Ker smo po dolgeeem casu ugotovili veliko hibo BMW f11 poleg verige, egr in egr hladilnika, zračnih blazin,... ta zloglasen KARDAN (ki povzroča vibracije pri 70 > 110 km/h) je sedaj "drugič" ja drugič na vrsti za obnovo, premišljujem tudi da je boljše kupiti novega, a za ceno 500e dobiš samo kitajce... torej pride v poštev samo DOBRA obnova,... torej a pozna kdo kakšnega vrhunskega majstra in toplo priporoča oz. če je kdo imel podoben primer vibracij in je dal komu na obnovo? lahko priporočate koga? vnaprej se zahvaljujem
Obnova kardana na F10/F11
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Kaj ima kardan zračnost, ali kje je problem? Nekako se mi ne zdi, da bi zasledil to težavo na F serijah.
Drugače sem jaz karda za E46 dal obnovit na Autocommerce, verjetno še delajo to. 01 588 36 04 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive > 2020 G21 320d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|
#3
Kaj pa drug nrabljen klardan brez zračnosti ? Jerry jih ima precej na zalogi ... |
Prikaži več možnosti
|
#4
oba kardana vibrirata…. ves to je cudno… en obnovljen kao:…. drug nabavljen rabljen z drugega avta….. slisi se kot vibracije med 70 > 110 nekje +\-
kolk si placo okvirno? zakaj si dal obnavljat? |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ja vidiś, če 180 km avto voziš, kot M model potem se hitro vse izrabi…
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Zelo čudno, da bi oba kardana vibrirala...da ni krivec wandler? Jaz sem obnavljal, ker je bil luft v zadnjem križu in je butalo iz D v R, ampak treslo ali vibriralo ni nič. Cca 10let nazaj je stalo 350€, nov kardan je bil ~800€ 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive > 2020 G21 320d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|
#7
ce smo ze izlocili; gume menjat in niso. zavore ovalnost izmerili in so ok, diff nima tuljenja in olje je bilo ok ob menjavi. polosovine nimajo velike zracnosti, avto dam pri 80kmh v N in vibracije ostanejo, torej je kardan 120% ampak vsako misljenje je dobrodoslo
+ avto je vozen normalno |
Prikaži več možnosti
|
#8
+ klical in za BMW VEC NE DELAJO…baje bilo prevec reklamacij…♂
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Ali avto bolj trese ko je segret kot hladen? Če je odgovor DA,je problem v ribanju križa(suh brez masti).,ko se segreje riba še bolj. Seveda so bile reklamacije ker je tak kardan zaj... obnoviti zato ker: -je težko dobiti ali pa nemogoče pravi križ kardana -ker gre za razliko v merah moraš zelo dobro meriti da ga spraviš v center + paziti da ga ne zapresas preveč(popravkov praktično ni -zato ker je križ zakernan/zaprešan in ne tako kot drugi in sicer da ima utor in "zihrengo" -ker je zakernan zaprešan moraš te zobke odstraniti z rezkarjem ali pa biaksom -ker imaš prakticno samo eno šanso da ga obnoviš saj moraš zadevo variti. -variti moras z TIG -problem z varjenjem saj gre ponavadi za različne materiale(železo vs krom) -zato ne gre samo zapikati ampak moraš zavariti -zato ker z varjenjem povzročaš toploto in z tem stopiš mast v križu ali pa tudi plastiko -zato je pametno kupiti križ z niplom da ga po varjenju lahko napolniš z mastjo Delo je za dva zaradi varjenja,en vari drug hladi. Sem jih zase že nekaj obnovil prednjih in zadnjih in zadeva dela,centriranje ni bilo nikoli potrebno. Da izločiš oz vidiš ali imaš problem na prvemu. Ga enostavno odstrani in izklopi/izštekaj akutator na VTGju ter se pojdi peljati pa boš videl če se avto kaj drugače obnaša. Je pa problem to pri BMWjih ker križi ostanejo brez masti,če bi bili nipli za mazanje bi to zdržalo še več. |
Prikaži več možnosti
|
#10
bi rekel da je vibracija bolj prisotna ko je ogret… torej kaj predlagas? naj kupim aftermarket novega?
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Sem ti že predlagal.in sicer prvo prvi kardan dol in pogledati če se lepo giblje(lahko se komje hladen pa ko je vroč se negiblje več) in zračnost ker pa to ni merodajno ga je potrebno sneti in se peljati ter izlociti problem. Drugače pa ja najbolje aftermarket nov,če ti je original predrag ali nedobavljiv. Urejal blackberet, 24.06.2025, 09:39. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Jaz sem pri F11 mislil, da je kardan hin. Sem ga dal dol, menjal ležaj, menjal oba guibota (na difu in na menjalniku),... dal nazaj gor... isto... na koncu se je ugotovilo, da so ble gume zanič, čeprav so bile nove...Če si gume izločil pač OK ni druge kot nov kardan al pa obnovit starega... Dobit dobrega majstra za to je pa kot iskat iglo v kopici sena. Urejal BMW4everafter, 24.06.2025, 09:57. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#13
Tole z gumami lahko potrdim iz prve roke - dobil nove gume od katerih se ene ni dalo centrirati (road force test), eno za silo, in 2 "recimo, da sta ok". Je kar fino treslo na cajte.
Po drugi menjavi gum mi še vedno sem in tja malo potresava, grem danes po nasvetu forumaša poskusit s centrirnimi obročki... v primerjavi z vsem ostalim praktično zastonj |
Prikaži več možnosti
|
#14
gume smo izlocili… dva kompleta plus prvi vec let ni delal problemov. drugi scentriran in tudi ne vidim logike da bi gume bile… sedaj mam narocen aftermarket kardan z 2 letno garancijo pa bomo vidli kak bo
|
Prikaži več možnosti
|
#15
kardan nov pa se zmerom vibrira ♂♂
diff 3.08 bi rabil ali pa polosovine, ima slucajno? das njegov kontakt? |
Prikaži več možnosti
|
#16
sem 99.999% da ni diff niti polosovine zadaj
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Si poskusil kakšne druge feltne?
BMW brez šestaka je kot riba brez plavuti
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
kaj pa?
kaj pa mislis? |
Prikaži več možnosti
|
#19
preveri matico za zadnjem diffu ce je dovolj zategnjena. tista ki gre na kardan
kaj pa oba nosilca menjalnika oz VTG oz tudi od motorja ker pri teh avtih so nosilci motorja zelo obremenjeni. se radi posedejo.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#20
sliko kaj mislis ![]() Urejal asres, 09.07.2025, 18:55. |
Prikaži več možnosti
|