Skoči na vsebino

 

Jerry-jevi nekdanji avtomobili in nekaj zanimivih slik

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
113 odgovorov v temi
joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 798
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#41

Hay!

Ja,VEM!!! :blush

lp

joda ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 954
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#42

Jerry je (pre)hitro obupal, če mene vprašaš.


Lepo je biti laik, ker nimas skrbi in si lahko optimist. Vendar je v resnici tako da ti vzdrzevanje taksnega avtomobile pobere ves denar, pa lahko na dan zmolis po 3 ocenase in 2 zdravamariji in ti nic ne pomaga. Eno je ljubezen, drugo je gola eksistenca in zato je sel avto brezkompromisno od bajte (takrat jih se nisem menjal tako pogosto kot danes in sem se zares igral z mislijo, da bi ga obdrzal). Mislim da sem se odlocil pravilno. Konec koncev jo se vedno lahko kupim nazaj. Lastnik z njo ne ravna slabo in ceprav gotovo ni odpravil vecine napak, je avto zdaj verjetno v boljsem stanju kot je bil takrat in cenejsi. Iz zbirateljskega vidika V12 nikoli ne bo imela kake posebne cene in stevilka bo se padla, vprasanje pa je, v kaksnem stanju bo takrat avto. Ce hoce kdo imet lepo E32 V12, je morda pravi trenutek za nakup prav zdaj. Ceprav zame to ne pride v postev, ker ti V8 nudi prav toliko uzitkov za dosti manjse stroske. Pa lepa barva gor ali dol, lepota ti prav nic ne pomaga ce te zraven boli glava.


Gre se za to da si govoril kako je ta avto zate oh in sploh. In z vidika ljubitelja, za kar si takrat govoril da si, si definitivno prehitro obupal. Poglej Robertha, Damaca,... in koliko so oni vložili v to.

S tega vidika je pri tebi pač prevladala tvoja poslovna žilica in avto je šel od bajte.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 383
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#43

750 je zelo zahteven projekt kar se tice vzdrzevanja, ko pride enkrat malo v leta pa sploh. Ce se zelis normalno vozit, moras enostavno zamenjat kompletno elelktroniko, podvozje, avtomatski menjalnik, pri E32 V12 pa na zalost tudi motor (oziroma vecino njegovih delov), sicer ti v povprecju vsak teden nekaj novega crkne.


Smem vprasat, kaj je na samem motorju tako kriticnega? :confused Ker tole pa malo dvomim... eno je stromarija, ampak mehanika pa nima kaj razpadat... :)

1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi  > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#44

Gre se za to da si govoril kako je ta avto zate oh in sploh. In z vidika ljubitelja, za kar si takrat govoril da si, si definitivno prehitro obupal. Poglej Robertha, Damaca,... in koliko so oni vložili v to.

S tega vidika je pri tebi pač prevladala tvoja poslovna žilica in avto je šel od bajte.


Avto je bil zame z vidika modela, relativne ohranjenosti, opreme in barve res oh in sploh, zal pa ne tudi z vidika motorizacije. Kljub temu da me je razocaral ze zelo kmalu po tistem ko sem ga kupil, sem vseeno se kar nekaj casa porabil za izracune za to koliko stroskov bi imel ce bi zamenjal motor (enostavno bi 12 valjna jajca vrgel ven in noter namontiral dobrega starega neproblematicnega sestaka), a se mi izracun pri financah ki sem jih imel takrat na razpolago niti pod razno ne bi izsel, saj bi me avto stal vec kot polovico mojega takratnega premozenja, zato je sel projekt v cugrunt.

Kar se tice ljubiteljstva mislim da mi ne ti in ne kdo drug nima kaj ocitat, saj sem vcasih zivel dobesedno samo za plocevino in sem ji zrtvoval popolnoma vse svoje takratno zivljenje, tako da sem recimo prvo punco spoznal sele pri 29 letih. Glede projektov te pa lahko povabim pogledat svojega SAABa 96 (OK, ni BMW, ampak takrat se nisem vedel da se bom specializiral izkljucno na bavarce), za katerega obnovo sem porabil vec kot 5 let in preko 1.000 ur casa, da milijonskih stroskov z njim niti ne omenjam. Ta SAAB je avto, pri katerem nisem gledal na stroske, saj sem ze na zacetku obnove zelo dobro vedel da me bo stal nekajkrat vec kot bo kdajkoli vreden in se danes mi ni zal da sem ga obnovil, ceprav nimam niti casa da bi se z njim vozil. Za razliko od nekaterih drugih kljub zahtevnosti projekta ne bom obupal in se bom podobnih podvigov v prihodnosti se loteval, seveda pa samo se taksnih ki bodo tudi ekonomsko smiselni oziroma opraviceni. Veliko srce ti namrec prav nic ne pomaga, ce te projekt na koncu pokoplje.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#45

750 je zelo zahteven projekt kar se tice vzdrzevanja, ko pride enkrat malo v leta pa sploh. Ce se zelis normalno vozit, moras enostavno zamenjat kompletno elelktroniko, podvozje, avtomatski menjalnik, pri E32 V12 pa na zalost tudi motor (oziroma vecino njegovih delov), sicer ti v povprecju vsak teden nekaj novega crkne.


Smem vprasat, kaj je na samem motorju tako kriticnega? :confused Ker tole pa malo dvomim... eno je stromarija, ampak mehanika pa nima kaj razpadat... :)


......saj ne..... :metalc
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#46

Smem vprasat, kaj je na samem motorju tako kriticnega? :confused Ker tole pa malo dvomim... eno je stromarija, ampak mehanika pa nima kaj razpadat... :)


Ta motor je na zalost slab tako iz konstukcijskega vidika, kot tudi iz vidika uporabljenih materialov in je na nek nacin sramota za tako ugledno firmo. Kot sem ze pisal gre razloge za to iskati v dejstvu, da je tovarna v osemdesetih letih zaspala na lovorikah, pridobljenih na racun njihovih (sicer resnicno izrednih) sestvaljnih motorjev in "pozabila" na razvoj zmogljivejsih agregatov. Njihova najvecja konkurenta Mercedes in Jaguar nista sedela krizem rok in sta na trg lansirala odlicne (Jaguar sicer malo manj odlicne, a pustimo zdaj to) 8 in 12 cilinderske motorje in razvijajoci svetovni trg jih je v trenutku pograbil. Cetudi ti motorji niso bili dosti boljsi od odlicnih BMWjevih sestakov, je slo za vprasanje prestiza in peticni kupci si na racun ugleda (beri: necimrnosti) niso smeli privoscit da bi pod pokrovom imeli manj kot 8 cilindrov, sicer so jih sosedje zafrkavali. BMW se je tako v trenutku zavedel da je cloveska neumnost sicer brezmejna, ampak da je ravno neumen kupec najboljsi kupec (saj poznate tisto kateri kmet ima najdebelejsi krompir) in so pac storili kar se je v tistem trenutku dalo: spacali so skupaj nekaj, kar je nosilo oznako V12 in kar so lahko drago prodajali tehnicno neizobrazenim bedakom s polno denarnico.

Zaradi prihranka pri casu so pri novem motorju prakticno samo blok motorja skonstruirali na novo (pa se to tako da so skupaj zdruzili dva ze obstojeca sestaka), prakticno vse ostalo je ta motor podedoval od starih sestvaljnikov. In ker so bili ti takrat ze malo v letih, so bili tudi materiali precej zastareli. Zato je ta motor precej izpostavljen obrabi in se zgodi tocno to kar se pri BMWju sicer ne - precej lahko ga je uniciti. Se posebej obcutljiv je na napake pri mazanju (neredne menjave in neustrezno olje) in tudi turiranja dokler je hladen ne odpusca, kar se s starostjo avtomobila samo se stopnjuje in tako je dandanes prakticno nemogoce najti dober motor. Ce k temu dodamo se ostale probleme, pa sploh dobimo nekaj, kar lahko nudi uzitke zgolj in samo zaprisezenim mazohistom in podobnim premaknjencem...

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#47

Ce k temu dodamo se ostale probleme, pa sploh dobimo nekaj, kar lahko nudi uzitke zgolj in samo zaprisezenim mazohistom in podobnim premaknjencem...


Malo nas je,res! :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#48

......saj ne..... :metalc


Slisal sem, da so pri E38 vsaj to delno postimali. Tako ostanejo samo se eventuelni glavoboli zaradi elektronike, podvozja in menjalnika. Je pa E38 V12 predvsem zaradi vecjih zmogljivosti obcutno boljsi izdelek kot stara E32 v tej izvedbi :)

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#49

Hm,Jerry,kaj pa vem,sicer je tudi Snogard na veliko in široko pisal o M70B50 motorjih,ampak po tujih forumih (in ni jih malo) nikjer ne jamrajo toliko o V12 motorjih.Nasprotno:so znani kot trpežni,a dragi.
Sicer pa že logika govori v prid temu motorju:največja moč pri 5200vrt/min in tudi obrati motorja med vožnjo (250km/h pomeni 4900vrt/min),zato dvomim,da je V12 kot tak bistveno slabši od ostalih agregatov,saj ima nizke motorne hitriosti,majhno specifično moč,le 2 ventila na valj,druga zgodba pa je elektronika in periferija. :ok

Tudi same kilometrine modelov e32 750i kot rabljenih so zelo visoke in očitno jih ti motorji zmorejo doseči.
Roko na srce: kateri agregat pa živi dolgo,če se tišči hladnega,je konstanto vožen pri visokih obratih in je zanemarjan pri vzdrževanju?Nobeden.Zakaj se to dogaja pri V12?Moč in zvok silita voznika v pregrehe,nadaljni lastniki pa navadno lažejo sami sebi in jih zanemarjajo in to se rezultira v sodbo,da je V12 skret. :ok2
Nimam in nisem (še) imel M70,vendar si upam trditi,da zmore motor iz nule narediti ob predpostavkah razumne uporabe ravno takšno kilometrino,kot vsak drugi agregat znamke BMW! :cool
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#50

Hm,Jerry,kaj pa vem,sicer je tudi Snogard na veliko in široko pisal o M70B50 motorjih,ampak po tujih forumih (in ni jih malo) nikjer ne jamrajo toliko o V12 motorjih.Nasprotno:so znani kot trpežni,a dragi.
Sicer pa že logika govori v prid temu motorju:največja moč pri 5200vrt/min in tudi obrati motorja med vožnjo (250km/h pomeni 4900vrt/min),zato dvomim,da je V12 kot tak bistveno slabši od ostalih agregatov,saj ima nizke motorne hitriosti,majhno specifično moč,le 2 ventila na valj,druga zgodba pa je elektronika in periferija. :ok

Tudi same kilometrine modelov e32 750i kot rabljenih so zelo visoke in očitno jih ti motorji zmorejo doseči.
Roko na srce: kateri agregat pa živi dolgo,če se tišči hladnega,je konstanto vožen pri visokih obratih in je zanemarjan pri vzdrževanju?Nobeden.Zakaj se to dogaja pri V12?Moč in zvok silita voznika v pregrehe,nadaljni lastniki pa navadno lažejo sami sebi in jih zanemarjajo in to se rezultira v sodbo,da je V12 skret. :ok2
Nimam in nisem (še) imel M70,vendar si upam trditi,da zmore motor iz nule narediti ob predpostavkah razumne uporabe ravno takšno kilometrino,kot vsak drugi agregat znamke BMW! :cool


Normalno da ljubitelji ne kritizirajo objekta svojega pozelenja, kajne?

Moji podatki o netrpeznosti teh motorjev niso iz trte zviti, pac pa le povem tisto kar sem izkusil sam ali pa slisal iz zanesljivih virov. Tako je naprimer prav ta 850 ki je na sliki ze dozivela kompletno generalno motorja (lastnik je bil moj prijatelj, ki sicer opravlja sluzbo vodje mehanikov pri avtohisi Opel in je imel ta avto za svojo duso), pa tudi ena od obeh mojih bivsih 750 je imela konkretne probleme z motorjem (prijatelj ki sem mu jo prodal, je moral po dolocenem casu zamenjat odmicne gredi v glavah motorja). To in pa plav dim iz izpuha, ki je za 750/850 nekaj povsem obicajnega je zame dovolj, da me ta motor ne zanima vec. Le zakaj, ce za isti denar kot me pride obnova tega nezanesljivega vozila dobim avto ki mi zvesto in povsem neproblematicno sluzi ob povsem enakih karakteristikah in bistveno manjsih stroskih (recimo 740/840)?

Ce bi BMW namesto vlaganja sredstev v razvoj hohstaplerskega motorja tako kot vedno (prej in potem) raje vlagal v tehnicni napredek, se ne bi osmesili tako kot so se (dejstvo da je bil koncept popolnoma zgresen, je priznala celo sama tovarna). Nova tehnologija obdelave (BMW jo je poimenoval NIKLASIL) bi lahko na dan prisla ze kako leto ali dve prej kot je in kot taksni bi bili motorji neprimerno bolj vzdrzljivi. Seveda tudi motorji, izdelani po NIKLASIL tehnologiji niso neunicljivi, so pa NEPRIMERNO bolj odporni na obrabo, ki je posledica nepravilnega ravnanja oz. zlorabljanja. Te motorje lahko dejansko do neke mere zavrtis tudi hladne, pa ne bo na njih nastalo skoraj nic skode in to je tisto, kar jaz imenujem dober motor in kar BMW loci od naprimer Audija in Fiata.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 915
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#51

Jap, Nikasil. Gre za precej trd nanos, obrablja se bistveno počasneje, predvidena življenjska doba V12 motorja naj bi bila 1M kilometrov brez posegov - seveda ob primerni uporabi in vzdrževanju.

Še malce zanimivosti:
http://www.ge39.com/nikasil.htm

cana.png

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#52

Jap, Nikasil. Gre za precej trd nanos, obrablja se bistveno počasneje, predvidena življenjska doba V12 motorja naj bi bila 1M kilometrov brez posegov.

Še malce zanimivosti:
http://www.ge39.com/nikasil.htm


Tako je, le da ti v imenu manjka "l" - NiklaSil naj bi pomenilo prevleko iz zmesi niklja in silicija.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 915
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#53

Jerry, bo kar Nikasil. :)

cana.png

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#54

Jerry, bo kar Nikasil. :)


Jaz imam sicer v spominu niklasil, mozno pa je da imas ti prav :) Sicer pa ime sploh ni vazno, vazno je da je trdo kot hudic (in da stoji pokonci, bi dodala moja punca)... :laugh

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


bezerk
bezerk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 103
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: avto

#55

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil :ok2
Prikaži več možnosti


Osama Bin BMW
Osama Bin BMW

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 171
  • Lokacija: Laibach
  • Avtomobil: E 34 525i

#56

moj bivši sekretek je tud gor :love
Užitek ni v stvareh ampak v BMW-ju!!!!!!!!!
http://www.mobisux.c...34077PODPIS.jpg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#57

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil :ok2


Hvala, torej je imel nas generalni direktor prav :ok

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


bezerk
bezerk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 103
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: avto

#58

pa mogoče veš, kje se nahaja ta rdeča osmica ?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 795
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#59

pa mogoče veš, kje se nahaja ta rdeča osmica ?


Nazadnje je bila nekje na stajerskem, mislim da v okolici Ptuja, ampak je po takratnih informacijah v kratkem casu zamenjala kar precej lastnikov in zato zame ni vec zanimiva. 850 ne sme bit nikoli v rokah bedaka, sicer se zadnjemu lastniku ne pise dobro :)

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


_diablo_
_diablo_

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 199
  • Lokacija: Celje

#60

Roko na srce: kateri agregat pa živi dolgo,če se tišči hladnega,je konstanto vožen pri visokih obratih in je zanemarjan pri vzdrževanju?Nobeden.


Ni bavarski, je japonski in rece se mu "vti" :-D . Firbec me je mel in sem moral napisat, a tudi izjeme le potrjujejo pravilo :ok2
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.