Skoči na vsebino

 

Nehal mi je piti olje :) !!!

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
154 odgovorov v temi
citrobooster
citrobooster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 291
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: BMW e46 318i & e36 318is

#141

servisi niso bili pri pooblaščenem servisu, je pa olje notri 5w 40 castrol. :) kakorkoli sem obračal, se mi je zdela poraba velika. povprečna poraba bencina pa je znašala čez 10 litrov. po bc. relativno veliko. večinoma mestne vožnje, čeprav, kot je rekel lastnik, tudi na ven avto pije 9.5, kar je za moje pojme malce preveč... ima to kaj veze z porabo olja? da bi bilo potrebno menjati obročke pri 160kkm se mi zdi kruta misel :blackeye
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bojan121
Bojan121

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 152
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: BMW E21

#142

Sej 9,5 l/100km, z gumami 235/45-17, na relacijo, je kar realno nekje se mi zdi...Jaz imam med 9,0 in 9,4 na relacijo s to dimenzijo gum, ne vem pa kako, da ima Andreja vedno skoraj pol litra manj.
Prikaži več možnosti


citrobooster
citrobooster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 291
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: BMW e46 318i & e36 318is

#143

sej ni problem bencin. je tu nekje liter gor dol. :). je pa mehanik (z Vranskega) potrdil, da je 3-4 litre olja za 160kkm definitivno preveč :blackeye tudi 2 litra je dosti. vzrok je bodisi preslabo olje (čeprav naj bi bil notri castrol 5w-40)
ali pa je bil avto na nizkih temperaturah (pozimi) prehitro na visokih obratih. avto pa ni bil od kakšnega mulota, ampak od gospoda srednjih let, ki je sicer zelo pazil na avto...

kako je to možno, da je avto hladen "tiščan" mi je znano od starejšega soseda. zjutraj ko je hladno (avto je zunaj) gre avto ponavadi čez celo ulico v prvi prestavi (toyota yaris) :crazyAvto pa sicer zelo malo vožen in kot nov. zgleda so vajeni še iz časov fergazerjev, da je takoj zjutraj zaug in gas 4000 obratov da se čimprej ogreje :-D.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#144

citro, poleg Castrola katerga poraba ponavad naraste šele po nekaj tisoč prevoženih, je najverjetnejši razlog žretja olja cincarska vožnja. Se je jerry že večkrat razpisu o tem.
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#145

Daj, daj, takih neresnosti pa naš Jerry že ne piše po forumu :ok2

Moj avto je v zadnjem servisnem intervalu cincarske vožnje (no, M power bi rekel: dedkove vožnje - ker sta mi po 10k prevoženih km še vedno svetili 2 zeleni lučki :laugh) požrl 2 dl Castrola 10w-40 :ok

Je pa zato mehanik malo zaj***** in spet nalil noter 5w-40 - da vidimo kaj bo drugo leto :laugh
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#146

Nared 150 000km pod 3000 obrati in bomo dal motor narazn pa pogledal kako in kaj.
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#147

No, tudi to še ni nič kritičnega, če bi šlo za relacijsko vožnjo :ok Poraba olja pa tudi ne bo nič večja :)
Prikaži več možnosti


Damac
Damac

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 229
  • Lokacija: odvisno kdaj
  • Avtomobil: bmw

#148

sem že enkrat omenil v drugi temi glede porabe olja. tu pa me zanima sledeče. po kateri logiki lahko bmw-jeva 523i (97l) z 160kkm (realnimi) popije na servisni interval 3-4 litre olja?! ima to kaj veze s tem, da je avto malo vožen in še to bolj po jajcih? imel sem 523i enakega letnika, in je spil dober liter na interval (15k km). :confused


citro

3-4 litre 5w/40 na serv.int.15000km kar ga ima 523 l 97 je zelo preveč. Ne bi rekel castrola 5w/30.
Nekaj ni ok za moje pojme ali je olje napačno ali je pa z avtom nekaj narobe.
Preizkus je zamenjava olja- znamke proizvajalca enako v gradaciji 5w/40 in spremljanje stanja.

Lahko ti rečem samo to, da je moja 528 pri 260.000km pila olja na ser.int 15000km max. pa še to poleti 3-4dcl in še to če je bila večkrat pot na morje AC.(olje ni bilo castrol-5w/40, castrola 5w/30 je bila poraba pri 150.000km cca 1l-2l/servisni interval, castrola 5w/40 pri 155000km cca 1L/serv.int.)

Torej poraba olja je odvisna od vrste olja, njegove gradacije, načina vožnje, motorja pa predvsem od proizvajalca olja.
Kot sem ti napisal v vsej moji praksi še nikoli nisem dolival 3-4litre/na ser.int. :frown

lp
Prikaži več možnosti


Snogard
Snogard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 180
  • Lokacija: Maribor-Ptuj-Maribor
  • Avtomobil: Jurja hp

#149

po kateri logiki lahko bmw-jeva 523i (97l) z 160kkm (realnimi) popije na servisni interval 3-4 litre olja?!



Po nobeni. Z nobenim oljem ne sme 523 z 160k km žret 4 litre olja na serv.interval. Tudi v tem primeru ne, če je servisni oljni interval prekoračen z 20.000 km in je olje zaradi tega že totalno degradirano in izmučeno in je že v osnovi kot novo bilo olje zelo redko in zelo nekvalitetno. Tudi v tem primeru poraba olja pri nobenem načinu vožnje v nobenih pogojih ne more in ne sme bit 4l/serv.interval (15-20 k km)

Edini vzrok tako velike porabe olja na takšnem motorju s tolikimi kilometri je lahko napaka na motorju. Vprašanje je samo ali je ta napaka iztrošenost batnih obročkov, teflonov, ali pa samo zamašeni oddušni ventili oz. poti do njih.
E55 AMG W211 in BRABUS SLK R170
Prikaži več možnosti


citrobooster
citrobooster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 291
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: BMW e46 318i & e36 318is

#150

tako torej. menis e je tudi zdelo malo preveč, zato sem pa vprašal. lastnik je bil odkrit in tega ni skrival. :ok. obstaja kaka možnost, da je blok motorja in nikasila?! bojda se tudi poveča poraba olja pri teh tipih motorjev.
Sicer sem že vajen tankat olje na e34, ampak dobro, avto ima skoraj 300kkm. pri enkrat manj prevoženem pa pač tega ne bi pričakoval.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#151

citro: Tudi, če bi bil iz nikasila, to ne more biti vzrok. Posledica nikasilovega bloka in prevelike koncentracije žvepla je resen padec kompresije (del tega je sicer lahko tudi poraba olja), ampak pri nas se bencin s tako visokimi koncentracijami žvepla že desetletja ne prodaja, tako da eden od potrebnih pogojev vsekakor manjka.

Od takega avta daj raje prste stran, ali zaradi tega, ker je nekaj narobe z njim, ali pa, če greš razmišljat drugače, ker se napake ni odpravilo.
Prikaži več možnosti


citrobooster
citrobooster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 291
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: BMW e46 318i & e36 318is

#152

citro: Tudi, če bi bil iz nikasila, to ne more biti vzrok. Posledica nikasilovega bloka in prevelike koncentracije žvepla je resen padec kompresije (del tega je sicer lahko tudi poraba olja), ampak pri nas se bencin s tako visokimi koncentracijami žvepla že desetletja ne prodaja, tako da eden od potrebnih pogojev vsekakor manjka.

Od takega avta daj raje prste stran, ali zaradi tega, ker je nekaj narobe z njim, ali pa, če greš razmišljat drugače, ker se napake ni odpravilo.



:blackeye Avto je sicer zelo lepo ohranjen in ima lepo opremo, kar je redkost... sam za to ceno ne pridemo skupaj, glede na navedeno...
zgleda,da bom izkoristil ugodnost nakupa motorja nad 130kw. :-D
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Dominus
Dominus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 945
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: kolo

#153

zgleda,da bom izkoristil ugodnost nakupa motorja nad 130kw. :-D


Wellcome to the club:ok2
Jebeš kw... važno, da je avto dobro ohranjen in motor pravtako ;)
+ dosti kw se da tudi počasi peljat.
Registracija in zav pa sem dal s 45% + kasko za parkirišča natanko 950€(še amzs al neki takega je not). Se pravi tistih ~300€ razlike na leto(govorim na pamet) znese v petih letih 1500€. Tolko več pa moreš dat za kolikor toliko ohranjenega 523... Poraba 6-akov pa je zelo podobna.

Kar se mene tiče, je lahko edina kontraindikacija pri nakupu 528 ali 530 to, da avte pogosto menjuješ. Zavedaj se, da bo tak avto v 2 letih izgubil še pol cene, v petih letih pa bo cena pridno konvergirala h ničli :laugh Izjeme bodo vrhunsko ohranjeni avtomobili, ki jih boš lahko v Slo preštel na max pet prstov. Pa še te ne bo hotel noben kupit, ker imajo ljudje rajši kakega novejšega jajčka.

Tako jaz vidim vso zadevo.
LP
Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


citrobooster
citrobooster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 291
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: BMW e46 318i & e36 318is

#154

imam eno vprašanje. :) kaj je to na sliki pod številko ena? (oil deflector) oziroma kakšno funkcijo ima? vpliva na porabo olja?

http://www.realoem.c...161&hg=11&fg=10
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#155

imam eno vprašanje. :) kaj je to na sliki pod številko ena? (oil deflector) oziroma kakšno funkcijo ima? vpliva na porabo olja?

http://www.realoem.c...161&hg=11&fg=10


Citro

ali si izvedel kaj je to, ali si že obupal nad odgovorom ? :-D
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.