P: 2014 BMW F11 525d M-PAKET
#41
5000eur in basta.
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Cist enostavno je.
Redno vzdrzevanje in preventivo hoce vecina dobiti nazaj v 100% vlozka, pa zal ne gre, sploh ko je vozilo na kilometrih.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#43
To glede lamel je bilo provokativno vprašanje... ja,je šel na prafaktorje in bile so menjane tudi lamele-sklopke in vse kar je bilo potrebno na videno stanje. (sklopke, puše, tesnila, akumulator tlaka,...) Mehatronika 1600€, vandler 900 € + ostale zadeve. Sprašujem se zakaj so ti vsi ti detajli tako pomembni. Ali si potencialni kupec ali samo provokator? |
Prikaži več možnosti
|
#44
Ja sej, al prodas pokvarjenega za male pare, ker je pac pokvarjen, al pa pocis notri cel kup, da sploh dela, pa je normalna cena. Da nekdo pac menja in pricakuje vlozek nazaj je iluzija. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Tezak in nadut clovek nasplosno, ne si k srcu vzet
Tvoja Cenovna pricakovanja so pa pac taka, da bos tale stroj se dolgo vozil. To realno ne prodas tudi ce das 5000€ popusta.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Potemtakem bi bilo po tvoje bolje da bi vse te zadeve prikril in prodal sfukanega in naj se kupec j*** naprej s popravili ?? Ja sej, tko je večina avtov v prodaji...ko ga kupiš za 7k in misliš kaj si kupil...jajca sfukana... |
Prikaži več možnosti
|
#47
Ne, je le perfekcionist, ki kar se loti nardi kot se zagre...ce si vidu njegovo temo o njegovih podvigih bi ti moglo bit to jasno. In ja, 99,9% folka napise obnovljeno itd, narjeno pa niti 50% od dejanske obnove...generalka motorja, pa je narjen vecji servis ipd cvetke. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Isto ste mi tukaj vsi pametovali ko sem pred 4rimi leti prodajal trojko z 450 tisoč prevoženimi kilometri. Prodal sem ga po bistveno višji ceni od vaših komentarjev o ceni, pa se avto še danes vozi in je kupec več kot zadovoljen...
|
Prikaži več možnosti
|
#49
za slovenski trg vsekakor boljša prodajna strategija |
Prikaži več možnosti
|
#50
A to, da sem pa jaz perfekcionist in sem dal vse zrihtat preventivno ni pa vredno nič? Tudi mehanik kateri je rihtal avto je perfekcionist. Komentirate nekaj česar sploh niste videli... Če je avto star in ima veliko km je pa že vse nič vredno... No comment |
Prikaži več možnosti
|
#51
Sej ne ciljam nate, ampak odgovarjam mihollu, ki ocitno ne ve kake standarde ima bb.
Kar se tebe tice si pa munjen, v pozitivnem smislu seveda...podobno kot bb ja...osebno nikoli ne bi zmetal tolko kesa v nekega konfekcijskega "starega" dizla. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Pogovarjamo se o njegovem odnosu, ne njegovem delu
Pac realnost je taka, bogpomagi. Noben pri zdravi pameti ne bo dal za staro petico z 400 jurji 16 jurjev, je prevec alternativ za ta denar.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#53
Ne razumem ene zadeve...
Kupiš avto za 8k in potem ugotoviš, da moraš oz. da nima odpravljenih predvidenih težav (visokotlačna, ketna, ojnični ležaji,..) in potem vložiš 6k za popravila. Ali pa kupiš avto za 14k in ima vse to in še več že odpravljeno.
Saj ni nihče reku da ga ne dam pod 16jurjev.... več kot 10k je pa sigurno vreden. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Kakor gledam so vse f10/11 na avto.net odlicne, noben ne govori o menjavi kaksnih delov.
Pa je 6000 ali 10.000€ vse so odlicne |
Prikaži več možnosti
|
#55
Ne razumeš ciljnega kupca... Gre za star avto, odpadejo firme, high-end stranke, whatever... Mel bi ga pa folk k "nima" za novga oz. pac varčuje... To da si vložil 10jurjev, ne pomen da ma 5-10let garancije.. Saj poznamo (resničen myth ali ne) prvovgradnja vs rezervni deli, da ne omenjam "kopij"... Gre za karavana, sorry, pozerji odpadejo... Jaz sem pošteno kupcem pred leti povedal, da je še kakega jurja za vtaknit in bo tip top.. pa niso nikol več poklical... a fural bi BMW P****.. Jaz sem lekcijo plačal... Ni to toyota. Prodajam v garanciji al pa sam še za kose.. Starejše pa zvozit, pol pa v kose... Najem/operativc je zakon, ker te boli k**** kaj bo "someday"... Dokaj vredni avto, izven garancije... pa spoznaš čudo božje.. sploh pri BMW... Zamisli si kupca, k mu bo bilo srce za star dizl karavan, za katerega bo odštel 15jurjev in nima pojma a bo jutri moral še 5jurjev... Kle ni plana B... avtomatik. itd.. Sam še vleko čakaš... Vpraš AMZS kdo jih največ kliče... Ni to starejši bmw na manualca, k si ga zakurblal k tomosa, če se aku sprazne... Novejši BMW dizl je za v garancijo al pa kupiš vazelin... Za kakega non-karavana bi kdo še marsikaj vzel v zakup... Pa ti ne pametujem glede cene ipd.. sam če ti kaj pomaga.. za perspektivo ciljnega kupca... Ker si ravno frazo "ne razumem" uporabu, drugače se ne bi oglasil niti... P.S. Strinjam se z ostalimi, vložek se ne prišteva vrednosti.. kvečjem te fukne pod tržno ceno za delujoča vozila.. Takih k pa kupjo 11let stare avte (400k km - praktično uradno na koncu živ dobe, po podatkih tovarne), BMW in cenijo, da domnevno ne bodo mel vložkov, če plačajo dosti višjo nabavno ceno.. pa ni toliko, kot misliš.. sploh pri tem modelu, karavan... Urejal bmwe4621, 02.06.2025, 17:59.
|
Prikaži več možnosti
|
#56
Za 17 jurjev kupis g serijo. Ali pa f11 z 120 prevozenimi.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Eno gre z drugim. Ce ne bi imel takega odnosa tudi delal ne bi tako kot dela. |
Prikaži več možnosti
|
#58
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Saj je bila podobno vzdrzevana F11 prodana na forumu nedolgo nazaj. Predvidevam da je sla za sub 10k. Pa se ni imela tega po @etore-jevo najslabsega motorja v F10/F11.
https://www.bmwslo.c...f11-2013/page-1 Urejal Boris-84, 02.06.2025, 21:02. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Je že ponujal za 9200€ na koncu..
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|