Skoči na vsebino

 

Diagnostika

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
Pomi
Pomi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Metlika
  • Avtomobil: bmw 523i

#1

Ali si je kdo izdelal vmesnik za diagnostiko za BMW? Zanimajo me izkušnje z uporabo. Kateri software uporabljate (Carsoft?).

LP
Prikaži več možnosti


konus
konus

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 77
  • Lokacija: Lj.
  • Avtomobil: BMW

#2

Evo link...
http://forum.bmwslo....pic.php?t=15395
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 348
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#3

http://forum.bmwslo....pic.php?t=15395

:ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#4

Jaz se že cel teden matram, da bi vspostavil komunikacijo z avtom pa nič. Pri KDS sem namreč naročil, v dobri veri, da bo zadeva delovala, Classic 12x OBD-DIAG® 4000exp vmesnik oz. celo dva. Poskušal sem vspostaviti komunikacijo (ISO9141-2) preko OBD2 z mojim BMW530D (l. 2003) pa ne gre in ne gre. Uporabil sem vse mogoče programe (OBD-DIAG 1.00.02, AutoEnginuity 2.2.1, PCMScan 2.2.1, CDC 2.0.0, Carsoft 6.5 ...) a nič ne pomaga. Pomoč proizvajalca OBD-DIAG je zelo jalova in upam, da ne gre le za nateg pri navajanju visokega % kompatibilnosti. Vmesnik je nemškega in ne kitajskega porekla, izdelan v sodobni tehnologiji in cenovno dostopen, a to mi trenutno prav nič ne koristi. Z vmesnikom hardversko skoraj zagotovo ni nič narobe, saj sem preizkusil oba in se mi enako (ne)odztivata.

Ali ima morda kdo od vas kako idejo, kako zadevo spraviti v funkcijo? Jaz sem že obupal!

Morda pa ima moja generacija BMW kako omejitev glede "domačega" diagnosticiranja, za katero proizvajalec OBD-DIAG ne ve?

Ne vem kaj točno pogojuje, da je nek vmesnik bolj ali manj kompatibilen z različnimi avtomobili? Ali so to protokoli ali še kaj drugega? Moj naj bi namreč podpiral praktično vse protokole.

Ali je možno, da gre za pomankljivost v software-ju, ki je zapisan v Bios-u vmesniškega AGV4000 čipa t.j. AT90CAN128 ?

Osebno sem bolj hardveraš in mi je softversko delovanje vmesnika bolj španska vas, zato bi mi prišel zelo prav nasvet kakega računalničarja. Shranjene imam namreč različne "log" fileje ob vspostavljanju komunikacije preko OBD2, s katerimi pa si sam ne morem kaj dosti pomagati, ker ne vem, kaj posamezni ukazi in odgovori pomenijo.

Preštudiral sem praktično vse, kar je bilo v zvezi z diagnosticiranjem napisano na tem forumu, a zaenkrat še vedno tavam v temi! Pomagajte mi! Dam za pijačo, če zadevo z vašo pomočjo spravim v pogon!

LP, Polde
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#5

Pojavil se je kanček upanja. Iz OBD-DIAG foruma, ki naj bi bil nekakšna uradna podpora uporabnikom omenjenih diagnostičnih vmesnikov, sem danes iz skoraj frišnega posta razbral, da je za nedelovanjen AGV4000exp Blueline serijskega vmesnika kriv predolg kabel.

To bi bilo povsem možno, saj večina proizvajalcev vezje vmesnika vgrajuje direktno v OBD vtikač.

Upam, da posta nisem narobe razumel, saj o nemščini nimam pojma. Tudi kablov še ne bom rezal, ker bi rad, da moje ugibanje prej potrdi kak germanist.

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika
Prikaži več možnosti


joze2
joze2

    BMW superstrokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 811
  • Lokacija: Nm

#6

Lp,
res je na danem linku dano pojasnilo, zakaj ta vmesnik naj nebi delal. Tudi možnost, da ne deluje zaradi predolgega OBD kabla je zelo velika. Najprej boš to ugotovil, če ga skrajšaš za 10cm kot predlaga @wwwqqq1.

Takšne in podobne razlage človeka spravijo v dvom. Kaj proizvajalec ni testiral delovanja s pripadajočimi kabli? Ali je sploh kaj testiral hardwer? Ali pa software? Pri teh nizkocenovnih vmesnikih je to vedno problem, in je za ugotavljanje in popravljanje napak na hardware-u ter eventuelno razhroščevanje softwarea potrebno veliko časa in seveda imeti tudi vse potrebne podatke o protokolih, ki naj bi jih vmesnik podpiral. V tvojem primeru bi po mojem mišljenju bilo najboljše najprej kontaktirati proizvajalca in ga seznaniti s problemom, in če ti bo predlagal skrajšati OBD kabel, ga skrajšaš. Če zadeva ne bo delovala, zahtevaj vračilo denarja ali pa vsaj zamenjavo za delujoč proizvod. Če sem prav razumel tvoj post, si kupil celo dva vmesnika. Zakaj?
Lp, Jože.
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#7

-10 cm pri 160 cm dolgem kablu verjetno ne bo kaj dosti vplivalo. Jaz sem mislil, da ga je možak skrajšal na 10 cm.

Tudi meni ni jasno, da lahko s takim izdelkom pridejo ven (seveda, če je bo res problem le v dolžini kabla). Iz Support foruma nemškega proizvajalca OBD-DAIG je razvidno, da se za nedelovanje njihovih vmesnikov, sami največkrat izgovarjajo na neznanje kupca oz. na OBD nekompatibilnost avtomobila, ki pa jo je zaenkrat ekzaktno zelo težko preveriti. Razpoložljivi podatki o protokolih in OBD2 kompatibilnosti so zelo različni, saj je OBD2 npr. v Ameriki uzakonjen že od leta 1996. Pri BMW bencinarjih torej OBD špila že od takrat, dizlov pa tam niso poznali. V Evropi so OBD2 uzakonili kar nekaj let kasneje - najprej za bencinarje, nato pa še za dizle. Po vseh razpoložljivih podatkih, ki sem jih uspel zbrati za moj BMW 530D (l. 2002), naj bi ta že imel OBD2 z ISO9141-2 protokolom, čeprav pri OBD-DIAG navajajo, da naj bi ga evropski dizli imeli šele z januarjem 2003. To me je precej begalo, saj nekateri drugi viri navajajo, da je BMW splog prvi standariziral ISO9141-2 protokol, res pa je, da so tudi zelo dolgo vztrajali na okroglem priključku.

Omenjeni proizvajalec OBD-DIAG je do pred kratkim proizvajal le vmesnike, ki so imeli elektroniko vgrajeno kar v OBD vtič. Serijske z 1,6 m dolgimi OBD kabli so začeli izdelovati šele letos. Za njih verjetno ni kakega posebnega zanimanja, saj velika večina za diagnostiko uporablja prenosnike, ki pa običajno nimajo več serijskega priključka in se povezujejo preko USB.

Objavljena slika
Verjetno na BMW delujoča varianta

Na mizi jim je serijska varianta vejetno delovala, saj jo zagotovo niso testirali s tako dolgimi kabli. Tudi vmesnikov verjetno ne testirajo na različnih avtomobilih saj uporabljajo simulator vseh protokolov in če dela, zadevo tu zaključijo.

Njihov support je zelo slab. Na moja vprašanja sploh ne odgovarjajo. Tudi na vprašanja marsikoga drugega ne, še posebej, če nimajo pravega odgovora. Ko sem kupoval vmesnik, težav žal nisem pričakoval. Vmesnik bi jim res najraje vrnil, toda najprej jim bom moral dokazati da ne dela. Drugo pa je, da je bil vmesnik zaščiten s posebno etiketo pred nepooblaščenim odpiranjem, ki pa sem jo jaz odstranil, da sem lahko pogledal "mačka v žaklju". Garancije torej ni več!

Dva vmesnika sem kupil zaradi moje napake pri naročanju. To sem opazil, ko je bilo že prepozno, pa sem si rekel, če bo zadeva delovala, enega vmesnika verjetno ne bo problem prodati.

Kar je je! Malo še počakam na morebiten njihov odgovor, potem pa se lotim krajšanja kabla!

LP, Polde
Prikaži več možnosti


joze2
joze2

    BMW superstrokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 811
  • Lokacija: Nm

#8

Lp,
10 cm je pri 1,6 m dolgem kablu in nestabilnem signalu ali popačenju lahko tudi dovolj, da bi zadeva stekla. Drugače pa je najboljše ta kabel narediti čim krajši. Ta, ki je odgovarjal omenja preizkusni kabel dolžine cca 1,2 m, katerega naj bi spraševalec dobil poleg vmesnika in se krajšanje nanaša na to dolžino, kolikor jaz razumem. Če garancije ni več, je tako vseeno za koliko ga skrajšaš. Bi bilo pa zanimivo pogledati z osciloskopom signal sedaj in po krajšanju, kaj več pa verjetno ne bo možno.
Lp, Jože.
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#9

Jože, zaenkrat hvala za pomoč. Takoj ko najdem nekaj časa, skrajšam kabel na minimum in poročam o rezultatu. Če ne bo deloval, bom vmesnik res odnesel v službo, pa naj se fantje iz laboratorija poigrajoz njim.

LP, Polde
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#10

Danes sem skrajšal kabel, a povezava poreko OBD še vedno ni vspostavljena. Pritisk na proizvajalca OBD-DIAG se povečuje tudi s strani drugih kupcev. Vse kaže, da nimam težav samo jaz.
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#11

Diagnostika z zgoraj omenjenim vmesnikom na 530d (2003) ni delovala. Vse skupaj sem za nekaj časa odložil v kot. Sedaj pa je pri hiši še en BMW in oba sta potrebna diagnostike. Čas je, da zadevi pridem do konca. V tem času so se na internetu malo bolj razpisali tudi o težavah pri BMW diagnosticiranju. Prosil bi, če mi lahko kdo pove (prevede), kakšna modifikacija točno je mišljenjo v nemškem tekstu spoda. O nemščini namreč nimam pojma.

Für BMW gibt es Diagnoseprogramme, die einige kleine Änderungen voraussetzen, die problemlos am seriellen Interface umgesetzt werden können (die notwendigen Widerstände können im Shop bestellt werden):

1. Zum einen muß am OBD-Stecker Pin 7 mit Pin 8 verbunden werden.
Weiterhin wird statt der seriellen Leitung RTS die Leitung DTR genutzt. Dazu muß dann einfach nur anstatt RTS die DTR-Leitung vom seriellen Kabel (Sub-D Pin 4) mit RTS auf der Platine verbunden werden.

2. Damit das Programm erkennt, wenn die Zündung an ist, muß über einen Widerstand von 1,2 kΩ der Pin 1 des OBD-2 Steckers mit der seriellen Signalleitung DSR (Sub-D Pin 6) verbunden werden.

3. Zur Anzeige der Batterieverbindung wird über einen zweiten Widerstand von 1,2 kΩ der im Schaltplan als +UB gekennzeichnete Punkt mit der seriellen Signalleitung RI (Sub-D Pin 9) verbunden. +UB können Sie am besten an der negativen Seite der Diode D1 abgreifen (die Seite mit dem schwarzen Strich an der Diode).


Vir >>> http://www.blafusel....ultiplexer.html
Prikaži več možnosti


tomves
tomves

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 38
  • Lokacija: črnomelj
  • Avtomobil: e61, 530dA, '05

#12

''Za BMW obstajajo diagnostični programi, ki predpostavljajo nekatere spremembe, ki se lahko zlahka izvajajo pri serijskih vmesnikih (potrebni upori se lahko naročijo v Shopu).

1. Najprej moramo povezati pin 7 vtiča OBD s pinom 8. Nato uporabimo serijski vodnik RTS namesto vodnika DTR. Namesto RTS vodnika nato preprosto priključimo vodnik DTR s serijskega kabla (Sub-D Pin 4) na kartico (vezje).
2. Da bi program prepoznal kdaj se zgodi vžig, mora biti pin 1 vtikača OBD-2 preko upora 1,2 kΩ povezan s serijskim vodnikom DSR (Sub-D Pin 6).
3. Za prikaz (signalizacijo) povezave baterije mora biti točka, ki je v vezalni shemi označena kot +UB, preko drugega upora 1,2 kΩ povezana s serijskim vodnikom RI (Sub-D Pin6). +UB lahko najlažje primete na negativni strani diode D1 (stran na kateri se nahaja črna črta na diodi).''

Tako nekako, pravi sodelavec, ki je bolj domač v nemščini. Upam, da bo kaj pomagalo.
LP
Prikaži več možnosti


Ata Polde
Ata Polde

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 219
  • Lokacija: 650 m.n.v.

#13

Najlepša hvala za prevod. Takoj, ko bom imel čas, zadevo spet sprobam, najprej na e36, potem pa še na e39. Če bo kaj uspeha, sporočim!
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 968
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#14

.



Urejal blackberet, 15.01.2019, 14:36.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 129
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#15

Fantje mene pa zanima ali ve kdo, kje bi lahko snel kako delujočo verzijo INPA  ( za w10 64 bit ) ...  namreč nekam sem založil USB z omenjenim programom, pa ga ne najdem.. sem pa na novo instaliral PC pa bi mogel pobrisati neke napake v e39.. ( rain senzor in pa spet se mi je prižgala lučka za airbag, kljub priključeni " elektroniki " za mrežico .... )
Ali pa sploh z katerim drugim namenskim softwerom do se dalo urediti???  Oz, če se kak boljši program za brisanj ein aktivacijo posameznih komand ..

 

lp



Urejal zack69, 31.01.2019, 14:59.

Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 809
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#16

Meni INPA (še) ne deluje.. javi neko napako pri povezavi z avtom. Deluje mi ISTA-D, kjer lahko ravno tako pregledaš in brišeš napake. Imam pa tudi Carly (s tem, da ne vem ali deluje z E39 - v aplikaciji gre izbrat, nisem pa nikoli imel E39 na voljo) in pa iDiag x431...

 

Pridem pa v MS enkrat po 17... (čez vikend pa sem v MB... tako da MS spet cel drugi teden). Če želiš, se lahko danes (ali kdaj drugič) kje dobima.



Urejal bpavsic, 31.01.2019, 15:32.

Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 112
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 530D

#17

Lahko ti jo pošljem preko Dropboxa ampak nevem če deluje na Win10 64bit. Jaz sem namreč obupal, ker mi nikamor ni v celoti vse delovalo in sem namestil Win 7 32bit. Je pa zadnja verzija INPE, ki je še v celoti prevedena v ENG.

Glede airbag lučke...Jaz sem imel isto kot ti priklopljeno za mrežico in se mi je po cca 1 letu zopet prižgala lučka, ker se mi je ta naprava pokvarila, zato sem takrat z NPCSExpert disablal senzor. Dobiš pa poleg INPE tudi NCSExpert če boš poskusil...

Bom zvečer uploadal in ti pošljem link danes ali jutri na ZS.

PS. Poleg INPE je še virtualka na kateri je DIS, če ga želiš...

Urejal Benyy, 31.01.2019, 15:34.

Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 368
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#18

Jaz se tudi priporočam za INPA ali kakšen drug program za diagnostiko (WIN7 32bit).
Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 129
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#19

Lahko ti jo pošljem preko Dropboxa ampak nevem če deluje na Win10 64bit. Jaz sem namreč obupal, ker mi nikamor ni v celoti vse delovalo in sem namestil Win 7 32bit. Je pa zadnja verzija INPE, ki je še v celoti prevedena v ENG.

Glede airbag lučke...Jaz sem imel isto kot ti priklopljeno za mrežico in se mi je po cca 1 letu zopet prižgala lučka, ker se mi je ta naprava pokvarila, zato sem takrat z NPCSExpert disablal senzor. Dobiš pa poleg INPE tudi NCSExpert če boš poskusil...

Bom zvečer uploadal in ti pošljem link danes ali jutri na ZS.

PS. Poleg INPE je še virtualka na kateri je DIS, če ga želiš...

Ok, potem pa prosim, če mi lahko daš link... a mi lahko na zs napišeš kako si disejblal senzor... ker meni se je enako pojavilo nekje po cca leto dni...  ok, saj če mi zadeva ne bo delovala na win10, bom na hitro naložil w7 32 bit...

 

lp


Prikaži več možnosti


zack69
zack69

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 129
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: e39 525d

#20

Meni INPA (še) ne deluje.. javi neko napako pri povezavi z avtom. Deluje mi ISTA-D, kjer lahko ravno tako pregledaš in brišeš napake. Imam pa tudi Carly (s tem, da ne vem ali deluje z E39 - v aplikaciji gre izbrat, nisem pa nikoli imel E39 na voljo) in pa iDiag x431...

 

Pridem pa v MS enkrat po 17... (čez vikend pa sem v MB... tako da MS spet cel drugi teden). Če želiš, se lahko danes (ali kdaj drugič) kje dobima.

ja sej ni panike.. samo sem jaz danes ko si pisal , že šel iz MS... .. če nebom zrihto , pa se potem zmeniva  :) ...


Prikaži več možnosti