Skoči na vsebino

 

Novi Z6

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 822
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#21

@ artist:
Tukaj je link z zelo nazornim prikazom in opisom uravnotezenja razlicnih zasnov motorja in tukaj se vidi, da sta R6 in V12 kralja mirnosti teka :ok2

http://www.e31.de/engines_e.html

Zakaj je V6 motorjev vec? Ker je enostavno vec avtov s prednjim pogonom in R6 ni primeren za tako zasnovo. Cez fiziko, se pa ne da iti ... :)


Dober link, mislim da je nekaj resnice tudi v tem.

Zakaj je V6 motorjev več??? Delno že zaradi prednjega pogona, v glavnem pa zato, ker zahtevajo manj prilagajanja avta motorju in v tem se skriva prihranek. Mercedes je še dražji od BMW-ja, pa vendar se kljub zadnjemu pogonu odloča za V6. R6 pač ni bil njegov logo in si je to lahko privoščil, BMW pa si vsaj za zdaj ne more. Ampak tistega momenta, ko bodo (če bodo) ugotovili, da to ne bo vplivalo na trženje, tistega momenta lahko pričakuješ tudi BMW V6.

:beer


Glavna prednost V6 motorjev pred vrstnimi je v tem da so krajsi in imajo bolj togo rocicno gred . Tako imajo mirjnejsi tek pri visjih vrtljajih .

R6 motorji pa imajo zelo enakomern potek navora ker se delovni takti prekrivajo . So pa tezji in daljsi od V6 motorjev .

Fora je v tam da zaradi tega ker je V6 krajsi od R6 ne "visi" tolk cez prednja kolesa in ima avto posledicno boljso lego pa se lazji je !
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Action Man
Action Man

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39 523i '96

#22

R6 je (z izjemo V12, ki je v bistvu kot dva R6 sestavljena skupaj) edini koncept ki se sam popolnoma uravnotezi(proste sile in momenti 1. in 2. reda se iznicijo - simetricna "zvezda",...)ce tako v soli ucijo potem mora bit nekaj na tem. Edina razlika do V12 je 2x vecji kot vziga.

Ce se ne motim(res bolj na pamet govorim) pa so tudi MB feni bili razocarani oz. jezni ko je MB presel iz R6 na V6 motorje. Ampak res ne bom dal roke v ogenj za to izjavo, za tisto zgoraj pa takoj.

Kot ze napisano, edina prednost je v stroskih, "prakticnosti" in manjsi obcutljivosti krajsih glav, ostalo je kompromis. V8 CROSS-PLANE motorji pa so tudi dokaj uravnotezeni, saj zaradi 90° kota protiutezi na gredi iznicijo proste sile batov, problem se pojavi pri prostih momentih, ker bati niso v simetricnih pozicijah(kar pomeni pri n=konst. da nimajo enakih hitrosti), zato se (kolikor vem) uporabi izravnalna gred (ali morda Lancaster, nisem siguren, bolj se mi dopadejo R6, se nisem toliko poglabljal).

Lp
Prikaži več možnosti


Moletko
Moletko

    BMW spy

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 341
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: BMW

#23

Nobenega Z6 in V6 ne bo.

Prihaja novi 2009 E89 Z4 z dodelanim N54 bi-turbo motorjem (3L, R6) - M verzija bo dobila V8 iz M3.

Poleg tega prihajata še novi Z8 in povsem novi Z2.

Z8 bo konkurenca Mercedesu SL. Razvoj se je že začel in je v začetnih fazah (podvozje, motorji, elektronika, menjalnik). Poganjali naj bi ga le V8 in V10 motorji, čeprav se vseeno razmišlja, da bi na določenih trgih ponudili tudi R6 bi-turbo in pa novi V12 motor. Marketing zahteva trdo zložljivo streho - iz kakih materialov bo, bodo odločali stroški proizvodnje in pa testi vozne dinamike. Ven pride 2011/12.

Z2 bo narejen na novi "small" platformi, ki bo osnova za 2. generacijo modelov iz serije 1. Streha bo platnena, motorji pretežno I4 (vključno s turbo varianto), in pa R6 M motor. Pričakuje se, da bo projekt dobil zeleno luč v kratkem.

Novi šef Reithofer je naklonjen novim variantam modelov. Lahko pričakujemo, da se bodo družine obstoječih modelov še povečale za kakega nišnega člana. Za ta namen bodo vse obstoječe platforme modularne - v osnovi bodo 3 ("small", "large" in "off-road"), na katerih bodo lahko temeljili vsi bodoči modeli. Tako bosta razvoj in izdelava nove variante cenejša.
Prikaži več možnosti
    • Levči je všeč


Action Man
Action Man

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39 523i '96

#24

Ni Z4 z V8 motorjem malo brutalna zadeva oz. celo (si upam rect) nesmiselna?Verjamem da so inzenirji preracunali ze vse,ampak ni mi jasno kako bo to s razporeditvijo teze. No saj bomo videli...


Lp
Prikaži več možnosti


Moletko
Moletko

    BMW spy

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 341
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: BMW

#25

Ni Z4 z V8 motorjem malo brutalna zadeva oz. celo (si upam rect) nesmiselna?Verjamem da so inzenirji preracunali ze vse,ampak ni mi jasno kako bo to s razporeditvijo teze. No saj bomo videli...


Lp



Si morda pomislil, da mogoče pa novi V8 ne bo dosti težji od zdajšnjega I6? Si pomislil na vse možne "Leichtbau" metode, tehnologije in materiale (tako za motorje, menjalnik, karoserijo, šasijo itd)?

:ok
Prikaži več možnosti


Action Man
Action Man

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39 523i '96

#26

Sem sem:) Itak pa v soli obravnavamo ze lep cas v glavnem to(preracunavanje, dimenzioniranje,...), ampak dejstvo je, mimo fizike ne gre, neki minimumi recimo debeline sten, ... morajo biti. Ne pravim da je nemogoce, brezveze in bog ve kaj se, imam pac pomisleke, sicer pa se tako vidi da avtomobili postajajo samo se vecji(kar se tice kubature, st. cilindrov, konjaze:), pa tudi zunanjih dimenzij). So izjeme,ampak v glavnem je to neka "smernica"

M5 prej V8, zdaj V10, sicer res skroaj iste kubature, a vseeno. Na drugi strani pa hocejo doseci da bi max poraba pri bencincih bila 5.8, dizlih pa 5 ali malo manj ce se ne motim,... je kdo bral/gledal to? Je pa tako, da dokler bo trg za drage in mocne avtomobile, tako dolgo jih bodo tudi delali. Denar sveta vladar, ja ja,...

Lp
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 587
  • Lokacija: ...

#27

Tole z kilogrami, je res faljeno.

Vsak mrtev kg, ki ga vozimo v avtu (pa naj bo posledica ega, podaljšanja spolnega uda............), je trajna obremnitev, ki je povsem nepotrebna.
Gradnja avtomobilov, bi morala biti usmejena na vgradnjo lahkih materialov in še teh le toliko, kot je to nujno potrebno.

Pravite varnost??

Če bo avto lažji bo tudi toliko lažje prenesel trke in bi z ohranjanju obstoječe karoserijske trdnosti in lajšanjem avtomobilov dosegli enormno povečanje z vidika varnosti.

Idealno.
teža Lotusa, ergonomija BMW-ja, izgled AR, .........

Ti M5, AMG-ji & co. so meni osebno popolnoma nesmiselni avtomobili.

Za ceno 130.000€ (mislim, da je to cena novega M5) dobiš 530i (ki po mojem mišlenju povsem zadošča) in recimo Lotusa exige, ki nudi 10% toliko dirkaških užitkov.

Če pa hočeš vse skupaj zapakirat, je potrebno upoštevati, da se zraven vozi en kup mrtve teže, ki ni nujno potebna za določen tip vožnje.

Ta nesmisel je delansko le v avtomobilizmu.

Ali je kdo videl tovornjak, ki si sam naklada material, pri izkopu???

Vse zgoranj napisano je le moje MNENJE o 2tonskih avtomobilih.
Prikaži več možnosti


Action Man
Action Man

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39 523i '96

#28

Podpis!


Zamerikanizirani smo prevec, vsak hoce bit nek sugar daddy z 12.7 litrsko masino,ki ma sicer 1346 konjev,ampak se suce do 3000 obratov tako da je za neko resno "dirkanje" po cestah bolj neuporabna vsa zadeva, saj je istocasno tezka kot 2 normalna avtomobila skupaj. Isto SUV-ji, ki so v bistvu namenjeni vlecenju tezkih prikolic po ravnih ameriskih freewayih, v evropi pa se uporabljajo kot statusni simbol in za ustrahovanje ostalih udelezencev v prometu ter "ego-booster". Ce mi kdo nasteje 3 (ampak res dobro argumentirane) prednosti SUVja dam za pir.

(tudi to je zgolj moje mnenje)

Lp
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#29

Najbolje da skopiram sem svoj post iz ene teme o X5.. Da bom za pir dobil :-D Malo heca..
SUV kot sam ima dejansko kar nekaj prednosti. Odvisno od vsakega posameznika sicer. No ampak raznorazne 13271301konjske različice kakih Cayennov ipd. pa tudi mene begajo :)
Prikaži več možnosti


Pirc
Pirc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 822
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R4,R6,V8

#30

To pa je za lase privlečeno, tudi sam se tega zavedaš, a ker si BMW-jaš nemreš iz svoje kože. Pa ja ne boš trdil, da je MB 350 "nadomestek" za R6 in da vibrira. In še kup vrhunskih V6 motorjev obstaja...

BMW bi skoraj zagotovo že zdavnaj prešel na V6, a trenutno ne vidim nobene šanse. R6 je BMW-jev logo, če se odreče R6, avto izgubi na svojem šarmu. BMW brez R6 motorja ne bi bil prepoznaven, bil bi samo eden od mnogih...

Ostali proizvajalci z izjemo Porsche-a (boxer), vključno z MB nikoli niso bili toliko vezani na koncept motorja in so pač šli na cenejše, vendar še vedno učinkovite rešitve.

:beer


A dej dej ... ocitno nisi dobro poucen o mehaniki .

Vzami si eno knjigo v roke pobrskaj po internetu ali vprasaj svojega mehanika o razliki med R6 in V6 ... V6 je kompromis

Edina dobra stvar V6 motorja je da je krajsi in poslednicno se ga da zmonirat bolj proti sredini motorja oz. kot je blo receno tudi precno za sprednji pogon ...

Ce pa ne vrjames ti pa lahko poskeniram opise in skice ...

Tudi vsi japonci so imel R6 motorje (skyline , supra ,...) zdej ko majo pa francozi prste vmes je slo pa vse na V6 (npr.350Z) ... ce gremo pa primerjat Skyline vs. 350Z je pa skoda izgubljat besede :metalc
LP Pirc
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#31

ma nevem jst, meni osebno so bilj všeč R0 , V0 ( z izjemo V12 :ok2 )

wankel tudi ni slab............če je zame je niva tehnilogija elektrike :ok2

SUV-i pa so vsekakor varni saj se skori pelješ čez kliota alpa ki podobnega to se mi zdi uborabno oz. varno ( deci pira je že mojga :P )

Jst vozim 4 valje in mi tista 2 dodatna ne pomenista nič trenutno

LP
Prikaži več možnosti


Action Man
Action Man

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 146
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39 523i '96

#32

V bistvu sem ciljal bolj na smiselnost v prometu(v Evropi) na sploh,logicno da lastniku pase,ker ve da bo sigurno bolj celo kozo odnesel pri nesreci kot pa nekdo s kaksnim kleinwagnom. Ce hoces met konje, pa da potegne, kupis sportaka,ali pa recimo kaksno limuzino, ne pa SUV, ce hoces po terenu, kupis kakega tr00 terenca, ker SUV-ji nekem resnem terenu, roko na srce, niso dorasli - vecx dokazano in ni samo moje mnenje. Pac so moderni trenutno, kaj cemo, meni osebno so anti in zelo, ce ne povsem nepotrebni.

Lp
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.