Skoči na vsebino

 

Tesla Motors

* * * - - 9 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
9856 odgovorov v temi
wertu
wertu

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 758
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: Bmw e90

#9101

Jest bi avtu, katerih 20% ne naredi tehničnega po parih letih, tut rekel kanta, ne pa se razburjal pa iskal drug avto na katerega lahko preusmeriš pozornost. Ampak mogoče sem samo jaz čuden.


Me zanima če ste bli pred 20 leti enakega mnenja ko na večini e46 in e90 ni prijela faking ročna..
pa vemo kaj je bol pomembno za varno vožnjo..
Prikaži več možnosti


ace
ace
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 220
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: MB

#9102

Jest bi avtu, katerih 20% ne naredi tehničnega po parih letih, tut rekel kanta, ne pa se razburjal pa iskal drug avto na katerega lahko preusmeriš pozornost. Ampak mogoče sem samo jaz čuden.

Koga zdaj peče? :) če daš ego na stran in surlo skriješ za 3 minutke ti postavim vprašanje: kaj bi raje izbral ob nakupu novega vozila, menjava roke na tri leta ali vse od prej našteto za kar vam z mazilom rinejo vemo kam? 98% ljudi veva kaj bi odgovorilo, če si med tema dvema %, pa nisi vzorčen primer :) simple as that!

 

Če pa zagovarjaš kvaliteto bmw uber alles, ti lahko tudi spišem reciva 10 primerov s prve roke zakaj je to ratala drvarnica.

 

Pa razumi me, če lahko, niso mi všeč evji, imajo svoje prednosti in slabosti ampak igrat na te bedne statistike je pa teptanje iq-ja vsakega sodelujočega v tej temi in ena navadna beda.



Urejal ace, 23.02.2024, 08:06.

Prikaži več možnosti
    • wertu je všeč


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 998
  • Avtomobil: Tesla

#9103

Jest bi avtu, katerih 20% ne naredi tehničnega po parih letih, tut rekel kanta, ne pa se razburjal pa iskal drug avto na katerega lahko preusmeriš pozornost. Ampak mogoče sem samo jaz čuden.

Če smo natančni jih je 14,6% imelo napake, ne 20%. Če hočeš realno sliko je treba pogledati tudi kakšne so napake in kako enostavno jih je popraviti.

 

"According to TUV SUD, the lights, brakes, and axles are the foremost sources of faults in the Tesla Model 3."

 

Torej, če pravilno nastaviš luči in 3x malo bolj zabremzaš preden greš na tehničnega rešiš 2/3 težav.

 

 

Potem pa pogledaš še ADAC reliability index in vidiš kako nekateri brezveze paničarijo: https://www.adac.de/...annenstatistik/

 

Nobenega ne vidim na veliki zvon obešati, da je RAV4 tako zanič, ali, da je Octavia 4x bolj pokvarljiva od Model 3.


"I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 752

#9104

Mater, pošlješ en link pokvarljivosti med Teslaše, pa je kot bi šibico v seno vrgel. 100 in 1 izgovorov in nakladanja, zakaj je 2 leti star avto neizpraven, vzporedno se pa hvalimo, da ni treba letnih pregledov in servis.  Pa na tone whataboutisma. Oh ja, the irony.

34e88049b55d22256c6db9737c6eaf58.jpg



Urejal neicheq, 23.02.2024, 08:42.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 66 230
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#9105

Me zanima če ste bli pred 20 leti enakega mnenja ko na večini e46 in e90 ni prijela faking ročna..
pa vemo kaj je bol pomembno za varno vožnjo..

Jaz, zarad obojega ne boš tehničnega naredil, ne vem pa kakšna je bila statistika tega pred 20 leti.

Drugače pa raje vidim da mi med vožnjo ne dela ročna, kot pa da mi bremze slabo/ne primejo.

 

Koga zdaj peče? :) če daš ego na stran in surlo skriješ za 3 minutke ti postavim vprašanje: kaj bi raje izbral ob nakupu novega vozila, menjava roke na tri leta ali vse od prej našteto za kar vam z mazilom rinejo vemo kam? 98% ljudi veva kaj bi odgovorilo, če si med tema dvema %, pa nisi vzorčen primer :) simple as that!

 

Če pa zagovarjaš kvaliteto bmw uber alles, ti lahko tudi spišem reciva 10 primerov s prve roke zakaj je to ratala drvarnica.

 

Pa razumi me, če lahko, niso mi všeč evji, imajo svoje prednosti in slabosti ampak igrat na te bedne statistike je pa teptanje iq-ja vsakega sodelujočega v tej temi in ena navadna beda.

Kako "koga peče"? Kdo je tle neke tretje primerjave v temo privlekel in se tle sedaj razburja?

 

Če smo natančni jih je 14,6% imelo napake, ne 20%. Če hočeš realno sliko je treba pogledati tudi kakšne so napake in kako enostavno jih je popraviti.

 

"According to TUV SUD, the lights, brakes, and axles are the foremost sources of faults in the Tesla Model 3."

 

Torej, če pravilno nastaviš luči in 3x malo bolj zabremzaš preden greš na tehničnega rešiš 2/3 težav.

 

 

Potem pa pogledaš še ADAC reliability index in vidiš kako nekateri brezveze paničarijo: https://www.adac.de/...annenstatistik/

 

Nobenega ne vidim na veliki zvon obešati, da je RAV4 tako zanič, ali, da je Octavia 4x bolj pokvarljiva od Model 3.

A potem samo jaz sanjam da se v vsaki temi BMWjev EGR omenja?

 

Pa eno tretjino težav bi lahko odpravili že samo če ne bi bili preveč škrti ... pardon, optimizirali izdelavo ker je "isto dobra tut brez tega". Samo še kej bi blo treba od konkurence pobrat.


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 998
  • Avtomobil: Tesla

#9106

A niso pri novih Model 3 in Y popravili podvozja?


"I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 307
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#9107

A niso pri novih Model 3 in Y popravili podvozja?


Itak da so, tako kot so pri novih bavarcih popravili verigo, lol

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


ace
ace
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 220
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: MB

#9108

Mater, pošlješ en link pokvarljivosti med Teslaše, pa je kot bi šibico v seno vrgel. 100 in 1 izgovorov in nakladanja, zakaj je 2 leti star avto neizpraven, vzporedno se pa hvalimo, da ni treba letnih pregledov in servis.  Pa na tone whataboutisma. Oh ja, the irony.

 

Lahko se vlečeš ven na floskule "the irony" ipd ampak si brcnil v temo kot že mnogokrat do sedaj :) 
Kaj je prej zamenjano roka na tesliču ali baterija v strehi na G30 (na dve leti)?  :rofl

 

Še podnapisi za nixxona. Bmw primerjava zato ker smo na bmw forumu, verjetno nima smisla, da tule v primerjavo tlačim mercedesove cvetke.



Urejal ace, 23.02.2024, 09:13.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 307
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#9109

Koga zdaj peče? :) če daš ego na stran in surlo skriješ za 3 minutke ti postavim vprašanje: kaj bi raje izbral ob nakupu novega vozila, menjava roke na tri leta ali vse od prej našteto za kar vam z mazilom rinejo vemo kam? 98% ljudi veva kaj bi odgovorilo, če si med tema dvema %, pa nisi vzorčen primer :) simple as that!

 

Če pa zagovarjaš kvaliteto bmw uber alles, ti lahko tudi spišem reciva 10 primerov s prve roke zakaj je to ratala drvarnica.

 

Pa razumi me, če lahko, niso mi všeč evji, imajo svoje prednosti in slabosti ampak igrat na te bedne statistike je pa teptanje iq-ja vsakega sodelujočega v tej temi in ena navadna beda.

Nihče ne zagovarja kvalitete BMW uber alles, gre samo za to da Nixxon (pa ne samo on) opozarja na nakladanje o tem da EV-ji dolgo časa ne rabijo servisov, kar propagira predvsem iKst in je navadna laž! Seveda se tudi BMW kvari, dandanes se kvarijo praktično vsi avtomobili, je pa razlika ali se to pošteno pove ali pa se govori nekaj kar ni res in s tem zavaja laike. To je tako kot da bi jaz, ljubitelj BMW-jev, na vsak način poskušal opravičit šalabajzarstvo pri verigah in EGR sistemih in bi lagal in zavajal da se to ne dogaja oziroma bi iskal 1001 izgovor, če se že "kdaj pa kdaj" zgodi... poslušamo kvečjemu da je Tesla uber alles, ne pa BMW  :napaka


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, yamasaki in Corona uporabnikom je všeč to sporočilo


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 250
  • Lokacija: Ljubljana

#9110

Lahko še meni poveš kaj se zgodi pri 90kkm, če nekaj crkne in ne delaš servisa..?

Sem že pisal, ogromno stvari je...

 

Lahko je spremenjen servisni interval, drugo olje, tehnični vpoklic ki je obvezen za veljavnost garancije, nadgradnje...

 

Res je da za vpoklice lastnik dobi domov pošto ali pa na email, za ostalo pa ne ve, ker servisira pri lokalcu..


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


ace
ace
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 220
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: MB

#9111

Nihče ne zagovarja kvalitete BMW uber alles, gre samo za to da Nixxon (pa ne samo on) opozarja na nakladanje o tem da EV-ji dolgo časa ne rabijo servisov, kar propagira predvsem iKst in je navadna laž! Seveda se tudi BMW kvari, dandanes se kvarijo praktično vsi avtomobili, je pa razlika ali se to pošteno pove ali pa se govori nekaj kar ni res in s tem zavaja laike. To je tako kot da bi jaz, ljubitelj BMW-jev, na vsak način poskušal opravičit šalabajzarstvo pri verigah in EGR sistemih in bi lagal in zavajal da se to ne dogaja oziroma bi iskal 1001 izgovor, če se že "kdaj pa kdaj" zgodi... poslušamo kvečjemu da je Tesla uber alles, ne pa BMW  :napaka

Zdaj pa probaj razumet še mene. Seveda se kvari, saj se vsaka tehnika kvari, ni to nič novega (razen e39:) ). Gre se zato, da je treba povedati pošteno kaj se pokvari, kakšen je strošek in kaj to potegne za sabo, ne pa samo zabit statistiko in spodaj napisat evo nič ne dela. Se bolj poredko vmešavam v te debate, ker vedno vsi tupijo svoje ne da bi kdo kdaj naredil korak v rikverc in pogledal objektivno. Velja za obe strani.
Nimam pojma koliko stane roka, ajde 700€ je recimo dost. Ali dobimo katerokoli od rizičnih komponent pri bmwju za to ceno? Dpf, egr, adblue, verige, visokotlačne, volanske itd itd to je vse krepko dražje zato je treba rečt bobu bob in priznat, da je tista statistika kar nekaj na pamet in je tu tesla v prednosti. Nihče pa ne trdi razen iksta, da je na vseh področjih tako. Seveda, čim začneš delat vzporedno primerjavo z bmwjem je takoj špetir, roko na srce pa, ali se je kdo kdaj vprašal kakšne astronomske kikse delajo svaboti zadnje čase? Pa izgovoru, da jih eu stiska za vrat z emisijami ne verjamem več.


Prikaži več možnosti
    • outsider je všeč


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 998
  • Avtomobil: Tesla

#9112

 

nakladanje o tem da EV-ji dolgo časa ne rabijo servisov, kar propagira predvsem iKst in je navadna laž!

Jaz sem napisal, da Tesla nima predvidenih servisnih intervalov za redno vzdrževanje, kar jasno piše v navodilih avtomobila in na njihovi spletni strani: https://www.tesla.co...09ED7B1D91.html

 

Če si ti pod tem predstavljaš kaj drugega je tvoj problem.

 

 

Nimam pojma koliko stane roka, ajde 700€ je recimo dost.

 

320€ pri evclinic

 

 

 

Nihče pa ne trdi razen iksta, da je na vseh področjih tako. 

Jaz nikjer nisem napisal, da so Tesle popolne. Večkat sem v tej temi izpostavil probleme in pomankljivosti, ki jih imajo Tesle.

 

Samo izpostavljam dvojne standarde in hinavščino, ki je vidna tudi v tem primetu TUV reporta. Kot rečeno, poskrbiš za to, da parkrat na teden malo močneje zaviraš, ustrezno nastaviš luču in imaš cca. 2/3 problemov rešenih. Tesla 3 potem pade iz 15% failov na slabih 5%, kar je podobno kot BMW X3 ali Mercedes E-class.

 

Pri novejših modelih je pa tudi podvozje porihtano, kolikor mi je znano. Bomo videli drugo leto, ko bo vključen 2020 model 3 in mogoče model y.


"I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
Prikaži več možnosti
    • ace je všeč


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 005
  • Lokacija: ljubljana

#9113

Nihče ne zagovarja kvalitete BMW uber alles, gre samo za to da Nixxon (pa ne samo on) opozarja na nakladanje o tem da EV-ji dolgo časa ne rabijo servisov, kar propagira predvsem iKst in je navadna laž! Seveda se tudi BMW kvari, dandanes se kvarijo praktično vsi avtomobili, je pa razlika ali se to pošteno pove ali pa se govori nekaj kar ni res in s tem zavaja laike. To je tako kot da bi jaz, ljubitelj BMW-jev, na vsak način poskušal opravičit šalabajzarstvo pri verigah in EGR sistemih in bi lagal in zavajal da se to ne dogaja oziroma bi iskal 1001 izgovor, če se že "kdaj pa kdaj" zgodi... poslušamo kvečjemu da je Tesla uber alles, ne pa BMW  :napaka

pa ti ločiš redni servis, ki ga pri EV "ni" pri ICE pa je (predvidena menjava olja, filtrov, jermenov svečk itd...) ter vzdrževanje vozila zaradi obrabe?


Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 752

#9114

Sploh ni point, kaj se kvari in kaj se ne. Point je, da se govori o samih presežkih v Tesli, ki ne potrebuje rednih pregledov ipd. A realnost je kontradiktorna, saj je lep delež Modela 3 tehnično neizpraven po 2 letih na cesti. 

 

iKst pa doma pregleduje na lastno pest roke in lufte. Pa ko tako rad o procentih govori, si je sam kar sam domislil, da malce močneje zaviraš in bo procent 3x manjši :)

 

Dejstvo je zgolj in samo to - vsak avto, ali gre za ICE ali gre za EV očitno le potrebuje neke redne periodične preglede vseh sklopov - ali gre za luči, podvozje, pnevmatike, zavore, zavorne cevi, klimo.. Kar je povsem logično. 

 

pa ti ločiš redni servis, ki ga pri EV "ni" pri ICE pa je (predvidena menjava olja, filtrov, jermenov svečk itd...) ter vzdrževanje vozila zaradi obrabe?

Ni ga, pa bi očitno moral bit, ane. Na dve leti nisem sicer pri nobenem ICEju menjaval rok in zavor, pa tudi jermenov in svečk ne, sploh pa ne komplet rok zaradi luftov in obnavljal zavor (kar pa pri Tesli spada očitno med redni servis lol).



Urejal neicheq, 23.02.2024, 11:10.

Prikaži več možnosti
    • Corona je všeč


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 914
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: VW Multivan

#9115

Kdor da 40k za avto, stalno spremlja na telefonskem ekranu njegov srček, potem v avtu gleda ekranček kako se počuti , kaj kažejo parametri, kam lahko gresta na izlet, kje mu bo nafilal flaško. To si čist prisesan v avto, to je tvoj otrok, seveda ga moraš  branit če kdo kaj pokritizira.

Ja takle mamo, pravih moških ki si sami šraufajo ni več , samo še metroseksualci z matching pulover in paščki ure.


Prikaži več možnosti
    • Jerry, powerslide, cilinder in 2 ostalim je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 406
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#9116

Malo večji Tamagotchi :)
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti
    • Jerry, voodoo child in srcnik uporabnikom je všeč to sporočilo


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 998
  • Avtomobil: Tesla

#9117

 

Ja takle mamo, pravih moških ki si sami šraufajo ni več , samo še metroseksualci z matching pulover in paščki ure.

Nam metrotom očitno ni problem doma gum premontirat enkrat na leto in hkrati preverit ploščit in lufta v podvozju. Za taprave dedce je očitno že menjava kabinskega filtra prehuda znanost, si lahko lak na nohtih poškodujejo :)  

 

 

 

Dejstvo je zgolj in samo to - vsak avto, ali gre za ICE ali gre za EV očitno le potrebuje neke redne periodične preglede vseh sklopov - ali gre za luči, podvozje, pnevmatike, zavore, zavorne cevi, klimo.. Kar je povsem logično. 

Seveda, tukaj se 100% strinjam. Razlika je le v tem, da tak pregled enostavno opraviš doma ali pri svojem mehaniku za drobiž, če sam nisi sposoben pogledati profila na gumah. Ni treba za to plačevati 300-400€ in kupovati Vitrexa za 25€ na liter.


"I just bought Tesla stock, using a Tesla while driving a Tesla. Try doing that in your Prius"
Prikaži več možnosti


fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307

#9118

Me zanima če ste bli pred 20 leti enakega mnenja ko na večini e46 in e90 ni prijela faking ročna..
pa vemo kaj je bol pomembno za varno vožnjo..

E39 in ostale stare bumfle enako, sam sem vedno pred tehnicnim dodatno zategoval tiste zajle. Meni se je zdelo najbolj problematicno puscat avto na hribu in mu ne cisto zaupat, da bo tam ostal.

 

Glede Tesle pa predlagam it poskusit vozit faceliftano trojko. Resda so ga z zmigavci posrali, ampak v ostalem je pa ze kar avto z velikim A. Vsakih par let napredujejo in naredijo vedno boljsi avto, enako kot Kitajci. Svabi se naj pa zacnejo ukvarjat z lastnimi avti in ne antipropagando, ker tudi najvecji spranci slej ali prej odprejo oci.



Urejal fergazer, 23.02.2024, 11:37.

Prikaži več možnosti
    • wertu je všeč


wertu
wertu

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 758
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: Bmw e90

#9119

Se strinjam. Če kupiš staro 3-ko, pač zamenjaš tiste roke pa pičiš dalje. Enako kot rabljeni bmw-ji od 2008 naprej, menjaš ketno in pičiš..
Prikaži več možnosti


Corona
Corona
  • Uporabnik
  • Sporočil: 479
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Dinozavri

#9120

Fantje po pravici, koliko od vas je kupilo že rabljeno Teslo ali drugi EV???

EV’s require 4 essential elements for success - protons, neutrons, electrons and morons.

Prikaži več možnosti
    • peropapero je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.