
Tesla Motors
#41
Bo pa debata o skurjenih rotorjih, iztrošenih baterijah, čudnem ropotu, pregrevanju, izgubi moči,...
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#42
Ma ja, ni glih tako. Motorji na notranje izgorevanje bodo še vedno v veliki večini in bo še govora o njih dovolj za našo in naslednjo generacijo bmw fanatikov. Je pa res da je sedaj bolj kot ne zadnji čas, da si vsak omisli tisti motor, ki si ga želi imet vsaj enkrat v življenju, kot recimo V8 ali celo V12, ali pa za malo manj zahtevne kot sem jaz, tudi R6:-D Osebno resno razmišljam o tem, da si bom čez 5 let že omislil kaj takšnega kot na zgornjih slikah. Priznam da me to precej zanima:) PS Je pa še nekaj. Nakup elektro avtomobila bo verjetneje najboljši takrat, če boš prvi lastnik. Drugi in tretji bosta imela precej stroškov že s samo menjavo baterijske banke in ostalega vzdrževanja... Iz tega vidika se po drugi strani obeta precejšni upad vrednosti za drugega lastnika... vsaj nabavne. Jaz vsekakor razmišljam o nakupu novega elektro avta....čez nekaj let... Urejal kroskris, 06.04.2010, 21:14.
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#43
Pri nas na gorenjskem (okolica Radovljice) se vozi rdeča tesla. Možakar ki si ga lasti, ima v lasti sončno elektrarno, tako da ga še ''tanka'' zastonj. Ko sem peljal za njemu mi je iz krožnega križišča ušel kot puščica
![]() Urejal Lencek, 07.04.2010, 06:42. |
Prikaži več možnosti
|
#44
Tudi jaz imam pol v mislih še sončno elektrarno:ok2 Pol pa bomo delali kilometre skoraj zastonj:-D
Več kot nekdo naredi in prispeva, lažje je drugemu da najde napako in ga kritizira. Kateri si ti?
|
Prikaži več možnosti
|
#45
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#46
Iz prve roke ... Po starem zakonu se je placal normlno kot za vsak drug avto. Zavarovanje in vse ostalo pa je zadevo poneslo v najnizji razred. So bli pa vsi mocno zmedeni ko smo se pojavli z "elektricarjem" - vkljucno z majstri na homologaciji ![]() ![]() ![]() Pri novem pa lih tako placas davek za najnizjo klaso. Ker je avto se vedno delno "onesnazevalec", ker elektriko mora se vedno nekdo proizvest in celice se tudi reciklirajo . Imeli smo namrec v lasti Citroen Saxo Full elektro ![]() ![]() ![]()
LP Pirc
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Te elektrarne so en navaden nateg za vlect subvencijo od drzave. Namrec celice in vlozek, ki ga potegnejo za sabo je vecji kot "profit" v povrnjeni energiji... Tko da ne si prste se mazat ker morte imet kake VIP da boste prvo subvencije potegnil ... Na kratko prej jim gre zivljenska doba predno se poplacajo ... Urejal Pirc, 07.04.2010, 09:18.
LP Pirc
|
Prikaži več možnosti
|
#48
Bo pa debata kdo previja motorje. ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#50
Se pravi, da bom moral obudit spomine iz mladosti ... el. motorje sem namreč začel previjat pri 15. letih ... ![]() Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#51
Btw tesla ima prvi servisni pregled pri 250.000 kilometrih:-D
Tudi zavore brez tezav zdrzijo to kilometrino, ker se ob normalnem in celo mocnejsem zaviranju sploh ne izrabljajo. Ce se bo tole prijelo bo 95% servisov propadlo. Pri nas je pa polnenje itak zastonj, tako da dejansko ni stroskov goriva/elektrike. V mestih lahko celo zastonj parkiras in polnis na za to predvidenih postajah. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Kje imajo pa čas servise delat pri vseh izrednih popravilih, ki jih morajo. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#53
Teslo proizvajajo tudi na v .nl
na Nor so jih prodali skoraj 1500 v Marcu, več kot vseh Fordov skupaj.. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Za to, da so jih tok na norveškem prodal, obstaja doer razlog v njihovi zakonodaji.
Tole je best quote ever kar se tiče te teme ![]()
Urejal voith, 23.05.2014, 08:59.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Očitno Tesle kupujejo extra talentirani vozniki.
![]() Brand New Tesla Model S Crashes Before Leaving Dealership http://www.wreckedex...lership-0011871 ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#56
Tole sem zadnjič računal, pa še tukaj objavim, ker so številke zanimive...
Ok, pa gremo računat samo porabo v € Tesla = 0,024289 / km v 100.000 km = 2428 € v 200.000 km = 4857 € Primerljiv avto = 0,085714 / km v 100.000 km = 5871 € v 200.000 km = 17.142 € Razlike pri 200.000 = 12.285 € upoštevano samo gorivo. Pri Tesli moraš pri normalni vožnji in predpostavki, da baterije zdržijo enako dolgo po toliko polnjenih stati okoli 666 krat in čakat, da se napolne po ocenah 3,5 h. 666 x 3,5h = 2331 dodatnih ur čakanja za prihranek 12.285 €. 5,27 €/h. Vsekakor pa so stroški vzdrževanja veliko manjši, ampak sej bo država poskrbela za davek pri zagradnji baterij, eko davek, etc...
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#57
Ne rabiš sploh gledat tesle, že pri manjših avtomobilih ni računice.
Če vzamemo za primer Peugeota Ion, ki stane 30.134€ (http://www.peugeot.s...muzina-5-vrat/#!) in poleg tega še izgleda kot smetnjak na kolesih, pa ga primerjaš z primerno velikim bencinarjem/dieslom (v bistvu ga težko primerjaš s čimerkoli zaradi njegove velikosti, mogoče s Tato Nano, ki stane le par tisoč €), pa da vzamemo enako znamko, Peugeot 107, ki stane 8.143€ (http://www.peugeot.s...muzina-3-vrat/#!). Se pravi je razlika v ceni 21.991€. Pri ceni bencina 1,5€ to pomeni 14.660L bencina, Peugoet za 107ko oglašuje najnižjo porabo pod 5L/100km, če vzamemo maximum nekje 8L to pomeni najmanj 183.250km, pa če zopet vzamemo nek maximum, da se letno naredi 30.000km to pomeni, da se razlika v ceni izniči po več kot 6 letih. V ta izračun je zajet samo bencin, ampak ker sem pretiraval tako pri porabi kot pri prevoženih letnih kilometrih je končna številka upoštevajoč še servise po mojem enaka. Zdaj ali si izredno zabit ali pa izredno ekološko usmerjen, drugače nevem zakaj kupiš elektirčen avto |
Prikaži več možnosti
|
#58
Dokler bodo imeli baterije kot so sedaj, tudi električen avto ni nič ekološki ... vse skupaj je le neka fama, pa nobene prave koristi od tega..
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#59
Lahko si enostavno ljubitelj inovacij in/ali električnega pogona.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Ali pa v končni fazi nek električen avto kot je Tesla zadosti za vsakodnevne potrebe osebnega transporta 90% Slovenije. Poleg tega imajo fast charging postaje, kjer ti v 20ih minutah napolne baterije. Za veliko večino vsakodnevne vožnje bi bil električen avto idealen, konec dneva ga samo priklopiš na štrom in to je to. Če bi seveda bila infrastruktura vsepovsod primerna.
Urejal MehMan, 14.07.2014, 11:55.
1. Meh: Indifference;
ma. ko j***. |
Prikaži več možnosti
|