen, tesnila okoli oljnega filtra, prirobnica, nosilci motorja in menjalnika, Menjana zračna blazina, nosilci in olje difirenciala, nov akumulator. Pa še kaj bi se našlo... Vse je bilo menjano preventivno. Skratka vloženo je bilo preko 10k €. Moj opis vozila: Realni kilometri, redno servisiran, vožen na dolge relacije. Olje menjano na 15.000 km. Avto je na platiščih 19 col, priložim nove zimske gume na platiščih 18 col, je odlično ohranjen z veliko dodatne opreme. Znana in dokumentirana vsa zgodovina vozila. Lastnik 4 leta. Odlično ohranjen in skrbno vzdrževan.
Hvala za izredno podroben opis – zelo pomaga pri realni oceni vrednosti. Kratek odgovor:Za BMW F11 525d M paket, 2014, z 368.000 km, s popolno opremo in celovito servisno zgodovino ter obnovami motorja in menjalnika, bi se realna tržna cena v Sloveniji v juniju 2025 gibala med: 5.500 € in 7.500 € (bruto, za fizično osebo)Če bi ga prodajal v lastni režiji (npr. preko Bolhe ali Avtoneta) dobro predstavljenega, bi z nekaj potrpljenja morda dosegel: Podrobna razlaga ocene: ✅ Prednosti tvojega vozila:
Če želiš, ti lahko pomagam sestaviti privlačen oglas za Avtonet ali Bolho, ki bo poudaril prednosti in povečal možnosti za prodajo po višji ceni. in če bi ga ruknila tretja oseba, ter bi zahteval povrnitev vseh stroškov po obligacijskem zakonu?
Če bi tvoje vozilo poškodovala tretja oseba (npr. povzročitelj prometne nesreče) in bi ti zahteval povrnitev škode po Obligacijskem zakoniku (OZ), potem imaš pravico do celotne odškodnine, ne glede na tržno prakso zavarovalnic, ki se pogosto sklicujejo na "ekonomsko totalko". Kaj pravi zakon: ✳ 1. Temeljno načelo OZ – povrnitev celotne škodePo 164. členu OZ in sodni praksi velja: ✳ 2. Ekonomičnost ni absolutno merilo Sodišča so večkrat razsodila, da tržna vrednost vozila ni zgornja meja odškodnine, če:
Če ti tretja oseba povzroči škodo:
Možnost
Kaj lahko zahtevaš
Popravilo vozila
Celoten znesek popravila, tudi če presega tržno vrednost, če gre za ekonomsko smiselno odločitev
Nadomestilo za izgubo vrednosti
Če se vozilo po popravilu šteje za "poškodovano", ima nižjo tržno vrednost – lahko zahtevaš razliko
Najem nadomestnega vozila
Če avto potrebuje popravilo več dni
⛔ Če popravilo ni smiselno
Celotno tržno vrednost vozila pred nesrečo + stroške odvoza + stroške odjave + sorazmerne stroške registracije itd.
Zavarovalnice pogosto avtomatsko ponudijo:
➡ Ampak ti imaš pravico zahtevati popravilo, če:
Če ti tretja oseba povzroči nesrečo in zavarovalnica reče "ekonomska totalka", imaš pravico uveljavljati celotno škodo – tudi če popravilo stane več, kot je avto "vreden na trgu". ✅ Ti si idealen primer:
V tem primeru lahko zelo močno zagovarjaš stališče, da je popravilo smiselno in škoda večja od "tržne vrednosti". Če želiš, ti lahko pripravim:
|
Prikaži več možnosti
|