Skoči na vsebino

 

Dogodivščine z Mercedes Benz ML 1. gen.

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
19 odgovorov v temi
rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#1

če ti ni odveč daj link iz nemčije.

Izvoli, https://www.aliexpre...8984354943.html

 

Koda za popust 4e pri nakupu nad 27eur je na prvi strani, ampak meni je ne kaze vec ker sem jo porabil.. Tako da je tole z linka zgoraj prišlo 33,5eur.


Men je pa kul lincos ker če se kaj pokvari zritajo zelo hitro brez komplikacij. S tujino in poceni orodjem sem se že prevečkrat nascal.
Za ta kos je pa potem bolje tujina ker nima kaj crknit

Imam tudi jaz nekaj njihovega orodja.. Mislim, da sem pred leti prvi vozicek za orodje kupil pri njih, ker si za 500e dobil res dobro nafilanega.. Ga imam še sedaj, polomili smo nekaj nasadnih ključev ter račne so začele preskakovat.. sama kvaliteta je daleč nad tistim kar ponujajo sedaj ampak sej veš, časi se spreminjajo..

 

 

Balanser rabim pa za tegale pacienta.. po skromnih 700-800k kateri v glavnem niso bili lepi saj je v glavnem vlekel prikolico je na žalost izdahnil.. zlomilo je ojnično gred..  Ker je garaža na žalost polna.. bom kar zunaj swapnil motor :)

 
50230020ie.jpg
 
50230018bf.jpg


Urejal rx88, 02.11.2025, 14:47.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in E39-530d uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 704
  • Avtomobil: E38

#2

Ko sem videl prvo sliko motornega prostora sem pomislil to je ml prve gneracije. Še fuse box se mi zdi enak.

hvala za link



Urejal E39-530d, 03.11.2025, 11:14.

Prikaži več možnosti
    • rx88 je všeč


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#3

prav si videl, res je 1gen ml... vsa leta so mi vsi govorili, da naj se ga znebim pa je bil daleč najboljši za vleko prikolice od vsega kar sem probal.. jutr grem po drug motor :)


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 704
  • Avtomobil: E38

#4

Jaz sem imel včasih 2. 270cdi avtomat. Soliden avto, še danes vlačijo prikolice po svetu, sploh po balkanu. Če bi karkoli lahko spremenil na njem bi mu samo dodal po višini nastavljive blazine zadaj.


Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#5

Res je precej neuničljiv.. Mi smo ga 10 let res matrali, mu ne zamerim da je izdahnil.. Vsa leta je šefe govoril, da naj ga damo stran in kupimo kaj novejšega. Enkrat sem imel priliko za drobiž kupit prevrnjenega z malo kilometri in dobrim motorjem/menjalnikom.. Pobrali smo dol kar se je rabilo takrat in adijo.. Danes bom dal za motor toliko kolikor bi par let nazaj dal za celi avto.. 

 

Glede blazin sem tudi jaz razmišljal, ampak sem potem menjal fedre in je bilo ok.. Bi moral videt kolk se šele WJ z 2.7 motorjem posede, ko je naložen zadaj.. 

 

Tko k si napisal, še dans vlečejo prikolice, pri nas je bil samo za ta namen.. pa 1x smo šli kampirat z njim :)

 

O teh svojih drvarnicah in dogodivščinah bi bilo najboljše odpret svojo temo, da ne zjebem ročnega orodja do konca.

 

@Admin: lahko topic od posta #362 splitneš in narediš novo temo kamor bom opisoval dogodivščine?


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 551
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#6

:ok


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#7

Update: včeraj sem šel po motor, majster na odpadu je še za dobro malico spustil, pustil gor par injektorjev ter vse senzorje tako da ga moram danes mal očistit ter začet z delom..

 

Naj bi imel skromnih 280k :D, avto je šel v dele, ker je tujcu razneslo zglob na kardanu, obenem naj bi jih fasal še menjalnik in popravilo menda za Srba ni bilo smiselno in je prodal zjebanega tukaj. Če zgodba drži ne vem, tko mi je možakar na odpadu v Vnanjih goricah razložil..

 

50239873hj.jpg
 
50239874yi.jpg
 
 
 
 
 

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 551
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

Bos osvezil kaj motor? Ce ja, kaj vse?

Je to isti motor kot w WJ-u, 2.7 cdi?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#9

Na motor gredo nova tesnila kjer so potrebna, glave zaenkrat nimam namena dol dajat..

 

Injektorji gredo gor nazaj stari, verjetno jih bom dal samo osvežit skupaj z turbino, vodno črpalko bom prestavil iz starega motorja saj ima samo 20K, alternator je bil lani obnovljen, drugo pa vse dela.. 

 

Motor je v osnovi isti kakor v 2.7 wj (om612), vendar so nekatere komponente drugačne..  Recimo servo pumpa je drugače postavljena zaradi nosilcev motorja /razmerje vijakov je drugačno čeprav gre v osnovi skoraj za identično pumpo.. Ista fora je z alternatorjem, priključki so drugačni, lahko pa uporabiš npr alternator iz mecke v jeepu če prestaviš zadnji del ali zamenjaš konektor..  Za karter pa nisem siguren, ampak bi rekel  da je isti kljub temu da ima mercedes IFS, jeep wj pa togo premo spredaj..  



Urejal rx88, 05.11.2025, 11:42.

Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 704
  • Avtomobil: E38

#10

Kul tema :ok.

Mene je pri mojih ML-ih motilo to, da sta oba imela priklop posledično oba imela napokane zadnje fedre. Menjal jih pa nihče od prejšnjih lastnikov ni, ker kdor pozna mercedez ve, da so včasih radi zakomplicirali najbolj enostavno stvar kot je menjava fedrov zadaj. Potem je bila tu recimo vitrex posoda, ki je bila narejena iz nekega tankostenskega sranja podobnega plastiki in je dobesedno razpadla na obeh. Ponaredka ni bilo za dobit, izpravljene rabljene takrat tudi ne. Pa mislim, da celo nova original ni bila dobavljiva. Na koncu je bila vrečka edina rešitev. Kolega je ravno nedolgo nazaj iskal drugo cev iz turbine na filter. Rabljene drage kot svinja tudi do 400 eur na ebay-u, ponaredka mislim da ni. Za original nihče ne upa niti vprašat. Na koncu je na odpadu dal menda 170 za rabljeno, ki je bila še koliko toliko solidna. Pač meni se zdi banalno ker se take cevi, ko se kosa bmw-je, ponavadi meče v smeti ali pa grejo za 10-20eur max. Ročica za menjalnik je iz neke čigumi mase, rada razpade oz. se razleze isto naslon za roko in tipke na sredinski konzoli so slabe kvalitete, recimo tista za nastavljanje ogledal je praktično skoraj na vsakem polomljena. Ročica za tempomat je isto krhka. Pa neki banalni deli lahko imajo full ceno. Recimo motorček za loputo v pečki za gretje kabine. Crkne. Skoraj na vsakem prej ali slej. Če ne želiš kompromisov moraš snet celo armaturo. Za ponaredek mislim da sem takrat na auto doc-u dal cca 200eur. Pa je zlo banalni kos, ki ni vreden 20eur. Drugje sploh ni bil na zalogi. Osnovne stvari za vzdrževanje pa so normalne cene in so deli dostopni.

 

270 cdi Motor je v osnovi dober. Če mu pogledaš šobe in turbino je stroj. Menjalnik načeloma ni problematičen, če so mu kdaj menjali olje in če ga niso pregreli. Šasija je relativno močna in podvozje je dokaj bikasto narejeno. Zagotovo boljši za vleko in splošno bolj trpežen kot naslednja druga generacija. Tisto je šele šrot proti temu. 400cdi je bil za vleko boljši ker je 270cdi malo švoh. Ampak tisti je imel pa druge izzive.

 

Za vleko prikolice so po mojem mnenju najboljši SUV-ji z 3.500kg vlečne, nastavljivim luftom, vsaj 250-270 konji in po možnosti s kakim reduktorjem za situacije, ko se s prikolico obračaš v nekem dreku, klancu, na travi ali nalagaš kak karambol na kakem terenu ki je izziv. Sam bi full imel LC 100 ali 200. Ampak je malo overkill za to kar lahko v 98% primerov delaš s touaregom/q7 ipd.



Urejal E39-530d, 05.11.2025, 12:16.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 551
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#11

Na motor gredo nova tesnila kjer so potrebna, glave zaenkrat nimam namena dol dajat..

 

Injektorji gredo gor nazaj stari, verjetno jih bom dal samo osvežit skupaj z turbino, vodno črpalko bom prestavil iz starega motorja saj ima samo 20K, alternator je bil lani obnovljen, drugo pa vse dela.. 

 

Motor je v osnovi isti kakor v 2.7 wj (om612), vendar so nekatere komponente drugačne..  Recimo servo pumpa je drugače postavljena zaradi nosilcev motorja /razmerje vijakov je drugačno čeprav gre v osnovi skoraj za identično pumpo.. Ista fora je z alternatorjem, priključki so drugačni, lahko pa uporabiš npr alternator iz mecke v jeepu če prestaviš zadnji del ali zamenjaš konektor..  Za karter pa nisem siguren, ampak bi rekel  da je isti kljub temu da ima mercedes IFS, jeep wj pa togo premo spredaj.. 

Itak, osnovne stvari porihtat. Daj še kako sliko ML-a ko utegneš :)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#12

Kul tema :ok.

Mene je pri mojih ML-ih motilo to, da sta oba imela priklop posledično oba imela napokane zadnje fedre. Menjal jih pa nihče od prejšnjih lastnikov ni, ker kdor pozna mercedez ve, da so včasih radi zakomplicirali najbolj enostavno stvar kot je menjava fedrov zadaj. Potem je bila tu recimo vitrex posoda, ki je bila narejena iz nekega tankostenskega sranja podobnega plastiki in je dobesedno razpadla na obeh. Ponaredka ni bilo za dobit, izpravljene rabljene takrat tudi ne. Pa mislim, da celo nova original ni bila dobavljiva. Na koncu je bila vrečka edina rešitev. Kolega je ravno nedolgo nazaj iskal drugo cev iz turbine na filter. Rabljene drage kot svinja tudi do 400 eur na ebay-u, ponaredka mislim da ni. Za original nihče ne upa niti vprašat. Na koncu je na odpadu dal menda 170 za rabljeno, ki je bila še koliko toliko solidna. Pač meni se zdi banalno ker se take cevi, ko se kosa bmw-je, ponavadi meče v smeti ali pa grejo za 10-20eur max. Ročica za menjalnik je iz neke čigumi mase, rada razpade oz. se razleze isto naslon za roko in tipke na sredinski konzoli so slabe kvalitete, recimo tista za nastavljanje ogledal je praktično skoraj na vsakem polomljena. Ročica za tempomat je isto krhka. Pa neki banalni deli lahko imajo full ceno. Recimo motorček za loputo v pečki za gretje kabine. Crkne. Skoraj na vsakem prej ali slej. Če ne želiš kompromisov moraš snet celo armaturo. Za ponaredek mislim da sem takrat na auto doc-u dal cca 200eur. Pa je zlo banalni kos, ki ni vreden 20eur. Drugje sploh ni bil na zalogi. Osnovne stvari za vzdrževanje pa so normalne cene in so deli dostopni.

 

270 cdi Motor je v osnovi dober. Če mu pogledaš šobe in turbino je stroj. Menjalnik načeloma ni problematičen, če so mu kdaj menjali olje in če ga niso pregreli. Šasija je relativno močna in podvozje je dokaj bikasto narejeno. Zagotovo boljši za vleko in splošno bolj trpežen kot naslednja druga generacija. Tisto je šele šrot proti temu. 400cdi je bil za vleko boljši ker je 270cdi malo švoh. Ampak tisti je imel pa druge izzive.

 

Za vleko prikolice so po mojem mnenju najboljši SUV-ji z 3.500kg vlečne, nastavljivim luftom, vsaj 250-270 konji in po možnosti s kakim reduktorjem za situacije, ko se s prikolico obračaš v nekem dreku, klancu, na travi ali nalagaš kak karambol na kakem terenu ki je izziv. Sam bi full imel LC 100 ali 200. Ampak je malo overkill za to kar lahko v 98% primerov delaš s touaregom/q7 ipd.

Dober post, ker imam čas kar takoj odgovorim..
 
 
Menjava zadnjih fedrov pri ML je nekaj najlažjega kar je za zrihtat na temu avtu, jaz sem mel zamenjanega mimogrede.. Zgoraj so 3 matice pri katerih se tudi pri meni ena ni odšraufala pa sem potem z najcenejšim extractorjem dobil brez težav zadevo dol.. sicer pač odrežeš, jbg :)
 
Glede vitrex posode nimam komentarja, ker je nisem menjal ampak ko sem vlekel motor iz avta sem jo moral odstranit in ni šla ven lepo da se na glavo postaviš.. izgleda kvalitetna pa sem jo kar matral da je šla ven..
 
O cevi med turbino in airboxom... Res je, stvar je defektna, ampak samo na prirobnici.. Jaz sem svojo skrajšal ter jo na turbino z objemko namestil inox prirobnico..  Dela brez težav že 5 let, bom prilepil sliko ko bom zlagal zadevo nazaj, trenutno je vse po gajbicah zloženo, nima smisla razkopavat.. Na FB vidim, da jih folk celo printa z 3d tiskalnikom in delajo..
 
Menjalnik je 722.6, dejansko bulletproof, bil je redno servisiran, nazadnje pred 10k, vendar bom sedaj ravno tako naredil servis, ker sem olje izpustil ven...  Sicer imam prestreženega vendar ni več lepe rdeče barve, ker v prešnji menjavi nismo menjali olja z Shit Fucktard metodo ampak samo 5L ven in 5L noter + filter. Pri teh kilometrih nima smisla pod pritiskom menjat olja, ker ravno po taki menjavi začne menjalnih hecat.. Imam v planu dodat še en dodaten hladilnik za olje, ampak o tem kasneje..
 
Motorček toplo/mrzlo sem že menjal, ni potrebno snet armature, z malo truda ga lahko zamenjaš čez sovoznikov predal v armaturi.. Če odstraniš še airbag je pa sploh dovolj prostora.  Mislim, da je ene 7 let nazaj stal 20-30eur. 
 
Naslon pri meni ni razpadel, je rock solid pa mam vedno desno roko gor.. Tempomata ne uporabljam, ampak tista ročka tud ne zgleda švoh.. Edino kar me je jebalo pri temu avtu in nisem zrihtal.. je centralno.. maschine gun lock fail.. to je blo ravno 14 dni preden je crknil in sem samo odtrgal tapeto stran, da sem lahko odprl vrata,  ker je avta od znotraj ni dalo odklenit..
 
270cdi je res dober motor, sem sprobal tudi 400cdi, razlike je res veliko ampak tudi dobro tunan 270 (naš ima res dober tune) res leti kot mora.. prikolica je pa tko tko, če je 3,5T zadaj potem je kot baba.. sej nardi, ampak jamra.. :D medtem ko 400 pač sam naredi in ne vpraša.. Kolega je imel ML430 katerega ima sedaj zorz.. s tistim je blo tudi užitek vlečt prikolico, v8 je le v8... ampak je bila poraba x2.
 
Prikolico sem vlekel že z vsem mogočim ampak dejansko mi je tale ML stare šole res najboljši.. Blazin ne pogrešam, če je prikolica pravilno naložena se pelje res fantastično.. , moj ne skače in ne opleta, skratka mi smo 10 let vlekli vse mogoče z njim..  se pa strinjam da rabiš za spodobno vleko prikolice minimalno 200 konjev, glih en tolk jih je ta ML imel in se je dalo..


Urejal rx88, 05.11.2025, 12:51.

Prikaži več možnosti
    • Jerry, E39-530d in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#13

evo šobe sem z veliko truda dobil ven..

 

pokrov ventilov ni preživel, sem bil z pajserjem malo preveč nasilen, orodja za odstranjevanje injektorjev pa žal nimam.. ko je pokrov že počil je klical kolega, da ima hidravlični puller in da bo prišel čez par dni in pobereva moje šobe ven.. Bom pač uporabil drug pokrov.. Zagrevalne svečke so se odšraufale vse, vsaj tukaj je šlo nekaj po planu..

 

Naslednji projekt je odstranitev vijaka podkvice katera drži šobo saj je eden ostal odlomljen noter, ko so pred mano probal dobit šobe ven.. na mojem motorju se je hvalaqrcu vseh 5 podkvic lepo odšraufalo. 

 

50243004jq.jpg



Urejal rx88, 06.11.2025, 07:34.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 965
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: California

#14

A šasija ni nič gnila na ML? 


Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#15

šasija ni bila gnila čisto nič To je tud eden izmed razlogov da je ostal... Sej sem v lajfu popravil veliko šasij ampak vsaj tukaj mi ni bilo treba :) Bilo je nekaj površinske rje, gnilega ničesar.. Sem ga pa ravno letos spomladi kompletnega spodaj speglal.. Najprej nekaj popoldnev čiščenja, potem wurth rust converter, nato 2k epoxy temelj in še dinitrol čez ter vosek v šasijo.. Edino kar je bilo gnilega je bilo na karoseriji - zadnji kolotek.. Tisto sem poflikal in gas dalje.

 

Stanje pred:

 

50243107pl.jpg

 
50243106qd.jpg
 
Wurth:
 
 
50243109tn.jpg
 
50243108sy.jpg
 
Epoxy:
 
 

50243111hz.jpg

50243105os.jpg

 

Dinitrol:

 

50243110ud.jpg

50243104nb.jpg

 
Evo še slika gnilobe.. Bilo je na obeh straneh, sem poflikal in zaščitil.
 
 
50243112fd.jpg
 
 

Prikaži več možnosti
    • Jerry, sash in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 038
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, e36/5

#16

Če je že ravno govora o rust converterjih bom tukaj moje ugotovitve zapisal. 

 

Grobo imaš dva tipa pretvornikov rje - taninska kislina (Wuerth) ali fosforjeva kislina (Ferosan). 

 

Sprva sem uporabljal Wuerth zaradi vsega marketinga, kasneje sem si sam začel delal pretvornik rje iz taninske kisline, zdaj pa sem nazaj začel uporabljati Ferosan, ker trenutno kot kaže je bolj učinkovit kot Wurth - v določenih primerih še vedno uporabljam taninsko kislino, recimo za zaščito varilne mize in podobno.

Taninska kislina je organska kislina in ne raztaplja rje ampak jo pretvori v temno modro črno železovo spojino (železov tanin ali nekaj podobnega), če je debel sloj kislina ne prodre pod rjo in je tam še vedno rja. 

Fosforjeva kislina pa reagira z rjo in jo med drugim tudi raztaplja. 

Edina slabost fosforjeve kisline je, da raztaplja tudi železo - če bi recimo dolgo časa puščal kos namočen v kislini bi ga razžiralo in priporočljivo je, da se jo nevtralizira (ni nujno, nikjer ni napisano to v navodilih, vendar ni nobene negativne lasnosti, če se nevtralizira, razen dodatno delo). 

 

Za razne kovinske tanke in rjo znotraj tanka uporabljam citronsko kislino, katera enako kot fosforjeva kislina raztaplja rjo in tudi železo, vendar je postopek počasnejši - idealno za tanke, ker so iz tanke pločevine. Naliješ vodo in dodaš 50g citronke in premešaš vseskupaj in pustiš max en dan - odvisno koliko je rje. 

Enako kot pri fosforjevi kislini je potrebno tudi tukaj po postopku potrebno nevtralizirati - soda bikarbona. 

Enkrat sem za test pustil namočene gus kose v raztopini citronske kisline - po 1 tedni kos ni bil več uporaben  :-D Samo tam mislim, da sem v en liter vode namešal 100 ali več g citronske. 

 

Aja zakaj sem nehal uporabljati Wuerth, ker se mi je zgodilo, da se je rja ponovno pojavila kljub ''nevtralizaciji rje'' z Wuerthvim pretvornikom preko dveh nanosovo Heliosovega epoxy temelja - E-ZP in dva nanosa Heliosovega 2k PUR pokrivne. Rja je prodrla čez barvo brez poškodb slojev barve. 



Urejal Fleko, 06.11.2025, 09:36.

Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#17

Še slike pacienta.. Dejansko imam od letos samo 2 oz 3 slike na kateri je avto slikan brez prikolice.. Prva od spomladi, ko je umrl akumulator ter druga od prejšnjega vikenda ko je dejansko umrl :D enkrat na leto spraznem telefon in slike skopiram na nas.. Tole je pač od letos ..

 

50243165nd.jpg

 

50243166yo.jpg

 

 

ter slike čemu je bil namenjen :) teh je pa menda ene 50, jih prilepim enepar, da nebo preveč spama :)

 

50243164ux.jpg

 

50243162yf.jpg

 

50243163gh.jpg



Urejal rx88, 06.11.2025, 09:40.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 69 604
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#18

Sem že srečal ta avto na cesti, nalepka ga izda. :-D 


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


rx88
rx88
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Texas
  • Avtomobil: M

#19

@Nixxon Verjamem, ni čist navaden, nalepka mu da pa še tisto piko na i :) meni se je prirasel k srcu..  

 

 

Še današnja :) Sicer ni dogodivščina z mecko, ampak z jeepom -vredna omembe:) Čerokija sm ta teden registriral, da se lahko vsaj z nečem okoli vozim :) mam 5 avtomobilov, od tega so trije nevozni, dva pa pokvarjena.. :D anyway, včeraj zjutraj je blo res mrzlo, še led sm iz šajbe drgnil :) čiro je kašljal in se matral kljub 2x predgretju.. itak, grelne so zanič.. odprem haubo in ko pogledam svečke me vse mine.. prva nekak dostopna.. tadruga pod bosch pumpo, dejansko je treba pumpo snet, da jo zamenjaš.. tretja dostopna ampak zajebana, četrta treba podret pol vakum sistema da prideš zraven.. me je že vse minilo.. ajde vzamem multimeter v roke in začnem merit.. druga in četrta delajo, prva in tretja zanič.. winwin :D 

 

Čakam -20, da vidm kako ta jajca pozimi ne vžgejo :D

 

50251765np.jpg

 

 

Mogoče bi lahko poimenoval temo doggodivščine z 4x4 shitboxi :D 


Prikaži več možnosti
    • Jerry in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 704
  • Avtomobil: E38

#20

Tudi jaz sem na starih dizlih začel menjavat samo tiste ki ne delajo. Ker ven vrtat je vse prej kot luštno. Na tazadnjem M57 ki sva ga s kolegom menjevala je odletelo vseh 6 sveč.



Urejal E39-530d, 08.11.2025, 20:06.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.