Kul tema
.
Mene je pri mojih ML-ih motilo to, da sta oba imela priklop posledično oba imela napokane zadnje fedre. Menjal jih pa nihče od prejšnjih lastnikov ni, ker kdor pozna mercedez ve, da so včasih radi zakomplicirali najbolj enostavno stvar kot je menjava fedrov zadaj. Potem je bila tu recimo vitrex posoda, ki je bila narejena iz nekega tankostenskega sranja podobnega plastiki in je dobesedno razpadla na obeh. Ponaredka ni bilo za dobit, izpravljene rabljene takrat tudi ne. Pa mislim, da celo nova original ni bila dobavljiva. Na koncu je bila vrečka edina rešitev. Kolega je ravno nedolgo nazaj iskal drugo cev iz turbine na filter. Rabljene drage kot svinja tudi do 400 eur na ebay-u, ponaredka mislim da ni. Za original nihče ne upa niti vprašat. Na koncu je na odpadu dal menda 170 za rabljeno, ki je bila še koliko toliko solidna. Pač meni se zdi banalno ker se take cevi, ko se kosa bmw-je, ponavadi meče v smeti ali pa grejo za 10-20eur max. Ročica za menjalnik je iz neke čigumi mase, rada razpade oz. se razleze isto naslon za roko in tipke na sredinski konzoli so slabe kvalitete, recimo tista za nastavljanje ogledal je praktično skoraj na vsakem polomljena. Ročica za tempomat je isto krhka. Pa neki banalni deli lahko imajo full ceno. Recimo motorček za loputo v pečki za gretje kabine. Crkne. Skoraj na vsakem prej ali slej. Če ne želiš kompromisov moraš snet celo armaturo. Za ponaredek mislim da sem takrat na auto doc-u dal cca 200eur. Pa je zlo banalni kos, ki ni vreden 20eur. Drugje sploh ni bil na zalogi. Osnovne stvari za vzdrževanje pa so normalne cene in so deli dostopni.
270 cdi Motor je v osnovi dober. Če mu pogledaš šobe in turbino je stroj. Menjalnik načeloma ni problematičen, če so mu kdaj menjali olje in če ga niso pregreli. Šasija je relativno močna in podvozje je dokaj bikasto narejeno. Zagotovo boljši za vleko in splošno bolj trpežen kot naslednja druga generacija. Tisto je šele šrot proti temu. 400cdi je bil za vleko boljši ker je 270cdi malo švoh. Ampak tisti je imel pa druge izzive.
Za vleko prikolice so po mojem mnenju najboljši SUV-ji z 3.500kg vlečne, nastavljivim luftom, vsaj 250-270 konji in po možnosti s kakim reduktorjem za situacije, ko se s prikolico obračaš v nekem dreku, klancu, na travi ali nalagaš kak karambol na kakem terenu ki je izziv. Sam bi full imel LC 100 ali 200. Ampak je malo overkill za to kar lahko v 98% primerov delaš s touaregom/q7 ipd.
Dober post, ker imam čas kar takoj odgovorim..
Menjava zadnjih fedrov pri ML je nekaj najlažjega kar je za zrihtat na temu avtu, jaz sem mel zamenjanega mimogrede.. Zgoraj so 3 matice pri katerih se tudi pri meni ena ni odšraufala pa sem potem z najcenejšim extractorjem dobil brez težav zadevo dol.. sicer pač odrežeš, jbg

Glede vitrex posode nimam komentarja, ker je nisem menjal ampak ko sem vlekel motor iz avta sem jo moral odstranit in ni šla ven lepo da se na glavo postaviš.. izgleda kvalitetna pa sem jo kar matral da je šla ven..
O cevi med turbino in airboxom... Res je, stvar je defektna, ampak samo na prirobnici.. Jaz sem svojo skrajšal ter jo na turbino z objemko namestil inox prirobnico.. Dela brez težav že 5 let, bom prilepil sliko ko bom zlagal zadevo nazaj, trenutno je vse po gajbicah zloženo, nima smisla razkopavat.. Na FB vidim, da jih folk celo printa z 3d tiskalnikom in delajo..
Menjalnik je 722.6, dejansko bulletproof, bil je redno servisiran, nazadnje pred 10k, vendar bom sedaj ravno tako naredil servis, ker sem olje izpustil ven... Sicer imam prestreženega vendar ni več lepe rdeče barve, ker v prešnji menjavi nismo menjali olja z Shit Fucktard metodo ampak samo 5L ven in 5L noter + filter. Pri teh kilometrih nima smisla pod pritiskom menjat olja, ker ravno po taki menjavi začne menjalnih hecat.. Imam v planu dodat še en dodaten hladilnik za olje, ampak o tem kasneje..
Motorček toplo/mrzlo sem že menjal, ni potrebno snet armature, z malo truda ga lahko zamenjaš čez sovoznikov predal v armaturi.. Če odstraniš še airbag je pa sploh dovolj prostora. Mislim, da je ene 7 let nazaj stal 20-30eur.
Naslon pri meni ni razpadel, je rock solid pa mam vedno desno roko gor.. Tempomata ne uporabljam, ampak tista ročka tud ne zgleda švoh.. Edino kar me je jebalo pri temu avtu in nisem zrihtal.. je centralno.. maschine gun lock fail.. to je blo ravno 14 dni preden je crknil in sem samo odtrgal tapeto stran, da sem lahko odprl vrata, ker je avta od znotraj ni dalo odklenit..
270cdi je res dober motor, sem sprobal tudi 400cdi, razlike je res veliko ampak tudi dobro tunan 270 (naš ima res dober tune) res leti kot mora.. prikolica je pa tko tko, če je 3,5T zadaj potem je kot baba.. sej nardi, ampak jamra.. :D medtem ko 400 pač sam naredi in ne vpraša.. Kolega je imel ML430 katerega ima sedaj zorz.. s tistim je blo tudi užitek vlečt prikolico, v8 je le v8... ampak je bila poraba x2.
Prikolico sem vlekel že z vsem mogočim ampak dejansko mi je tale ML stare šole res najboljši.. Blazin ne pogrešam, če je prikolica pravilno naložena se pelje res fantastično.. , moj ne skače in ne opleta, skratka mi smo 10 let vlekli vse mogoče z njim.. se pa strinjam da rabiš za spodobno vleko prikolice minimalno 200 konjev, glih en tolk jih je ta ML imel in se je dalo..
Urejal rx88, 05.11.2025, 12:51.