Skoči na vsebino

 

Tesla Motors

* * * - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
6095 odgovorov v temi
KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#21

Tudi tebi kaj ni jasno :-D Ne obstaja samo en formula za neko količino veš. Pri rotacijskih strojih je veliko bolj znana enačba:

P=M*w ==> M=P/w
torej iz tega sledi, da bi teoretično bil navor pri mirujočem stroju neskončen, vendar ni. Ne sme se vedno vse samo na formule gledat, treba tudi malo praktično fizikalno.


Torej če damo 1kilsko utež na vzvodu 1 metra, katerega ležaj je zariban in se pač ne zavrti, navora ni?

Ne me spet smejat fantje.........:laugh
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#22

Kaj bi rad zdaj povedal :confused Seveda, da navor je, kdo je pa rekel, da ga ni.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#23

Evo, spet novice okoli Tesla avta :-D

Objavljena slika

Po novem imajo hitrejše chargerje, tako da lahko napolniš baterije v 3.5 urah, v kratkem pa pride na trg tudi tak, ki jih bo napolnil v 45 minutah :)

http://www.gtspirit....s-fast-charger/

Pa še ena novica ... Tesla dela na avtu s 4 vrati, ki naj bi bil cenovno v rangu BMW 5 in če zberejo denar, naj bi prišel ven leta 2011.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tudi Mitsubishi napoveduje za leto 2010 majhen mestni 4 vratni avtomobilček na elektriko ... cena se predvideva v Australiji pod 30k AU$.

http://www.drive.com...ArticleID=60453

Objavljena slika


Mislim, da se počasi bliža konec monopolu naftne industrije nad ceno našega vsakdanjega prevoza, saj se je klopčič počasi začel odvijat in je verjetno samo še vprašanje par let, da bodo električni avtomobili del vsakdanjega prometa.

Urejal Rottie, 31.01.2009, 17:05.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 095
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#24

kako velike pa sploh so baterije? A ne bi bilo preprosteje it na pumpo, zamenjat baterijo z polno (ki bi jih lahko polnili v večernem času, ko eletrarne delajo v prazno)

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#25

kako velike pa sploh so baterije? A ne bi bilo preprosteje it na pumpo, zamenjat baterijo z polno (ki bi jih lahko polnili v večernem času, ko eletrarne delajo v prazno)


Če se prav spomnim, gre to za veliko količino takih baterij, kot jih imajo prenosni računalniki notr.
Pa potem bi marali vzpostavit celo mrežo podpore kot so bencinske, kjer bi menjaval baterije.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E61 530dA ///M

#26

Ja pa še baterije bi morale biti na mestu, da bi jih lahko z lahkoto zamenjal, ne pa tako kot so sedaj.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#27

450 kil menjavat je kr izziv naredit lahkotno:>
Ima pa seveda litijeve akumulatorje.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#28

450 kil menjavat je kr izziv naredit lahkotno:>
Ima pa seveda litijeve akumulatorje.


Verjetno je prej 3ure in pol okol, da se nafilajo baterije, preden bi vse zamenjal, pa se potem še odpočil od napornega dela :ok2 Boljš it na kosilo, pa časopis v miru prebrat, vmes se pa naj avto fila :-D
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 201
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#29

Torej če damo 1kilsko utež na vzvodu 1 metra, katerega ležaj je zariban in se pač ne zavrti, navora ni?

Ne me spet smejat fantje.........:laugh

Kdo pa je rekel, da morajo imet vzvodi ležaj :confused :blabla

In tudi vsak zariban ležaj se da obrnit - če ne drugače na osovini ali pa v ohišju. Vprašanje je samo potrebna količina N·m ... pa če se ti smeješ al pa ne. :-D

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


jereby
jereby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 762
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: E46 330xdT

#30

OK....

Če iz osovine (npr. glavna gred) potegneš palico dolgo 1m (1m še na drugo stran zaradi teže) in nanjo pravokotno pritisnes s silo 9,8Nm (1kg) dobis dobiš 10Nm navora. Pa ni važno ali se gred vrti ali ne. Pri določenem številu vrtljajev ti to silo dodaš tako, da v cilindre dovedeš več goriva (povzročiš dodatno silo na gred zaradi izgorevanja)...Tezko bi v hipu, ko je ciinder na vrhu nanj dodal utež in jo v spodnji legi potem odstranil:laugh. Na ta način lahko z lahkoto ugotovimo, da navor enega celindra ne deluje zvezno v celotnem obratu glavne osi. To pomeni, da se konstantnost navora veča s številom cilindrov oz. batov. En 6 valjnik teče že čisto mirno, medtem ko 1 valjni motor (4 taktni)-- (npr. agregat) brez dobrega vpetja niti pod razno ne bo stal na miru. Tukaj so potem še uteži na gredi, vztrajnik itd. Zanimive stvari za po......:metalc

LP, Primož

Urejal jereby, 01.02.2009, 11:49.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 201
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#31

@jereby, imaš prav, ampak tukaj govorimo o elektromotorjih, ki imajo navor praktično enak po celem obodu enega obrata.

Pri batnih pa je stvar seveda precej drugačna. :ok

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


jereby
jereby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 762
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: E46 330xdT

#32

Primer z bati je lažje razumljiv za razumevanje delovanja navora. Res pa je, da je proizvajanje navora s pomočjo električne napetosti oz. toka veliko bolj elegantnejše. Za primer klasičen trifazni motor, ki ga žene trifazna napetost iz naših vtičnic ima navitja razporejena okoli osi v razmaku 120°, kar pomeni, da vsakih 120° dobimo prispevek navora na os (enovaljni 4 taktni motor vsakih 720°). Prispevek pa seveda ni tako impulziven kot pri motorjih z notranjim izgorevanjem, saj jakost toka narašča in pada sinusoidno (great stuff). Vse lepo in prav, če bi lahko kabel iz vtičnice v garaži vlekel s sabo do Milana...:laugh

P.S.: Imamo seveda več vrst motorjev z različnim delovanjem ...(linijski, V, boxer;....enofazni (as, si), trifazni, servo) itd.
Prikaži več možnosti
    • Roberto88 je všeč


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 741
  • Lokacija: Pravljična dežela Fortunovo
  • Avtomobil: X3 2007

#33

OK....

... ni važno ali se gred vrti ali ne. ...
LP, Primož


Prav imaš!

Navor (moment) je odvisen samo od produkta velikosti sile in razdalje sile do prijemališča.

Vse to so povedali na različne načine že pred menoj (_spidi_, RobertH, ...):ok

Moč motorja pa je odvisna od števila vrtljajev (hitrost - premikanje) in navora, zato iz enačbe za moč ni mogoče po načinu, ki je bil prikazan zgoraj, dobiti prave vrednosti navora.
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 201
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#34

Trofazni motor ni ravno idealen za prikaz enakomerne razporejenosti navora. Vzemi za primer raje kakšnega kolektorskega, ki ima na kolektorju vsaj 100 lamel in 4 krtačke okrog ... :)

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


jereby
jereby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 762
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: E46 330xdT

#35

@Iztok... Drži, prispevkov je nedvomno veliko več v enem obratu.
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 594
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Black Coupe

#36

Danes sem zvedel da se po Sloveniji vozi en rdeč Tesla roadster, z MB tablico!:ok
Verjetno je to prvi v SLO.

Ve kdo kaj več?
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
Prikaži več možnosti


muflon
muflon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 938
  • Lokacija: okolica domžal
  • Avtomobil: 3x e34

#37

http://www.grueneaut...sla-model-s.bmp
Objavljena slika
Objavljena slika
http://www.gadgetsar...model_s_iii.bmp

Tesla model S je pa hud k strela.
Prikaži več možnosti


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 911
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#38

Nekaj me zanima.. Kako registrirat tak avto v Sloveniji?
Po čem ti davek zračunajo?
Prikaži več možnosti


kroskris
kroskris

    sLow Rider

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 594
  • Lokacija: SI
  • Avtomobil: Black Coupe

#39

http://www.grueneautos.com/wp-content/uploads/2009/03/tesla-model-s.bmp
Objavljena slika
Objavljena slika
http://www.gadgetsar...model_s_iii.bmp

Tesla model S je pa hud k strela.


U matr!:eek To bi pa mene imelo!:cool
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32 421
  • Lokacija: Ljubljana

#40

Kaj se bomo pa pol na forumu menili, odpadejo vse debate v stilu: katero olje, menjava filtrov, kdaj nove svečke, pušča hladilna, odzračevanje hladilnikov, zamašen filter, ni iskre, trokira, zabit katalizator, menjava partikelfiltra, športni izpušni lonci, rabim novo lambdo, počila mi je jermenica., kje dobiti rabljen menjalnik (ker ga Tesla nima in tudi ne rabi)..

V bistvu so klasični motorji z notranjim izgorevanjem navaden jajc proti elektromotorju, razen zvoka, ki pa je stvar navade.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.