Vse o E39 540i V8
#1
Pozdravljeni!
Vprasal bi, ali ima kdo izkušnje z BMW-jem 540 i avtomatik, tega bi namreč rad kupil, pa nevem, koliko ima porabe realne, ker slišim vse vrste trditev, ter ali se kaj kvari ali je zelo vzdržljiv. Najbolj od vsega pa me res zanima poraba! Hvala za vse odgovore! Lep pozdrav, Matjaž! |
Prikaži več možnosti
|
#2
Od takega avta ne smeš pričakovati, da bo poraba nizka. Mnogo pa je odvisno od samega voznika, saj porabe pri istih avtomobilih varirajo tudi za 20%. Kritično je predvsem mesto. Ob koliko toliko zmerni vožnji povprečna poraba ne bi smela biti večja od 12-13l / 100km, mnogo manjša pa tudi verjetno ne. Tudi ob upoštevanju tovarniških podatkov.
![]()
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Ja 12-13 l je kar realno po mestu tam nekje z 2000-2200 obratov in gumb ob menjalniku na E. Je le V-8 autom. Avto se na ovinkih vede zelo nevtralno in vožnja z njim je filharmonični koncert. Problemov skoraj da ni sploh pa ne z motorjem in če si želiš športne vožnje ta avto to z lahkoto opravi. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Zdravo!
lahko ti povem za 540i V8, model E34, letnik pa mora biti 93-94, ki ga ima od brata znanec. Masina V8 ima fenomenalen zvok in pospeske. Lega na cesti, je vsaj za moje pojme odlicna. Na avt. menjalnik pa tudi nisem imel pripomb. Kolegov znanec ima izredno tezko nogo in s tem avtom tako divja, da mi nikoli ni bilo jasno, kako lahko ta avto zdrzi vse to. Poraba, ki sem jo meril po board computer-ju na krajsih relacijah je bila naslednja: - resnicno easy voznja: 12-13l - preskusanje pospeskov ![]() (vsaj kolikor sem si jaz upal s sposojenim avtom ![]() Lahko povem samo to, da sem bil presenecen, ker z res easy voznjo nisem mogel priti pod 11-12l. Vsaj po BC-ju, ne. Ampak za tisti zvok in pospeske je vendar treba nekaj dati masini... ![]() Lp, MG |
Prikaži več možnosti
|
#5
Ja teh E-34 modelov pa tud ni blo veliko v sloveniji. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Zivio, Pero.
![]() Sedaj tega tipa in njegovega avta nisem videl ze kaksno leto... ![]() ampak takrat je rekel, da ni casha, da ga da od hise. ![]() Takrat je tip pravil, da ga je kupil butnjenega s full malo km in ga je potem dal rihtat. Notri ima kar nekaj opreme. btw: Tisto okoli porabe sem zgoraj napisal malo cudno... v glavnem jaz ga pod 11l nisem spravil. Ampak tiste dneve sem s taksnim veseljem hodil tankat BMW-ja na bencinsko, kot se nikoli. Lp, Matjaz |
Prikaži več možnosti
|
#7
Oj Matjaž.
Nič nisi čudno napisal.Tako je. Sicer sem jaz imel v "varstvu" E-38 kake 3 mesece in ga tudi nisem spravil pod 11 l.Vožnja z njim je bila doživetje. Carski avto ni kej.Nisem se pa mogel načuditi tej nevtralni drži pri vožnji v ovinke.Čeprav je sem pa ke osmak pel nemško himno, podvozja nisem spravil iz miru.Mogoče kako rahlo zaspan kratek driftek ampak nič spektakularnega, da bi me naa rit vrgl. Pa pospeševanje me je tudi vrglo v totalno nirvano. Pohodiš gas in nikol konca.To bi kr šlo V glavnem avto je dobra izbira, nič za plitek žep, ima tendenco, da se ga nikoli ne naveličaš in pri zmerni vožnji avto malo požre, če primerjamo z tovarnami, ki izdelujejo sorodne limuzine( Težke osemvaljne avtomobile). Seveda je to moje subjektivno mnenje ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
A to slučajno kupuješ tega:
http://www.avto.net/...ti.asp?id=34612 Bežno poznam lastnika(od kolega sosed),sem bil enkrat pri njem in sem si kar podrobno ogledal to zverino.Pa ta avto nema da nema.Od opreme pa res vse kar si zmisliš,samo ko je v8 za marsikateri žep prevelik strošek,nažalost tudi moj. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Pozdravljeni!
Hvala za vse odgovore! Sem pričakoval, da bo takšna poraba od 11-15l, odvisno kako ga voziš! Jaz imam enega znanca, ki ima BMW-ja 535i A in je rekel, da mu avto troši 11 litrov in nič več, pa sem mislil, da me malo heca, samo očitno tudi 8 cilindraši niso taki požeruhi, da se jih nebi dalo tankat. Malo več že potrebuje kot 6 cilindraš ampak kaj veliko pa tudi ne. Zvok BMW-jevih 8 valjnikov pa je tako in tako nepozaben! ![]() Če bo še kdo napisal kakšen odgovor, bom zelo vesel! Hvala! Lep pozdrav, Matjaž! |
Prikaži več možnosti
|
#10
11l je pomoje na relaciji z lahko nogo izvedljivo, po mestu in stop&go voznji pa stevilke ravno ne navdusujejo. Vsaj A8 4.2 z normalno voznjo komot spravis na 18l, sicer ni najboljsi primer... Po besedah lastnikov pa je vredno.
Tale touring iz oglasa je ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#11
Jaz poznam dva 540 in oba imata povprečno porabo 15-17 l.(vožnja v 30-ih letih.) Jaz imam 523 avtomatik in imam porabe 12-13l Na relaciji lj-čateške pa 10 ampak se peljemo od 80-110km/h
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Napisal si cisto realno porabo...kdor govori da mu V8 kuri 10-11l ocitno ne vozi tazga avta oz. ga se ni vozil.... Lp,Rock
BMW 323 Cic, - silber-metallic
-------------------------------------------- My second and third car is a motorcycle.... -------------------------------------------- |
Prikaži več možnosti
|
#13
Moje mnenje je če negdo kupi avto z 4.0motorjem ali več za takega bencin nebi smel biti problem če ne bolj da ne kupuje tak avto,nemislim nič slabega s tem v tujini ne kupujejo mulci takšne avte kot pri nas razne alfe 3.0,xm citoen ali safrane saj to so avtomobili za osebe ki majo neki keša pod palcem
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Ne vem točno kam bi prilepil, zato bom kar tukaj. Je bilo dejansko res tako malo izdelanih? Torej je spodaj mišljeno ročni menjalnik in neodvisno od opreme, MT ali navaden,...?
The series of 540i/6 E39 that I got is as follow; Urejal Davidf1, 26.08.2021, 09:21. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Poraba je pri takem avtu še najmanši problem, stroški, ki so tukaj bolj opazni so, dražja cestnina, zavarovanje, vzdrževanje samo po sebi na letni ravni hitro škoči na 1000eur, v kolikor je sam avto v solidnem stanju.
Je pa vseeno vreden tega, če si avtomobilski navdušenec, ki ga pritegne oblika, kvaliteta izdelave, zvok V8 motorja itd... |
Prikaži več možnosti
|
#16
Komu zdaj odgovarjaš? Na 17 let star prvi post v temi? ![]() Urejal airmike, 26.08.2021, 11:35.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Zanimivo. Moj pade pod :
Of those cars following numbers are made after the second half of 2002;
ECE Limousine BR65991 - BR66052 = 62 cars
Zanimivo. Avto koncno dobiva na vrednosti, ceprav je utopicno pricakovat, da bi kaj zasluzil z njim, tud ce ga prodam po normalni ceni, pogojena s ponudbo/povprasevanjem. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#18
Sam tvoj je avtomat, tole naj bi blo za 6 gang ročni
Of those cars following numbers are made after the second half of 2002; |
Prikaži več možnosti
|
#19
Glejte fantje te številke so popolnoma nepomembne, "pomembne" so samo za lastnika da se tolaži kako "redek" avto ima. In kupcu prav nič pomembno pri takih vsakdanjih avtih.
Najbolj pomembne so samo tri zadeve. -oblika (e39 nič posebnega) -izdelanih vozil(e39 čez dva milijona, zanimive pridejo recimo šele serije 6er e24 80.000kom in pa najmanj izdelanih pri Bmwju model e31 8er 30.000kom) -in pa klasa zase pri ceni in zaželjenosti modela so M/// divizije neglede na št. Izdelanih vozil Urejal blackberet, 26.08.2021, 12:21. |
Prikaži več možnosti
|