Skoči na vsebino

 

Novi Z6

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
slatki
slatki

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: Kranj

#1

v novem avto fokusu sem prebral, da naj bi BMW napovedal izdelavo novega roadsterja Z6 s 5,0 V10 in 3,0 V6 biturbo motorjem. Je to res, mogoče kdo ve kaj več?
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 666
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#2

Vse je mogoče , le 3.0 "V6" motorja pa verjetno ne bodo tiščali v BMW-ja. Verjetno R6 :ok
LP
Prikaži več možnosti


udejak
udejak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 827
  • Lokacija: Eu

#3

Moletko kje si?? :ok2
Prikaži več možnosti


slatki
slatki

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: Kranj

#4

Prihaja naslednik Z8
Po najnovejših informacijah naj bi BMW že pripravljal oziroma finaliziral najnovejšega najbolj športno ukrojenega BMW-ja, model Z6. Ta bo nasledil model Z8, poganjal pa ga bo že znani 5,0-litrski motor V10 z močjo 373 kW (507 KM) in 3,0-litrski biturbo motor V6. Kot je za beemveje značilno, bo motor vgrajen spredaj, pogon speljan zadaj, v potniški kabini pa bo prostora za dve osebi. Zaradi aluminijaste karoserije in uporabe drugih lahkih materialov skupna teža novega BMW-jevega športnika ne bo presegla 1,5 tone.


Prikaži več možnosti


pehtren
pehtren

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 473
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#5

Ja a kdo ve a so te novi šestaki še R6 ali so že V6??

Drugače pa fino da pride tole na trg :ok
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 371
  • Lokacija: ...

#6

Ja a kdo ve a so te novi šestaki še R6 ali so že V6??


In zakaj bi sklepali kompromise (kar V6 je).
uravnoteženost, mirnost teka - manjše termične izube, manjša vgradna dolžina (možnost prečne vgradnje, za prednji pogon, ki je spet kompromis)
Prikaži več možnosti


bezerk
bezerk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 103
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: avto

#7

Ja a kdo ve a so te novi šestaki še R6 ali so že V6??


In zakaj bi sklepali kompromise (kar V6 je).
uravnoteženost, mirnost teka - manjše termične izube, manjša vgradna dolžina (možnost prečne vgradnje, za prednji pogon, ki je spet kompromis)


BMW "nikoli" ne bo izdelal V6, ker je veliko slabši od R6 in je zgolj šestcilindirčen nadomestek za R6, ki se ga uporablja za vozila s sprednjim pogonom, v katera se ne da stlačit R6. V6 vibrira in je "slab".

http://en.wikipedia.org/wiki/V6

http://en.wikipedia....wiki/Straight-6

Zakaj bi šel kdo s konja na osla ?
Prikaži več možnosti


pehtren
pehtren

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 473
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#8

Ok ok samo uprašal sem...

Pač nekateri ne vemo nekaterih stvari zato pa raje uprašam.
Prikaži več možnosti


plazo
plazo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 798
  • Lokacija: Cvičklandija
  • Avtomobil: vse za prodat

#9

o prihodu Z6 sem tudi sam nekaj že slišal, se mi zdi da je tudi moletko nekaj omenjal sam naj raje on kaj več pove :ok2
"the coupe has all the power of the Z3 roadster...and none of the thrill of the wind over your bald spot.The M coupe is nothing if not unique"
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#10

Ja a kdo ve a so te novi šestaki še R6 ali so že V6??


In zakaj bi sklepali kompromise (kar V6 je).
uravnoteženost, mirnost teka - manjše termične izube, manjša vgradna dolžina (možnost prečne vgradnje, za prednji pogon, ki je spet kompromis)


BMW "nikoli" ne bo izdelal V6, ker je veliko slabši od R6 in je zgolj šestcilindirčen nadomestek za R6, ki se ga uporablja za vozila s sprednjim pogonom, v katera se ne da stlačit R6. V6 vibrira in je "slab".

http://en.wikipedia.org/wiki/V6

http://en.wikipedia....wiki/Straight-6

Zakaj bi šel kdo s konja na osla ?


To pa je za lase privlečeno, tudi sam se tega zavedaš, a ker si BMW-jaš nemreš iz svoje kože. Pa ja ne boš trdil, da je MB 350 "nadomestek" za R6 in da vibrira. In še kup vrhunskih V6 motorjev obstaja...

BMW bi skoraj zagotovo že zdavnaj prešel na V6, a trenutno ne vidim nobene šanse. R6 je BMW-jev logo, če se odreče R6, avto izgubi na svojem šarmu. BMW brez R6 motorja ne bi bil prepoznaven, bil bi samo eden od mnogih...

Ostali proizvajalci z izjemo Porsche-a (boxer), vključno z MB nikoli niso bili toliko vezani na koncept motorja in so pač šli na cenejše, vendar še vedno učinkovite rešitve.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 646
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#11

Edino kar je res je, da so v zasnovi V6 motorji veliko bolj nemirni in so potrebovali dolgo, da so sploh naredili tak motor.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#12

Ja a kdo ve a so te novi šestaki še R6 ali so že V6??


In zakaj bi sklepali kompromise (kar V6 je).
uravnoteženost, mirnost teka - manjše termične izube, manjša vgradna dolžina (možnost prečne vgradnje, za prednji pogon, ki je spet kompromis)


BMW "nikoli" ne bo izdelal V6, ker je veliko slabši od R6 in je zgolj šestcilindirčen nadomestek za R6, ki se ga uporablja za vozila s sprednjim pogonom, v katera se ne da stlačit R6. V6 vibrira in je "slab".

http://en.wikipedia.org/wiki/V6

http://en.wikipedia....wiki/Straight-6

Zakaj bi šel kdo s konja na osla ?


To pa je za lase privlečeno, tudi sam se tega zavedaš, a ker si BMW-jaš nemreš iz svoje kože. Pa ja ne boš trdil, da je MB 350 "nadomestek" za R6 in da vibrira. In še kup vrhunskih V6 motorjev obstaja...

BMW bi skoraj zagotovo že zdavnaj prešel na V6, a trenutno ne vidim nobene šanse. R6 je BMW-jev logo, če se odreče R6, avto izgubi na svojem šarmu. BMW brez R6 motorja ne bi bil prepoznaven, bil bi samo eden od mnogih...

Ostali proizvajalci z izjemo Porsche-a (boxer), vključno z MB nikoli niso bili toliko vezani na koncept motorja in so pač šli na cenejše, vendar še vedno učinkovite rešitve.

:beer


Nevem na kakšen način je V6 cenejši. Ima dve glavi, štiri odmične gredi, dve verigi za ventile, dodatno gred za izničevanje vibracij...... Vglavnem tehnično so motorji bistveno zahtevnejši. Edina prednost ki jo jaz vidim je v dolžini motorja.
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#13

Nevem na kakšen način je V6 cenejši. Ima dve glavi, štiri odmične gredi, dve verigi za ventile, dodatno gred za izničevanje vibracij...... Vglavnem tehnično so motorji bistveno zahtevnejši. Edina prednost ki jo jaz vidim je v dolžini motorja.


Dolžina motorja je cenenost. Motor kot celota predstavlja 15-20% cene avta. Lažje ko motor umestiš, manjši so skupni stroški. Tudi zato danes razen pri res dragih avtih (in BMW to je) ne srečaš več R6. Saj R6 ni patent, vsekakor pa bistveno podraži izdelavo celotnega avta.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 371
  • Lokacija: ...

#14

"naravno" uravnoteženi motorji
V8, R6 (pa še en boxer)
neuravnoteženi motorji so pač ostali (rešujejo z protivibracijskimi gredmi).
Prednosti R6 - napram V6 (bi se osredotočil na ta motor):
- že omenjena uravnoteženost
- ena glava motorja (je prednost in slabost - zaradi dolžine občutljivost na pregrevanje)
- ozek motor, ki omogoča enostavno vzdolžno vgradnjo (poglejte težave pri V8 E39)
- .........

Pa pogleejmo še "prednosti" V6 napram R6:
- možnost prečne vgradnje (le zakaj se to uporablja - aja varčevanje)
- manjše termične izgube (varčevanje)
- potem je pa konec


V6 je nastal izključno iz naslova varčevanja in manjše občutjivosti na tremične preobremenitve.

Varčevanje je potrebno širše kot le motor - prednji pogon (odpade kardan, lahko združiš menjalnik in diff.)

V6 -> KOMPROMIS
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 646
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#15

Ne vem če so V8 zelo uravnoteženi motorji. V12 baje so, za V8 sem pa tudi slišal za izravnalne gredi.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#16

"naravno" uravnoteženi motorji
V8, R6 (pa še en boxer)
neuravnoteženi motorji so pač ostali (rešujejo z protivibracijskimi gredmi).
Prednosti R6 - napram V6 (bi se osredotočil na ta motor):
- že omenjena uravnoteženost
- ena glava motorja (je prednost in slabost - zaradi dolžine občutljivost na pregrevanje)
- ozek motor, ki omogoča enostavno vzdolžno vgradnjo (poglejte težave pri V8 E39)
- .........

Pa pogleejmo še "prednosti" V6 napram R6:
- možnost prečne vgradnje (le zakaj se to uporablja - aja varčevanje)
- manjše termične izgube (varčevanje)
- potem je pa konec


V6 je nastal izključno iz naslova varčevanja in manjše občutjivosti na tremične preobremenitve.

Varčevanje je potrebno širše kot le motor - prednji pogon (odpade kardan, lahko združiš menjalnik in diff.)

V6 -> KOMPROMIS


Ne vem iz katerega naslova je R6 že "naravno" uravnotežen motor. Konstrukcijsko je sicer najenostavnejši, zato verjamem, da ga je najlažje uravnotežiti.

V6 ni nikakršen kompromis, če upoštevaš da je danes 90% vseh 6 cilindričnih motorjev v obliki črke V. Da pa je bil konstrukcijsko v samem pričetku zahtevnejši verjamem. Verjamem pa tudi, da so danes že več ali manj odkrite in na tak ali drug način odpravljene hibe tega motorja.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 165
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#17

@ artist:
Tukaj je link z zelo nazornim prikazom in opisom uravnotezenja razlicnih zasnov motorja in tukaj se vidi, da sta R6 in V12 kralja mirnosti teka :ok2

http://www.e31.de/engines_e.html

Zakaj je V6 motorjev vec? Ker je enostavno vec avtov s prednjim pogonom in R6 ni primeren za tako zasnovo. Cez fiziko, se pa ne da iti ... :)
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#18

@ artist:
Tukaj je link z zelo nazornim prikazom in opisom uravnotezenja razlicnih zasnov motorja in tukaj se vidi, da sta R6 in V12 kralja mirnosti teka :ok2

http://www.e31.de/engines_e.html

Zakaj je V6 motorjev vec? Ker je enostavno vec avtov s prednjim pogonom in R6 ni primeren za tako zasnovo. Cez fiziko, se pa ne da iti ... :)


Dober link, mislim da je nekaj resnice tudi v tem.

Zakaj je V6 motorjev več??? Delno že zaradi prednjega pogona, v glavnem pa zato, ker zahtevajo manj prilagajanja avta motorju in v tem se skriva prihranek. Mercedes je še dražji od BMW-ja, pa vendar se kljub zadnjemu pogonu odloča za V6. R6 pač ni bil njegov logo in si je to lahko privoščil, BMW pa si vsaj za zdaj ne more. Ampak tistega momenta, ko bodo (če bodo) ugotovili, da to ne bo vplivalo na trženje, tistega momenta lahko pričakuješ tudi BMW V6.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#19

@ artist:
Tukaj je link z zelo nazornim prikazom in opisom uravnotezenja razlicnih zasnov motorja in tukaj se vidi, da sta R6 in V12 kralja mirnosti teka :ok2

http://www.e31.de/engines_e.html

Zakaj je V6 motorjev vec? Ker je enostavno vec avtov s prednjim pogonom in R6 ni primeren za tako zasnovo. Cez fiziko, se pa ne da iti ... :)


Dober link, mislim da je nekaj resnice tudi v tem.

Zakaj je V6 motorjev več??? Delno že zaradi prednjega pogona, v glavnem pa zato, ker zahtevajo manj prilagajanja avta motorju in v tem se skriva prihranek. Mercedes je še dražji od BMW-ja, pa vendar se kljub zadnjemu pogonu odloča za V6. R6 pač ni bil njegov logo in si je to lahko privoščil, BMW pa si vsaj za zdaj ne more. Ampak tistega momenta, ko bodo (če bodo) ugotovili, da to ne bo vplivalo na trženje, tistega momenta lahko pričakuješ tudi BMW V6.

:beer


Zakaj pa bi sploh želeli preiti na V6? Sam mislim, da so si s straight sixi ustvarili tako ime, da o kakršnikoli alternativi še dooolgggooo ne bodo razmišljali...recimo do takrat, ko se bodo odločili, da iz proizvodnje zadaj gnanih avtomobilov preskočijo na proizvodnjo spredaj gnanih vozil - pa sem nikakor ne štejem MINIja.

LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#20

Zakaj pa bi sploh želeli preiti na V6? Sam mislim, da so si s stright sixi ustvarili tako ime, da o kakršnikoli alternativi še dooolgggooo ne bodo razmišljali...recimo do takrat, ko se bodo odločili, da iz proizvodnje zadaj gnanih avtomobilov preskočijo na proizvodnjo spredaj gnanih vozil - pa sem nikakor ne štejem MINIja.
LP
Austin


Saj pravim, da samo v primeru, če to R6 ne bo več vplival na njihovo ime. Danes vpliva, podobno kot pri Porscheu boxer. Vse pa se suče okoli denarja in kalkulacije in tega se pri BMW-ju zelo dobro zavedajo.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.