Skoči na vsebino

 

Razlika med Z4 2.5i in Z4 3.0i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
icek
icek

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e 60 in e64

#21

Velik denarja za mal več muzike. Nesmisel. Hvala za info. :deda
Prikaži več možnosti


plazo
plazo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 798
  • Lokacija: Cvičklandija
  • Avtomobil: vse za prodat

#22

Objavljena slika

feltna je za poliznt :mljask :mljask

drgač pa ne najdem ene strani, na kateri so bli pa turbo kit-i..spomnem se sam podatka, da je za moj motor po vgrajenem kitu moč narasla iz 193hp na 240hp...

kakor kol,kostal je pa par .k $ :frown

LP
"the coupe has all the power of the Z3 roadster...and none of the thrill of the wind over your bald spot.The M coupe is nothing if not unique"
Prikaži več možnosti


icek
icek

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e 60 in e64

#23

Objavljena slika

feltna je za poliznt :mljask :mljask

drgač pa ne najdem ene strani, na kateri so bli pa turbo kit-i..spomnem se sam podatka, da je za moj motor po vgrajenem kitu moč narasla iz 193hp na 240hp...

kakor kol,kostal je pa par .k $ :frown

LP

Če boš našel bi se priporočal za link. Hvala in LP :deda
Saj se vidimo na turi a ne!!!???
Prikaži več možnosti


AnDrO__
AnDrO__

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 631
  • Lokacija: MB, München
  • Avtomobil: BMW E87 M, Audi S4 8E

#24

Morda nekaj zanimivega za tebe @icek:

http://www.g-power.d...=50&uid=508&L=0

pa še ena zanimiva primerjava:

http://www.g-power.d...=43&uid=508&L=0
BMW drivers have more sex than owners of any other cars and are much more active than Porsche drivers. (Men´s Car, Maj 2004)
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#25

Morda nekaj zanimivega za tebe @icek:

http://www.g-power.d...=50&uid=508&L=0

pa še ena zanimiva primerjava:

http://www.g-power.d...=43&uid=508&L=0


Kompressor kit 9.000 EUR za Z4 in 22.500 EUR predelava M roadsterja (3ke) tooo much :napaka
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


AnDrO__
AnDrO__

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 631
  • Lokacija: MB, München
  • Avtomobil: BMW E87 M, Audi S4 8E

#26

Maš pa hitro unikat in še prvi na vasi si zihr :beer :ok

Pa še vedno ugodneje dat 9000€ za kompressor kit kot pa še X*1000€ zravn za model M, specifikacije pa so skor iste.
BMW drivers have more sex than owners of any other cars and are much more active than Porsche drivers. (Men´s Car, Maj 2004)
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#27

Ne vem če se splača dat 9000 EUR za kompresor kit ker je pri Z4 3.0 samo cca pol sekunde razlike v pospešku, vsaj jaz rajši obdržim 9000 EUR v žepu , drugače pa vsak po svoje gleda na to. Z-jček pa naj bo 3 ali 4 je bolj za uživancijo brez strehe z vetrom tja čez bučo po ovinkih kjer pa tiste pol sekunde potem sploh ne opaziš več, saj so nekje že forumaši napisali ko so se vozili drug za drugim da celo razlika med 2.5 in 3.0 Z4 pri uživaški vožnji ni opazna, šele pri priganjanju v klance se opazi razlika tam pa potem tudi kompresor in 9000 EUR v njem ne zadostuje pol bi blo najboljš met kar motor iz M5 noter pol... pol bi pa mogoče bilo zadosti konjev :ok
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


AnDrO__
AnDrO__

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 631
  • Lokacija: MB, München
  • Avtomobil: BMW E87 M, Audi S4 8E

#28

No to varianto s starim M5 motorjem pa ti itak ponuja Hartge Z50 :)

No pač jaz sem dal za primerjavo, ker tudi Z3M ima potem takem še manjšo razliko merjeno v delčkih sekunde za pospeške v primerjavi z Z4 3.0i.

Sicer pa se strinjam, da je vsakemu povprečnemu serijska izpeljanka dovolj, tuneri soza tiste, ki želijo nekaj več ali pa želijo malo drugačno kot imajo ostali.
BMW drivers have more sex than owners of any other cars and are much more active than Porsche drivers. (Men´s Car, Maj 2004)
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#29

Icek, :damn :damn :damn , kakšni jebeni tuningi neki?
Kdo ti bo pa to servisiral pri nas?
Če že razmišljaš v tej smeri, potem ti je edina opcija roadster S od Alpine. Kot berem v zadnjem TotalBMW (Cayman vs. Z4M vs. Alpina roadster S) je Alpina najbolj divji a ne najboljši. Baje se pa najbolj občuti brutalnost agregata.
Ampak jaz ti online zadnjič povem (v živo ti bom pa še najedal :laugh ), da vzemi lepo Z3Ma... :mljask ...z S54 agregatom...325 PS. Stock. :mljask
Pa še prišparal boš... :)
Heck, za razliko lahko hčerki še tistega zelenega Zja kupiš...aja, če ga ni še nihče odpeljal iz nam znane lokacije, potem...
LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


plazo
plazo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 798
  • Lokacija: Cvičklandija
  • Avtomobil: vse za prodat

#30

se popolnoma strinjam z Austinom...ej nikdar ti ne bo žal...tud sam se poigravam z mislijo o menjavi za M-a spomladi, sam ne vem kok mi bo fotr takrat ponudu za avto- hoče ga namreč na vsak način kupit od mene, da bo mel za nedeljske kavice :napaka ...vse lepo super sam k ne vem če bodo €€ do takrat..

kakorkoli, tuning je tuning, M je pa le M...

Če pa najdem link ti ga pa vsekakor prilimam :ok , glede ture 16.9. pa še ne vem točno kako bo s časom ker sem takrat vablen na neke roj. zabave in ne vem kam se bom dal :ok2


LP,
"the coupe has all the power of the Z3 roadster...and none of the thrill of the wind over your bald spot.The M coupe is nothing if not unique"
Prikaži več možnosti


icek
icek

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e 60 in e64

#31

Ne vem če se splača dat 9000 EUR za kompresor kit ker je pri Z4 3.0 samo cca pol sekunde razlike v pospešku, vsaj jaz rajši obdržim 9000 EUR v žepu , drugače pa vsak po svoje gleda na to. Z-jček pa naj bo 3 ali 4 je bolj za uživancijo brez strehe z vetrom tja čez bučo po ovinkih kjer pa tiste pol sekunde potem sploh ne opaziš več, saj so nekje že forumaši napisali ko so se vozili drug za drugim da celo razlika med 2.5 in 3.0 Z4 pri uživaški vožnji ni opazna, šele pri priganjanju v klance se opazi razlika tam pa potem tudi kompresor in 9000 EUR v njem ne zadostuje pol bi blo najboljš met kar motor iz M5 noter pol... pol bi pa mogoče bilo zadosti konjev :ok


Dečki vse ok ,hvala za info sam mal se poigravam z mislijo na tuning!!!
Mel bi kak dober tuning ja , ampak mi finance ne dopuščajo sem skrpal nekako za Z 4 3.0 za ostale moje želje pa ni več cekinčkov. :jok Zmanjkalo! :frown Presrfal sem pol neta na to temo in priznam stvar je svinjsko draga!! Će bi imel tolk cekinčkov bi si verjetno prej privošču Ma kot pa tuning. Stvar sem si predstavljal kar precej ceneje. :napaka LP do ture :deda
Prikaži več možnosti


gozdi
gozdi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 415
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW Z4, 2.5i

#32

Sorry icek, da se nism nc prej oglasu na temo. Bil na morju.

Glede 2.5i in 3.0i primerjavo je Taucher ze bol kot ne povzel zadeve. Osebno mi je 2.5i povsem dovolj, tudi kak manjsi motorcek bi blo ok, ker roadster mi je uzivancija, za mal hitreje peljat je pa tud manj dovolj. Res pa je da moci ni nikoli dovolj.

Glede predelav v motorju in cen, ki sm jih vidu napisane, vsekakor se mi zdi boljsa M varianta, glede vzdrzljivosti (moje strojnisko menje) je tovarniska da je resitev ziher najbolj optimalna. Sploh glede na M renome, ki ga ima BMW.

Ce si prsu na Z4 3.0i je to superca :ok
Po moje ti daje enak uzitek v voznji 2,5i kot M ali predelava na 390 KM, ko zadevo prtisneš (seveda z odprto streho - da me kaka Austin policija ne dobi) :-D , gre z lahkoto in to je po moje bistvo roadster-ja.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.