Skoči na vsebino

 

Biblija o motornem olju

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
823 odgovorov v temi
gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#801

Hmm, uporabnik @Kljajic47 je enkrat omenjal, da tudi Motul (serija 8100) ni polna sintetika. Očitno je imel prav, saj nemška spletna stran, ki velja za najbolj merodajno, saj ne dovoljuje zavajanja glede sestave, po novem postreže z drugačnimi nazivi. 

 

Ves 8100 program ima sedaj zapisano SYNTHESE-TECHNOLOGY

https://www.motul.co...&locale_name=en

 

Dokaz, da pred kratkim temu ni bilo tako, je ogromno fotografij na Googlu, kjer v spodnjem desnem kotu piše 100% Synthetic.

Ali pa obisk spletne strani, ki ni namenjena nemškemu tržišču.

https://www.motul.co...&locale_name=sl

 

https://www.google.c...7S9CLTPm9iVrwM:

 

Nemci očitno tudi ne ponujajo več gradacije 5W-40 (8100 X-cess, BMW LL01)


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • MG in Kljajic47 uporabnikom je všeč to sporočilo


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 290
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#802

Če koga detaljno zanima, naj gre pod olje in izbere SAFETY DATA SHEET in pogleda pod:

SECTION 3 : COMPOSITION/INFORMATION ON INGREDIENTS

 

pa se bo lepo vidno recimo: DISTILLATES (PETROLEUM), HYDROTREATED HEAVY PARAFFINIC

 

@gerchy koliko sem jaz videl, imajo x-cess-a?

 


Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 377
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#803

Fak svinje lažnjive  :fight pa glih prejšn teden sem ga naročil na autodoc zraven še ene robe (cena malenkost ugodnejša kot na motorna olja, pa sem ga uturil zraven) pa je še vedno 100 synthetic... 8100 xcess 5-40 ...

 

Motoroznalci, je to še zmeraj nekako best buy price/performance za M54B30 ali čem mu kej drugega dat pit?


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 259
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#804

Kaj pa xclean? Tudi ni 100%?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 624
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#805

za VW 2.0 tdi CR opažam da se mi nivo olja poviša do konca servisnega intervala, en mehanik mi pravi da gre za nafto v olju  ki ne zgori pri regeneraciji diesel partikel filtra, drugi mi pravi da pušča pri šobah,..kaj je zdej prav??!

kake info kaj bi bilo s tem, olje je vedno longlife Aral ali Castol  za 30kkm, menjano pa je vedno pri 15kkkm.

hvala lp Z


Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 290
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#806

Fak svinje lažnjive  :fight pa glih prejšn teden sem ga naročil na autodoc zraven še ene robe (cena malenkost ugodnejša kot na motorna olja, pa sem ga uturil zraven) pa je še vedno 100 synthetic... 8100 xcess 5-40 ...

 

Motoroznalci, je to še zmeraj nekako best buy price/performance za M54B30 ali čem mu kej drugega dat pit?

Preveč se obremenjujete s tem Fully Syntetic, HC z dobri aditivi je neopazna razlika, poznalo bi se pri recimo nenormalnih obremenitvah (rally, offroad...). Cela paleta motula 8100 je HC...

 

Kaj pa xclean? Tudi ni 100%?

8100 vsa olja so HC olja :)...


Prikaži več možnosti
    • QPE je všeč


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 709
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#807

Nam doma vseh pet avtov ,od stare Tempre pa do F30 lepo delajo na 8100 xcess 5-40 in 5-30 ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#808

@gerchy koliko sem jaz videl, imajo x-cess-a?

Nemci ga nimajo, ker med filtri sploh ni gradacije 5W-40.

 

Drugače debatiramo o oznakah in potencialnem zavajanju. Še vedno je pomembnejša redna menjava in ustrezna specifikacija.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 290
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#809

Nemci ga nimajo, ker med filtri sploh ni gradacije 5W-40.

https://www.motul.co...ange]=25&page=2

je res pa res, da ga ni med filtri :D


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#810

Ahja, pa res. Na drugi strani je. Moja napaka. Pa tudi njihova, ker filter ne dela. Staram se. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Kljajic47 je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 411
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#811

V M57 smo nalili Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, ki sicer nima LL04 ali katerekoli druge BMW odobritve, je pa na BMW seznamu dovoljenih olj.

 

Ker mi je najbolj enostavno, če imajo vsi BMW pri hiši enako olje, nameravam to olje uporabiti tudi za N53 motor, in (se še nisem čisto odločil) za M50.

 

Tudi za ta dva motorja je olje dovoljeno - gledam sezname v dokumentu "Technisch geeignete Motoröle für BMW Group Motoren", kjer je to olje navedeno v seznamu LL04.

 

Ker sta, vsak po svoje, N53 in M50 bolj občutljiva, kakor M57, me zanima, ali ima kdo kak utemeljen pomislek glede uporabe tega olja.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#812

A je na seznamu res model brez oznake LL?
In ali je ta gradacija dovoljena za M50?

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 615
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#813

V M57 smo nalili Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, ki sicer nima LL04 ali katerekoli druge BMW odobritve, je pa na BMW seznamu dovoljenih olj.

 

Ker mi je najbolj enostavno, če imajo vsi BMW pri hiši enako olje, nameravam to olje uporabiti tudi za N53 motor, in (se še nisem čisto odločil) za M50.

 

Tudi za ta dva motorja je olje dovoljeno - gledam sezname v dokumentu "Technisch geeignete Motoröle für BMW Group Motoren", kjer je to olje navedeno v seznamu LL04.

 

Ker sta, vsak po svoje, N53 in M50 bolj občutljiva, kakor M57, me zanima, ali ima kdo kak utemeljen pomislek glede uporabe tega olja.

Samo en nasvet, da sam doživiš razodetje.....  probaj povsem mrzel avto zagnati z tem oljem, ki ga navajaš, potem pa še tak ali enak avto ali z Motulom ali z Mobilom oba LL04 in ti bo vse jasno, kaj .......................


Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 123
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#814

V glavnem ti hočejo povedat da ga nikar ne seri in kupi olje sam. Seveda primerno za m50 motor najboljš kar si zdej vlival, za ostale ga imaš pa pri mehaniku.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 411
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#815

OK... za M50 sem tudi sam v dvomih in se nagibam drugemu olju in predvsem gradaciji.

 

V E39 ga že imam, za E93 me pa zanima, kaj menite.

 

In ja: olje je navedeno v seznamu BMW, kot ustrezno za M57, N53 in "Sonstige Motoren", kamor spada M50.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 123
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#816

Ne glede na to da je m50 tam, mislim da je preredko in se bo grdo oglasil motor. Glasnejše lavfal, sploh za m50 je predviden 5w40 in 10w40 v nekaterih krajih
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#817

Za M57 je res predpisano 0W-30 (če menjaš na 15.000 km ali manj, odsotnost LL najbrž ni tako kritična).

Vseeno ga jaz v M57 ne bi vlival. Še manj pa v M50. Gradacija sčasoma pade in to potem pomeni 0W-25 ali 0W-20, kar je za "moj okus" neustrezno.

Ne vidim razloga, zakaj bi v vse avtomobile moral vlivati isto olje.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 290
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#818

Mogoče se mu splača vzet 60l sod :P...jaz tudi v m57 ne bi nikoli točil 0w30. Na 5w40 res lepo delajo :)...


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 217
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#819

Samo kot lajicno mnenje, ali se vam ne zdi, da je menjava olja na predpisan (kakrsnji koli ze) servisni interval nekoliko posplosen normativ?!

 

Delovni stroji, ladje, jahte ali celo dirkalna vozila "merijo" delovanje v delovnih urah in ne km. Recimo pri dirkalnih vozilih se dela revizija motorja in menjalnika na prevozene km, sama menjava olja in filtra seveda, pa se "meri" v urah (motor in menjalnik se ogreva na "klocnih")

 

Vsak posameznik avto uporablja na drugacen nacin, nekateri delajo malo km in je s tem povezan veckratni vzig motorja kar pomeni veckratno segrevanje in ohlajanje. Zopet drugi se vozijo na dolge razdalje in avto dela v kosu 5, 6-8...ur. Zopet tretji vozijo dolocene zvtomobile samo za prosti cas in jih bistveno bolj "zlorabljajo" v tistem casu kot bi jih, ce bi se z njim vozili v sluzbo.

 

Torej olje naj bi se menjal glede na delovne ure in ne na kolicino prevozenih km! Sama gradacija pa je povezana v kaksnih pogojih je avto, ali je garazirano, ali je zunaj, ali so razdalje kratke ali se veliko stoji v kolonah, je avto daily ali je samo "vikend" igracka...itd...


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • MajoR in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 213
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#820

Avtomobili žal nimajo (enostavno vidnega) števca za delovne ure. Pa tudi to ni preveč merodajna reč, lahko imaš delovne ure na dirkališču ali pa pri dolgočasni vožnji v službo, na primer.

Menjavo prilagodiš načinu vožnje, potrebam, podnebju, stanju motorja in/ali olja, priporočilu mehanikov, ... Težko bi zapisal univerzalno pravilo.

Vsekakor pa so tovarniški intervali za marsikoga predolgi. Sploh, če je želja dolgoletno lastništvo.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti